b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

:lol: ahahahaha...ja det var fanme sjovt Klaus! Men jeg mener nu at det MINDST var 8 meter han sprang op i luften :huh: ...

Jeg husker også noget med at personen der udsatte den omtalte unævnte løfter for dette attentat senere måtte have hjælp af 3 stærke gutter, da han var blevet hængt op i sine underbukser i pull up stativet :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

torsdagstræning:

3 x 10 x mig i hyperextension

3 x 8 x vertical rowing á la technogym

3 x 8 x chest press - II -

En times meget seriøs spinning, hvor jeg kørte lige lidt hårdere end jeg sagde, at de andre skulle - altså uden den "bremseklods" jeg plejer at have på mig selv for at have bare lidt overskud til at være sjov og se om folk har det godt. Det var bare hovedet under armen og derudad. Det giver altså godt!

fredagstræning:

"Intro"-spinningtime - jeg er en upædagogisk rad, der ikke gider begyndere og det er rigtig tarveligt af mig, men jeg var i sådan et hopla, så det blev endnu en seriøs hård time.

Link to comment
Share on other sites

Ja Mette det var en seriøs hård time - jeg syntes nu ikke jeg fornemmede nogen utilfredshed med det - måske fordi den sidste fredag faktisk var hårdere for mange - pga. de syrede til - og så er du jo helt hæderlig til at sprede begejstring fra podiet - selv når du råber lidt mindre end du plejer.

:)

Link to comment
Share on other sites

tirsdag:

morgenspinning + lidt styrketræning om aftenen ( bænkpres + seated rowing + hyperextension)

Torsdag:

spinning + technogym rowing + hyperextension

fredags:

spinning

lørdag:

2 timers dræber spinning

anden time var 45 minutter stående, tja, sådan går det når instruktør sidder for meget ned i det daglige....

søndag:

mikro-gåtur

Link to comment
Share on other sites

Arne: Det er ikke pænt at afsløre en kvindes vægt. Heller ikke selv om det sker indirekte. Skam dig

Det kan du da ha ret i :( . Til mit forsvar kan siges, at det ville være meget værre hvis folk gættede og satte 3,6-7-8-9 ind i formlen :rolleyes:

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Min vægt er som tidligere nævnt ikke hemmelig - jeg får jo ikke en mindre numse af at bilde folk ind at jeg vejer 58 kg...

Og jeg har lige checket mit papir, og det var 3, 23 L, så det er jo en del mere....not...

Onsdagstræning

1 times turbospinning

3 x 5 x hyperextension

og Jarvig - jeg ved ikke helt hvor min styrketræning bliver af - jeg har bare ikke overskud/tid/lyst, så min træning består stort set udelukkende af spinning.

Jeg prøver at få trænet lidt i aften...

Link to comment
Share on other sites

Mette -> Lige for at råde bod på min udeblivende begejstring, så vil jeg henlede din opmærksomhed på denne tabel. Se hvilken kategori dit kondital placerer dig i! (kig IKKE på Verdenselitetabellen nederst).

Til de udenforstående kan jeg referere til, at Mette klagede over tonelejet i min vurdering ("Det er da fint") af hendes kondital efter at hun havde kørt en flot test.

Link to comment
Share on other sites

Klaus J, du skal ikke være ked af det, jeg tager mine brede skuldre med den dag og så kan du bare ligge på hjul og holde ghettoblasteren....

Morten Z, tak, jeg havde det nu fint med Hans bemærkning om en kondi som de sløveste af håndboldpigerne, haha. Og jeg skal jo flytte til Jylland, så jeg skal vel til at vænne mig til at ord som "fint", "godt nok", "ikke så ringe endda" betyder skide hamrende lækkert i orden godt klaret!

Torsdagstræning:

På opfordring - Dødløft

10x 30 kg

10 x 40 kg

4 x 6 x 45 kg

rigeligt, mine baglår er most i dag.

Incline DB press

4 x 8 x 8 kg

Bent Åge

4 x 8 x 30 kg

1 times vild og blodig spinning (Morten Z' s kollega Hans: "kører du fem timer spinning om ugen med det kondital? Så arbejder du ikke på den rigtige intensitet".... så det gør jeg så noget ved... Det er sikkert bare psykologisk, men når jeg kører de her benhårde timer, så får jeg sådan lyst til mad fra den sorte gryde... ved ikke hvor det kommer fra...

Sidste fredagstime i aften på vesterbro - åh, alle disse "sidste gang jeg skal dit og dat"

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Og jeg skal jo flytte til Jylland, så jeg skal vel til at vænne mig til at ord som "fint", "godt nok", "ikke så ringe endda" betyder skide hamrende lækkert i orden godt klaret!
b_skaal: du tager fejl !
skide hamrende lækkert i orden godt klaret

Det findes ikke i jyders hjerner, så det må være omvendt:

skide hamrende lækkert i orden godt klaret

betyder i virkeligheden sårn nogenlunde, men djævleøens beboere lægger bare mere i det.

PS: Jeg tror ikke jeg nogensinde har hørt en jyde sige "ikke så ringe endda" ude i samfundet. Det må være noget en københavner har fundet på.

Link to comment
Share on other sites

x-jyden: haha (jeg kan ikke lave smili'er) - når jeg får et kondital i "meget højt" kategorien, så er det skide hamrende lækkert i orden godt klaret i min bog. Hvis det er "fint" i andres, ja, så skal vi bare have fat i ordbogen.

"det er ikke så ringe" er vist fra en fiske-reklame...

fredagstræning:

en times spinning, der bare var led i benene, Arne og jeg sad bare og fes husleje af og prøvede af få trillet lidt kalorier ud af kroppen - det kan jo ikke være VO2max det hele - kan ikke overskue de 2 timer i morgen, men jeg kan vel finde på en eller anden aerobic-finte, hvor man står af cyklen og hepper på de andre...

mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, lørdag - "jeg er så glad for min cyyyykel"

håber jeg kan få nogle gode hold i Holstebro - det er nu en dejlig sport

Link to comment
Share on other sites

Klaus J, du skal ikke være ked af det, jeg tager mine brede skuldre med den dag og så kan du bare ligge på hjul og holde ghettoblasteren....

Det bliver et syn for guder! Mette i føring, med Klaus på hjul og mig lige efter.. Mette med 250 kg på slæb...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Mette

Håber I har haft en god jul og håber at du hurtigt får styr på flyttekasserne og glæde af din nye landlige tilværelse!

Der er almindelig enighed i herreomklædningen i Multisport om, at vi har mistet den sjoveste, bedste og sødeste spinninginsstruktør :) Jeg er helt enig.

Du ønskes et rigtigt godt nyt år!

Link to comment
Share on other sites

jeg klarer det nok...

god jul til alle :)

Lidt opdate på den seneste tids træning: INGEN

jeg cyklede min sidste spinning time torsdag og siden da har træning kun bestået af flyttekasse-flyt over mindre distancer, støvsugning, bordoliering + lavintensitets vandreture rundt i Bilka i Holstebro efter klude og dimser og dutter og alt hvad et nyt hjem behøver...

Min computer er i 28 dele ( mindst) så jeg kan kun følge sparsomt med fra svigermekanikkens...

Har iøvrigt taget på med lynets hast efter spinningens ophør og Jyllands fristelsers indtog, holder næsen over vandet og vægten under de aftalte 70 kg, men en fin lille topmave har jeg da fået mig... nå, den forsvinder vel hurtigt i januar ( helle for at være en kliché).

Som min kæreste og jeg siger til hinanden, når vi finder en ny delle på den anden: UD - eller ud at løbe ( julen er hjerternes fest)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej alle som sidder og tænker over hvor Mette er blevet af :) Jeg tillader mig lige at delagtiggøre jer i at hun ikke er kommet på nettet endnu, og vist ikke gør det før starten af februar. Men i går hørte jeg fra hende at hun skulle ned og meldes ind der hvor jeg træner, så hun er altså ikke blevet en doven jyde som sidder hjemme med halm i træskoene :tongue:

Hilsen Tulle

Link to comment
Share on other sites

jo, de har biblioteker, men jeg har haft meget travlt med at flytte rundt på mine ting og gå ture i det frosne nærområde og i det hele taget prøve at være lidt lokal... Og der har ikke været så meget træning at skrive om heller, mit knæ er ikke oppe i omdrejninger endnu trods næsten en måneds spinning pause, jeg vred rundt på foden nytårs aften og dansede videre i min salige brandert, så heller ingen løb endnu, men til gengæld har jeg meldt mig ind i Tulles fitnesscenter og har været nede og træne i dag, hvilken YNK!

Jeg nævner blot et par eksempler:

Dødløft 3 x 6 x 40 kg

Bænkpres 3 x 8 x 20-22,5-22,5 kg

Incline DBpress 3 x 8 x 7-8-9 kg

og videre i den dur...

nå, jeg er hurtigt med igen, jeg fik da taget lidt sol, så nu ser jeg i det mindste frisk ud. Glæder mig til at træne med Tulle på mandag, hvis vi kan finde hinanden ( jeg stiller mig op og brøler ved dødløften, så skulle der ikke være noget at tage fejl af...).

Skønt at være tilbage på nettet, jeg glæder mig til at følge med i hvad I går og laver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share