MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Til at starte med roede jeg jo bare lidt på må og få, men så synes jeg der skulle lidt system i det - i hvert fald nogle af dagene.

Så jeg lod mig kraftigt inspirere af "Running Man"-artiklen (http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=459414) og omdøbte den til Rowing Man. Meget originalt, ik'? :laugh:

Jeg laver good shape-udgaven i det første skema, hvor 400m løb så er skiftet ud med 500m roning.

Som der står i artiklen vil man typisk kun lave det 1-2 dage om ugen, så det gør jeg, og ror så ellers bare 2000+ meter som jeg nu lyster de andre dage.

Og du har nok helt ret i at lidt lange stænger næppe er nogen ulempe. :cool:

Det lyder interessant - det tror jeg da lige, at jeg vil kigge nærmere på..... snart, håber jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24. oktober 2007

Fik en tid hos Fysioterapeut i dag. Han var lidt utilfreds med, at jeg tager NSAID for øjeblikket, da jeg jo så ikke så godt kan fremprovokere smerten. Efter lidt forskellige øvelser og en ultralydsscanning kunne han dog fortælle, at jeg – som jeg regnede med – havde en Inflammation i bicepsmusklens lange sene. Så vidt jeg kunne forstå var jeg ikke et specielt alvorligt tilfælde :smile:

Kuren hedder nu 4 ugers genoptræningsøvelser. Jeg fik et program, som består af 10 min udstrækning, 45 min styrke-agtige øvelser (elastikker) og udstrækning til sidst. Styrkedelen er et sandt repetitions-helvede – 11 forskellige øvelser, der alle laves 3 sæt á 15 reps for både højre og venstre side. Programmet gennemføres hver dag :gal:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det :cry: Jeg lavede programmet i dag og det var mega-kedeligt :sleeping: Jeg skal helt sikkert huske at have musik med til træning. Programmet er nu også sådan, at jeg kan lave det hjemme, så det vil jeg måske også gøre nogle dage.

Ud over genoptræningsprogrammet må jeg ikke træne bryst, biceps og skulder og det betyder også ingen HardCore og lignende :unhappy:, men jeg må gerne træne rows og må gerne bruge concept2 til roning og må selvfølgelig træne ben og ryg og mave :smile:

Ud over genoptræningsprogrammet lavede jeg i dag

Ab roll

10

10

10

Supersættet med

Weighted Crunches

10 * 10 kg (H + V)

10 * 10 kg (H + V)

10 * 10 kg (H + V)

Dødløft

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 61 kg

5 * 61 kg

3 * 71 kg

Jeg skal bruge noget mere tid på at få ordentlig teknik her. Det kører bare ikke så god kan jeg mærke. Derfor vil jeg de næste gang nok køre nogle flere sæt med de 51 kg :dry:

Seated Cable row

10 * 32.5 kg

10 * 32.5 kg

9 * 37.5 kg

8 * 37.5 kg

Jeg var lang tid i centeret, men var ikke særlig brugt, da jeg var færdig :dry: Måske jeg lige skal have lidt cardio med en anden dag :unsure:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 25. oktober 2007

Ramte centeret kl. 17.30 og var ude igen kl. 20.30 :gal: Okay - jeg indrømmer, at jeg ikke er den hurtigste i et omklædningsrum, men tror dog max jeg brugte en halv time der i dag :slut:

Det blev så til:

Concept2

500 m, 2:11 min, level4. Fjumrede lidt med display og belastning :blush:

500 m, 1:50 min, level4

500 m, 1:48 min, level3

Nu har jeg da et udgangspunkt for at måle mine 500 m tider :smile: Jeg har ikke lige fået kigget på et program, men det kommer nok inden så længe.

Skulder-rehab-program

10 min diverse udstræk af skulder, bryst, arme, nakke mv.

3*15 triceps push ups

11 forskellige øvelser med elastik, alle 3 * 15 * (H+V)

=1035 reps :crazy: Ikke mærkeligt at det tager ca 45 min.

26 dage tilbage :4thumbup:

Så var det tid til rigtig træning

Squat

6 * 51 kg

6 * 51 kg

6 * 61 kg

6 * 66 kg

Good mornings

8 * 41 kg

8 * 41 kg

8 * 41 kg

Stiff legged Dead lift

10 * 51 kg

10 * 61 kg

10 * 71 kg

Kom til at starte lidt for lavt her, men det var vist ok i dag :smile:

BB Walking Lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

Leg curl

10 * 45 kg

8 * 47.5 kg

8 * 50 kg

6 * 55 kg

Ab roll

8

6

6

Av av av - DOMS fra i går :wink:

Udstræk af ryg og ben :smile:

Hvordan udstrækker man lænden? De måder jeg gør det på er, ved at folde hænderne bag knæene og så skyde ryggen op, samt holde begge hænder på samme side af knæene og så skyde ryggen/lænden modsat. Andre måder?

Når jeg træner i FDk, Adelgade, ser jeg stort set aldrig andre der bruger squat-stativet. Kun éen gang mens jeg har trænet der er der kommet en hen og har spurgt om han måtte køre imellem. Lidt underligt når man er vant til at læse her på MOL - så tror man jo næsten at alle kører den slags øvelser :raisebrow: I dag var der dog en der lavede pistols - det har jeg ikke set før :shades:

God aften - Marianne :alright:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 26. oktober 2007

Aaahhh fredag :heartpump: Så kan man jo passende starte weekenden med noget lækker træning :wub:

Havde planlagt cycling i Adelgade og Candygirl var med :smile:

Jeg fik startet på skulder-rehab-program inden cycling-timen og fik det gjort færdigt bagefter. Jeg får faktisk lidt DOMS af programmet i arme og bryst :laugh:

Jeg starter jo "styrke"-delen med triceps push ups. Første dag tog jeg 10 af de 15 reps på tæerne, i går tog jeg 7-8 på tæerne og i dag kæmpede jeg med at tage de første 5 i hvert sæt :blush: Anyway - det passer mig glimrende, at der også er lidt udfordringer i den del. Mon ikke jeg tager alle 3 * 15 på tæerne når jeg er færdig med programmet :w00t:

25 dage tilbage :4thumbup:

Programmet fra cyclingtimen kan ses i Candygirl's log, for det er hun så god til at huske :bigsmile: Men kort kan jeg da sige, at der var 30 min udholdenhed og 20 min intervaller. Jeg vedhæfter lige min pulskurve i dag, for den er da blevet ganske fin :smile:

Pulsdata :heartpump:

Max 179

Gns 157

Timen var rigtig, rigtig hård for mig. Jeg trænede ben i går, men bestemte, at jeg bare ville køre de udmeldte FYS-niveauer. Jeg måtte lige give slip på næstsidste interval for at have energi til det sidste :wink: Jeg er dog yderst tilfreds alligevel.

Fik lige chekket, at det er næsten 2 uger siden sidste cycling-time. Jeg vil jo ellers gerne få presset ind, at jeg kører mindst 1-2 timer om ugen, så det ikke er start forfra hver gang :dry: Måske det kan passes bedre ind nu, hvor jeg ikke kan træne så meget overkrop.

God aften

- Marianne :4george:

post-10703-1193420808_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27. oktober 2007

Dagens træning

Concept2

500 m, 1:44.3 min, lvl 4

Det var der egentlig ikke så meget opvarmning i... nærmere en eksplosion af energi :devil: Gad vide hvad jeg kunne trække, hvis jeg rent faktisk varmede op? :tongue: Der var nu heller ikke så meget restitution af ben, for det syrede fuldstændig i balder og lår, så jeg droppede at køre flere intervaller.

Gennemførsel af skulder-rehab-program

24 dage igen :4thumbup:

For at give bare en lille-bitte variation i programmets endeløse gentagelser med elastikken tog jeg et sæt ab roll mellem hver øvelse. Kom dog først på den udmærkede idé da jeg manglede 8 øvelser, så det blev til

Ab roll

8 sæt * 6-7 reps.

Det er altid fra knæ når jeg laver øvelsen, men tror jeg vil til at træne mig op til at lave den fødder og strakte ben :bigsmile:

Var tidligt oppe i morges for at komme i haven og få gjort lidt klar til vinteren. Den har været lidt forsømt på det sidste, hvor det dårligt kan nåes efter arbejde, da det næsten er mørkt inden jeg er hjemme og så har træningen vist også trukket mere i mig :wink: Der er stadig lidt at høste, men der skal altså også lige graves lidt igennem.

Jeg vedhæfter lige et billede af dagens høst. Rødbeden i midten er på størrelse med min underarm. Til gengæld er mine selleri kun på størrelse med tennis eller bordtennisbolde :laugh: Ellers er der lidt bønner og rosenkål, en masse porrer, lidt rosmarin, sæsonens sidste hindbær og et par blomster..... :4mewantfood:

post-10703-1193499457_thumb.jpg

Og så lige en smuk blomst - jeg kan faktisk ikke huske lige nu hvad den hedder :unsure:

post-10703-1193499484_thumb.jpg

God lørdag aften :beerchug::shades: :4band: :headphonedance: :banana3:

- Marianne

Link to comment
Share on other sites

Udstræk af ryg og ben :smile:

Hvordan udstrækker man lænden? De måder jeg gør det på er, ved at folde hænderne bag knæene og så skyde ryggen op, samt holde begge hænder på samme side af knæene og så skyde ryggen/lænden modsat. Andre måder?

Hey Marianne :bigsmile:

Jeg synes det plejer at være godt til min lænd at ligge på ryggen og så hive sine ben bøjede op mod brystet og holde fast omkring med armene... gav det mening overhovedet? :blink:

Og sikke du går til den :superman: :4thumbup:

God weekend til dig, Anette

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27. oktober 2007

Jeg vedhæfter lige et billede af dagens høst. Rødbeden i midten er på størrelse med min underarm. Til gengæld er mine selleri kun på størrelse med tennis eller bordtennisbolde :laugh: Ellers er der lidt bønner og rosenkål, en masse porrer, lidt rosmarin, sæsonens sidste hindbær og et par blomster..... :4mewantfood:

post-10703-1193499457_thumb.jpg

Og så lige en smuk blomst - jeg kan faktisk ikke huske lige nu hvad den hedder :unsure:

post-10703-1193499484_thumb.jpg

God lørdag aften :beerchug::shades: :4band: :headphonedance: :banana3:

- Marianne

nammenamme!!!!! :4mewantfood:

Hold da fest, hvor jeg glæder mig til at få min egen en køkkenhave :4mewantfood:

Der er ikke noget bedre end at spise tingene direkte fra jorden, det er simpelthen så suuuperlækkert!!!

Bon Apetit frøken :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hey Marianne :bigsmile:

Jeg synes det plejer at være godt til min lænd at ligge på ryggen og så hive sine ben bøjede op mod brystet og holde fast omkring med armene... gav det mening overhovedet? :blink:

Og sikke du går til den :superman: :4thumbup:

God weekend til dig, Anette

Hey Tulle

Jo, det giver fint mening. Jeg kender faktisk godt den måde at strække lænden fra Pump mv. Jeg har vist bare glemt den igen, så godt du lige minder mig om den :wink:

Og tak :blush::flowers:

Link to comment
Share on other sites

nammenamme!!!!! :4mewantfood:

Hold da fest, hvor jeg glæder mig til at få min egen en køkkenhave :4mewantfood:

Der er ikke noget bedre end at spise tingene direkte fra jorden, det er simpelthen så suuuperlækkert!!!

Bon Apetit frøken :shades:

Tak - jeg sætter også stor pris på, når jeg ved alt om, hvordan mine råvarer er behandlet :smile: eller lige netop ubehandlet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 28. oktober 2007

Nu har Magtens Korridorer underholdt mig til træning i nogle uger og i aftes mødtes vi så for første gang IRL. Nøøøjjj.... De kan sætte gang i Vega og giver sig 100% :superman:

Det satte lidt præg på starten af min søndag, og jeg var ikke vildt tændt på at komme til træning. Pudsigt, hvordan man kan tage afsted sådan lidt lunken i humøret og så kommer man tilbage nogle timer senere og er bare tip-top glad :smile:

Skulder-rehap-program

Prøvede at sætte kadencen lidt op, for at det ikke skal tage så lang tid, men det hjalp ikke meget :dry:

23 dage igen :4thumbup:

Havde lidt lyst til at tage hjem her, men jeg kan jo vældig godt li' min styrketræning, så jeg bestemte, at jeg jo lige kunne tage et par øvelser. Det blev så til hele programmet alligevel, for det gik bare rigtig godt :devil:

Squat

6 * 51 kg

6 * 61 kg

6 * 61 kg

6 * 66 kg

Good morning

8 * 41 kg

8 * 41 kg

8 * 41 kg

Stiff legged Dead lift

8 * 61 kg

8 * 71 kg

6 * 81 kg :yahoo:

6 * 71 kg

Det er fedt når man tager flere reps end sidste gang, men det er da 10 gange bedre, når man kan øge vægten :devil:

Walking lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt

20 skridt

20 skridt

Der blev lige tre sæt ekstra bare med BW da jeg skal til forsøge mig som Telemark-skiløber inden så længe og så gælder det jo bare om at lave sine lunges :smile:

Leg Curl

10 * 45 kg

8 * 47.5 kg

8 * 50 kg

6 * 55 kg

Weighted Crunches

8 * 10 kg (H + V)

8 * 10 kg (H + V)

supersættet med

Ab roll

6

6

Tror lige maven skal restituere i morgen. Den er godt nok øm :bigsmile:

Nu har jeg jo skrevet i loggen for få indlæg siden, at jeg ikke skal tabe mig. Den kommer jeg nok til at æde i mig, for mine lår er vokset :dry: og jeg er altså mere forfængelig end jeg er fokuseret på styrke. Jeg må så også indrømme, at selv om jeg er startet på protein-drik efter træning og nødder/rosiner eller andet inden træning, så har jeg ikke ligefrem korrigeret kalorieindtaget ned andre steder.

Jeg har så til gengæld også fået at vide, at man sagtens kan se på min krop, at jeg er begyndt at styrketræne :4jumpy: Det gør mig altså bare så glad :wub: Det gælder bare lige om at finde den der balance, hvor jeg piller fedtet af i samme tempo som musklerne opbygges - for det kan man godt :smile: .....håber jeg :4whistling:

- Marianne :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29. oktober 2007

Cycling i Adelgade. Samme program som i fredags, så jeg vidste ligesom hvad der skulle ske. Det var nu helt i orden, for det er et godt program :smile:

Jeg havde glemt at få min pulsrem på i dag, så der er ikke nogen data. Jeg var dog godt træt i benene, så jeg vil tro at pulsen har været lavere end i fredags, men det brændte helt klart mere i benern :laugh:

Efter timen mødte jeg lige endnu et par sats-medlemmer, der er ved at skifte til FDk. Der har åbenbart været sand instruktør-flugt fra sats-englandsvej...

Bagefter var det tid til..... woohoo..... Skulder-rehab-program

22 dage igen :4thumbup:

For at lave lidt afveksling i programmet forsøgte jeg mig lige med lidt ab roll, men det gik ikke så godt, så i stedet gik jeg over til

Lying leg hip raise med 5 kg håndvægt inkl. hofte-kip

Det blev til 6 sæt á 10 reps og sidste sæt 20 reps (bare for lige at mærke, hvor den tog fat :devil::laugh:)

Det var alt for i dag :smile:

- Marianne :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 30. oktober 2007

Dagens træning startede med lidt opvarmning

15 min cross trainer

Det er faktisk meget rart, at man lige kan se nyhederne mens man står der :wink:

Og så...... tadada...... skulder-rehab-progam

Jeg fik bestilt tid til opfølgning hos fysioterapeut i dag. Heldigvis havde han også lige tid til at snakke med mig. Jeg er lidt i tvivl om, om jeg kører programmet for hårdt, for jeg er godt nok træt i den dårlige skulder og det trækker lidt ned i armen. Han mente heldigvis, at det var helt i orden. En enkelt øvelse kan jeg dog droppe, da den gør ondt når jeg udfører den :smile: Dvs. der fik jeg lige skåret 90 reps af :yahoo:

21 dage igen :4thumbup:

Rigtig træning.... eller hvad der er tilbage af den :dry:

Dødløft

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

Det passer bedst i planlægningen at jeg kører ben i morgen, så det blev ikke så tungt her i dag. Derfor var der også max fokus på teknik :smile:

Seated Cable row

10 * 32.5 kg

10 * 35 kg

10 * 35 kg

10 * 37.5 kg

Standing Calf raises i Smith

10 * 30 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

Jeg har ikke kørt denne øvelse før, så jeg skulle lige finde ud af, hvor meget vægt man tager på her. Den kommer med på programmet, tror jeg :smile:

Mave

Lateral Flexion

10 * (H + V)

10 * (H + V)

10 * (H + V)

Ab roll supersættet med udstrækning :smile:

6 * 6 reps

Jeg forsøgte lige en enkelt gang at køre fra fødder/strakte ben :gal: Det prøver jeg nok først igen når jeg har holdt en hviledag for maven :laugh:

- Marianne :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lige et spørgsmål - Er der nogen af jer der læser med, der har set sådan en maskine i FDk i Kbh? :smile:

Så vidt jeg kan se på exrx.net, så træner den lats, men den aktiverer ikke biceps og burde derfor være ok for mig at køre :wink:

post-10703-1193786093.gif

hmpost-15167-1193787592.gif måske står der en på Nygaardsvej, jeg skal se efter :wink: , jeg regner med at skulle derud i morgen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31. oktober 2007

Sidste dag i måneden betød endnu engang afsked med søde kolleger :unhappy: Ingen nye opsigelser i dag - som jeg har hørt om i hvertfald :dry: Der er bare lidt for stor omsætning på mit arbejde for tiden. Måske det bare er vilkårene så længe arbejdskraften er så eftertragtet, men jeg håber nu det stilner lidt af igen.

Så er det jo godt, at man kan se frem til en omgang træning efter fyraften :smile:

Opvarmning

Concept2, 1000 m, 4:20 min.

Stille og roligt tempo. Der var virkelig tale om opvarmning i dag :wink:

Og så var det tid til....... Yippee-Ki-Yay..... Skulder-rehab-program :sleeping:

20 dage igen :4thumbup:

Dagens afveksling blev igen

Lying leg hip raise med 6 kg vægt inkl. hofte-kip

Det blev til

6 sæt af 10 reps

I dag var jeg ikke i tvivl om, hvor den tog fat :blush::tongue:

Ben- og rygtræning :wub:

Squat

6 * 61 kg

6 * 61 kg

6 * 66 kg

6 * 71 kg

Good morning

8 * 41 kg

8 * 41 kg

8 * 46 kg

Stiff legged dead lifts

8 * 61 kg

8 * 71 kg

8 * 81 kg

Så er jeg faktisk over BW (uden det vil blive uddybet yderligere :laugh:)

Leg curl

10 * 47.5 kg

8 * 52.5 kg

8 * 52.5 kg

6 * 57.5 kg

Walking lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * BW

20 skridt * BW

20 skridt * BW

Til sidst lige supersæt af alt mulig udstrækning og

Wheighted Crunches

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

Totalt lækker træning :wub:

Mødte endnu et par sats-piger, der er skiftet til Fdk. Det er lidt pudsigt, hvordan man tidligere bare har smilet genkendende til hinanden, men når man nu mødes i Fdk er det som om vi har et fællesskab og nu taler vi med hinanden :unsure: men vældig hyggeligt uanset :laugh:

- Marianne :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål - Er der nogen af jer der læser med, der har set sådan en maskine i FDk i Kbh? :smile:

Så vidt jeg kan se på exrx.net, så træner den lats, men den aktiverer ikke biceps og burde derfor være ok for mig at køre :wink:

post-10703-1193786093.gif

Hej Marianne,

Jeg tror vidst nok at der står sådan en maskine på Nygårdsvej. Hvis jeg ikke tager fejl, står den henne ved boksesalen i stueetagen. :smile:

Det ser ellers godt ud med alt det træning du kører! :4thumbup:

//Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Jeg tror vidst nok at der står sådan en maskine på Nygårdsvej. Hvis jeg ikke tager fejl, står den henne ved boksesalen i stueetagen. :smile:

Det ser ellers godt ud med alt det træning du kører! :4thumbup:

//Casper

Hej Casper

Tak for info - så vil jeg da nok prøve at lægge vejen der forbi.

Måske det faktisk kunne passe i morgen :unsure::smile:

Ja, jeg får trænet en del, nu hvor jeg skal køre det skulder-halløj hver dag, så jeg regner med at vende tilbage til HardCore mv. endnu stærkere når det er overstået :devil:

I dag er dog HELT hviledag. Det er tiltrængt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Marianne :cool:

Jeg glemte at se på Nygaardvej den anden dag :post-15167-1194013511.gifJeg har tilgengæld set, at de har den ude i Fitnessdk i Fields :smile: . Jeg håber det går bedre med din skulder. :wink:

De bedste hilsner

Signepost-15167-1194013566.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne :cool:

Jeg glemte at se på Nygaardvej den anden dag :post-15167-1194013511.gifJeg har tilgengæld set, at de har den ude i Fitnessdk i Fields :smile: . Jeg håber det går bedre med din skulder. :wink:

De bedste hilsner

Signepost-15167-1194013566.gif

Hej Signe

Det er helt i orden - nu skrev Deepcore jo, at den vist er på Nygårdsvej, så jeg tager ud og kigger efter den her inden så længe :wink: Og ellers skal jeg vist nok træne i Fields i morgen, så nu burde jeg være sikret min træning af lats på den ene eller anden måde :bigsmile:

Det går vældig godt med skulderen :yahoo: Jeg holdt HELT træningsfri i går, dvs. heller ingen skuldertræning. Jeg har jo været ret træt/øm i skulder og arm, men det er helt væk efter hviledagen. Det beroliger mig, at det sikkert kun er træthed og altså ikke fortsat inflammation. Jeg fortsætter selvfølgelig programmet som planlagt alligevel :wink:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2. november 2007

Fik set Fdk på Nygårdsvej i dag.... Hvad sker der lige med den bane, der er oppe ovenpå rundt i hele rummet? :unsure: Først troede jeg man kunne køre gocard, men senere var der nogen der løb der....

Jeg havde lidt travlt, men det blev kun til

Opvarmning

Concept2, 1100 m, 4:40 min

Seated Cable row

10 * 35 kg

10 * 37.5 kg

10 * 42 kg

10 * 44.5 kg

Det er jo andre maskiner end normalt - de fleste er hammerstrength, så vægtene kan vist ikke sammenlignes med hvad jeg normalt tager. Det føltes i hvert fald nemt :smile:

Front Pull Down (maskine)

10 * 25 kg * 2

10 * 25 kg * 2

10 * 25 kg * 2

Jeg er ikke sikker på, at jeg fandt den maskine Deepcore havde tænkt på :unsure: Denne her var ikke lige hvad jeg havde fundet på exrx.net, da man stadig kun holdt fast med hænderne og altså ikke kunne "trække" med albuerne. Jeg forsøgte at slappe af i biceps alligevel og kun trække med lats.(Jeg søgte også uden for bokse-salen, men der synes jeg kun der var cable pull down. Måske jeg bare havde for travlt :smile:)

Dødløft

8 * 40 kg + stang

5 * 45 kg + stang

5 * 45 kg + stang

5 * 45 kg + stang

5 * 45 kg + stang

5 * 45 kg + stang

Jeg kan ikke helt forstå, om det er en 20 kg stang... what ever. Kører stadig med mest fokus på teknik her

Seated rotary calf

10 * 35 kg

8 * 37.5 kg

8 * 37.5 kg

10 * 40 kg

6 * 42.5 kg

Smith-stativet var optaget i en evighed, så jeg tog læg-øvelsen i en maskine i stedet.

Det var alt - hurtigt ud af døren igen.

Skulder-rehab-træning gennemført som hjemmetræning her til aften.

18 dage igen :4thumbup:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fik set Fdk på Nygårdsvej i dag.... Hvad sker der lige med den bane, der er oppe ovenpå rundt i hele rummet? :unsure: Først troede jeg man kunne køre gocard, men senere var der nogen der løb der....

:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Nu håber jeg ikke, at jeg har lovet for meget mht. den maskine :blush: Synes ellers at jeg har set den....

Jeg kigger lige efter om den står der eller hvad her senere i dag, da jeg har tænkt mig at daffe en tur i centeret på Nygårdsvej.

I øvrigt så skiftede jeg selv fra SATS til Fitness.dk for godt og vel et år siden. Jeg er nu glad nok for skiftet, ligesom det tyder på at du også er, men et kritikpunkt ved Fitness.dk er manglen af stativer, i forhold til hvad der var i SATS. I Fitness.dk er stativerne næsten altid optagede - som du også nævner i dit seneste indlæg. Men alt i alt synes jeg at Fitness.dk har flest plusser :bigsmile:

Det lyder ellers underholdende med dit skulder rehab program - jeg er næsten blevet inspireret til selv at starte det op, selvom jeg ikke har ondt i skulderen :tongue:

//Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Nu håber jeg ikke, at jeg har lovet for meget mht. den maskine :blush: Synes ellers at jeg har set den....

Jeg kigger lige efter om den står der eller hvad her senere i dag, da jeg har tænkt mig at daffe en tur i centeret på Nygårdsvej.

I øvrigt så skiftede jeg selv fra SATS til Fitness.dk for godt og vel et år siden. Jeg er nu glad nok for skiftet, ligesom det tyder på at du også er, men et kritikpunkt ved Fitness.dk er manglen af stativer, i forhold til hvad der var i SATS. I Fitness.dk er stativerne næsten altid optagede - som du også nævner i dit seneste indlæg. Men alt i alt synes jeg at Fitness.dk har flest plusser :bigsmile:

Det lyder ellers underholdende med dit skulder rehab program - jeg er næsten blevet inspireret til selv at starte det op, selvom jeg ikke har ondt i skulderen :tongue:

//Casper

Det er helt i orden med maskinen. Nu fik jeg jo set et nyt center og prøvet en ny øvelse :smile:

EDIT: Btw - Det er boksesalen der er nedenunder, ikke? Der hvor der er en boksering inde?

Hvis du ikke kan komme til stativerne skal du bare komme ind i Adelgade. Der er vi så disco, at der ikke er mange der bruger det :laugh: I dag var squat-stativet dog også optaget i et stykke tid. Jeg fandt ud af, at det var en gut, der var ved at lave dagens crossfit WOD. Jeg anbefalede ham lige at kigge forbi HardCore, for det vil sikkert også være noget for ham. Det tror jeg han gør :smile:

Nu startede jeg jo først med styrketræning i Fdk, så jeg ved faktisk ikke hvordan det var i sats, men alt i alt er jeg i hvertfald også glad for skiftet :bigsmile:

Det vil være super med en træningsmakker til skulder-rehab-program, så du siger bare til :tongue:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share