b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

AF, du er stadig min helt!

D'herrer, I er alt for venlige. Men jeg må indrømme at det er meget motiverende med sådanne lykønskninger, jeg vil gøre alt for at levere lige så god fremgang til næste træf. Men 200 bliver det nok ikke til...

Jeg kunne godt tænke mig at blive - om ikke styrkeløfter - men så mere seriøs med det tunge, når jeg kommer til Holstebro, men så vidt jeg kunne forstå var det nærmeste seriøse sted i Thisted eller Ålborg? Jeg kunne måske træne på egen hånd og så komme ind i mellem og få mit skud testosteron og magnesium i luften.

Næste gang skal I tøser altså også med, så vi også kan få konkurrence-rushet - den eneste i "min" vægtklasse var SAB (som vejede 200 g mindre end undertegnede...) og han var altså en spændstig lille fætter!

Please gør hvad I kan for at komme ........... så jeg kan nappe jer i dødløft og få nogle fortjente klask i de andre.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skal da være velkommen oppe ved os i Aalborg, vi kan da sagtens bruge en kvindelig styrkeløfter, det er jo ikke fordi der er alt for mange af dem :) Der er i øvrigt også rigtigt gode forhold hvis du vil gøre lidt mere ud af styrkepræget træning.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

x-jyden, jeg spurgte jfk - trøje-pusheren - om der var noget i nærheden af Holstebro og det mente han ikke der var. Så jeg kan sikkert godt finde et sted i nærheden at løfte tungt/halvtungt på egen hånd og så ind i mellem få trænet med de rigtig store drenge og få den vejledning og motivation jeg har brug for.

dagens træning:

jeg er blevet snot-forkølet, min krop er måske lidt træt efter lørdagens udskejelser... - men jeg nåede da lidt midt i arbejdstiden...

incline db press/shoulder press (vinklen på bænken lige på grænsen)

4 x 10 x 5 kg

Laterals

5 x 6 x 5 kg

bænkpres

10 x 20 kg

2 x 6 x 30 kg

mave + hyperextension som superset

3 x 10 af hver

jeg kunne slet ikke falde i søvn i går - jeg lå bare og tænkte på at løfte ting :bblush: det har virkelig været en optur oplevelse for mig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror hellerikke, der er deciderede styrkeløfter steder i Holstebro, men jeg har da hørt, at der er steder, hvor tunge drenge træner. Men det har vi vist snakket om før.

Jeg har overvejet at køre til Holstebro hver lørdag, hvis ROFI ikke får større vægtstænger og flere vægtskiver. (Dog er der et sted i Videbæk, hvor de måske har større stænger, som jeg lige skal checke først)

Der er også ok steder i Skjern og Tarm og Herning, men jeg kan bedre lide Holstebro, som by. Men forløbigt håber jeg på ROFI indtil jeg får spurgt i morgen.

Jeg tror forøvrigt, jeg er ved at få en solidaritetsforkølelse.

Link to comment
Share on other sites

tak, Lucy. Jeg var meget imponeret af din og Teenage's kropsvægt kamp - jeg syntes (til den unge herr Teenage store ærgelse) at I så super nuttede ud, da I lavede synkron-strækkere - med det mener jeg blot at jeg synes at det er lækkert at være en spændstig fætter, der kan bære selv sig på alle måde. Ret Øko, hvis du forstår.

Jeg tror at piger er bange for at blive ufeminine (jeg har det sådan at så længe min kæreste kan bære mig og jeg ikke kan bære ham, så går det nok) - de piger jeg lægger programmer for vil "strammes op" og for guds skyld ikke tage muskler på ( hvordan de så har tænkt sig at få deres numser derop hvor de skal sidde kan jeg kun gætte på).

Selvfølgelig føler jeg mig heller ikke tøset, når jeg står med herkules' bælte på og indånder ren magnesium og brøler, men det varer jo kun til jeg har været en tur i omklædning og rode lidt med lip-gloss'en.

Jeg ville også ønske, der var flere som mig, så jeg havde nogen at lege med..

Link to comment
Share on other sites

Takker..... :)

Jeg vil væde med at Teenage ikke er særlig glad for at blive kaldt Teenage..... :D :D

Jeg tror du har helt ret i at de fleste piger ser et billede at en østtysk kuglestøder foran sig når folk nævner dødløft for dem. Det synes jeg er ret trist for man behøver på ingen måde at blive mindre feminin af øvelsen.....tvært imod. Det er klart at når man står og brøler med blodsprængte øjne i en sky af magnesiumkalk vil de fleste piger (og også ret mange drenge) sige fra, men det er der jo ingen der siger man behøver. Det er også tilladt at træne med lavere vægt......lad os håbe på at det vil være muligt at overbevise mange flere om at dødløft er en super øvelse til alle formål :)

Link to comment
Share on other sites

x-jyden, jo, jeg er og var syg, men det er nu engang mit job at spinne rundt indendørs og det plejer hverken at gøre fra eller til med en cykletur, bare jeg pakker mig godt ind lige efter timen.

Brainroid har ret - jeg kan nok ikke tåle mere lige nu... :bblush:

dagens beskedne træning:

5 x 8 seated rowing 25-30-30-30-30

bagside af skulder á la frø-style

3 x 10 x 2 kg

4 x mavetræning sammen med de kære kunder...

min oldtussede computer kan ikke afspille videoklippene, men noget er galt, for da jeg løftede 100kg havde jeg herkules' lækre blå bælte på. Så det kan højst være 90, der ryger op der... stadig også en mundfuld for bette mig.

Link to comment
Share on other sites

min oldtussede computer kan ikke afspille videoklippene, men noget er galt, for da jeg løftede 100kg havde jeg herkules' lækre blå bælte på. Så det kan højst være 90, der ryger op der... stadig også en mundfuld for bette mig.

Der er 4-5 løft ialt klippet sammen - det sidste er dit 100 kg løft, inkl bælte og lidt grebsproblemer med højre hånd til sidst - men op kommer den!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share