Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Igår havde jeg snuppet 350 HZ powerballen med i bilen hjem fra klinikken.

Den kørte uafbrudt i 15-20 min. skiftende fra hånd til hånd, mens den anden hånd holdte igen på rattet, da bilen gerne vil trække mod venstre... KÆÆÆFT mand, det syrede i under-gunsne til sidst :crazy:

Derefter var der farmerwalk med 24+16 kg. i venstre hånd og 32+12 kg. i højre hånd... sheit den var lee'.

Senere blev det til lidt kettlebell demo for nogle af gutterne.. vi lavede store huller i den fine sydsjællandske græsplæne... det bliver lillebror nok glad for næste gang han skal slå græsset på havetraktoren :laugh:

Nu håber jeg at det holder op med at regne, så jeg kan komme ud og supersætte nogle timers brændehugning med noget Kettlebell gøgleri :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

LØRDAGSTRÆNING

2 timers brændehugning i shorts og Dr. Martinstøvler - hold da fest en frækkert :laugh: Jeg er godt nok glad for at der ikke kom nogen paparazzi fotografer forbi, da jeg stod der i mine gamle badeshorts og mine ultra gamle og alt andet end frække sorte ankel støvler :laugh: :laugh:

Undervejs i de 2 times hugning kylede jeg rundt med de søde små Kettebells.

Lydsiden må have været ca. sådan her:

*hug* *flæk* *hug* *flæk* (gentages et par gange) *PFFF* *PFFFF* *PFFFF* (gentages max 10 gange) *GONK* (lyden af KB, der ramler ned i jorden) *hug* *flæk* *hug* *flæk* ... etc.

Undervejs blev det i mixet tilstand til:

Hip Thrust:

24 kg. 2x10

32 kg. 5x10

Swings:

24 kg. 3x10/10

Snatch:

24 kg. 6x10/10

Snatch:

32 kg. 2x5/5 - gik tilbage til 24'erne efter et par forsøg, da teknikken halter lidt i bunden på ve. arm.

Bulgarian Squats m. KB. på brystet:

(venstre knæ kan bedre lide BS end Pistols.. så her starter vi, når der skal inkluderes vægte)

16 kg. 1x10/10

24 kg. 1x10/10

OA MilitaryPress

12+16 kg. 1x8/8

32 kg. 1x4/4

Overhead Press Walk:

12/16 - god distance - nooo sweat..

Og så selvfølgelig lidt Farmer Walk.. vi er jo på sydsjælland :tongue:

Det fik sat godt gang i kadavret.. poterne er lidt brugte idag.. men der ligger heldigvis stadig masser af brænde og skinner om kap med solen... glæder mig til at komme ud og straffe det senere :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

LØRDAGSTRÆNING

2 timers brændehugning i shorts og Dr. Martinstøvler - hold da fest en frækkert :laugh: Jeg er godt nok glad for at der ikke kom nogen paparazzi fotografer forbi, da jeg stod der i mine gamle badeshorts og mine ultra gamle og alt andet end frække sorte ankel støvler :laugh: :laugh:

Undervejs i de 2 times hugning kylede jeg rundt med de søde små Kettebells.

Lydsiden må have været ca. sådan her:

*hug* *flæk* *hug* *flæk* (gentages et par gange) *PFFF* *PFFFF* *PFFFF* (gentages max 10 gange) *GONK* (lyden af KB, der ramler ned i jorden) *hug* *flæk* *hug* *flæk* ... etc.

Undervejs blev det i mixet tilstand til:

Hip Thrust:

24 kg. 2x10

32 kg. 5x10

Swings:

24 kg. 3x10/10

Snatch:

24 kg. 6x10/10

Snatch:

32 kg. 2x5/5 - gik tilbage til 24'erne efter et par forsøg, da teknikken halter lidt i bunden på ve. arm.

Bulgarian Squats m. KB. på brystet:

(venstre knæ kan bedre lide BS end Pistols.. så her starter vi, når der skal inkluderes vægte)

16 kg. 1x10/10

24 kg. 1x10/10

OA MilitaryPress

12+16 kg. 1x8/8

32 kg. 1x4/4

Overhead Press Walk:

12/16 - god distance - nooo sweat..

Og så selvfølgelig lidt Farmer Walk.. vi er jo på sydsjælland :tongue:

Det fik sat godt gang i kadavret.. poterne er lidt brugte idag.. men der ligger heldigvis stadig masser af brænde og skinner om kap med solen... glæder mig til at komme ud og straffe det senere :superman:

feeeeeeeeeeeed træning skipper.

grrrrrrrrrr. :superman: og tillykke med de nye legesager :tongue:

Link to comment
Share on other sites

feeeeeeeeeeeed træning skipper.

grrrrrrrrrr. :superman: og tillykke med de nye legesager :tongue:

Mange Tak GRRRR!!!! :devil::bigsmile:

Jeg er superglad for kuglerne! Det er MEGA fed træning at høvle med øksen fremad og derefter høvle med KB'sne bagover! Det giver MAXXX for ryggen :devil: :4flex:

Glæder mig sgu også til at smeden får leveret min custommade 22 punds hammer, så vi kan smadre græsplænen ved IFI :devil: det bliver Nastyyyyy :king:

Morgentræning i morgen kl. 7??

Link to comment
Share on other sites

:sun:Søndag :sun:

2,5 timers brændehugning - niiiice

Så skulle vi have været en tur på feltbanen, men min makker var til bryllup igår og er endnu ikke stået op.. Hvilket må betyde at det var en alletiders fest :4thumbup: :4band: :4drunk: :4george:

Desværre ryger turen på feltbanen så nok i vasken :moon: :4whip: Ævs..

Ingen KB's indtil nu, da der er begyndende vabel i højre hånd.. den skal ikke blive for stor, da der skal klatres i reb i morgen tidlig :bigsmile:

Note: Rigtige mænd får ikke røde skuldre :sun: :sun: :sun::crazy::crazy_pilot: (Hvor er min lyserøde smiley?)

Link to comment
Share on other sites

2,5 timers brændehugning - niiiice

Ingen KB's indtil nu, da der er begyndende vabel i højre hånd.. den skal ikke blive for stor, da der skal klatres i reb i morgen tidlig :bigsmile:

Ja nogle syntes beachvolley er fedt, andre er åbenbart mere til brændhugning a035.gif

Så skulle vi have været en tur på feltbanen, men min makker var til bryllup igår og er endnu ikke stået op.. Hvilket må betyde at det var en alletiders fest :4thumbup: :4band: :4drunk: :4george:

Desværre ryger turen på feltbanen så nok i vasken :moon: :4whip: Ævs..

Nååårh, det er det den mexikanske bliver brugt til :laugh::tongue:

Note: Rigtige mænd får ikke røde skuldre :sun: :sun: :sun::crazy::crazy_pilot: (Hvor er min lyserøde smiley?)

Nu er jeg jo serviceminded :innocent: så vælg frit mellem:

28_1_10.gifp020.gifs030.gif

..nogen mener åbenbart, at man kun kan dovne den i solen rulle.gif

Og så fandt jeg også lidt andre, der måske kan inspirerer til morgentræningen :tongue:

0471.gif0409.gif0405.gif0411.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja nogle syntes beachvolley er fedt, andre er åbenbart mere til brændhugning a035.gif

Volleyball er ikke lige så brugbart ved civilisationens sammenbrud som det at kunne svinge en økse og flække hvad som helst i første hug :tongue:

Nååårh, det er det den mexikanske bliver brugt til :laugh::tongue:

Præcis - koporlig afstraffelse ved den mindste fejltagelse :devil:

Nu er jeg jo serviceminded :innocent: så vælg frit mellem:

28_1_10.gifp020.gifs030.gif

..nogen mener åbenbart, at man kun kan dovne den i solen rulle.gif

Og så fandt jeg også lidt andre, der måske kan inspirerer til morgentræningen :tongue:

0471.gif0409.gif0405.gif0411.gif

Af hjertet tak - men der mangler en brændehuggende smiley, der koger i solen :tongue::tease:

Link to comment
Share on other sites

:sun:SØNDAG - fortsat - Aftentræning :sun:

Comrade Jan og Heino fik fingrene ud af nummierne og fik slæbt sig ud på feltbanen.

3 gode omgange - pfffff... det er den fedeste løbetræning i verden.. sheeiiit det er hårdt maayyyn!!!

Derefter var vi som 3 små 10-årige drenge på udflugt ved den nedlagte kaserne - ind og kigge i de opbrækkede skure i håb om at finde en efterladt AK-47, ind ved skydebanen og humle rundt osv. osv. Det føltes som den anden tidlige pubertetsalder havde sat ind - her skal helt sikkert svedes meeeeget mere hver gang muligheden melder sig :bigsmile:

Alle tiders megafede weekend!!!! :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:devil:Morgentræning mandag med MRRRRRRUSASHIIIII!!! :devil:

Til start en lille rundvisning på kasernen - læææækkert terræn :tongue4:

Derefter en rolig tur gennem feltbane nr. 2 :4thumbup:

Så ind og prøve at lege i reb.. men ak... mine underarme var så afbrændte at jeg ikke kunne klatre hele vejen op :nonono: Der var simpelthen ikke mere krudt.. jeg klatrede halvt op og så var det slut.. der var ikke mere gas :unhappy:

Chins i reb:

2x5xBW

Halvt til tops 2 gange.. slut..

Ringtræning:

Dips:

3x5xBW

Lidt L-sit katete hejs.

Sandsæktræning:

Lille sæk: Clean and press XXX gange?!?!

Mellem sæk: Clean and press XXX gange, Cleans til skulder fra død XXX gange, Clean and Press XXX gange, afsluttende med en lille gåtur rundt i salen med mellemsæk over den ene skulder og lille sæk over den anden skulder -

FEEEEEEED TRÆNING!!! Sikken en fantastisk legeplads - hold fest jeg glæder mig til næste gang :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du har hørt om restitution ik' :unsure: ???

:tongue:

Hey Babe :wub::wub:

Restitution er det jeg laver, når jeg kører hjem fra arbejde med 130 km/t og volumen på MAXXX!!! (altså pånær hvis jeg leger med Powerball samtidig.. nej, ikke PowerballS, Bare Powerball :tongue: )

Derudover tror jeg ikke det bliver til det vilde i morgen.. udover den lille hjemmestrikkede workshop i KB's, som jeg skal køre med Jakob i Hillerød :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mr. KRRRAAAAUUUUUFFFFFF :cool:

Superfed træning her til morgen. Synd at dine poter var slidte... :nonono:

Next time: Intervaller på Hinderbahn kombineret med rebklatring og sandsæktumling... :devil::devil::laugh:

Satser på at få strikket en løsning sammen til onsdag morgen... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mr. KRRRAAAAUUUUUFFFFFF :cool:

Superfed træning her til morgen. Synd at dine poter var slidte... :nonono:

Next time: Intervaller på Hinderbahn kombineret med rebklatring og sandsæktumling... :devil::devil::laugh:

Satser på at få strikket en løsning sammen til onsdag morgen... :superman:

Sweeeet!!!! Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :smile: :smile: Den kombination lyder naastyyy.. just the way we like it :king:

- Hold kæft den "granat" kastning efter spinture var hylemorsomt.. jesus... I NEED MORE ROCKS!! :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag Aftentræning

2 timers hold - über klasse!!!

Vi bankede afsted i begge timer og alle var helt færdige - må sgu indrømme at jeg selv kogte godt undervejs i nogle af diciplinerne - fandme lækkert at træne 2x dagligt - det kunne jeg godt blive vant til efter jeg vinder i Lotto :clown2::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag Aftentræning/Hygge

Jeg skulle prøve at videregive lidt tricks til Newbie Jakob i KB's.

Jeg fik ikke selv kørt så mange reps eller sæt af, men lidt sjov og lir blev det da til. Jeg har ingen tælling på noget af det, men kan da lige skrive hvad jeg fik leget med:

Hip Thrust:

16 kg

24 kg.

2x24 kg.

Snatch og Swings:

16 kg

24 kg.

2x24 kg.

TGU:

16 kg.

24 kg

2x16 kg.

Walking lunges og Seasaw Press kombi med Eksplossive Rows TM Guarden :wink:

2x16 kg.

2x24 kg.

Bottom Up Press:

16 kg.

24 kg.

2x16 kg.

2x24 kg. PR

Clean-Throw-Catch-Throw

12 kg.

16 kg.

24 kg.

Clean-Throw-Catch-Skubafhelvedetil:

12 kg.

16 kg.

BackTosses:

16 kg.

26 kg.

Mens Jakob tumlede op og ordnede lidt i lejligheden fik jeg leget med lidt BW med de to 24 kg. KB. som støttehåndtag - de står jo godt og solidt på jorden :smile:

Det blev til lidt:

L-sit

Planche

L-sit til Planche og tilbage - frem og tilbage

L-sit til mellemting ml. Planche og håndstand og tilbage - frem og tilbage.

De var fede! :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgentræning Feat. Me, myself and I

Guarden og Musashi did the Chicken, så jeg måtte klare den selv.. (god bedring med den arm Guard og Held og lykke med Svigeren Mushi :wink:)

I eget selskab loadede jeg Volvoen med KB's og drog mod boldbanerne i NV. Her ligger der en lille legeplads, hvor gyngestativet udgør en fantastisk Klatre-Chinup bar. Øverst i stativet ligger der en firkantet bjælke med det ene hjørne opad. Dvs. at man hænger i fingrene, når man laver chins - det niver godt i underarmene :4thumbup:

Jeg var lidt træt i ryggen efter i går og jeg havde måske heller ikke sovet optimalt, så den skulle lige på plads med opvarmning og ekstensioner inden jeg gav gas. Poterne var også lidt trætte, men de får pause i morgen.. måske :tongue:

Træningen:

Farmerwalk, distance ca. 60 m.:

Ve hånd: 16 + 32 kg. Hø hånd: 24 + 24 kg. - nice!

Hip Thrust:

2+2x10x16 kg. - unilateralt.

1x10x24 kg. - bilateralt.

1+1x10x24 kg. - unilateralt

1x10x32 kg. - bilateralt

1+1x10x32 kg. - unilateralt.

Walking Lunges m. højt benløft:

4x10 skridt til hvert ben BW

Herefter blev der mikset og supersettet imellem øvelserne:

Chins:

5x8 BW - BUUURN!!! :firebounce: :firebounce:

Snatch unilateralt:

2+2x10x16 kg

1+1x15x16 kg.

3+3x10x24 kg.

2+2x10x32 kg.

OAP's

2x5 BW

OAP's med en arm og en fod i jorden, modsatte arm og fod løftet og strakt:

3x5xBW

Overvejede en SSST'er, men jeg skal lige have lidt hjælp på teknikken på ve. arm.. den kører ikke helt som den skal i bunden. Herefter bliver den skudt af :devil:

En hurtig og fantastisk træning på den store græsplæne med solen og let vind i ansigtet :sun::cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag Aften

1,5 times super Salsa med Miss Cat :wub: :wub:

Alletiders skæg og super cool tanzen - det dansegulv bryder i brand hver gang vi betræder det :firebounce::yo::banana::slut::boobs: :banana3: :shades:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Torsdag:

Havde lige et hul på klinikken som skulle fyldes ud..

Benchpress:

1x10x60 kg.

3x5x80 kg.

3x6x90 kg.

BOR:

1x10x50 kg.

2x10x70 kg.

1x10x90 kg.

1x10x80 kg.

Incline Benchpress:

3x10x60 kg.

1x10x50 kg.

That's all...

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgentræning Feat. Me, myself and I

Guarden og Musashi did the Chicken, så jeg måtte klare den selv.. (god bedring med den arm Guard og Held og lykke med Svigeren Mushi :wink: )

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Jeg skulle have været på Copenhagen Active i dag sammen med lillebror, men han var en snotnæse og måtte melde fra

Jeg kunne desværre ikke finde andre der ville lege med - det var noget med nogen generaler, der havde kaldt kompagniet sammen... eller.. hvordan var det nu Mushi?? :tongue::wink: og Crazy-Sliven og Web-Martin var begge bagstive og ude af stand til at få deres krop til at fungere, Laush i Spanien og den slags dårlige undskyldninger... :blahblah: :blahblah:

Så måtte jeg ned og brænde i stedet.

FitnesssDkååååå træning:

Mine håndled og triceps gjorde ondt, så jeg ville egentlig ikke lave det store.. men på løbebåndet skete der noget forunderligt...

Løvebånd:

10 min.

5 min. 14 km./t

30 sek 16 km./t.

30 sek. 14 km./t

1 min. 14 km./t

30 sek. 17 km./t.

1 min. 14 km./t

1 min. 17 km./t

30 sek. 14 km./t.

Hjemmefra havde jeg lånt Cattens MP3 afspiller og udskiftet den bløde pige hiphop med god gammeldags drengerøvs PUNK og lidt Daft Punk. Da jeg gik i gang med at løbe, kunne jeg mærke at jeg simpelthen bare skulle svede og svede og sveeeede. Nærmest som om jeg havde noget der skulle tvinges ud af kroppen på en syndflod af sved - så der var ikke andet at gøre end give gas!

Og Punken i ørerne var FANTASTISK!!! Et godt gammelt gensyn med hurtige trommer, blæsere etc. - god gammeldags skaterpunk, som fra dengang spraydåser og boards var hipt! :cool:

1 time og 15 min. i Swissball-BodyWeight conditioning BLAAAST!!! :king:

(Alle øvelser blev gentaget i flere sæt i færre eller flere gentagelser.. Et stort mix - ikke i opskrevet rækkefølge, ingen overblik over tællingen)

Inkluderede øvelser som:

Squat på bold - BW.

Squat + rotation af underkrop på bold:Dvs. få bolden til at dreje rundt og overkroppen drejer med, så man bevæger sig om en cirkel omkring sig selv

Squat + rotation af overkrop m. 15 kg. skive strakt ud i begge arme.

Snatch på bold:

2 hånds snatch på bold m. 10 kg. skive, 15 kg. skive og 20 kg. skive.

1 hånds snatch på bold unilateralt m. 10 og 15 kg. skive.

1 hånds snatch på bold - bilateralt m. 10 kg. skive i hver hånd

Clean and press på bold - vægtskive i hver hånd - hhv. med både 10 og 15 kg.

Clean and press til excentriske laterals på bold

(squattede op i cleans, squattede ned i excentrisk lateral):

Et par sæt m. 10 kg. i hver hånd, et par sæt m. 15 kg. i hver hånd.

Bottom op press (m. vægtskiver - 15 kg.) stående på bold

Armbøjere på bold:

1 bold under hver hånd - fødder på ribbe

1 bold under hver hånd - fødder på 1 bold

1 bold under begge hænder - fødder på en bold

1 bold under begge hænder, 1 bold under hver fod.

Swissball rollouts:

1 bold under hænder, benene på 1 bold - ligesom i "ABS Wheel"

Russian Twists:

BW + 10 kg.

BW + 20 kg.

BW + 30 kg.

OAP's

2 set af 5/5 alm.

4 set af 5/5 med en arm i jorden og et ben i jorden - modsatte arm og ben (krydset) skrakt lige ud.

Tuck-planche

The Baby-freeze med strakte ben - skiftende fra side til side

L-sit til Tuck planche til Tuck-planche-hand-stand-ish.. midt imellem og tilbage mellem to bænke.

Flat-on-belly-hands-and-legs-stretched-only-fingers-and-toes-in-the-ground-lift-the-body:

(eller rettere: den-øvelse-jeg-ownede-MAXP-i... :tongue:)

1 sæt af 10 gentagelser

THE FLAG:

Holdte den i ca. 5-6 sek. m. højre arm øverst, ca. 3 sek. m. venstre arm øverst... lige indtil jeg langsomt gled i vertikalt plan ud til siden, mens jeg stadig holdt mig oppe :laugh:

Så var der sikkert lidt mere.. men jeg kan lige pt. ikke huske det.. kan være at jeg retter til senere..

Derefter:

Sumo Dødløft:

1x10x60kg.

1x10x90kg.

1x5x120kg.

1x1x150kg.

1x1x160kg.

1x1x170kg.

1x1x180kg.

1x1x190kg. - PR!!!

1x1x200kg. - NY PR!!!

- og så endda med overskud, kunne sgu nok sagtens have revet 205-210 kg. af - men allerede lige efter de 190 kg. var der blevet råbt "SÅ LUKKER OG SLUKKER VI!!!" - så hurtigt videre og ikke flere løft denne gang!

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Jeg skulle have været på Copenhagen Active i dag sammen med lillebror, men han var en snotnæse og måtte melde fra

Jeg kunne desværre ikke finde andre der ville lege med - det var noget med nogen generaler, der havde kaldt kompagniet sammen... eller.. hvordan var det nu Mushi?? :tongue::wink: og Crazy-Sliven og Web-Martin var begge bagstive og ude af stand til at få deres krop til at fungere, Laush i Spanien og den slags dårlige undskyldninger... :blahblah: :blahblah:

Så måtte jeg ned og brænde i stedet.

FitnesssDkååååå træning:

Mine håndled og triceps gjorde ondt, så jeg ville egentlig ikke lave det store.. men på løbebåndet skete der noget forunderligt...

Løvebånd:

10 min.

5 min. 14 km./t

30 sek 16 km./t.

30 sek. 14 km./t

1 min. 14 km./t

30 sek. 17 km./t.

1 min. 14 km./t

1 min. 17 km./t

30 sek. 14 km./t.

Hjemmefra havde jeg lånt Cattens MP3 afspiller og udskiftet den bløde pige hiphop med god gammeldags drengerøvs PUNK og lidt Daft Punk. Da jeg gik i gang med at løbe, kunne jeg mærke at jeg simpelthen bare skulle svede og svede og sveeeede. Nærmest som om jeg havde noget der skulle tvinges ud af kroppen på en syndflod af sved - så der var ikke andet at gøre end give gas!

Og Punken i ørerne var FANTASTISK!!! Et godt gammelt gensyn med hurtige trommer, blæsere etc. - god gammeldags skaterpunk, som fra dengang spraydåser og boards var hipt! :cool:

1 time og 15 min. i Swissball-BodyWeight conditioning BLAAAST!!! :king:

(Alle øvelser blev gentaget i flere sæt i færre eller flere gentagelser.. Et stort mix - ikke i opskrevet rækkefølge, ingen overblik over tællingen)

Inkluderede øvelser som:

Squat på bold - BW.

Squat + rotation af underkrop på bold:Dvs. få bolden til at dreje rundt og overkroppen drejer med, så man bevæger sig om en cirkel omkring sig selv

Squat + rotation af overkrop m. 15 kg. skive strakt ud i begge arme.

Snatch på bold:

2 hånds snatch på bold m. 10 kg. skive, 15 kg. skive og 20 kg. skive.

1 hånds snatch på bold unilateralt m. 10 og 15 kg. skive.

1 hånds snatch på bold - bilateralt m. 10 kg. skive i hver hånd

Clean and press på bold - vægtskive i hver hånd - hhv. med både 10 og 15 kg.

Clean and press til excentriske laterals på bold

(squattede op i cleans, squattede ned i excentrisk lateral):

Et par sæt m. 10 kg. i hver hånd, et par sæt m. 15 kg. i hver hånd.

Bottom op press (m. vægtskiver - 15 kg.) stående på bold

Armbøjere på bold:

1 bold under hver hånd - fødder på ribbe

1 bold under hver hånd - fødder på 1 bold

1 bold under begge hænder - fødder på en bold

1 bold under begge hænder, 1 bold under hver fod.

Swissball rollouts:

1 bold under hænder, benene på 1 bold - ligesom i "ABS Wheel"

Russian Twists:

BW + 10 kg.

BW + 20 kg.

BW + 30 kg.

OAP's

2 set af 5/5 alm.

4 set af 5/5 med en arm i jorden og et ben i jorden - modsatte arm og ben (krydset) skrakt lige ud.

Tuck-planche

The Baby-freeze med strakte ben - skiftende fra side til side

L-sit til Tuck planche til Tuck-planche-hand-stand-ish.. midt imellem og tilbage mellem to bænke.

Flat-on-belly-hands-and-legs-stretched-only-fingers-and-toes-in-the-ground-lift-the-body:

(eller rettere: den-øvelse-jeg-ownede-MAXP-i... :tongue:)

1 sæt af 10 gentagelser

THE FLAG:

Holdte den i ca. 5-6 sek. m. højre arm øverst, ca. 3 sek. m. venstre arm øverst... lige indtil jeg langsomt gled i vertikalt plan ud til siden, mens jeg stadig holdt mig oppe :laugh:

Så var der sikkert lidt mere.. men jeg kan lige pt. ikke huske det.. kan være at jeg retter til senere..

Derefter:

Sumo Dødløft:

1x10x60kg.

1x10x90kg.

1x5x120kg.

1x1x150kg.

1x1x160kg.

1x1x170kg.

1x1x180kg.

1x1x190kg. - PR!!!

1x1x200kg. - NY PR!!!

- og så endda med overskud, kunne sgu nok sagtens have revet 205-210 kg. af - men allerede lige efter de 190 kg. var der blevet råbt "SÅ LUKKER OG SLUKKER VI!!!" - så hurtigt videre og ikke flere løft denne gang!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share