Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Mange tak :bigsmile::blush:

Var godt brændt af efter gårsdagens druk ved Hippo, men skulle alligevel op og se Kragen være i squatdragten for første gang.

Det blev også til lidt træning:

Siddende læg - 6sæt

Stående læg - 3sæt

Dips - 45reps (PR. Lidt ringe stil på de sidste reps. Ok, med massiv DOMS i triceps fra frenchpressen igår :smile: )

Siddende dumbell skulderpress - 10x27,5kg, 6x30kgs, 6x32,5kgs, 6x32,5kgs, 10x32,5kgs (Teamede op med Jacob Vind her)

Biceps i maskine - 4sæt

Kragefar powershrugs - 2sæt (I forbindelse med at Kragen skulle i dragten :tongue: )

+ en masse andet lal.

Link to comment
Share on other sites

45 dips  Såvidt jeg kan se er det ikke noget du plejer a træne efter, high-reps i dips?

Nææ, jeg skulle bare lige prøve! :innocent: Dips er en af mine rimeligt stærke øvelser. Vi har allesammen vores svagheder og styrker. Jeg er eksempelvis en dårlig squatter og min overhead styrke er også ret ringe. Er tilgengæld ret stærk i brystet og tricepsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 4. dag.1 i OBBC:

Pullups - 2sæt x 8reps

Squat(Smolov) - (6x100kg, 6x100kg, 1x130kg), 8sæt x 4reps med 155kg (Damn, den var sgu lee og komme igennem idag. Hver gang jeg havde taget den første rep i hver sæt, tænkte jeg:"Nej, nu stopper jeg fanme efter det her sæt. Gider fanme ikke". Men så kom Maa'skinen og råbte af mig, og så tog jeg mig samme til at komme igennem alle sæt. )

Goodmornings - 3sæt x 3reps med 100kg (Jeg prøvede at kører dem eksplosivt med læg aktivering som jeg havde set en vægtløfter gøre det på en lille film)

Mave i maskine - 3sæt x 16reps

Mågen - 3sæt x 8reps med 15kgs håndvægte

Bænkpres - 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 1x130kg, 1x130kg, 1x130kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (Alle med pause på brystet. Nogle med Dimetry pause. Jeg er ikke helt tilfreds med min bænkpres styrke for tiden. Der skal snart til at ske noget :dry: )

French press - 6x65kg, 6x65kg, 6x65kg, 30x40kg (Super runde. Er gået ned til at gøre 6ere i french pressen, men har smidt 5kg mere på. De er også ved at være jævnt tunge)

Jeg var godt mærket efter en weekend med fuld knald på så energien var ikke så god idag. Jeg kom dog igennem programmet, så det må jeg være tilfreds med på en mindre god dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Goodmornings - 3sæt x 3reps med 100kg (Jeg prøvede at kører dem eksplosivt med læg aktivering som jeg havde set en vægtløfter gøre det på en lille film)

det lyder spændende. Jeg har selv gået og overvejet noget af det samme, men hvordan gør du det?

<{POST_SNAPBACK}>

Med Total Viking Power og Onklens patenterede triumphbue :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Måååås<< Haha. Du må lige fange mig på messenger os sende nogle af billederne eller sende dem til min mail :bigsmile:

P1kz0R og Pivklar<< hehe!! Det er jo ikke mig der bestemmer det :wink: Jeg aner faktisk ikke hvornår der blev taget billeder, men det var vidst noget med bar røv og det synes jeg ikke lige skal ud på nettet :blink::laugh:

Jesper<< Jeg må prøve at vi mig den en dag i centret. Lidt svært at forklare. Det er en goodmornins med smal stand som svarer til min stand i dødløft. Svaj i ryggen og så langt ned jeg kan komme hvor jeg stadig holder svajet, hvilket for mig er næsten til parrelt. Eksplodere op og komme op på tæerne i toppen af løftet.

Baardi<< Det første er godt nok, men triumfbuen gemmer jeg til dø´løft :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share