Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Tyrkish get ups.. Old school 

Ja, det var det den hed. Thanks :4thumbup: Faktisk rigtig fed øvelse. Nemlig total old shool.

God Romanian deadlift dér
Thanx! Den var sgu også hård tilsidst :blink: Og Lee dødløft der idag, Poul! Du hev jo 230kg op som var det en pakke lurpak :devil: Synd med de 240kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Et sådan kompliment fra "the erector of doom" "hængebroen from hell" Smolov dominatoren må man tage alvorligt. Tark :)

Jeg tror elastikker og jeg er glade for hinanden.

De 230 var MEGET lette.

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Sjovt du spørger. Jeg har nemlig ingen plan overhovedet når det gælder om ernæring. Jeg spiser det jeg har og hvis jeg ikke har noget bestiller jeg ofte en pizza.

Idag stod maden på:

Inden træning:

En pose Chips

2 Isvafler

Et rugbrød

En cola

En kop kaffe

Efter træning:

En protein shake

3 stykker rugbrød med leverpostej

2 isvafler

2 små portioner yougurt

Det er hvad min kost har bestået af idag indtil videre. 

Imorgen ser det nok helt anderledes ud. Nogle gange sundere og andre gange mere usundt.

haha - sku iorden du kan køre den stil. :4thumbup:

Men egentligt er der jo heller ingen grund til at planlægge sin kost hvis det virker at spise som man har lyst til....

Link to comment
Share on other sites

Idag stod maden på:

Inden træning:

En pose Chips

2 Isvafler

Et rugbrød

En cola

En kop kaffe

Efter træning:

En protein shake

3 stykker rugbrød med leverpostej

2 isvafler

2 små portioner yougurt

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan da se jeg har misforstået et eller andet i min planlægning.

*note to self* isvafler virker! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Poul<<

Et sådan kompliment fra "the erector of doom" "hængebroen from hell" Smolov dominatoren må man tage alvorligt. Tark :)

Jeg tror elastikker og jeg er glade for hinanden.

De 230 var MEGET lette.

Det er sgu fedt du har fundet sumo stilen, da den minder meget om din brede stand i squatten. Du kan på den måde slå to fluer med et smæk når du træner en af øvelserne :smile:

Food<<

haha - sku iorden du kan køre den stil. 

Men egentligt er der jo heller ingen grund til at planlægge sin kost hvis det virker at spise som man har lyst til....

Hehe! Ja, det går da ihvertfald fremad. Det jeg så ikke ved var hvordan det gik hvis jeg virkeligt gik op i kosten? :bigsmile:

Tind<<

Jeg kan da se jeg har misforstået et eller andet i min planlægning.

*note to self* isvafler virker!

Hehe! Ja, Isvafler går lige i erectoren og tuner nervesystemet med 7,2% ved korrekt indtagelse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu fedt du har fundet sumo stilen, da den minder meget om din brede stand i squatten. Du kan på den måde slå to fluer med et smæk når du træner en af øvelserne 

Ja, det er sjovt nok, den enste forskel er at jeg i sumo'en skal tænke mere på at presse hofterne igennem. Det sker af sig selv i skvatten. Men ellers er det præcis samme bevægelse.. Easy peasy :tongue:

Var selv ovenud tilfreds med min sumostil i sparkedragten :smile: Ryggen hang en anelse, men det er bare et spørgsmål om at presse hoften igennem fra starten af (note to self, knep stangen :wink:).

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu fedt du har fundet sumo stilen, da den minder meget om din brede stand i squatten. Du kan på den måde slå to fluer med et smæk når du træner en af øvelserne 

Ja, det er sjovt nok, den enste forskel er at jeg i sumo'en skal tænke mere på at presse hofterne igennem. Det sker af sig selv i skvatten. Men ellers er det præcis samme bevægelse.. Easy peasy :tongue:

Var selv ovenud tilfreds med min sumostil i sparkedragten :smile: Ryggen hang en anelse, men det er bare et spørgsmål om at presse hoften igennem fra starten af (note to self, knep stangen :wink:).

<{POST_SNAPBACK}>

du er født til at løfte i elastik,

Far er stolt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu fedt du har fundet sumo stilen, da den minder meget om din brede stand i squatten. Du kan på den måde slå to fluer med et smæk når du træner en af øvelserne

Og nu giver du :4thumbup: til både elastik og sumo??? :blink:

Det kan man da kalder noget af et drastisk meningsændring :poking::wink::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og nu giver du  til både elastik og sumo???

Det kan man da kalder noget af et drastisk meningsændring   

Hehe! Jamen, jeg synes sådan set det er ok man løfter sumo, da det er tilladt i styrkeløft. Og synes at det er meget smart at man som Poul og Kern har næsten samme stand i sumo som squat.

Men synes stadig ikke at det er et rigtigt dødløft :wink:

Sumodødløft er for rygsvage, fede(Fordi de ellers ikke har plads til maven) eller dværge der ved at få benene helt ud til skiverne helt kan minimere deres vandring. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge.6. dag.3:

Pullups - 8xmig, 7xmig

Squat - 6x70kg, 6x70kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x182,5kg(PR :smile: )

Squat i Moss Viking V-squatter - 1x205kg, 1x225kg, 1x242,5kg(Miss :chicken: )

Incline bænkpres - 8x60kg, 8x80kg, 6x100kg, 6x100

Flat dumbell press - 8x30kgs, 8x40kgs, 6x50kgs

Dropsæt i dumbell laterels - 8-10sæt :crazy:

Dropsæt i Kabel Rows - 6-7drop :crazy::devil:

Tjaa, fed stemning i bulen. Masser af lede PR blev sat af de forskellige. Desværre var jeg lidt en ærgelig svagsquatter og fejlede på 242,5kg :dry: Fik dog en lille Raw pr i squatten men det er jo ikke det der tæller for en styrkeløfter :sleeping:

Ryg og skulder stod i flammer da jeg afreagede max på disse øvelser tilsidst. Når man ikke kan være stærk så kan man jo altid brænde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR, hvad er det højeste du har lavet i udstyr?

Men jeg har godt nok en indvending til Moos.

Jeg forstår ikke hvordan i kan være så useriøse, at i drikker konstant.  :dry:  :poking: Personligt skal jeg bare drikke vand i weekenden  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Sprite og cola, jo! :innocent:

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaaa... Er det dét dér, der giver markeringer?? 

Ellers feee' squat i dag, 'Frakka. Du siger bare til, når du vil låne dragt... Der er jo ikke så stor chancen for at du udvider den 

Ses i morgen

Hehe! Det var sgu lidt sjovt :laugh: Thanks, ja, jeg er jo blot en neural pind på 100kg :bigsmile:

Jeg kunne ellers godt mærke at Vikingen bider lidt mere fra sig end den alm. squatter :smile:

Tillykke med din PR, hvad er det højeste du har lavet i udstyr?

Men jeg har godt nok en indvending til Moos.

Jeg forstår ikke hvordan i kan være så useriøse, at i drikker konstant.  Personligt skal jeg bare drikke vand i weekenden

Jeg har lavet 235kg i udstyr til SM, så der var desværre ingen rigtigt Pr idag :dry:

Jeg kunne dog mærke at de 225kg var noget lettere denne gang end de var til SM :smile:

Link to comment
Share on other sites

Altså... Sprite og cola, jo! 

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang 

Haha! Det ville sgu også være synd og overbrække Hennings nye lokum :laugh: Desuden er der bare flere bajer til os andre, så :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Det er jo heller ikke sjovt at være udenfor... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Altså... Sprite og cola, jo! 

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang 

Haha! Det ville sgu også være synd og overbrække Hennings nye lokum :laugh: Desuden er der bare flere bajer til os andre, så :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Det er jo heller ikke sjovt at være udenfor... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har et badekar hvis det går helt galt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Altså... Sprite og cola, jo! 

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang 

Haha! Det ville sgu også være synd og overbrække Hennings nye lokum :laugh: Desuden er der bare flere bajer til os andre, så :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Det er jo heller ikke sjovt at være udenfor... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har et badekar hvis det går helt galt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på med hvad du siger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Altså... Sprite og cola, jo! 

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang 

Haha! Det ville sgu også være synd og overbrække Hennings nye lokum :laugh: Desuden er der bare flere bajer til os andre, så :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Det er jo heller ikke sjovt at være udenfor... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har et badekar hvis det går helt galt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på med hvad du siger :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på med hvad du gør. Jeg har også et kamera. :4signme::4disguise::wink:

Link to comment
Share on other sites

Altså... Sprite og cola, jo! 

Jeg skal i hvert fald ikke gentage sidste gang 

Haha! Det ville sgu også være synd og overbrække Hennings nye lokum :laugh: Desuden er der bare flere bajer til os andre, så :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså... Det er jo heller ikke sjovt at være udenfor... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har et badekar hvis det går helt galt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på med hvad du siger :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på med hvad du gør. Jeg har også et kamera. :4signme::4disguise::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror bare jeg bliver hjemme :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share