MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Hej Max

Hvor er det vildt at høre- Det må nærmest ha været mens du sendte PM til mig. Jeg modtog den 1838 :w00t:

God bedring

Ikke helt. Det var ca 21:40 det skete.

:tongue: Lige set nyhederne og hørt dig fortælle om hændelsen - Så pas på, nu ved jeg hvor du bor. :wink::tongue:

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hey MaxP, velkommen i klubben af folk, der er blevet skudt i hovedet!! Som jeg nævnte i en anden tråd skete det for samme for mig for nogle år siden, så jeg kan i al fortrolighed fortælle dig, at af alle ulykker man kan komme ud for, er lige præcis det at blive skudt i hovedet nok alligevel den bedste. Man får afgrundsdyb respekt, folk synes man er den sejeste i verden, alle mulige vil være venner med en, der er altid en god historie at fortælle, man får umådelige mængder sympati fra folk, og man tildeles automatisk en status som lidt af en krigshelt, selv om man ikke har udført nogen som helst dåd udover at være på det forkert sted på det forkert tidspunkt....

Nej seriøst, jeg håber, du har det godt og sådan. Jeg fristes da næsten til at tro, at det er de onde håndstandsguder, der er ude efter os - du havde lige lært at stå på hænder, da det skete, lissom jeg havde dengang... Hmmmm...

Link to comment
Share on other sites

Hej Sina, og tak for velkomsten i denne eksklusive klub. :smile:

Troede ikke håndstandsguderne var onde, så jeg holder stadig på at det er Ogame-mafiaen, der har været på spil. :wink:

Sidder nu foran min egen pc i min dejlige stol foran vinduet med hul i. Kan ikke påstå jeg er helt upåvirket af det, men jeg tror og håber at jeg kan distancere min oplevelse fra "stedet".

I øvrigt, hvis nogen har gode forsøg til fjernelse af blodpletter fra gulvtæppe, så sig endelig til. Pletrens til tæpper og kartoffelmel har taget sådan det værste, men også gjort tæppet markant lysere omkring pletterne, så helt usynlige er de ikke ligefrem. :laugh:

En hurtig søgning tyder på at 10% oxalsyre skulle gøre tricket - det må jeg kigge efter i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Er simpelthen til at fortælle dig det morsomme, at dit eget spyt kan opløse blodpletter... For eksempel hvis man stikker sig på en nål, og der kommer blod på ens tøj, så kommer man spyt på og finder noget sugende køkkenrulle. Vupti - blod væk. Det virker kun med ens eget spyt og blod. Smart!

Det morsomme ligger så i, hvad man gør med en stor blodplet? Render man så og spytter helt vildt? :blink: Jeg har heldigvis aldrig haft grund til at udføre eksperimentet. Nå, det var bare lidt bonus info. :smile:

God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Er simpelthen til at fortælle dig det morsomme, at dit eget spyt kan opløse blodpletter... For eksempel hvis man stikker sig på en nål, og der kommer blod på ens tøj, så kommer man spyt på og finder noget sugende køkkenrulle. Vupti - blod væk. Det virker kun med ens eget spyt og blod. Smart!

Det morsomme ligger så i, hvad man gør med en stor blodplet? Render man så og spytter helt vildt? :blink: Jeg har heldigvis aldrig haft grund til at udføre eksperimentet. Nå, det var bare lidt bonus info. :smile:

God bedring.

Super lækker hule Jesper der får. :laugh::laugh:

Du har 8 liv tilbage min gode unge mand... Pas nu lige på ik.

Ellers sdjglkfdjglkfdjglfdkglf (yoga sprog :innocent: ) til dig.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Hey Jules

Ja, jeg skal nok passe bedre på en anden gang. :innocent:

Tror lige du skal øve dig lidt mere på sanskrit, for det dér er noget værre vrøvl. :tongue:

Sov ganske udmærket og længe i nat uden specielle problemer med at falde i søvn, så det er godt. Polisen har også lige været forbi med de nøgler de havde lånt og de kunne give mig lidt mere indsigt i hvad der formentlig er foregået, og jeg kan da sige så meget at det i hvert fald støtter teorien om at de hverken har forsøgt bevidst at ramme nogen personer eller mig specifikt. Det er lidt underligt nu at vide præcis hvilket vindue skuddet kom fra, men det er trods alt ikke meget mere underligt end at sidde og kigge på skudhullet i min rude.

Link to comment
Share on other sites

Sov ganske udmærket og længe i nat uden specielle problemer med at falde i søvn, så det er godt. Polisen har også lige været forbi med de nøgler de havde lånt og de kunne give mig lidt mere indsigt i hvad der formentlig er foregået, og jeg kan da sige så meget at det i hvert fald støtter teorien om at de hverken har forsøgt bevidst at ramme nogen personer eller mig specifikt. Det er lidt underligt nu at vide præcis hvilket vindue skuddet kom fra, men det er trods alt ikke meget mere underligt end at sidde og kigge på skudhullet i min rude.

Altså andre ville nok foretrække at lufte ud på andre måder :tongue:

Men husk lige at tage billeder af hullet, inden du får skiftet rude ikke (kunne vist godt misforstås, men det skal det ikke :innocent: )

De fleste ville nok have det meget mærkeligt ved at se på sådan en rude og hvorfra skuddet blev affyret... men det er da altid noget, at de ikke var ude efter dig. Også godt at høre, at der ingen problemer var med søvnen i nat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er en mærkelig verden vi lever i. Nogen gange tager vi selv store valg, andre gange bliver de taget for os.

Kunne sgu ikke lade være med at tænke på det her indlæg, du for kort tid siden skrev i Hebnes log. Det er bestemt ikke nogen joke at blive skudt med en 9mm. i hovedet.......

Håber du snart er klar til en omgang fællestræning! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kunne sgu ikke lade være med at tænke på det her indlæg, du for kort tid siden skrev i Hebnes log. Det er bestemt ikke nogen joke at blive skudt med en 9mm. i hovedet.......

Håber du snart er klar til en omgang fællestræning! :superman:

Det havde jeg skam også selv i tankerne. Hvor syret er det lige? :blink:

Fællestræning behøver næppe vente så længe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej MaxPower,

Kom lige fordi MOL for nogle dage siden og så off-topic tråden

om at du var blevet skudt i hovedet.

Det var dog en værre oplevelse :laugh:

Godt at du slap med livet i behold og uden alvorlig skade.

God bedring og held og lykke med det hele fremover :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det Henning.

Nå, blev fristet til en bette smule håndstand i dag, hvilket hævelsen ikke var superglad for. Der blev i hvert fald flyttet lidt rundt på tingene. :innocent:

Det må jeg nok hellere lade være med indtil hævelsen er faldet væsentlig mere.

Link to comment
Share on other sites

Kunne sgu ikke lade være med at tænke på det her indlæg, du for kort tid siden skrev i Hebnes log. Det er bestemt ikke nogen joke at blive skudt med en 9mm. i hovedet.......

Håber du snart er klar til en omgang fællestræning! :superman:

Freaky, freaky.... uhyggelig historie.

Godt at det - trods alt - ikke gik værre. :smile:

Der skal sgu mere end et skud i hovedet til at vælte en yogatrold som dig.

//Hebnes

Link to comment
Share on other sites

Hey handsome!!!

Pyhhh haaaaa.. Hvor er det godt at du er sluppet ud og igennem.. Føj da! Har siddet med hjertet i halsen og sendt dig karma-kærlighed-og-alt-det-bedste!

Man bli'r sq helt religiøs, når man hører din historie. Der er vist nogen der i den grad har holdt hånden over dig skønne

Kæmpekrams og kærligste hilsner

Den lange sørøver :laugh:

P.S Hopper selv rundt for tiden. Nogle reumatologer er ret sikre på at jeg har ledegigt - og HURRA det kan man altså medicineres for!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hey handsome!!!

Pyhhh haaaaa.. Hvor er det godt at du er sluppet ud og igennem.. Føj da! Har siddet med hjertet i halsen og sendt dig karma-kærlighed-og-alt-det-bedste!

Man bli'r sq helt religiøs, når man hører din historie. Der er vist nogen der i den grad har holdt hånden over dig skønne

Kæmpekrams og kærligste hilsner

Den lange sørøver :laugh:

P.S Hopper selv rundt for tiden. Nogle reumatologer er ret sikre på at jeg har ledegigt - og HURRA det kan man altså medicineres for!!!!

Heiii SørøverTøs

Tusind mange tak for din karma-kærlighed. Synes nok jeg kunne mærke et eller andet. :bigsmile:

Mine religiøse forhold har endnu ikke ændret sig, selvom det uden tvivl sætter nogle tanker igang. Når jeg kigger på indgangshullet er det faktisk helt ufatteligt at kuglen har kunne komme den vej uden at lave mere ravage på overfladen.

Men det er da en rar tanke hvis nogen holder hånden over mig - nok ikke noget jeg har lyst at teste yderligere. :laugh:

Hvor er det godt at høre der stadig er håb for dine stænger. :banana3:

Hvad med sæveøjet...bedre? :smile:

Har du forresten set noget til MOLs gave eller har Arne scoret hele gevinsten. :laugh:

Sæveøjet er ... under udvikling/afvikling.

Det startede som en stor klump under øjet. I dagene efter sneg det sig så rundt om øjet, så det næsten havde fat hele vejen rundt. Nu er det så småt begyndt at bryde lidt op og gå over i mere gullige/grønlige nuancer. :laugh:

Yderst charmerende :wink:

Ang. gaven, så har Arne afsløret at i har noget under opsejling og i øvrigt manglede gode idéer. :smile:

Det var nok en mindst lige så stor overraskelse som at finde en 100+ indlægs tråd om mig. :blush: Meget overvældende.

Link to comment
Share on other sites

Ang. gaven, så har Arne afsløret at i har noget under opsejling og i øvrigt manglede gode idéer. :smile:

Det var nok en mindst lige så stor overraskelse som at finde en 100+ indlægs tråd om mig. :blush: Meget overvældende.

Ja, lidt godt kommer der jo ud af, hele tiden at hænge på MOL :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Max

Nu har vi ikke rigtig skrevet sammen før, men fik lige din historie og tænkte jeg lige ville svinge forbi din log og se hvordan det gik. Godt det ikke gik værre!! :smile:

Hilsen Jon

Link to comment
Share on other sites

Har du forresten set noget til MOLs gave eller har Arne scoret hele gevinsten. :laugh:

For fanden, Jan! :nonono:

Det svarer til at ringe til en kommende fødselar og sige: "Hvor var det nu surprise-party'et blev holdt"? :laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

En kvik mand sagde engang

"Det er en mærkelig verden vi lever i. Nogen gange tager vi selv store valg, andre gange bliver de taget for os."

Håber du kommer hurtigt tilbage i form, og at du har lært lidt af "oplevelsen"

W

Link to comment
Share on other sites

For fanden, Jan! :nonono:

Det svarer til at ringe til en kommende fødselar og sige: "Hvor var det nu surprise-party'et blev holdt"? :laugh:

Jeg tænkte lidt i samme baner, men var for flink til at nævne det. :tongue:

En kvik mand sagde engang

"Det er en mærkelig verden vi lever i. Nogen gange tager vi selv store valg, andre gange bliver de taget for os."

Håber du kommer hurtigt tilbage i form, og at du har lært lidt af "oplevelsen"

W

Det må være en meget kvik mand. :innocent:

Om jeg har lært noget af dette her? Puha...

- Spil mindre computer.

- Skudsikkert glas er måske en god investering.

- Hvordan man fjerner blod fra gulvtæpper. (hvordan man så får det til at blive samme farve som resten har jeg stadig ikke luret)

- Det er ok at ringe 112 hvis man er blevet skudt i hovedet.

- Måske er jeg født under en heldig stjerne - hvad det så end er.

- Hospitaler er kedelige, søde sygeplejesker hjælper dog lidt på det.

Og så er jeg lidt usikker på om det har været et tilfælde, men her i weekenden blev jeg mindet om Piet Heins berømte ord:

"Lev mens du gør det, elsk mens du tør det"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share