Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Tak for det 321. Det hjælper, som altid, at føle et ansvar for loggen. Lige så vel ved jeg, at det ikke nytter, når træning ganske simpelt ikke er muligt.

Jeg kan se, at jeg ikke har bænket siden d. 23.1, så det måtte jeg prøve igen...

Først gode gamle shoulder saver kompleks:

4 runder:

15-20 shrugs

15-20 facepulls

20 highpulls

10 pushups

Bænk:

15x60

5x80

tommelfinger på rillen:

5x90

3x100

3x105

5x110

5x110

Det er sgu ok, når det nu er 4 måneder siden, at jeg har bænket.

Link to comment
Share on other sites

Tak begge to. DJ er klog. Ham kan jeg lide. Og tak for ros på bænken.

I lørdags lavede jeg 6 cirkler m.

Stående slædetræk m. 60 kg.

100-ish m. Sprint m. 40 kg. Sandsæk.

Gå tilbage m. Sæk på modsatte skulder.

15 m. Plankpull m. 40 kg. Slæde.

I dag lavede jeg utroligt lette, men VIRKELIG grumme og grimme cleans og pushpress.

Bare tæer i græsset var WIN.

2 set @60 kg.

2 set @65 kg.

2 set @70 kg.

1 set @75 kg

3 set @80 kg.

Chinups:

18

16

Link to comment
Share on other sites

Forsvarer du titlen på sy'fyn?

Hvis du spørger om jeg deltager, så er svaret klart ja!

Jeg glæder mig helt vildt til at komme over til Farmerdrengene, da de er nogle gode drenge, skaber pissehyggelig stemning og laver nogle fede konkurrencer. Jeg ved til gengæld, at jeg på ingen måde kan komme i nærheden af samme form, som jeg var sidste år, jeg stillede op. Huset tager stadig en helvedes masse fokus og vil gøre det igennem de næste par mdr. Min grundform er ok, men jeg er laaangt fra at peake, hvilket jeg heller ikke når. Jeg stiller ikke op for at forsvare noget som helst. Det ville jeg gøre, hvis jeg vidste at min form er til det, men helt ærligt, så gider jeg ikke stresse over det. Jeg stiller op, hygger mig med en stråhat har en pissefed dag, giver den max gas i alt og glæder mig til bajere og pølser bagefter.

Kalder du Shotgun på vej derover?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Jeg tror på dig til Farmer Games bro!!!

Det er vist gået min næse forbi, men kan du ikke lige fortælle mig hvad projekt hus går ud på? Det ligner en større operation!

Link to comment
Share on other sites

Gerne, Lasse, men ikke fra min tlf. Jeg bliver vanvittig af autocorrect.

Torsdag:

Morgen: 1 times gang + løb m. hunden

Middag:

Bænk: 15x60, 5x80, 7~8x3x100 kg.

18 chins

Eftermiddag:

Div. Lunges, bearcrawl, baglår på bold og div. Rygøvelser.

3 runder: 10x65 kg. Frontsquat +200ish. M. Løb. N nemt og lækkert! Bare tæer udenfor.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag:

En helvedes masse opvarmning og dynamiske stræk.

Squat:

10x60

3x5x100

5x110

2x5x120 - dårlig rytme, timing og spænd

5x110

5x120

5x130

3x140

Alle føltes lette, men det var som om min krop ikke kunne samarbejde med sig selv. For lidt fyring i maven, får dårlig timing i bunden osv. Jeg ordinerer herved frontsquats og flere tunge TGU tilmig selv.

Front squat:

5x5x100 - arbejde på timing og flow.

SS

Dips:

6x10 kg

6x20 kg.

6x30 kg.

3x6x40 kg.

Pullups:

5x24 kg... Føltes for langsomt.

20xBW - PR med 2 - wohoo! Det simple system virker som altid.

Link to comment
Share on other sites

Hey Flotte Dagsform. No harm done. De slørede danserinder lokkede med sang og dans... Det kan jeg ikke konkurrere mod.

Jeg skriver mere til du og LasseBB i morgen, da jeg da har en computer til rådighed istedet for.denne lortefon med autocorrect...

Til aften:

Cancerlilla af solen, var jeg høj på D-vitamin og nødt til at træne lidt Core og skulderstabilitet. Det havde jeg en finfin måde at gøre på.

Opvarmning:

5x1/1 TGU @ 32 KG. KB.

1/1 TGU @ 40 KG. KB.

12 runder:

1/1 TGU @ 32 kg. KB.

15 m. Plankpull m. tykt reb og 40 kg. KB.

I Plankpull trak jeg alle 15 m. med samme arm, så 6 fulde runder total til hver arm. Efter de 2 første runder var det for nemt, så jeg løftede det ene ben i planken, så jeg lå i diagonal støtte med en trækarm og modsatte ben løftet. Max fokus på spænding i midtersektionen, samt holde rebtrækket i midten af kroppen, for at holde diagonal planken.

Se det var næsten lige så fin Core træning, som en fitnesstime med store bolde :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag kunne jeg huske, hvordan man frontsquatter.

Frontsquat:

10x60

5x80

2x5x100

3x110

3x115

3x120

3x130 - fint overskud, men ikke tid til mere.

SS

Dips

6x20 kg.

4x6x30 kg. - Easy.

Bagefter købte jeg bleer og regnede min løn ud til at være hele 3,5 bleer i minuttet, Hva'behar!

Aften:

2x18 chins

3 skulderpres stiger af

5-3-1 @ 32 kg KB. H/V

Pausen er den tid det tager at presse med den anden hånd.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Meget opvarmning, fokus på mobilitet og lænden, som er lidt spændt af vores seng... Igen... Må snart have en feltseng og en træplade i soveværelset :dry:

Frontsquat:

5@60

5@90

5@100

5@100

- *Lort

Squat:

5@100

5@120

5@140

5@140

5@130

5@130

*Lort

Frontsquat

5x5@100

Bedre, krampe i biceps.

SS

Dips

10

5@20

6x5@40

Shouldersaver complex aka the BradpittinTroy recipe:

5 cirkler:

15 DB shrugs @ 42 kg.

14 splitstance facepulls @ 30 kg.

20 BB Higpulls

Link to comment
Share on other sites

Du er dænenme også en good guy, Famebro og jeg glæder m,ig til vi skal Farme den af, æde pølser og nøgenbade hele natten.

Du har en stor tro på egne evner. Det er en kvalitet, jeg kan lide hos folk. I dette tilfælde, må du ikke glemme, at jeg er på hjemmebane. Jeg er vokset op som farmerknægt, slæbt 50 kg. Kornsække som 12 årig, brudt asfalt op med forhammer og flækket brænde som angermanagement, siden jeg var 10, fanget får og høns lige så længe, kastet med halmballer og brugt en møggreb længe inden jeg blev teenager. Så, som du ser, er dette ikke øvelser for mig længere, det er tillærte reflekser. Lad os se hvad drengene disker op med på dagen. Indtil da foreslår jeg, at du går igang med sandsækken, flækøksen og saven, hvis du vil vinde, Bro. Because the farm is my area, my hood, my home.

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg en plan med to underpunkter:

1) Knuse min krop.

2) Lave en WO, som Famebro en dag vil kopiere i Garagen og kalde den "Der Kaufmann slå idiot workout". En han vil elske at sætte andre til at lave, men aldrig selv ville turde gennemføre.

Morgen: Gå 25 min. med hund, 17 chins.

Formiddag:

Fitnessworld quickie.

Jeg kunne ikke finde min doseringsske og hældte derfor NOX i shakeren på slump.... Det har dumt. Jeg OD'ede og fik inner shakes, mens jeg kun ventede på, hvornår jeg ville begynde at skære tænder.

Kort opvarmning, TGU og mobilitet.

Clean * jern, 60 kg. - ren lort. Intet fokus.

Frontsquat:

5@60

3x5@100

5@105 -alm. Squat, for at prøve.

5@110 - tilbage til front.

3@120

3x3@125

SS

Dips:

10

10

5@20

2x5@40

2x5@50

2@60

1@70 - var ikke helt sikker på dybden, men hvis ikke den var der, var den virkelig tæt på.

Squat:

20@100 - fokus på opspænd i hvert rep. Pissenemme.

Tid: ca. 50 min. Inkl. Opvarmning.

16 Chins.

Eftermiddag: 1 times vandleg med Elva... Velvære og splattethed bagefter.

Aften:

200 m. Prowler m. 2x15 kg. (Hjemmefra til grusbanen).

Opvarmning: mobilitet, Lunges, Bearcrawl.

Der Kaufmann WO aka Den pløjende farmer:

20 runder:

25 m. Lav prowler

25 m. Høj prowler

2x25 m. Farmerwalk @2x32 kf. KB

Kørt som I go, you go.

Total: 1 km. Prowler + 1 km. Farmerwalk, tid inkl. Opvarmning, transport af udstyr ud og hjem, ævl og kævl osv. Ca 1.5 time., WO tid: under en time.

Ca. 200 m. Prowler hjem.

Derefter gå med hund 25 min. + 11 chins.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share