MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Hej MaxPower, ja, jeg havde forresten godt set, at du også lavede håndstand. Det lyder som om, den næsten er der! Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan det ser ud, haha, men anyway, bare fortsæt. Tålmodighed, tålmodighed, som min gamle russiske træner sagde...

Forresten - hvis man får underbalance, er det eneste, man kan redde det med, at bøje lidt i albuerne, hvis man altså ikke kan nå lynhurtigt at rette kroppen ind. Men helst skal man jo bare ikke komme derud.

Link to comment
Share on other sites

Det ser skiiiiide godt ud :laugh: - bare ikke så længe af gangen.

Ha ha ha, keep working...

Jeg så lige, at du også laver håndstand->elbow lever, og det er jo ret vildt, når du ikke har mere balance i håndstanden, faktisk virkeligt imponerende. Jeg kan ikke selv lave den, men jeg kan lave en halvdårlig håndstand->elbow lever på en arm. Det ville du nok kunne lære lynhurtigt med din styrke, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha, keep working...

Jeg så lige, at du også laver håndstand->elbow lever, og det er jo ret vildt, når du ikke har mere balance i håndstanden, faktisk virkeligt imponerende. Jeg kan ikke selv lave den, men jeg kan lave en halvdårlig håndstand->elbow lever på en arm. Det ville du nok kunne lære lynhurtigt med din styrke, tror jeg.

Jeg er også meget stolt :superman:

Som jeg også skrev for nogle sider tilbage, så er det bestemt ikke den forkromede udgave af håndstand -> elbow lever jeg laver endnu. Det er med godt spredte ben på vej ned for at få tyngdepunktet frem, og det er også meget tydeligt at håndstanden er min begrænsning, så det er bare derop, og så snart jeg føler den er stabil så starte turen nedaf. Sjovt nok er det næsten lige før jeg føler mig mere stabil hængende i 45 grader end lodret :tongue: (kun næsten). Ja, når jeg rammer "the groove" i hvert fald, så føles turen ned supergod.

Link to comment
Share on other sites

Weeeee, så er jeg skisme kjøwenhavner igen :w00t: og skal starte nyt job mandag. Har lejet en stationwagon, som fint kunne indeholde alt mit lort på turen. Det tog 6 ture til 4. for at få den tømt, heriblandt en tur med 32+24kg kugler i hænderne - damn, det var lidt hårdt. :laugh: Så nu er jeg lidt træt, meget glad, og kan kigge på en relativt stor bunke ragelse jeg skal have pakket ud. :bigsmile:

Skal ud og kigge ny yogashala i morgen - bliver spændende :smile:

Og hvor er det genialt - 2½km til yoga, 4km til arb. :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

ER du flyttet tilbage til civilisationen? Hvadhvor????

Nemli' :bigsmile:

Back home to amager - nu lidt tættere på centrum.

Hov hov Sprocket, du er så stadig jyde selv :nonono::innocent:

MP good luck overthere. Lyder som en barsk omgang flytning. :smile:

Tak Julie, det skal nok blive godt.

Og det er vist grænser for hvor slem en flytning kan være, så det kun er en bilfuld :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Mysore v. Peter @ yogamudra

Sikke et dejligt sted. :smile: En smule mindre sal end yogashala, hvor der vel var plads til ca 14 uden man er presset. Men hvad gør det bare der er plads nok til ens egen måtte. :wink:

Peter lagde ud med at sige han mest af alt ville se mig an i dag og ikke lave de store ting - fik dog alligevel nogle gode justeringer i en håndfuld stillinger. Virkelig effektive uden at være forceret/pressede på nogen måde. Det skal nok blive godt.

God energi i dag - fine vinyasas og fornuftig kontrol med tempo og anstrengelsesniveau.

Link to comment
Share on other sites

Bodyweight conditioning spas

Herrer hyggelig morgentræning featuring Mr Guarden, DBM, en eller anden gut, og hende ballademageren Sina :tongue:

Det blev til en hel del rebklatring, håndstand, forsøg på dropbacks, forearm stand, diverse kettlebells og blandet leg.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg er med på sådan en omgang.

Link to comment
Share on other sites

Bodyweight conditioning spas

Herrer hyggelig morgentræning featuring Mr Guarden, DBM, en eller anden gut, og hende ballademageren Sina :tongue:

Det blev til en hel del rebklatring, håndstand, forsøg på dropbacks, forearm stand, diverse kettlebells og blandet leg.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg er med på sådan en omgang.

God gas idag skipper :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bodyweight conditioning spas

Herrer hyggelig morgentræning featuring Mr Guarden, DBM, en eller anden gut, og hende ballademageren Sina :tongue:

Det blev til en hel del rebklatring, håndstand, forsøg på dropbacks, forearm stand, diverse kettlebells og blandet leg.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg er med på sådan en omgang.

Ballademager? Hvem, mig? Det kan du da ikke mene... Jeg afslørede jo ikke engang, at jeg i virkeligheden var undercover udsendt af Ungerens kampkorps for at studere den avancerede kettlebell-kampkunst! Ha ha, det kunne da i øvrigt blive alle tiders martial arts style, hvis man også måtte...kaste lidt med dem...

Spøg til side, det var sjovt, og det kan være, vi ses igen derovre!

Link to comment
Share on other sites

Ballademager? Hvem, mig? Det kan du da ikke mene... Jeg afslørede jo ikke engang, at jeg i virkeligheden var undercover udsendt af Ungerens kampkorps for at studere den avancerede kettlebell-kampkunst! Ha ha, det kunne da i øvrigt blive alle tiders martial arts style, hvis man også måtte...kaste lidt med dem...

Spøg til side, det var sjovt, og det kan være, vi ses igen derovre!

Nej ok, måske undercover ballademager var mere dækkende til situationen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Morgen mysore v. Peter @ yogamudra

Det er nu slet ikke så svært at komme op, men der går nok stadig lidt tid inden jeg rigtigt vænner mig til min krops tilstand den tid af døgnet. Udmærket praksis i dag, ok jump backs, knap så meget kontrol i jump throughs.

Peter gættede at jeg havde haft Eskil som lærer baseret på min praksis alene, og det var ikke fordi jeg laver visse ting som er decideret afslørende, det var flere små ting - syret. :bigsmile:

PS: hvis civilisationen bryder sammen snart, så er jeg ikke klar! Hele min torso føles som om det har fået en god gang tæsk. :laugh: Så det er nok en god idé at være med på det morgenshow noget oftere.

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaaaaaaaddddd!!!!!!! Er du endelig kommet hjem MaxiBoi :yahoo: :yahoo: Det var da på tide! :4thumbup: Så skal vi bare have søsat en spinningevent, så jeg kan få MSSCOTY- titlen tilbage til den retmæssige ejer! :bruce::laugh:

*host* HOUSEWARMING *host*

Altså Spockie, din FESTABE!!! :rolleyes::rofl2:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

GD -> jaja, det siger lidt om hvor meget du følger med her. Har jo snart været hjemme i seks dage. Maxi er ikkke sur, han er skuffet :nonono:

:tongue:

I know :blush: havde jo lidt håbet du ikke opdagede det... :blush:

Men tilgengæld så læser jeg "op" fra sidst jeg var her, hver gang jeg kigger forbi! :innocent:

:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Morgen mysore v. Peter @ yogamudra

Det er nu slet ikke så svært at komme op, men der går nok stadig lidt tid inden jeg rigtigt vænner mig til min krops tilstand den tid af døgnet. Udmærket praksis i dag, ok jump backs, knap så meget kontrol i jump throughs.

Peter gættede at jeg havde haft Eskil som lærer baseret på min praksis alene, og det var ikke fordi jeg laver visse ting som er decideret afslørende, det var flere små ting - syret. :bigsmile:

PS: hvis civilisationen bryder sammen snart, så er jeg ikke klar! Hele min torso føles som om det har fået en god gang tæsk. :laugh: Så det er nok en god idé at være med på det morgenshow noget oftere.

Yes Young Padawan.. You must come, again... :smilejap:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share