b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Du holder bare dine dirty, ru poter af min sarte ryg!

Det er kun skønne fys-ungmøer fra Holstebro og omegn, jeg lader massere min sarte ryg. 

Hehe!! Jeg tænkte nok at det ikke var massagens fysiologiske virkning som du gik efter, når du ville have massage af b_skaal ;)

Iøvrigt vil jeg da også meget hellere træne og være med til diverse konkurrencer til næste Mol-træf end at skulle massere. Men som den flinke mand jeg er, tilbyder jeg gerne min hjælp til en stakkels overbebyrdet Fys. stud, der har rigeligt at se til B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er kun skønne fys-ungmøer fra Holstebro og omegn, jeg lader massere min sarte ryg. 

altså, sådan som mine lår har det lige nu efter det maxløft i går så fristes man i svagt øjeblik til at lade den første den bedste gøre det...

men kun i et svaaagt øjeblik ;)

klaus> tak for god hjælp i går, der var en del ting man lige skulle holde styr på 1. gang B)

Link to comment
Share on other sites

det er da sørens som der sker noget i ens log, når man kigger den anden vej...

et par ting: Spock, jeg har på fornemmelsen at vi kan gøre en undtagelse med dig og snyde dig på listen igen. Det var jo en meget spændende lænd, du kunne diske op med...haps

Troels, jeg vil meeeeget gerne have en overhudspeeling fra dine hårdhudede grabber til næste træf. Meget gerne.

Hippo, du kan sagtens være med i den konkurrence, men det kræver jo lige at du smider tøjet som alle andre...

Dagens træning: 4 kms vandring af ildelugtende hospitalsgange (praktik nr 1) + 45 minutters træning på swissball med et lungehold ( har ca. forbrændt 52 kcal, der var ikke SÅ meget knald på) 1153 m på CII og mine millioner af gentagelser hos fys for både knæ og skulder...

Vi vil freeeeed her til lands, sankte haaaans, sankte haans... jeg er glad bare vi får ild i weberen.

Link to comment
Share on other sites

et par ting: Spock, jeg har på fornemmelsen at vi kan gøre en undtagelse med dig og snyde dig på listen igen. Det var jo en meget spændende lænd, du kunne diske op med...haps

Takker mange gange :lol:

- jeg og min ryg ser frem til det .... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Teenage - i lige måde, min dreng.

Jeg havde en lidt skuffende tur til fys i går, eller måske nærmere en tur, der bekræftede mine bange anelser: Min søde og kloge fys synes at det går ualmindeligt langsomt med at det f...... knæ bliver bedre - ja, rent faktisk er det ikke blevet en bjælde bedre siden jeg stoppede med spinning 19. dec og det til trods for at jeg har været i behandling temmelig længe og trænet ok-flittigt.

Jeg giver det indtil 1. august med den træning jeg laver nu, prøver at skrue lidt op for intensiteten og laver flere og grundigere hjemmeøvelser og hvis det stadig ikke virker, så må vi have det knæet kigget igennem indefra. Det kan ikke passe at jeg skal gå og blive tyk og trist og hverken kunne styrketræne eller spinne -når det nu er to af mine absolutte favoritter - i halve og hele år!

Har i dag trænet med en 81-årig mand med en blodprop, der kunne mere med sine knæ end jeg kan med mine... hvor fedt er det :thumb_down:

dagens træning: 40 minutters mormorcykling i hhv vestjysk med- og modvind + div. fys hjemmeøvelser.

Solstråle: Min skulderbladsstabiliserende nemme og rare træning virker bare rigtig godt på min slatne skulder, så måske er der håb for mig i den ende af kroppen.

Link to comment
Share on other sites

B_skaal du kan evt. allerede nu henvende dig til din læge og i første omgang få en henvisning til en ortopædkirurg med speciale i knæ, for at få sat en aftale i stand. Flere har fortalt mig om at de har oplevet ventetider på op i mod 4-5 måneder bare for overhovedet at blive kigget på.

Ham den 81 årige med blodprop sætter ligesom tingene i perspektiv :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Teeny: Ja, vidste jeg bare det... det vil ikke bøjes med belastning på ( som fx min egen vægt) - fys 1 siger en ting, fys 2 en anden og ingen af behandlingerne har hjulpet, så jeg har fulgt SAS gode råd og fået en tid hos min læge i morgen og så er det bare med at få tudefjæset på og få plaget mig til en henvisning til en, der kan kigge i knæet.

Det, der generer mig mest er, at jeg ikke kan undervise i spinning, for det gør virkelig mit liv bedre + det er heller ikke så fedt at blive overhalet på cykel af morliller med hårnet og puddel i cykelkurven.

Nå dagens træning:

Bold og elastik-inspiration i 3 kvarter med klassisk tæppeflis-opvarmning, som en del af praktikken. Og så skal jeg til fys (= 3 x30 x 15 øvelser )... og så er der vestenvinden mod mig hjem.

Bare min fys nu ikke bliver sur, når jeg fortæller om mine lægeplaner...

Hey, det burde være hende, der tænkte: "Bare mette nu gider at blive ved med at træne og betale min løn, selv om det ikke virker en dyt"...

Note til selv: Få opereret næsen sammen eller husk at stille dig langt fra patienters tæer!

Link to comment
Share on other sites

vi har noteret hvem der fik en tur under glidecremen og hvem, der blev snydt, så til næste træf vil retfærdigheden sejre...selv om vi nok er nødt til at se anyone igen, det var bare spændende! Jeg vil lægge et seriøst arbejde i at få bare en enkelt massøse mere med næste gang, så alle bliver glade.

Som en af de uheldige, der ikke nåede det, melder jeg mig klar til listen over dem, der skal på næste gang ;)

Link to comment
Share on other sites

ja, så pyt, så tager vi din lille ryg med næste gang også.

Cilius :wub: og haps

Lægen sagde: Ja, det er jo ikke så godt, skal vi starte med noget røntgen, mens du træner flittigt videre (ventetid 3-4 uger) og hvis det viser eller ikke viser ikke noget spændende, så en tur til ortopæd-fætteren.

Jeg sagde: Ja tak og kvitterede ved at vise ham, hvordan jeg ser ud i hovedet, når jeg laver en fuld knæbøjning (a la forvredet skovskider).

Dagens træning 1½ times bycykling i det strålende vejr.

Link to comment
Share on other sites

du er bare sød, er du Jarvig! ;) Vi savnede dig til træf.

Taktak :bblush: :)

Hmmm, jeg er også vildt ærgerlig over, at jeg måtte melde afbud. En mine allerbedste venner havde 30 års fødselsdag d. 23.6. Men han valge uheldigvis d. 21.6. til at holde festen på. Oveni det hele så havde snøvlehovedet valgt først at sende indbydelserne ud lørdagen før festen. :w00t:

Håber I morede Jer - det ser i hvert fald sådan ud på billederne. :)

Link to comment
Share on other sites

Har i dag overværet en kikkert undersøgelse i et knæ...bum bum bum, ser ikke vildt festligt ud, men hvis der flyder lige så meget snask rundt i mit knæ som i denne patients, så tror da faen at det gør nas.

Dagens træning:

40 minutters hygge-cykling

1½ times vandbærer til kærestens løb-cykling

45 minutter på knæhold

15 minutters fys-øvelser og stræk og tjuhej

:banana::banana::banana: til mig

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

så er jeg tilbage...

Dagens træning: 50 km på cykel ude i den barske jyske natur. Måske lidt kækt at ligge ud med efter ½ års pause, men jeg har småtrænet lidt på nørrebrogade...

De første 40 km kørte bare, men så begyndte det at knirke lidt i knæet, så jeg trillede hjem.

Har desuden fået røntgenfotografet knæet i dag - er spændt på svaret, der kommer om en uge.

Hvis der er nogen af jer, der stadig er i tvivl om, hvad jeg skal have i fødselsdagsgave d. 5/8, kan jeg foreslå en racercykel, da jeg ikke tror min rare ex vil lade den, jeg kørte på i dag, gå med i bodelingen til min fordel.

Mindre kan selvfølgelig også gøre det...

:bike: :bike: :bike: 4 x :banana: kan ikke give fem med sådan en lav puls og knirken i knæet. Men jeg er nu stolt alligevel.

Link to comment
Share on other sites

KJ -> Der er jo decideret vammelt, det der charme du prøver på. :tongue: :D Det er jo til at blive dårlig af. :blink: :D

50 km første træning på cykel - det er sq flot Mette. :)

Smugtræning på Nørrebrogade! Hvordan kan man det, når man bor i jydeland? :confused2:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share