MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Danmarks heldigste skudoffer

Det må vel så være mig :wink:

Tusind tusind tak for alle de varme tanker, sms'er osv der er tikket ind. Det betyder utrolig meget, at jeg har svært ved at sætte ord på.

Jeg er hjemme hos forældrene nu efter at jeg svingede forbi lejligheden med farmand, ryddede lidt op og fik mig et yderst tiltrængt bad og et stort glas cola.

Mere følger :superman:

Link to comment
Share on other sites

Super yogi. Hørte historien fra Oksen.. Må du snart være oppe igen...

Bedste ønsker Julie

Ja, jeg tillod mig at underrette Danfanatiker, da jeg hørte, at det var MaxP, der var blevet ramt. God bedring til dig, MaxP. Det var pokker til omgang. Himlen være lovet, at de ikke skød med riffel.

De bedste hilsner herfra.

Link to comment
Share on other sites

Danmarks heldigste skudoffer

Det må vel så være mig :wink:

Tusind tusind tak for alle de varme tanker, sms'er osv der er tikket ind. Det betyder utrolig meget, at jeg har svært ved at sætte ord på.

Jeg er hjemme hos forældrene nu efter at jeg svingede forbi lejligheden med farmand, ryddede lidt op og fik mig et yderst tiltrængt bad og et stort glas cola.

Mere følger :superman:

Velkommen tilbage. Vi var sq nervøse for dig. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare SÅ godt at høre du er på benene igen. Tag det med ro, og husk der sagtens kan komme en efterreaktion.

I know, og det har de også informeret fint om, så jeg ved hvor jeg skal ringe hen, hvis jeg får brug for det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I know, og det har de også informeret fint om, så jeg ved hvor jeg skal ringe hen, hvis jeg får brug for det. :smile:

Godt du slap - ellers var jeg jo endt som eneste MOD :tongue: Da jeg hørte din stemme i går - og den lød helt normal - så var jeg sikker på at vi tog fejl - indtil du med munter stemme sagde "Jojo det er skam mig"... Puha...

Link to comment
Share on other sites

Hey MR Max :4thumbup:

Det lyder sku da bare for vildt det her :nonono: Men hvor er det fedt du kommer over det og der ikke skete mere :superman: Rigtig god bedring til dig herfra.

Simpelthen bare for vildtttttttttttttttttt

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Jesper post-11838-1180620688.gif

Velkommen tilbage. :flowers: Dejligt at læse at du er ved godt mod. Blev noget chokeret da jeg hørte at det var dig. :blink: Så er verden pludselig lille.

Rigtig god bedring og nyd at dine forældre atter pusler om dig, som deres lille guldklump :wink:

Hilsner fra Pia (Bambi) post-11838-1180620971.gif

Link to comment
Share on other sites

Har du slet ingen kviksølvsplumber??

Synes ikke jeg kan se nogen fyldning??

:4thumbup: :superman:

Nope, ingen plomber - passer godt på bisserne jo :bigsmile:

Ja undskyld jeg synes faktisk det hoved ser helt tom ud andet end man kan se nogle tænder :tongue:

:tongue::tongue::tongue:

Og tak, Bambi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med mig? Det er sgu' da mit kranie!

Flere gode billeder...

Røntgen:

post-1845-1180619563_thumb.jpg

Kuglen fanget med næsen:

post-1845-1180619580_thumb.jpg

De billeder er surrealistiske at se på.

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan du må have det med at se på dem!

Link to comment
Share on other sites

Og tak, Bambi :smile:

:tongue: Lige set nyhederne og hørt dig fortælle om hændelsen - Så pas på, nu ved jeg hvor du bor. :wink::tongue: Det er sgu noget af et stor boligkompleks (eller hvad det hedder) du bor i. Shit der var var mange lejligheder samlet på et sted. :blink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Lige set nyhederne og hørt dig fortælle om hændelsen - Så pas på, nu ved jeg hvor du bor. :wink::tongue: Det er sgu noget af et stor boligkompleks (eller hvad det hedder) du bor i. Shit der var var mange lejligheder samlet på et sted. :blink:

- Pia (Bambi)

Det er jo Amager han bor på. Det er ghetto. Everybody knows this. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share