Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Smolov Uge 1. Dag. 3:

Pull behind the neck - 2sæt x 16reps med 10klodser

Squat - (10x60kg, 3x100kg, 1x120kg), 7sæt x 5reps med 135kg

Dødløft - 2sæt x 4reps med 130kg (Med overhåndsgreb og uden bælte. Jeg gad ikke og lave 8ere, da squatten havde tappet en del og dødløften i onsdags stadig sad lidt i lænden. Derfor battlede jeg lidt i pinch gripping med Moos, Poul og Henning. Behøver jeg at sige hvem der vandt :wink::tongue: )

Mave i maskine - 3sæt x 12reps (Sad sgu godt)

Bænkpres med bands - (Opvarmning), 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x110kg, 3x110kg (Fin runde)

Boardpres med bands (4") - 3x145, 3x145kg, 3x160kg

Backoff bænkpres med bands - 1sæt x 14reps med 90kg

French press - 12x55kg, 12x55kg, 12x55kg, 12x50kg, 12x50kg, 12x50kg (Skulle egentligt bare have haft 3 sæt, men så kom Mass'kinen og brændte med så kunne jeg ligeså godt hive 3sæt mere af :w00t: )

Dumbell Laterels - 1sæt x 30reps med 15kgs håndvægt (Gad ikke mere, så fyrede alle reppene af i et worksæt. Brændte også godt :devil: )

Fee' træningsdag med den sædvanlige gode stemning når flere fra posset er oppe og brænde :smile:

Mit energi niveau var dog ikke helt på toppen, og gad ikke oppsykning og Vikingpower attitude idag. Jeg skulle bare programmet igennem og lidt til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Klami<<

Hva så, Troels. Er du blevet ædru?

Er det vanlig opførsel at stå og free style i byen? 

Haha! Det kan jeg overhovedet ikke huske noget om :blink: Mødte jeg dig på Boogies eller Sir Club?? FUCK, jeg må have været stiv :w00t::laugh:

Rommel<<

Hvordan har du sat dit max i Smolov'en? Overvejer selv at køre den første del, men er ret meget i tvivl om jeg kan klare de høje %'er....

Rommel

Jeg har sat det pænt højt! Sidste gang satte jeg det 10kg højere end mit reelle max. Denne gang har jeg sat den til 180kg som jeg har taget før, men som nok reelt ligger på 175kg i øjeblikket, men håber at blive stærkere i løbet af programmet, for jeg er ikke istand til at lave 10x3reps med 170kg som jeg skal tilsidst i programmet endnu :w00t:

Men sidste gang blev styrken volsomt boostet i løbet af programmet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ekstra træning på kollegiet:

Bend over rows - 12x50kg, 12x50kg, 12x70kg, 8x90kg, 8x110kg, 10x135kg(PR, men også ret meget cheat :wink: ), 12x90kg, 12x90kg (God runde. Selvom 10eren med 135kg ikke var Jane fonda stile, så sad den sgu godt i ryggen alligevel :smile: )

Bænkpres - (12x50kg, 12x50kg, 6x70kg), 2x110kg, 3x110kg, 4x110kg, 14x110kg (Var lidt smadret i patten efter træningen i fredags så det var ikke så meget krudt at give af. De 14reps med 110kg var dog udligning af PR)

6min på kondicyklen hvoraf 1min var spurt

Link to comment
Share on other sites

Klami<<
Hva så, Troels. Er du blevet ædru?

Er det vanlig opførsel at stå og free style i byen? 

Haha! Det kan jeg overhovedet ikke huske noget om :blink: Mødte jeg dig på Boogies eller Sir Club?? FUCK, jeg må have været stiv :w00t::laugh:

Jeg mødte dig på Sir Club... Du fortalte en lang historie om din free style rap på Roskilde festival... Så kørte du et par Hvid Sjokolade tekster af og gik ellers på jagt efter fjams... Du kan umuligt have scoret noget i den tilstand du var i :raisebrow::wink::laugh::laugh::laugh:

14 reps med 110... :devil: NICE!

Edited by Klami
Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte dig på Sir Club... Du fortalte en lang historie om din free style rap på Roskilde festival... Så kørte du et par Hvid Sjokolade tekster af og gik ellers på jagt efter fjams... Du kan umuligt have scoret noget i den tilstand du var i   

14 reps med 110...  NICE!

Haha :laugh: Fatter ikke jeg blev så stiv! Men det der med at Rappe kan jeg også godt finde på når jeg er ædru :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte dig på Sir Club... Du fortalte en lang historie om din free style rap på Roskilde festival... Så kørte du et par Hvid Sjokolade tekster af og gik ellers på jagt efter fjams... Du kan umuligt have scoret noget i den tilstand du var i    

14 reps med 110...  NICE!

Haha :laugh: Fatter ikke jeg blev så stiv! Men det der med at Rappe kan jeg også godt finde på når jeg er ædru :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

JA, Gud bedre det :blink:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning på kolleiget:

Military press - 8x50kg, 8x50kg, 8x50kg, 6x70kg, 2x80kg, 1x90kg, 10x70kg (Fin runde. 10eren med 70kg brændte godt)

one arm laterels - 3sæt x 10reps med 15kgs håndvægt

Supersættet med

Pullups - 3sæt x 8reps

Front squat - (6x50kg, 3x90kg), 4x110kg, 4x110kg, 4x110kg, 4x110kg (Ubehageligt)

Bænkpres - 4sæt x 2reps med 110kg (Med pause på brystet) + lidt lockout med 150kg med smalt greb

Chinups - 1sæt x 8reps

Close grip bænkpres - 1sæt x 12reps med 90kg (Med pause på brytet)

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Dips - 1sæt x 12reps

Fin træning på Kollegiet! Kommer ikke ned i OBBC før tidligst fredag eftermiddag, da jeg skriver opgave for tiden. Jeg har ikke tid til at tage i centret, men så er det godt man kan brænde lidt på kollegiet :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Fin træning på Kollegiet! Kommer ikke ned i OBBC før tidligst fredag eftermiddag, da jeg skriver opgave for tiden. Jeg har ikke tid til at tage i centret, men så er det godt man kan brænde lidt på kollegiet :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Woooord, total nice træning!!!! Lyder til at du havde go kamikaze energi idag!!!

Reeeeespæækt - LB

Link to comment
Share on other sites

LarsB<<

Woooord, total nice træning!!!! Lyder til at du havde go kamikaze energi idag!!!

Reeeeespæækt - LB

Mange tak :smile: Jo, energien var udemærket idag, selvom jeg ikke kan kører alle de øvelser som jeg normalt træner nede i den lille jernhule på kollegiet, så får den da rimeligt gas alligevel :devil:

Presse styrken var dog lidt stærkere for en månedes tid siden, men det går da fremad :cooldance:

Lonelyone<<

Så var det derfor jeg ikke så dig igår...

Nice nok træning... Skal lige høre om hvad du mener med Tung dag i TJ's dødløft cyklus?? Der er kun 1 dag i min excel version 

Og gør det noget jeg tilføjer mave og biceps de dage der ikke er det på programmet??

Du skal bare smide den dynamiske væk ud og kun kører den tunge dag. Prøv at kig engang mere på dit excel ark :wink:

Her er hvad du skal kører, sat ud fra et max på 130kg

1 15 x 1 x 85,0 65% 0 1-2 min

2 10 x 1 x 97,5 75% 0 2 min

3 5 x 1 x 115,0 85% 5 3-4 min

4 15 x 1 x 90,0 65% 5 1-2 min

5 10 x 1 x 102,5 75% 5 2 min

6 5 x 1 x 115,0 85% 5 3-4 min

7 15 x 1 x 95,0 65% 10 1-2 min

8 10 x 1 x 107,5 75% 10 2 min

9 5 x 1 x 120,0 85% 10 3-4 min

10 10 x 1 x 87,5 60% 10 3-4 min

11 New max

Der sker vel ikke noget ved at smide noget ekstra mave og biceps ind. Synes ellers at dit program er ret langt i forvejen, men hvis du har energien og det ikke går ud over dine store øvelser så er der ikke noget galt i det :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Har iøvrigt lige været ude og investere i et PA-anlæg :bigsmile:

Købte skidtet brugt og skulle af med 11350kr, men så der også med ElectricVoice højttalere, Seperat forstærker med 2x400W i 8Ohm i flyecase, ektern rungklang og 8kanalers Behringer Mixer + 2 SM-58 microfoner + stativer og ledninger.

Jeg tror at det er ok til prisen, men hvis der er nogen der har forstand på det som læser min log, må i da gerne give en kommentar. Er nemlig selv ret grøn på området hvad angår musik Gear :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er du DJ Troels 

Troede bare du løftede tunge ting og bankede discoer

Hehe! Nope, til det første :wink: ! Jeg spiller guitar og synger sammen med en kammerat til diverse arrangementer og så havde vi brug for et PA-anlæg :smile:

I centret så er det mig mod vægtstangen og så er det viking powerstemning :devil:

Husk på at Vikingerne også var Farmere og familiemennesker når de ikke var på krigstogt og smadrede datiden diskopumpere og metrosexuelle :4smartass::devil:

Link to comment
Share on other sites

Er du DJ Troels 

Troede bare du løftede tunge ting og bankede discoer

Hehe! Nope, til det første :wink: ! Jeg spiller guitar og synger sammen med en kammerat til diverse arrangementer og så havde vi brug for et PA-anlæg :smile:

I centret så er det mig mod vægtstangen og så er det viking powerstemning :devil:

Husk på at Vikingerne også var Farmere og familiemennesker når de ikke var på krigstogt og smadrede datiden diskopumpere og metrosexuelle :4smartass::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe sejt :bigsmile:

Spiller også selv guitar.... Men vikinger skal nu give minimum EN olfert til en disopumper per dag :cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share