Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

"Jeg meldte 290,5kg på til Simon i et forsøg på at vække den sovende bjørn; et løft der ville give en 2. plads foran Thomas Busted samt ny dansk dødløft rekord. Med god opbakning fra salen gik Simon til vægten, han fik den desværre kun lige over knæet, men ingen tvivl om, at Simon går målrettet efter rekorden igen til TSK-cup."

Så fik han den jo ikke op? :tongue:

Du har ret. Jeg er en klovn

Han fik 270.......

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg køre Sheiko igen. Jeg havde en time mellem arbejde og arbejde, så jeg valgte at køre Squat og Bænk.

Sheiko uge 1, dag 3.

Squat -supersettet med Bænk:

10@ 60

5@ 100

2x4 @ 110

2x3 @ 130

- lille pause-

3@ 130

5x3@ 145

- Her skule jeg have bænket, men siden jeg supersettede, kunne jeg lige så godt squatte videre.

5@ 100

5@ 110

4x4@ 130

Supersettet med Bænk:

20@ 60

2x5 @ 75

2x4 @ 85

2x3@ 95

6x2@ 100

DB lateral raises:

3x12 @ 10 kg.

Det her ville virkelig være sejt at kunne:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes tværtimod at det plejer at have modsat effekt. Jeg fryser sjældent og bliver sjældent syg, når jeg enten vinterbader eller ruller i sneen - noget jeg har dyrket en del tidligere. I denne omgang skal det nok nærmere tilskrives, at en del af mine patienter har været småsyge i det sidste stykke tid og Catten røg ned med flaget i onsdags.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ikke højere end du kan holde din hofte fra at slide ud til siden. For de fleste ikke højere end 90 gr. i hoften, men det er individuelt., du er nok ikke helt.smidig som en lille mis længere?

Ja, jeg dyrkede det en del i slut folkeren-start gym. og genoptog det da jeg boede i Kbh., hvor vi cyklede ud til Hellerup og hoppede i.

Link to comment
Share on other sites

Nå, fuck mig, hvor har jeg været syg og skrevet testamente og haft det dårligt og ondt af mig selv og set dårlige film med damer i lak og læder, som skyder monstre og zombier og generelt har været en slob og spist crab og drukket cola og fik jeg sagt, at jeg har haft ondt af mig selv?!

I dag gad jeg fandenme ikke mere! Nå! Basta! Jeg ringede dog til Chokoladefabrikken og sagde at det var Chris, da jeg stadig ikke var rask, selvom jeg ville være det. Så jeg mindsettede mig til at være rask resten af dagen, samt gik en tur på 1 time og en tur på 1,5 time og fik sol og luft til kroppen. Det gjorde godt. Til aften måtte jeg træne. Jeg besluttede mig for at køre lige på med Sheikoen og så måtte det briste eller bære. I går tog jeg ca. 8 sæt military med fem sæt på 10x55 kg., det tog mig 8 timer, da jeg bare tog dem her og der uden opvarmning - jeg var forpustet, som havde jeg løbet halvmarathon efter hver. Desuden trak jeg vejret med åben mund, da min næse er stoppet.

Nå... I dag... I gang!!!!

Opvarmning: Lidt foamroll hjemmefra, mobility og 2 sæt fronsquat og stifflegged deadlift med 60 kg, samt 1 sæt 5 front og 5 back med 100 kg. - her lugtede det fælt som om, jeg overhovedet ikke kunne komme igennem i dag... ørk... :gal:

Sheiko Uge 2, dag 1.

Squat:

5@ 100

2x4@ 110

2x3@ 130

2x2@ 145

2x1@ 165 skulle have været 3, men hov, det glemte jeg.

- nemt! Men forpustet.

5@ 100

4@ 110

2x3 @ 130

4x2 @ 145

På et tidspunkt begyndte jeg at supersette.

DB pres:

2x12 @ 32 kg.

2x10@ 34 kg.

10@ 36 kg.

2x8@ 38 kg.

6@ 38 kg. - følte ikke helt, at jeg havde fuld kontakt til skulderstabiliteten, så ikke flere.

- alt fint, absolut ingen grind, fin kontakt til opspændet.

ca. 5 sæt af 24 kg. DB's med 6 sek. eksentrisk fase og 3-6 sek. koncentrisk fase, reps. omkring 6 stk. Fedt! God kontakt til hele opspændet, god kontakt til skulderstabiliteten, god kontakt til pattøjet. Dem kunne jeg godt lide.

BO Row:

5x5@ 80 kg. - nemt og god kontakt. Stille og roligt. Jeg var træt og gad virkelig ikke mere.

Hængende mavehalløj, bla. toes to bar to hip raise, knees to elbows osv. + siddende Rows. 2 sæt af hver.

Stop så, gå hjem! Træt, tilfreds og glad - arbejde i morgen, det sidste sygdom blev vredet ud af kroppen :devil:

Link to comment
Share on other sites

"Lockout!!!" Skreg min L3/L4., så hverken mine muskler kunne arbejde eller slappe af. Fyldt med stress om hvad der dog skete og med en smule ondt, stoppede de med at fungere. Min regerende krop vidste, at den havde lavet lort i den. Den vidste, at den havde været på loftet, det lave loft hele dagen, loftet der intet godt gør for min L3/L4. Alligevel havde den haft møde med min hjerne, som styrer min L3/L4, udenom samme, hvor de var enige om, at det var en god ide' at træne, selvom hverken L3/L4 eller nogen af tilhørende muskler ville finde ide'en god.

Resultatet blev, at min plan ikke kan gennemføres på kort sigt, min protokol og mine løfter til mig selv, som helhed skrider og løfter til mig selv overholdes ikke og ændres, selvom jeg har lovet, LOVET mig selv noget andet. Man skulle næsten tro, at jeg regerede mig selv, som tidligere, som om jeg intet havde lært i de sidste 5 år. Ak!

Nuvel, jeg gjorde som en regerende krop gør, gik lidt rundt om mig selv, gik lidt ligegyldigt i bro og sådan og går nu hjem og lader som ingenting... Mon så ikke, at det går over af sig selv, så jeg kan gennemføre min plan, selvom jeg i bund og grund ved, at det ikke er en god ide', taler imod mine værdier og sikkert intet godt gør for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Bro vi burde sætte os ned en dag og lave aftaler med hinanden, for aftaler med os selv/vores fornuft er vi lort til at holde. Det lykkedes mig at lave et lille niv i lænden på sæt 4 ud af 10 i DL i går - jeg fortsatte naturligvis. Det er heldigvis ikke så slemt i dag, så jeg kan sagtens lave mit lette DL pas. Nema problema som man siger.

<3

Boys will be boys, idiots will be fucktards. Noget i den stil.

Link to comment
Share on other sites

Well.. I går gik den store forårsoprydning i gang, hvorfor jeg vadede rundt på loftet, bar hele og halvt flytyekasser op af stiger og rykkede rundt. Loftet er lavt og min tvungne dårlige krumme ryg holdning, med vægt i armene, rammer mig i ryggen lige hvor mine gamle skavanker sidder. Det rammer så godt, at jeg kan mærke det i ryggen efter 5 min. på loftet. Jeg var der længe i går og jeg ved, at det kræver et par dages ro bagefter. Jeg prøvede dog alligevel at dødløfte lidt, men efter 2x5@170 - lette, måtte jeg slippe 190 allerede 2 cm. over jorden. Stråling og irritation og en følelse af ikke at kunne tænde muskulaturen ordentligt i stort set alle muskler med nerveforsyning fra L3/L4.

Jeg kender symptomerne, har været der før, stoppede og lavede mobilisering, deadhangs og mckenzie. I dag er det bedre, men hele midten sejler og føles usammenhængende. Som sagt har jeg været her før, jeg er ikke nervøs, men selvf. lettere irriteret over at dumme mig, når jeg dybest set vidste at det var en dum ide'. Nu gør jeg, hvad jeg skal gøre og ser hvad der sker.

Link to comment
Share on other sites

Well.. I går gik den store forårsoprydning i gang, hvorfor jeg vadede rundt på loftet, bar hele og halvt flytyekasser op af stiger og rykkede rundt. Loftet er lavt og min tvungne dårlige krumme ryg holdning, med vægt i armene, rammer mig i ryggen lige hvor mine gamle skavanker sidder. Det rammer så godt, at jeg kan mærke det i ryggen efter 5 min. på loftet. Jeg var der længe i går og jeg ved, at det kræver et par dages ro bagefter. Jeg prøvede dog alligevel at dødløfte lidt, men efter 2x5@170 - lette, måtte jeg slippe 190 allerede 2 cm. over jorden. Stråling og irritation og en følelse af ikke at kunne tænde muskulaturen ordentligt i stort set alle muskler med nerveforsyning fra L3/L4.

Jeg kender symptomerne, har været der før, stoppede og lavede mobilisering, deadhangs og mckenzie. I dag er det bedre, men hele midten sejler og føles usammenhængende. Som sagt har jeg været her før, jeg er ikke nervøs, men selvf. lettere irriteret over at dumme mig, når jeg dybest set vidste at det var en dum ide'. Nu gør jeg, hvad jeg skal gøre og ser hvad der sker.

Hvad var det vi talte om i Onsdags? (-;

Anyway, jeg kender det. God bedring

Jeg stiller mig eventuelt til rådighed for at føre shockwave pistolen lidt for dig..........:-D

Link to comment
Share on other sites

Haha, præcis Blackice! :laugh:

Ryggen får ro, mens jeg samler på mandepoint herhjemme. Mange småprojekter, der har hængt for længe bliver ordnet, venneaften spontant i aften, grillede i går, rom begge dage og 2 års fødselsdag for Lara i går :wub:

Link to comment
Share on other sites

Som 90% af alle facebook har fortalt mig de sidste par dage, så er det... Wait for it... blevet forår og er derfor... Wait.... dejligt vejr. Epic!

1,5 km. løb

5 runder:

6-8 chins + ca. 200 m. bakkesprint

Hjemme BB curls:

10@ 40 kg

3x10@ 40 kg.

Lungerne har glemt hvordan de skal arbejde. Det skal vist lige repeteres for dem et par gange.

Link to comment
Share on other sites

I forgårs pressede jeg et par sæt og endte med 3 topsæt på 12x60 kg.

I dag pressede jeg hurtigt i hjemmepresseriet.

9x50

10x50

8x60

6x65

4x70

2x75 - det tror jeg nok er en slags weaksovs PR., eller noget.

- og så blev jeg lige fristet imens jeg skrev, så ud at sætte skiver på...og så bælte, som jeg aldrig har brugt til at presse før.

1x80 kg. - PR. Hurra!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share