Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Nå, mens jeg sidder her og drikker bajer med Utne og Måååsen, så opdatere jeg lige log:

Smolov Uge 2. dag 3:

Pull behind the neck - 2sæt x 16reps med 11klodser

Squat (Smolov) - (Opvarmning), 10sæt x 3reps med 152,5kg

Bænkpres i trøje (4"klods) - 2x160kg, 2x180kg, 2x190kg, 2x200kg, 2x210kg(PR :bigsmile: ), 1x180kg(3"), 1x180kg(2"), 1x180kg(1"), 1x165kg

French press - 3sæt x 10reps med 57,5kg

laterels

Mave

Link to comment
Share on other sites

Nå, mens jeg sidder her og drikker bajer med Utne og Måååsen, så opdatere jeg lige log:

Smolov Uge 2. dag 3:

Pull behind the neck - 2sæt x 16reps med 11klodser

Squat (Smolov) - (Opvarmning), 10sæt x 3reps med 152,5kg

Bænkpres i trøje (4"klods) - 2x160kg, 2x180kg, 2x190kg, 2x200kg, 2x210kg(PR :bigsmile: ), 1x180kg(3"), 1x180kg(2"), 1x180kg(1"), 1x165kg

French press - 3sæt x 10reps med 57,5kg

laterels

Mave

<{POST_SNAPBACK}>

Hils Jungs du. :bigsmile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Maaaaaaa´´ << Måååååås fik rimeligt hurtigt røde øjne og blev så kærlig :tonguew: Men tror ikke han blev stivere end mig! Jeg var sgu godt stiv! Der lidt en svagdrikker :dry:

Mååås!<< Ja, nemli ja! Det er ingen problem

Utne-<<

I lige måde :smile: Ja, jeg blev sgu pænt stiv til sidst! Men det er vel også meningen med galskaben :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning på Kollegiet:

Front squat - (8x50kg, 8x50kg, 2x90kg), 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x90kg, 6x90kg (Damn, det var hårdt :blink: Blev nød til at gå ned på 90kg de sidste 2 sæt. Ellers blev der kørt 6x6 efter Smolovs ordre selvom jeg ikke kom i OBBC og kunne kører rigtig squat, så var det her også langt hårdere)

Pullups - 12xmig, 8xmig

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Mågen - 3sæt x 16reps med 8kgs håndvægte

Bænkpres med bands - 20sæt x 2reps med 95kg + bands

Dragonflags - 2sæt x 4reps

Har sovet 12timer de i nat og ligeledes sidste nat, så har virkeligt været sløv. Har ikke kunne slæbe mit dovne korpus ned i centret, så det blev til en gang træning på kollegiet idag.

Det meste føltes tungt idag, men alligevel rart at få rørt kroppen igennem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 3. dag 2 (Dødløft dag):

Sumo Dødløft - 3x100kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x140kg, (Dragt på), 1x180kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x220kg, 1x240kg, 1x260kg(SUMO PR. Møg grimt løft, med nedadgående bevægelse men stadig en trænings Pr :smile: ), 1x180kg (Med dragt og knæbind :laugh: Det fungerede overhovedet ikke! Skulle bare lige prøves :smile: )

Bænkpres med blå bands - 8sæt x 3reps med 85kg + bands.

Boardpress(3") med bands - 3x115kg, 3x125kg, 3x130kg (Ikke særlig god power her idag)

Back off bænkpres med bands - 1sæt x 12reps med 85kg + bands

T- bar Rows - 3sæt x 12reps med 50kg

Gluteham Raise - 2sæt x 8reps

Dumbell Front Raise - 10x15kgs, 10x17,5kgs, 10x20kgs håndvægte

Biceps maskine supersættet med skulderpres maskine - 3sæt af hver øvelse

Tilsidst lidt hiven og trækken for at få Piksår i trøjen :bigsmile:

En fin træningsdag! Jeg var absolut ikke helt oppe at ringe styrkemæssigt, men blev alligevel lidt klogere hvad angår sumodødløft. Det er bare ikke min løftestil. Men meget sjovt at prøve engang imellem :smile:

Der var ellers masser af Moller i bulen, så god stemning som altid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Henning<< Ahhh, pjat! Det er da set meget værre fra min side :wink: Nu var det jo heller ikke rigtigt dødløft idag, men snyde dødløft varianten sumostil :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig ja, sumo-dødløft har intet med dødløft at gøre. :nonono:

Jeg ved at Bøffen også synes det sammen, måske burde vi danne en anti-sumodødløftsforening i OBBC. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nemlig ja, sumo-dødløft har intet med dødløft at gøre.

Jeg ved at Bøffen også synes det sammen, måske burde vi danne en anti-sumodødløftsforening i OBBC.

Hehe! Den er jeg med på :4thumbup:
Din nasty kran 

Thanks :bigsmile:

Feeee brandt i dag Onkel 

det var grimt men der blev da trukket godt igennem 

Hehe! Ja, det var sgu sjovt! Har lige set videoklippet og hvordan vi alle griner imens jeg står med stangen i lockout fordi det var et så grimt løft :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den eneste der kan runde ryggen i sumodødløften

Hehe! Min tilgang til sumodødløft er bare helt ud til skiverne med fødderne så trækretningen sænkes, og så er det ellers bare at dykke ned efter stangen med RYGGEN. Jo, mere ryg jeg bruger jo bedre går det som regel :laugh:

Problemet med sumodødløft er bare at lårene er i vejen når man nærmer sig lockout. Desuden er min fart i bunden slet ikke så god som ved alm. dødløft.

Men det er nu sjovt at prøve lidt forskellige dødløft varianter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 3. dag.3 i OBBC:

Pulldowns - 6sæt x 10-16reps (Indimellem lidt hiven og trækken i Hippos trøje og spotning. Baardi og Hippo brændte godt igennem i bænken idag :devil: )

Squat(Smolov) - (Opvarmning), 7sæt x 5reps med 145kg (God runde. De var ikke lette men heller ikke grindere)

Dragon flags - 2sæt x 8reps (Kørte super her idag. Kom helt ned i ren pavelstil på de fleste reps :devil: )

Floorpress - (12x60kg, 6x80kg), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x135kg(Tror det var PR), 1x140kg, 14x100kg (Helt sjovt at kører den her øvelse igen. Det er naw't da´gir´now :cooldance: )

French press - 3sæt x 10reps med 60kg (Det begynder at blive halv tungt efterhånden. Næste gang skær jeg et par rep af så det bliver 8ere)

Face pulls - 1sæt x 30reps med hele stakken (Hehe, lee brænder. Godt pump)

God træningsdag idag! Fin med oversku' på det meste, og masser af Moller i bulen som sædvanligt. Hesten og Baardi fik brændt pattøj, delts og hestesko godt af. Kragefar havde pumpet sine guns op til uanede størrelse :devil:

Englen instruede små drenge i styrketræning og tog billeder og gav hesten lussinger :bigsmile:

Piksår lavede noget lee dø´løft :devil:

Fin dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - du er da eet stort neuron!! 

Bundsolid styrke du viser der.. Hvad vejer du egentlig?

Mange tak :bigsmile: Jeg gør mit bedste.

Jeg vejer pt. 98-100kg, men er også 187cm høj, så jeg synes ikke jeg er vildt massiv. Men der er da kommet lidt mere kød på kroppen det sidste års tid :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share