MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Så er der kun mængden tilbage, og om du sørger for at fordeling af de 3 store er hensigtsmæssig i løbet af dagen. Du bør max have 3 timer imellem hvert madindtag, f.eks. snaaaaacks m.m.

Fedt er mega vigtigt, og med den sammensætning du nævner er der ikke meget fedt, med mindre din proteinkilde består af fisk??

Du har naturligvis ret, men når nu min vægt er nogenlunde stabil, så går jeg ud fra mængden er ok :laugh:

Jeg har nok vænnet mig til at undgå fedt, så det kræver lidt planlægning at få det ind igen. Der er en del fisk i min kost, men det er ikke den primære proteinkilde. Kilder til fedt er nok ellers kokosmælk, avocado, nødder og kerner og ellers den olie, der bruges i madlavning. Jeg aner faktisk ikke om mængden og dermed energi-fordelingen er i orden. Det kan da godt være jeg skulle prøve at lege med krop-kost i et par uger for at se, hvordan det ser ud.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13. oktober 2007

Hvor er det bare lækkert med weekender, hvor der er god tid til træning :wub:

Jeg startede med en gang spinning-øvet i Adelgade. Ny instruktør igen, men han var blevet anbefalet af flere og det var helt berettiget. Timen var nok i den hårde ende af en spinning-øvet, men jeg holdt jo også fri i går, så det passede fint. Rigtig meget stående tempo-kørsel og siddende enkelttakt. Super musik som jeg bedst kan li’ den :smile:

Pulsdata :heartpump:

Max 176

Gns ? (mit pulsur tabte forbindelsen mange gange :dry: )

Derefter hoppede jeg lige med på mave-ryg-holdet, 30 min.

Det er meget mere statisk træning, end jeg selv plejer at finde på efter styrketræning, så det er vist en meget god kombination, at gøre det en gang om ugen.

Styrketræning

Dead lift

5 * 51 kg

5 * 61 kg

5 * 71 kg

5 * 71 kg

5 * 76 kg

Mit program siger egentlig, at jeg skal køre 5*5 i denne øvelse, men jeg har jo startet ud med 3 * 8-10. Nu har jeg været i gang i ca. en måned, så jeg tænkte at jeg ville forsøge mig med 5*5 :smile: Det gik vist meget godt.

Cable row

10 * 32.5 kg

10 * 32.5 kg

10 * 35 kg

8 * 35 kg

Front Pull down (wide grip)

10 * 40 kg

10 * 42.5 kg

10 * 42.5 kg

10 * 45 kg

DB Incline Bench Press

8 * 13 kg

8 * 13 kg

10 * 13 kg

De sidste reps var lidt usikre, men de var der :smile:

DB Seated shoulder press

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

DB Rear lateral raise

15 * 4 kg

15 * 4 kg

10 * 5 kg

Cable Push down

8 * 22.5

8 * 25 :gal:

8 * 22.5

DB Biceps Curl

10 * 11 kg

10 * 11 kg

8 * 11 kg

Grundig udstrækning :smile:

Pyha – hele den tur tog 2½ time

God lørdag og fodboldkamp :superman:

– Marianne

Link to comment
Share on other sites

(mit pulsur tabte forbindelsen mange gange :dry: )

hej

endelig lidt underholdning for lille mig :tongue:

Det med at uret taber forbindelsen - det er trælst :sneaky2: men sker jævnligt når man sidder et forkert sted i forhold til f.eks. højttalere osv.. - jeg har også fundet ud af at jo mere brugt batteriet i senderen er, jo flere udfald kommer der....

Men godt at se, at du tidsmæssigt har trænet lidt for mig også :laugh:

God :sun: weekend til dig!

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

hej

endelig lidt underholdning for lille mig :tongue:

Det med at uret taber forbindelsen - det er trælst :sneaky2: men sker jævnligt når man sidder et forkert sted i forhold til f.eks. højttalere osv.. - jeg har også fundet ud af at jo mere brugt batteriet i senderen er, jo flere udfald kommer der....

Men godt at se, at du tidsmæssigt har trænet lidt for mig også :laugh:

God :sun: weekend til dig!

/Vivs

Ja, det er sikkert batteriet, der begynder at blive svagt. Jeg har nu haft uret i lidt over et år og har ikke skiftet batteri i det endnu. Tror faktisk lige jeg vil gå ud og få købt et nyt i dag :smile:

God bedring med snotnæsen :ill:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14. oktober 2007

Spinning-øvet, 75 min, i Adelgade med Candygirl ved min side :bigsmile:

Pulsdata :heartpump:

Max 171

Gns 153

Det blev - pulsmæssigt - lige restitutionskørsel fra min side. Det var bare en af de dage, hvor der ikke var overensstemmelse mellem hvor høj pulsen var og hvor hårdt det føltes i benene :dry: Alt føltes tungt, men pulsen var ikke særlig høj. Men okay - den slags dage er der også ind i mellem.

Der var rigtig meget enkelttakt i timen. Faktisk næsten lidt for meget - troede aldrig jeg skulle sige det :4jumpy::tongue:

Overvejede kort om jeg skulle lave noget styrketræning bagefter, men bestemte alligevel, at det fornuftige ville være at vente til i morgen. Nu skal jeg jo heller ikke presse citronen for hårdt igen :wink:

Hvis der er nogle af loggens læsere, der vil anbefale noget protein-pulver (god kvalitet og pris), må I meget gerne sende mig en PM :smile:

God søndag - Marianne :shades:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, det var det du fiskede efter mht brug af proteinpulver. :wink: Jeg vandt jo det der TourDeFrance spinning i Royal og i den forbindelse fik jeg bl.a. 2,25 kg protein pulver og det får jeg aldrig brugt (eftersom jeg ikke bruger sådan noget :laugh: ), har prøvet det, men så vil jeg altså hellere spise en proteinbar :blush:

Nå, det jeg ville frem til var jo, at det der proteinpulver jo egentlig er billigt til salg (læs gratis), fordi lige nu står det bare og fylder. :wink:

Vil gætte på at det er ok kvalitet, ...og dyrt det er det i hvert fald :crazy:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ahh, det var det du fiskede efter mht brug af proteinpulver. :wink: Jeg vandt jo det der TourDeFrance spinning i Royal og i den forbindelse fik jeg bl.a. 2,25 kg protein pulver (XXXXXXXXXX, XXXXXXX) og det får jeg aldrig brugt (eftersom jeg ikke bruger sådan noget :laugh: ), har prøvet det, men så vil jeg altså hellere spise en proteinbar :blush:

Nå, det jeg ville frem til var jo, at det der proteinpulver jo egentlig er billigt til salg (læs gratis), fordi lige nu står det bare og fylder. :wink:

Vil gætte på at det er ok kvalitet, se evt her ...og dyrt det er det i hvert fald :crazy:

:secret: ssshhh... Tror ikke du må nævne navne her - derfor spurgte jeg efter PM :smile:

Men... det vil jeg da helt sikkert gerne prøve og vi kan jo altid finde ud af en pris.

Link to comment
Share on other sites

Hey Marianne

Kan du ikke angive procentsatser i stedet :bigsmile: Det siger jo ikke så meget ellers for andre :cool:

Ellers god træning :superman:

Tjooohhh... Vil du gerne have det som procent af max-puls, eller som procent af puls-reserven :wink::innocent::tongue:

Jeg har ikke målt min max-puls i flere år, men regner med, at den ligger omkring 188. Jeg har heller ikke målt min hvilepuls i meget lang tid, men vil tro den ligger omkring 55... Men der er nok lidt større usikkerhed omkring hvilepulsen end max-pulsen. Til gengæld er den noget lettere at få målt, så det kan jeg da lige prøve at få gjort.

- Og tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

:secret: ssshhh... Tror ikke du må nævne navne her - derfor spurgte jeg efter PM :smile:

Men... det vil jeg da helt sikkert gerne prøve og vi kan jo altid finde ud af en pris.

Nååå - det havde jeg ikke lige tænkt på. :blush:

Og pris behøves du altså ikke at tænke på, hvis ikke en anden bruger det, står det bare her og bliver for gammelt :wink:

Vi må lige få koordineret hvornår vi ses igen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tjooohhh... Vil du gerne have det som procent af max-puls, eller som procent af puls-reserven :wink::innocent::tongue:

:laugh: Tror afgjort ikke, jeg er den med den stærkeste mening om den sag :tongue:

:wink:post-15167-1192364949.gif

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Tror afgjort ikke, jeg er den med den stærkeste mening om den sag :tongue:

:wink:

:rofl2:

Jeg tror faktisk Candygirl og jeg er meget ens på det punkt. Det er da sleeeet ikke det samme, men okay - de nærmer sig jo hinanden når man er oppe i de højere procenter :bigsmile:

Jeg plejer forøvrigt at regne med, at min 8-tals værdi på Fysiologisk skala ligger på puls 170, så det siger også lidt om, at det ikke var den højeste puls i dag :blush:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Tror afgjort ikke, jeg er den med den stærkeste mening om den sag :tongue:

:wink:post-15167-1192364949.gif

Hvem kunne det mon så være :innocent:

:rofl2:

Jeg tror faktisk Candygirl og jeg er meget ens på det punkt. Det er da sleeeet ikke det samme, men okay - de nærmer sig jo hinanden når man er oppe i de højere procenter :bigsmile:

Ja, hende Marianne er også meget fornuftig på det punkt :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15. oktober 2007

Mandag er jo starten på en ny træningsuge for mig… Det er den så også for rigtig mange andre mennesker. Selv om jeg først var klar til træning i Adelgade kl. 18.30, så var der stadig kø ved løbebåndene :gal: Godt at jeg ikke skulle bruge dem :smile:

Jeg havde en lille pose med rosiner og nødder med på arbejde, som jeg havde spist inden træning og protein-pulver var klar i tasken til efter træningen :smile: Nu må jeg se om jeg synes det har nogen virkning. Der er ingen tvivl om, at jeg kan spise mange af de nødder og rosiner, for det er da næsten ligesom slik, men jeg må nok hellere sætte mig selv under administration der :4whistling:

Også kaffen har jeg skåret ned på – kun tre kopper i løbet af dagen :innocent: De blev til derfor nydt mere end normalt. Til gengæld fik jeg drukket lidt mere the og en hel del mere vand :bigsmile:

Men det var styrketræning der skulle være på programmet i dag :wub:

Opvarmning

Concept2, 2000 m, 8:30 min

Stille og roligt

Squat

6 * 51 kg

6 * 61 kg

6 * 61 kg

6 * 61 kg

Også i denne øvelse har jeg kørt lidt flere reps og kun 3 sæt, men nu må jeg hellere komme rigtigt i gang med programmet, hvor det hedder 4s*6r

Good mornings

8 * 41 kg

8 * 41 kg

8 * 46 kg

SL Dead lift

10 * 61 kg

10 * 61 kg

10 * 71 kg

Leg curl i maskine

10 * 45 kg

8 * 47.5 kg

8 * 47.5 kg

6 * 55 kg

Walking Lunges BB

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

DB kickback

8 * 10 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Egentlig plejer jeg at køre cable push down for triceps, men jeg er træt af den øvelse og synes ikke jeg kan presse mig ordentligt i den, så jeg improviserede lige og tog en ny øvelse her. Tror den kommer med når jeg kører dette program, og så kan push down komme med på de dage, hvor der er fokus på overkroppen. De 10 kg var dog lige lidt for tunge :blush:

DB Biceps curls

10 * 11 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

:yahoo: Det var hårdt, men nu kan jeg tage fat i 12 kg næste gang :laugh:

Mavetræning

Crunches med 10 kg-vægtskive

3 * 10 midt

3 * 10 venstre

3 * 10 højre

Buuuurrrning :devil:

Lying straight leg raise

3 * 10

Jeg forsøgte mig med at noget vægt i øvelsen, ved at tage en 5 kg håndvægt mellem knæene og så bare klemme sammen :laugh: Det kunne sagtens mærkes :devil:

Grundig udstrækning :smile:

Post-workout shake Vanilla namme nam :bigsmile: Den er lidt sød, men tror den vil være ganske lækker med jordbær i :4mewantfood: I dag skulle den bare ned.

Håber den gør mig frisk til en gang HardCore i morgen - det kræver vist lidt ekstra oven på den omgang styrke :tongue:

God aften :4george:

Jeg har endnu ikke fundet en anledning til at bruge den her smiley, men jeg kan bare godt li' den :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Godt at se at du holder skruen i vandet :showoff:

Det er da også en ganske hæderlig stat i squat og dødløft du har fået opbygget - flot kørt! :smile:

Er du i øvrigt stadig glad for at du skiftede fra SATS til Fitness.dk? - det ser i hvert tilfælde ud til at du får brugt dit abonnement godt? :4thumbup:

//Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Godt at se at du holder skruen i vandet :showoff:

Det er da også en ganske hæderlig stat i squat og dødløft du har fået opbygget - flot kørt! :smile:

Er du i øvrigt stadig glad for at du skiftede fra SATS til Fitness.dk? - det ser i hvert tilfælde ud til at du får brugt dit abonnement godt? :4thumbup:

//Casper

Hej Casper

Tak for kommentarerne :smile:

Jeg er også selv godt tilfreds med de vægte jeg arbejder med og især tilfreds med, at jeg stadig øger reps og/eller vægt ved stort set hver træning. Jeg kunne måske godt presse mig selv liiiidt hårdere, men netop i dødløft og squat er jeg lidt bange for at blive skadet, hvis jeg fokuserer mere på at komme højt op i vægt end at holde teknikken på plads :wink:

Jeg er glad for skiftet fra SATS til Fitnessdk. Egentlig er der ikke så stor forskel på centrene, men samtidig med skiftet er jeg jo begyndt med styrketræningen, som jeg er blevet ret glad for og jeg har mødt nogle søde MOL'ere til nogle forskellige timer mv. Og så er jeg bare rigtig glad for at træne for tiden :bigsmile: Jeg brugte nu også mit abonnement godt hos SATS, så der er ikke så stor forskel der :smile:

Hav en god dag :sun:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16. oktober 2007

Dagens træning begrænsede sig til en times HardCore, men hvilken træning :devil: :devil:

Jeg nåede lige 2000 m på Concept2 på 8:15 min inden timen - så var jeg ligesom igang :smile:

Jeg synes, at jeg bliver mere og mere presset på HardCore-timen. Jeg er nok sådan, at når jeg nu er der, skal jeg også have det optimale ud af træningen. Nu er jeg ved at være så "tryg" ved timen, at jeg tager nogle lidt tungere KB's og Powerbags og hvis det bliver for tungt, må jeg jo bare tage en lettere :bigsmile:

I dag blev jeg lidt snydt af tiden. Jeg troede, at vi havde givet det sidste vi havde, da der lige kom en omgang mere...Pheeewww - det pressede mig på åndedrættet :4thumbup:

Øvelserne... Hmm.. Jeg kan ikke huske alle og ved ikke helt hvad de hedder, men der var bl.a. Swings (en- og tohånds), Turkish get up, Walking lunges (både KB og PowerBag), Thrusters (?), noget-på-gulvet med PowerBag. Der var også lidt push ups og planke. God all round træning.

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16. oktober 2007

Dagens træning begrænsede sig til en times HardCore, men hvilken træning :devil: :devil:

Jeg nåede lige 2000 m på Concept2 på 8:15 min inden timen - så var jeg ligesom igang :smile:

Jeg synes, at jeg bliver mere og mere presset på HardCore-timen. Jeg er nok sådan, at når jeg nu er der, skal jeg også have det optimale ud af træningen. Nu er jeg ved at være så "tryg" ved timen, at jeg tager nogle lidt tungere KB's og Powerbags og hvis det bliver for tungt, må jeg jo bare tage en lettere :bigsmile:

I dag blev jeg lidt snydt af tiden. Jeg troede, at vi havde givet det sidste vi havde, da der lige kom en omgang mere...Pheeewww - det pressede mig på åndedrættet :4thumbup:

Øvelserne... Hmm.. Jeg kan ikke huske alle og ved ikke helt hvad de hedder, men der var bl.a. Swings (en- og tohånds), Turkish get up, Walking lunges (både KB og PowerBag), Thrusters (?), noget-på-gulvet med PowerBag. Der var også lidt push ups og planke. God all round træning.

- Marianne.

Skarpt gået idag, Marianne :4thumbup:

Jeg kunne godt se at du var lidt ekstra ungpigerød i kinderne idag :tongue:

Det er cool at du er begyndt at tage tungere vægte - det er også gerne i den retning det skal gå, når teknikken er på plads! Så er det virkelig noget der river :devil:

Øvelserne:

TGU (Turkish Getup aka Sønderjysk donkraft)

KB: Swings + Highpulls

Sandsæk:Walking lunges med sandsæk fra død til skulder + Gulvrotation

KB: Walking lunges m. seasaw pres + renegade Rows

Sandsæk: 1 benet stivbenet dødløft + Clean and press til overheadsquat til SLAM!!! :devil:

og ja, krydret med planke, strækkere og burpees er den ekstra fræk :shades:

God hviledag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Skarpt gået idag, Marianne :4thumbup:

Jeg kunne godt se at du var lidt ekstra ungpigerød i kinderne idag :tongue:

Det er cool at du er begyndt at tage tungere vægte - det er også gerne i den retning det skal gå, når teknikken er på plads! Så er det virkelig noget der river :devil:

Øvelserne:

TGU (Turkish Getup aka Sønderjysk donkraft)

KB: Swings + Highpulls

Sandsæk:Walking lunges med sandsæk fra død til skulder + Gulvrotation

KB: Walking lunges m. seasaw pres + renegade Rows

Sandsæk: 1 benet stivbenet dødløft + Clean and press til overheadsquat til SLAM!!! :devil:

og ja, krydret med planke, strækkere og burpees er den ekstra fræk :shades:

God hviledag :bigsmile:

Tak for det :smile:

Tænkte nok du ville bemærke mit ubehjælpsomme forsøg på at navngive øvelserne :4thumbup:

De der burpees er godt nok strenge - det går meget godt med at hoppe op, kaste sig ned på maven, men når man så skal op på ryggen, så er det som om kroppen ikke samarbejder så godt med min hjerne mere :tongue::laugh:

Ja, hviledag i morgen - næsten. Har lige en aftale med en instruktør, men det bliver vist ved lidt check af teknik i de store øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du går altså godt nok til med de der vægte Marianne... :devil: Er meget mere tryg ved at cykle ved siden af dig, der er jeg vist lidt mere i mit rette element :blush: ville vist hurtigt komme til kort på vægttræningssiden :wink:

Kan se du har fået prøvet proteinpulveret, håber du med tiden mærker lidt effekt af det.

Og godt at se en handlekraftig kvinde; fra indlæg på MOL til afhentning af pulver - 2 timer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du går altså godt nok til med de der vægte Marianne... :devil: Er meget mere tryg ved at cykle ved siden af dig, der er jeg vist lidt mere i mit rette element :blush: ville vist hurtigt komme til kort på vægttræningssiden :wink:

Kan se du har fået prøvet proteinpulveret, håber du med tiden mærker lidt effekt af det.

Og godt at se en handlekraftig kvinde; fra indlæg på MOL til afhentning af pulver - 2 timer :superman:

:laugh:

Ja, når jeg kunne afhente hos dig var jeg jo fri for at bestille på nettet, vente et par dage, afhente på posthus (for man er naturligvis ikke hjemme når posten leverer) og så først se virkning om mange dage :smile:

Det er jo svært at mærke endnu om det virker, men tror ikke det har skadet indtil videre :smile: og det smager faktisk fint.

Nu er der jo ingen der siger, at fordi man styrketræner sammen og presser hinanden, at man skal løfte det samme :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Ja, når jeg kunne afhente hos dig var jeg jo fri for at bestille på nettet, vente et par dage, afhente på posthus (for man er naturligvis ikke hjemme når posten leverer) og så først se virkning om mange dage :smile:

Det er jo svært at mærke endnu om det virker, men tror ikke det har skadet indtil videre :smile: og det smager faktisk fint.

Nu er der jo ingen der siger, at fordi man styrketræner sammen og presser hinanden, at man skal løfte det samme :wink:

Nej, det er bare mit konkurrencegen, der siger det :innocent:

Burde havde puttet snydepulver i den proteinbøtte, så du blev svagere... :laugh: Ej, jeg er jo en sød sliktøs :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er bare mit konkurrencegen, der siger det :innocent:

Burde havde puttet snydepulver i den proteinbøtte, så du blev svagere... :laugh: Ej, jeg er jo en sød sliktøs :blush:

:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Hahahahaaa Det havde været god humor :laugh: Eller det vil sige - jeg var nok blevet møg-sur :laugh:

Ja, jeg kender godt det der konkurrencegen :4whistling: Du gi'r mig jo så baghjul på spinningcyclerne :dry:...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18. oktober 2007

Der bliver ikke tid til så meget træning i de kommende dage, så der skulle trænes igennem i dag :bigsmile:

Det blev til en gang styrke og Hardcore på Nørrebro. Jeg har ikke styrketrænet der før, men det var et fint sted :smile:

Opvarmning

Concept2, 1300 m, 5:20 min

Dead lift

5 * 50 kg

5 * 60 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

Regner med, at stangen vejer 20 kg :unsure:

Jeg fik lidt teknik-instruktion i går. Jeg har nok vænnet mig til at køre for meget stiff legged, så jeg fokuserede på at komme dybere ned i dag :smile:

Seated Cable row

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 40 kg

Cable push down

10 * 21.25 kg

10 * 23.75 kg

10 * 23.75 kg

DB Incline Bench Press

10 * 13 kg

8 * 13 kg

8 * 13 kg

DB Seated shoulder press

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

DB Rear Lateral raise

15 * 4 kg

15 * 4 kg

12 * 5 kg

DB Biceps Curl

8 * 11 kg

8 * 11 kg

8 * 11 kg

Cable Pull down

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 47 kg

Ingen mave eller udstræk, for det var blevet tid til HaaarrrrdddCoooorrree :devil:

Lækker træning, med god intensitet. Var dog ikke helt så presset som sidst, men man kan jo ikke vinde hver gang :blush:

Øvelserne var en vifte af de samme som sidst, men denne gang krydret med noget "tovtrækning" to og to med en powerbag. Virker nok bedst, hvis man gør det med en af nogenlunde samme styrke/størrelse som en selv :dry: (sry SNF - Du er for spinkel :blush::tongue:)

Havde jo læst, at der var nogle andre MOL’ere der ville dukke op, men det var nu ikke alle jeg spottede lige til at starte med. Bogs kunne jeg dog genkende, så hende fik jeg lige hilst på. Flere fik præsenteteret sig bagefter :bigsmile:

Og som SNF sagde til mig ”Jeg havde troet du var sådan ….. ahem….. lidt stor i det, og gerne ville tabe nogle kilo”.

DET ER JEG IKKE!!!!1111 :laugh:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Øvelserne var en vifte af de samme som sidst, men denne gang krydret med noget "tovtrækning" to og to med en powerbag. Virker nok bedst, hvis man gør det med en af nogenlunde samme styrke/størrelse som en selv :dry: (sry SNF - Du er for spinkel :blush::tongue:)

:laugh:

O

g som SNF sagde til mig ”Jeg havde troet du var sådan ….. ahem….. lidt stor i det, og gerne ville tabe nogle kilo”.

Nej du er rigtig harmonisk bygget, men du er godt nok høj :blink: Jeg burde have gættet det med det samme :smile: Og tak fordi du fulgte mig til Amager igen. Geografi på Nørrebro er ikke min skarpe side :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share