Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Sumodød:

3@140

1@180

1@200

1@220

1@240 - video, nemt!

1@255 - video, lidt grind. PR med 12,5 kg. i forhold til konventionel dødløft.

Hvad så Blackice, din skinny bastard! :devil:

Hva Hilton er nu det for noget?

Der er simpelthen ikke nogen retfærdighed til. Du træner jo ikke.........Nej nej nej, nu må det holde.

Så må vi op på hesten igen. Jeg magter det ikke.........

NÅ!, men det er barskt løftet. Også selv om du må ty til snydetricks og sumo`e dem op

Link to comment
Share on other sites

Nå... sikke noget pis...

Jeg kan se, at jeg har talt forkert, så der er fandenme kun 235 kg. og ikke 255... mig og mine lange løg.

Jeg må op på hesten, så jeg kan nå de 255.... Røv og snothaser....

Du skal ikke være ked af det, jeg synes du er endnu mere flink i dag. Jeg har fortalt alle i BVK at "min" frysioterapeut har dødløftet mere end mig, og at jeg nu ville dedikere mit liv til at slå ham igen.

MEN, det ser altså voldsomt let ud. Jeg ville gerne kunne hente nogle kilo på at skifte form, men det kræver nok at mine ben ikke var ramt af polio

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo også ben af vådt lokumspapir, så hvorfor det virker for mig, kan jeg virkelig ikke gennemskue.

Du kan fortælle dem i BVK i morgen, at din fys. tog fejl, men at han nu vil rive sig selv midtover i forsøg på at slå dig. Ja, der er 5-10 kg. mere, men på 10 bliver den tung. Nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo også ben af vådt lokumspapir, så hvorfor det virker for mig, kan jeg virkelig ikke gennemskue.

Du kan fortælle dem i BVK i morgen, at din fys. tog fejl, men at han nu vil rive sig selv midtover i forsøg på at slå dig. Ja, der er 5-10 kg. mere, men på 10 bliver den tung. Nu må vi se.

Jeg har godt nok ikke forsøgt mig ret meget med sumo, så det er aldrig blevet til mere end 170-180 på den måde, jeg synes det trækker for meget i lysken.

Link to comment
Share on other sites

Nå... sikke noget pis...

Jeg kan se, at jeg har talt forkert, så der er fandenme kun 235 kg. og ikke 255... mig og mine lange løg.

Jeg må op på hesten, så jeg kan nå de 255.... Røv og snothaser....

Haha :laugh: Nå, så trækker jeg da lige noget af mit ros tilbage :4trumpet:

Men....Det ser stadig nemt ud og tror såmen godt du kunne trække 255kg med perfekte forhold og stemning :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh:

Jeg ville så gerne sige "Dobbelt Strudal, fuck jer!!", men i har fuldstændig ret :laugh:

Det er mig på videoen og ja, jeg trækker 255 inden maj :devil: ... Altså... hvis jeg kan tælle...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Sheiko uge 1 dag 1.

Modificeret, da jeg:

1. Kører frontsquat istedet for squat. Mål: stærkere upper back og ingen provokation af underarm.

2. Ikke kan holde til bænken, så den tager jeg på dagsformen.

Altså, Sheiko beginners II protokol i frontsquat og dødløft.

Ingen opvarmning og ingen tid. Havde 50 min. og jeg SKULLE nå mine ben. Fuck det.

Fronts:

5@70

4@85

2x3@100

5x3@115

Ikke tid til pause, videre...

5@80

4@95

5x3@105

Sidste fem sæt SS med:

Bænk:

15@60

8@70

6@80

8x3@90

Sidste 4 sæt SS med:

BO row:

3x10@70 - let og god teknik.

OA row:

10/10@42

Så lukker vi.

Det tog 50 min. at lave en lyn Sheiko.

Link to comment
Share on other sites

Tak Famebro :smile:

Sheiko, uge 1, dag 2.

Opv.

Dyn. Mob.

Clean:

3x5@40

2x5@60

2x3@70

3x3@80

- Hovhov!!! Det er jo ikke Sheilo... Næ, men jeg kan godt lide at lave Clean før dødløft for at få lidt mere *pop* ind i hoften og ræven.

Jeg var dog noget stiv i skroget i dag.

Dødløft:

4@120

2x4@145

2x3@175

5x3@195

Lidt bænk indimmellem

15@50

8@60

5@70

3x5@80

3x3@85

2x2@90

2x1@95

Og det var fint... Bryst er ikke mit fokus, kum em bonusøvelse imellem de rigtige løft.

Dødløft fra knæ i power rack. Ikke plads til rigtig sumo stance, så det var lidt en mellemting.

5@145

2x4@175

3x3@195

4x2@217,5

Alm. Sumo:

1@220 - nemt.

Ikke tid til støtteøvelser. Jeg leger

bærer/slås med børn senere i stedet.

Jeg har det lidt sjovt med topløftene... Det virker lidt åndssvagt, men OK, det er et generalt program, som så mange andre og nu kører jeg bare det.

Knap så effektivt som sidst... 1,5 time. Jeg er nødt til at holde længere pause ved kødløftene end frontsquats. Så er jeg den erfaring rigere.

Link to comment
Share on other sites

Årh, visse vasse. Et lille sødt 220 løft, der er nemt, kan ikke skade. Jeg er ikke så nazi og der vsr fint plads til sådan en lille en. Desuden kommer jeg ikke til at køre 3. dagen før på søndag, så der er rigelig tid til restitution.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share