Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Hø - jeg kom først fra af sengen ved 11-tiden :blush:

Romaskine: 5 min

Dødløft: 10x60, 10x70, 10x75, 10x75

Bulgarian splitsquat + 8kg: 8, 8, 8

Rows, DB: 8x20, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

Skrå bænkpres, DB:8x20, 8x20, 8x20, 8x20, 8x20, burde nok også have øget her

Fransk pres, DB: 8x8, 8x8, 8x8, 8x8, 8x8

Rotator: 15x4, 15x4, 15x4

Crosstrainer: 5 min

Derefter omkring mor - katten var som sædvanlig i det dvaske hjørne. Nu med sovedyr

http://instagram.com/p/YDKh67BZFA/

Link to comment
Share on other sites

Fin DOMS efter i går i pecs, triceps og glutes.

Til træning i onsdags, snakkede jeg med en af de andre om at køre en lille tur i dag og han lagde også en invitation op på klubbens forum.

Da vi stod 2 mand ved klubhuset var ham, der ikke var mig, ikke ham men en anden ham :tongue:

En ret irriterende en af slagsen, da han først begyndte at cykle sidste år og kunne have kørt mig grundigt i smadder. Eneste trøst var de 4 bakker vi kørte bakketræning på, hvor bøtten var vendt.
70km blev det til, incl de sidste 7 minutters laktatforbrænding. http://connect.garmin.com/activity/297667831

Havde jeg nu ikke hadet at køre alene, kunne jeg have kørt i solskin i stedet for i tåge men sådan er det.

Dagens optur: Jeg kunne ikke se vejsalt, hverken på veje eller cykelstier, så hvis det ikke regner til træning i morgen, så kommer sommerlågen frem - ellers er jeg flink og kører med skærme.

Nu vil jeg lige prøve om jeg kan sove en times tid. Altså.. naturligvis KUN fordi at jeg har hørt at det er god restitution og slet ikke fordi jeg kom for sent i seng i går og er træt. Nej-nej :innocent:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning" var fuldstændigt spild af tid. Vi skulle hurtigt hjem fordi der var ryttermøde for motionsafdelingen og af en eller anden årsag blev der bare kørt hyggetur. Ingen intervaller. Ingen skiltespurter. Ingen ting.

http://connect.garmin.com/activity/298491535

For at gøre det endnu mere slemt, har man besluttet at køre en eller anden dum cup hver anden mandag i stedet for træning. OK, man skal have meget stor ros for variationen, så der både bliver kørt linieløb, 1000meter på tid, Herstedhøje på tid og sprint + andre ting men hvorfor? Der er jo masser af løb man kan deltage i hvis man gider, så hvorfor spolere selve træningen? At bruge en hel mandag på at køre en 1000-meter eller een sprint (hvis man bliver slået ud i første runde)... arh...ÆV!

Det lugter efterhånden af at prøve RødovreCK eller køre med ACR igen.

Jeg havde ikke regnet med at skulle ærgre mig over det, men det gør jeg. Over at min ferie slutter i dag og at jeg skal på arbejde i morgen. Men bortset fra at jeg lægger ud med en 12-timers-vagt, så er det ellers lige før at man kan sige at ferien fortsætter alligevel, for:

onsdag har jeg feriedag så jeg kan deltage i HCK-træning (hvis ikke der havde været bestyrelsesmøde i HCM)

torsdag er et tilbagebyt til fridag, fordi jeg kørte på en frilørdag i marts.

fredag alm fridag

lørdag alm fridag

søndag alm fridag

mandag har jeg feriedag så jeg kan deltage i i HCK-træning

tirsdag er byttet til fridag så jeg kan køre Heino-cup

onsdag har jeg feriedag så jeg kan deltage i HCK-træning

torsdag alm fridag

fredag alm fridag

lørdag alm fridag

- så stopper festen også (har dog også feriedag om mandagen) og kommer op på 3 arbejdsdage i april :omg:

I øvrigt var det en fornøjelse at sidde på sommerlågen igen. Jeg havde troet at hjulskiftet havde gjort hele forskellen men vintercyklen, selv med det OK hjul på, er en svamp at køre på i forhold.

Træningen i morgen afhænger af hvornår jeg får fri - det kan ske mellem kl 15 og 18.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det´ sgu svært pludseligt at stå tidligt op. Jeg fik sovet 3½ time og madpakken var for lille - alligevel modstod jeg fristelsen for at snolde i 7-11. Men det var ikke just energi der drev værket da jeg ved 19-tiden kravlede på cyklen.

Halvlang opvarmning til Vallensbæk, retur og ud på Holmen

2 små intervaller (hvad der lige passede ind i det trafikale på "forsiden" af Holmen). Helt fantastisk duft af nykogte bolsjer og asfalt :wub:

1 spurt. Jeg ville lige prøve at sprinte i 53-11 men havde slet ikke juice i stængerne til at vride den op i fart og stallede ved 54-55 i timen. Godt nok i en pæn sidevind men ret skuffende :dry:

1 tur (hver vej) henover Col de la Kalveboderne i 53-11. Ganske sjovt men ikke klogt. Dels var jeg næsten ved at blæse af broen i sidevinden og dels siger cyklen nu her bagefter, nogle underlige halv-skrige-agtige lyde; umiddelbart følger det trådet, så kranken kunne åbenbart ikke lide det. Der er kun mislyde når der er pres i pedalerne og ikke særligt højt, så umuligt at lytte sig nærmere frem til. Afventer at det bliver værre.

3 x spasfræs mellem 3 røde lyskryds.

http://connect.garmin.com/player/298916512

Styrketræning udsat til i morgen - jeg er for søvnig.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Utroligt så stor forskel det gør om man har sovet 3½ eller 9 timer.

Det var lige før jeg var fristet til at hoppe på lågen meeeeen..... styrketræningen skal jo også passes.

Kaffe, nupo og loppefrøskaller til morgenmad - en Nox med lidt protein til frokost og så i FW kl. 13:40:

Romaskine: 5 min

Dødløft: 10x60, 10x70, 10x75, 10x75

Bulgarian splitsquat + 10kg: 8, 8, 8

Rows, DB: 8x24, 8x24, 8x24, 8x24, 8x24

Skrå bænkpres, DB:8x22, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

Fransk pres, DB: 8x9, 8x9, 8x9, 8x9, 8x9

Rotator: 18x4, 18x4, 18x4

Skrå mave i hypers-stativ: 20, 20

Decline mave: 20, 20

Hyperextensions: 20, 20
(en banan, en shake og 15g mandler) - der var jeg altså sulten

Crosstrainer: 15 min

Det var nok sidste gang jeg kørte denne runde "på minuttet"; de første sæt er lette men det begynder at knibe med det sidste, hist og pist.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Til bestyrelsesmødet i HCM i går, fik jeg talt mig ind i at cykle med i dag. Hold da op, hvor fedt at køre oppe nordpå hvor "geologien" er anderledes og man ikke skal holde for rødt 19 gange på en tur. Men fårk, det blæste og man skulle holde godt fast i rattet.

Vi var kun 5 til at starte med og i bedste HCM-stil fik vi sat den ene af på en af bakkerne og en i vinden i Nivå-bugten.

http://connect.garmin.com/activity/299815426

Damn hvor jeg mangler de der kontinuerte ture som vi ikke har nogen af i Hvidovre. Lænden peb en del til sidst på Strandvejen hvor man bare sidder og kører som på en hjemmetræner.

I morgen skal jeg gæste-squatte i Hillerød mens bilen får skiftet sutterne. Derefter ind om mor - har sagt at jeg kører tidligt. Får jeg ædt for meget kage, må jeg på cyklen når jeg kommer hjem. Det var meningen uanset hvad, men det kommer også til at blæse i morgen. Det er slemt nok at cykle alene når vejret er godt men når det blæser: Adr, så jeg vil helst undgå. Men for Gud ved hvilken gang, nærmer jeg mig de 88kg og nu VIL jeg under.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg klokkede ind på 88kg ren i morges men det er ødelagt. Mor havde åbnet 4 pakker kager, nu jeg kom forbi + kakaomælk + noget pastasalat. Dejligt og hyggeligt men ikke godt for vægten men så skide være med det :wink:

Forinden, allerede lidt over 9 - OM MORGENEN :omg:

Romaskine: 5 min

Frontsquat: 10x20 (backsquat:) 10x20, 10x20, 5x60, 5x60, 5x60, 5x60, 5x60

Backsquat: 10x60, 10x60, 10x60

Lårcurl: 15x50,10x50, 10x50, 10x50

Arnold pres: 8x16, 8x16, 8x16, 8x16, 8x16

Sideplanke: 45sek, 45sek (I Hillerød er DBs ikke i nærheden af hvor man planker, så alm)

Planke med knæløft: 60sek, 60sek

Crossrainer: 10 min

- det var også lidt for tidligt til mine gamle knæ, der efterfølgende øffede over at være blevet brugt så tidligt på dagen uden mere grundig opvarmning. Det forsvandt heldigvis på gåturen over til mor.

Jeg er for søvnig til at cykle; siden kl 15 har jeg været på nippet af at falde i søvn.

Jeg tager en hviledag i morgen og så må jeg se hvor jeg kan finde fællescykling på søndag. HCM kører indledningsløb og det gider jeg ikke rigtigt, så håber at der er nogen der bider på krogen i HCK, hvor jeg har efterlyst køremakkere.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hviledagen i går var god for kroppen - her til morgen var jeg alligevel ikke sluppet helt af med DOMS i VOM´erne samt højre balle+hams (jeg trækker åbenbart skævt i DL). Jeg har også været tanket godt op. Fredag morgen vejede jeg 88,0 og i morges 90,7 :blush:

Nå, men ingen bed på krogen i Hvidovre, så jeg måtte lade dagens træning være åbningsløbet oppe i HCM.

Der var mange, så vi delte op i 3 hold og jeg hoppede på hold 1. En håndfuld dampbørn tog alle føringer i pænt tempo i starten og vi andre blev enige om at de skulle have lov at køre hornene af sig. Efter 30-40km måtte vi andre også gerne komme op foran og jeg fik vist 4-5 føringer - den ene dog alene da de andre ikke ville tilbage i det gamle tempo.

Da løbet blev givet frit, var det lidt samme skuffe: Nogle halvhårde føringer som ikke var hårde nok til at gøre ondt på feltet men kun kunne slå sig selv ihjel. Den leg gad jeg ikke!

Da vi nåede et par korte men halvstejle knolde, var det på tide at spille med åbne kort og lå herfra i top 3 med et enkelt (ufrivilligt) solotræk. Efter lidt skinangreb, strøg der to gutter forbi for fuld Rebecka og ingen tvivl om at det var nu. At spole dem ind, lige lidt på hjul og få pusten og så med i legen om at se på hinanden.

Nu var målstregen ekstrem tæt på og jeg ikke turde vente, så væk med mig. Desværre er jeg ikke mere så kendt i HCMs terræn, så halvvejs i rykket, dukkede der om hjørnet nogle hundrede meter til stregen op, som jeg ikke lige havde forventet. Men da de 2 andre ikke havde kunnet følge accelerationen, var det bare at cruise den hjem Jesper Skibby-style - at vende sig om hvert 5te sekund, for at sikre at der ikke pludselig kom en kontraangreb.

Carsten, som jo forrige år næsten smed cyklen i arrigskab, gav et anderkendende klap, så tror ikke at jeg er genstand for surmuleri i år.

http://connect.garmin.com/activity/300994438

Efterfølgende hygge med sodavand og wienerbrød i skoven - i en lysning, så masser af herlig sol til at varme de halvvåde svedige klude op. Det er lidt besværligt og dyrt i benz at fise op til HCM, men det er sq ret hyggeligt - især en dag som i dag, hvor man kan tale sammen uden at være forpustet og halvdøv af vindstøj i hjelmen.

I morgen står den på Hvidovretræning, hvor jeg bare skal holde lav profil.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Joh, det skal forstås sådan :bigsmile:

Men nu er jeg jo før gået i spåner over cyklen, når jeg er blevet grebet af ambitioner, som kroppen ikke kan leve op til, så jeg er all in på ikke at falde ned i "hullet" igen, så derfor holder jeg lav profil. Især mentalt.

Og bortset fra det, så er det snyd og humbug at jeg kan vinde det løb. De sidste mange hundrede meter frem til målstregen falder vejen, så jeg har Sir Newton til at trække mine 91kg nedad og dermed fremad og det er jo ikke fair :wink:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Joh, det skal forstås sådan :bigsmile:

Men nu er jeg jo før gået i spåner over cyklen, når jeg er blevet grebet af ambitioner, som kroppen ikke kan leve op til, så jeg er all in på ikke at falde ned i "hullet" igen, så derfor holder jeg lav profil. Især mentalt.

Og bortset fra det, så er det snyd og humbug at jeg kan vinde det løb. De sidste mange hundrede meter frem til målstregen falder vejen, så jeg har Sir Newton til at trække mine 91kg nedad og dermed fremad og det er jo ikke fair :wink:

Det er da cool. Tillykke med det. Sagt uden risiko for, at du bliver overmodig :4trumpet:

Jeg kan godt se, at de 'store drenge' har en fordel med den type opløb. Meeen mon ikke dine egne lårbasser trods alt også har bidraget lidt :happy:

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker :bigsmile:

I dag var det ikke nogen god dag til træning. Fred være med at der var en håndfuld nye med, som gjorde kørslen nervøs med en del hjulblokader til følge - det må være sådan når der er nye med som ikke er vant til gruppekørsel.

Værre var det at vi kun kørte skide 4 intervaller og de 2 var meget korte.

I det første lod jeg mig lokke med licensfolket. Vi skulle have ligget på 85% i puls men jeg lå lige over 90 og da de åbnede spurten på ADA-bakken, blev jeg krøllet helt sammen.

Ned på hold 2. Gaab. Kunne have kørt dem i stykker men det ville ærligt talt være plat, når jeg nu lige havde "holdet mig ned", så holdt mig 25 meter bagude og fik lidt vind i ansigtet i stedet. Omvendt hørte jeg at Patrick (hastigt på vej i B) havde trukket hold 1 rundt på langsiden med over 60 i timen, så fint nok at jeg ikke var med, eller hvad det nu var blevet til :dry:

Det lader til at jeg igen har trukket nitten og skal ligge på mellemhånd - det er altså nederen, hvis det som sidste år til banecykling er tilfældet at jeg ikke kan finde nogen på egen niveau.

Denne uge er dømt til at blive kørt med trætte kæppe men næste uge må jeg prøve, at trække km-mængden ud og i stedet møde frisk op og så se, om det rækker til at få lidt ud af hold 1 indtil jeg bliver sat. Ellers må jeg jo køre på pendlergeden for at få lidt ud af hold 2. Eller noget. I dag var i hvert fald røvhamrende kedelig!!!

http://connect.garmin.com/activity/301885508

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tarrrk :biggrin:

Kroppen var nogenlunde frisk efter i går, så kunne lige så godt klemme en morgentræning i FW, Ellebjergvej.

:omg:

Der blev bænket reps med 140kg - det ses ikke så tit.

Der er blevet flytte om på maskinerne i det ene rum. Benpresserne, som før stod sammen med de andre ben-maskiner, står nu i hver sin ende af langsiden med overkropsmaskiner i mellem. De to lårcurl-maskiner står diametralt modsat hinanden. Hvorfor dog det - det virker totalt tåbeligt :unsure:

Nå, men pas 1 forløb som følger - nu med 1 min pause mellem øvelserne, hvilket gjorde det en del lettere at gennemføre de sidste sæt. Nu tager det så bare 1t 15 min (med de nye coreøvelser) mod ca. 50 minutter før. Men progressionen kan opretholdes, så det er fint.

Romaskine: 7 min

Dødløft: 10x60, 10x70, 10x75, 10x75

Bulgarian splitsquat + 12kg: 8, 8, 8

Lårcurl: 15x30, 10x50, 10x50, 10x50

Rows, DB: 8x26, 8x26, 8x26, 8x26, 8x26

Skrå bænkpres, DB:8x24, 8x24, 8x24, 8x24, 8x24

Fransk pres, DB: 8x10, 8x10, 8x10, 8x10, 8x10

Rotator: 18x4, 18x4, 18x4

Skrå mave i hypers-stativ: 20, 20

Decline mave: 20, 20

Hyperextensions: 20, 20
Crosstrainer: 5 min

Om et par timer kommer pas 2 så i form af første afdeling af Heino-cup. Jeg forventer at bliver sat undervejs, hvilket også er grunden til at jeg har har været i FW - det kan lidt være lige meget; jeg skal bare lige snuse til stemningen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg gætter at der snart, hvis ikke allerede, bliver kørt en del stående spinning til

Pas 2: 1ste afdeling i Heino-cup.

De 2 første omgange af 5 kørte vi med masterbil. I et alt for behersket tempo men så var der også tid til at den kunne vende og komme foran os igen efter den glemte at dreje. Men fint nok; så fik jeg varmet op i stedet for at koldstarte.

Ellers skete der ikke meget fra min side - det var mest se og oplev. Første gang vi, uden master, ramte sidemodvindsvindsstykket, knækkede feltet over men jeg sad heldigvis lige akkurat på den rigtige side. Men ellers så sløvt tempo på de stræk, at jeg smuttede op foran så vi ikke gik helt i stå. Fa´ens til hyr med at slippe føringen igen, når man ikke vil have den mere :dry: Men bortset fra det, var det ikke meget anderledes end en tonsertur med HCM.

http://connect.garmin.com/activity/302302514

HCK-træning i morgen - forhåbentlig lidt mere positiv end i mandags.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vellykket HCK-træning. Altså lige bortset fra, at min Garmin valgte at stå af undervejs og nu står med blå skærm og kan hverken slukkes eller noget. ÆV. Må se om Garminværkstedet i Allerød kan redde den.

Med overraskende friske stænger, gik det ud af byen til første interval. Uden at blive spurgt røg jeg i gruppe 1, hvilket var fint, for jeg havde selv valgt gruppe 2. Men gruppe 1 passede meget godt omend jeg nok ikke trak farten op. Små 10 minutter med 20-30sek føringer delt til de 4 vi var.

Interval 2 var på 5 minutter - 4 min rulleskift og 1 min fri leg, sådan i runde tal. Med 200 meter igen var der en der kørte udenom. Det er yderst sjældent, jeg skærer grimasser på cyklen men det var prisen for en genoverhaling. Fantastisk at komme ud af komfortzonen og det kommer jeg altså kun i jævne dueller.

Interval 3 var en god lang stigning på lidt over en km kørt på møtrikken. Det var tungt i 53-11 men dejligt :wub:

Dertil lidt fri leg. Det er sjovt som man (og det er altså ikke kun mig) holder sig tilbage, når de hurtige er med, men i deres fravær, gerne fyrer lidt improviserede småspurter af.

1 stk bakkespurt, 1 stk. Københavnspurt (jeg lå i en gruppe 80-100meter bag fronten, så målet var bare at køre dem ind inden de åbnede helt op), og så en mikro-bakkespurt som ellers mest køres når Jane er med. Men jeg var i utidigt hopla, så den tog jeg med.

I morgen smutter jeg op til Hørsholm og kører med HCM men tvivler på at stængerne er lige så sprælske som i dag. Men det var også helt klart den mest overskudsagtige dag jeg har haft i år.

Synes godt om :tongue:

63,3km, btw.

Link to comment
Share on other sites

Ja, min gruppe der røg i front i sidevinden, var på 9-10 mand og så dryssede et par stykker af, så vi var 7 (periodevis 6) tilbage.

"Heldigvis" kunne jeg intet have udrettet i spurten, for det havde jeg ikke været aktiv nok til. Ishøjmanden foran, kunne jeg nok have overhalet men da han tydeligvis lettede gassen, fandt jeg det ikke fair i øjeblikket.

Men jeg må desværre også konstatere, at når spurten bliver åbnet +1km udefra, så er der nada i benene at køre med. I en kort antritspurt kan de bare komme, men det er jo desværre ikke sådan landevejsløb bliver afsluttet. Selve løbet var ikke specielt hårdt, så det kan jeg ikke bruge som undskyldning.

Om det er noget der ligger i generne eller kan trænes op ved jeg ikke, men ellers må jeg håbe på flere af dagens "interval 2", som smagte lidt derhenad. Ellers er det måske et vinterprojekt på Tacxen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil køre cykelløb så skal du holde op med at tænke på hvad der er fair. Som sagt, det er den klogeste der vinder, og hvis de andre ikke kan sætte dig, så er det deres problem. At du måske ikke bliver populær er så en anden side af sagen, men der er bestemt ikke nogen grund til at være Mr. Nice Guy hele tiden.

Hvis spurten bliver åbnet langt ude fra skal du bare sørge for at ligge på hjul af en af dem der spurter. Lad være med selv at åbne op. Brug de andre som leadout, og så kan du selv åbne op når der mangler 150-200 meter.

Link to comment
Share on other sites

.... skal du bare sørge for at ligge på hjul ....

Mja; havde jeg kunnet tage hjulet, havde jeg også gjort det :wink:

Næste gang skal jeg bare ikke i FW et par timer inden og ellers så er det jo bare for sjov nede i pensionistgruppen :hippy:

Nattens optur var at jeg vågnede ved at der blev mørkt. Skærmen slukkede på cykelcomputeren da den løb tør for strøm. Om jeg reagerede på det da det skete, eller bare registrerede det i et kort vågent øjeblik, er ikke til at vide men jeg stod i hvert fald op. Kunne tænde den og række den ud af altanvinduet og konstatere at den kunne fange satellitterne og stille uret :bigsmile:

Men jeg gik altså i seng igen og først i morges, prøvede jeg om jeg kunne trække data ud af den. Det kunne jeg, så skidtet virker vist perfekt igen.

http://connect.garmin.com/activity/302946467

Link to comment
Share on other sites

For mange prots og for få carb i går gjorde, at det først var ud på eftermiddagen jeg ikke mere havde bly i stængerne. Jeg trak panikkortet og lavede rødbedejuice. Jeg lærte at man skal huske at sætte kanden under tapperøret :dry:

Tillige fumlede jeg også i mødetidspunktet oppe i HCM og havde være stresset helt forgæves. Jeg satte bilen 4-5km inde på ruten og ville køre dem i møde og nåede mødestedet over et kvarter for tidligt.

Men herefter gik det fint. Det blev en fuldblods tonsertur hvor der ikke skulle køres bakkespurter, for den slags går jo ud over snittet når der skal samles op. Jeg ville dog have kørt Humlebækspurten (trods lortesvinget) og lå også langt i front med en anden hvor vi nedstirrede hinanden så meget, at vi ikke opdagede de to som kom blæsende forbi :4slap:

På strandvejen gik det jævnt i opløsning og vi smed flere af på vejen og var kun 3 af 9 tilbage da vi nåede Rungsted.

Under påskud af regnvejret, prøvede jeg at lokke til to andre til at skære Folehavevejsbakkerne væk, men det ville de ikke. Pis, for sandheden var at kroppen var løbet tør for kulhydrater, maven vred sig af sult og benene blev minut for minut mere og mere slatne. Opad var det bare at hænge i neglene og efter at have sagt farvel, hutle hen til bilen, finde nærmeste tankstation for panikmad var det hjem og fråde hveder i vildskab.

http://connect.garmin.com/activity/303218339

Det var en kende ufedt at sætte sig regnvåd i øsen, så det er sansynligt at jeg dropper morgendagens HCM-tur og nøjes med at tage i FW. Jeg sætter uret til at ringe og så må DMIs byvejr og radarkort afgøre sagen.

Indtil nu står maditals tæller på 5015kcal og 640g kulhydrat, så hvis benene er dumme i morgen, så er det ikke fordi jeg har underspist :blush:

Jeg undres.

Når nu snittet er så vigtigt for HCM, så fatter jeg ikke at føringerne dels ikke bliver spredt ud på flere forskellige - det er jo næsten umuligt at komme op foran.

Og at de ikke laver føringerne kortere, det er jo helt fast at tempoet et friskt den halve tid de ligger i front og derefter daler til noget dillerdaller. Men Ok, det er konsekvent.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

:surrender: Benene ER officielt brændt af. For første gang i denne sæson vågnede jeg også i nat med krampe, så nu vi er vi rigtigt i gang :bike: Et par timer senere vågnede jeg så uhæmmet sulten, så alt i alt landede jeg på 5475kcal i går - stik lige den, va?

Da uret ringede i morges var det næsten tørvejr, så i Hørsholmkludene og op til mødestedet. Damn - der var ikke andre end mig :annoyed:

Oh, hvor jeg ikke gad cykle selv men nu havde jeg både været tidligt oppe og brændt benzin af, så jeg tog alligevel en hyggetur rundt på min ungdoms gamle veje :tongue:

Jeg kan ikke mindes at benene har været så umedgørlige som i dag; sådan 10-20sek kunne de godt træde men derefter fløj pulsen gennem loftet.

http://connect.garmin.com/activity/303403199

I skrivende stund står cyklen og er sjasket over med vand ude i brusenichen, så den kan blive vasket når jeg alligevel skal i bad.

Så kan cykelkludene få en tur i vaskekælderen imens. Derefter skal jeg i FW, inden jeg smutter over til mor og ser Apollo 11 og Olsen Banden :wub: Programmet ligger fast, så det kan jeg godt poste med det samme:

Romaskine: 5 min

Frontsquat: 10x20 (backsquat), 10x20, 10x20, 5x65, 5x65, 5x65, 5x65, 5x65

Backsquat: 10x65, 10x65, 10x65

Lårcurl: 15x30, 10x55, 10x55, 10x55

Arnold pres: 8x18, 8x18, 8x18, 8x18, 8x18

Sideplanke @ 30sek med laterals: 10x5, 10x5, 10x5

Planke med knæløft: 60sek, 60sek, 60 sek

Crosstrainer: 5-10 min

I morgen skal jeg nyde min sidste feriedag og det bliver helt sikkert uden træning af nogen som helst art!

Søndag er ferien slut :cry: og derfor står den på pendlercykling.

Mandag har jeg taget en fridag så jeg kan træne med HvidovreCK.

C U

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share