Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Lonely<< Jo, Smolov er rigtigt hårdt, men det kørte rigtigt fint med de 6x6 igår. Om jeg kommer igennem den sidste uge med de angivne kg og sæt kan jeg godt tvivle lidt på, da den sidste uge er VILDT hård.

10 150 7x5

11 159 8x4

12 168 10x3

Jeg mangler disse 3 squat dage på programmet, og gør alt for at komme igennem. Men nu må vi se :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 5. dag.2. Dødløft dag:

Dødløft med overhåndsgreb - 6x60kg, 6x100kg, 6x100kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x175kg(Miss)

Dødløft med Reverse bands (-130kg) - 1x180kg, 1x220kg, 1x250kg, 1x270kg, 1x290kg, 1x310kg, 1x320kg(Miss, på grebet i lockouten), 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg, 1x250kg (De sidste 10 singler kørt uden bælte. Det var en led opsætning, hvor vi havde lagt de blå bands dobbelt og gjort sådan at stangen gik helt fri i toppen. Lidt irriterende med mit greb for jeg følte mig reelt ikke særligt presset i min ryg ved de 320kg. Jeg kan simpelhen bare ikke holde så mange kg. Men god øvelse som jeg tror jeg vil have rigtig meget gavn af)

Gluteham Raise - 10xmig, 6xmig+8kg (Brændte godt)

Bænkpres - (Opvarmning), 5x110kg, 5x130kg, 5x135kg, 5x140kg, 1x150kg, 1x160kg (Rigtig god bænkpres runde :smile: )

Dimetry bænkpres uden opspænd - 3sæt x 3reps med 100kg

T - bar Rows - 12x50kg, 12x75kg, 12x75kg, 12x75kg

Plate Raise - 3sæt x 10reps med 30kg(2x15kgs skiver)

Biceps i maskine - 4sæt x 8-12reps

Rigtig god omgang træning med masser af energi og styrke :smile: Der var masser af Moller i bulen som sædvanligt så rigtigt hyggelig omgang træning :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

SimonW<< Thanks :smile:

Food<<< Tak :smile: Nej, mit Raw max i squat ligger kun på sølle 180kg som var et HÅRDT løft. Så kan du selv regne ud hvor hårdt Smolov bliver :devil:

Her er cyklussen sat ud fra et max på 180kg, som tager 6 uger at komme igennem.

Max 180

Workout Weight Sets x Reps

1 126 6x6

2 135 7x5

3 144 8x4

4 153 10x3

5 136 6x6

6 145 7x5

7 154 8x4

8 163 10x3

9 141 6x6

10 150 7x5

11 159 8x4

12 168 10x3

Link to comment
Share on other sites

Ham smolov er ikke helt rask - god godt have set hans vodka promille da han lavede det program :bigsmile:

Min total respekt for at gå igang med skidtet!!! :4thumbup:

Ville ikke engang kunne tage 1 sæt på den sidste dag ud fra mit eget max.... :laugh:

Du må være rimeligt sejtrækkende i squat for at kunne fyre så mange trippler af så tæt på din max?

Link to comment
Share on other sites

Ham smolov er ikke helt rask - god godt have set hans vodka promille da han lavede det program 
Hehe! Ja, de Russere er ikke helt raske! Det er et sindsygt program, men åbenbart det der skal til for at få lidt styrke i mine tynde stænger :bigsmile:
Min total respekt for at gå igang med skidtet!!! 

Thanks! :smile:

Ville ikke engang kunne tage 1 sæt på den sidste dag ud fra mit eget max.... 
Jeg har lavet en 3er med 170kg før med Minus overskud, så jeg håber da at komme igennem det første sæt, hehe.
Du må være rimeligt sejtrækkende i squat for at kunne fyre så mange trippler af så tæt på din max?

Ja, det er MEGET hårdt specielt mentalt når man står og kæmper med vægten i de første par sæt og ved man mangler 8sæt mere. Der er ikke andet at gøre end at tage 1sæt af gangen og så bare klø på :smile:

Jeg har dog overvejet at tage nogle knæbind med som jeg kan smide på de sidste par sæt hvis sættene bliver for hårde. Et par stramme knæbind giver mig ca. 10kg

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er MEGET hårdt specielt mentalt når man står og kæmper med vægten i de første par sæt og ved man mangler 8sæt mere. Der er ikke andet at gøre end at tage 1sæt af gangen og så bare klø på 

Jeg har dog overvejet at tage nogle knæbind med som jeg kan smide på de sidste par sæt hvis sættene bliver for hårde. Et par stramme knæbind giver mig ca. 10kg

Det må nærmest kræve lussinger og perfekt søvn osv?

Lyder som en god plan med knæbind - så har du da den psykiske fordel at du, dog med knæbind, gennemførte alligevel!

Link to comment
Share on other sites

Har en led omgang DOMS i øvre ryg og nakke, som helt klart stammer fra Reverse Band dødløften igår. Super øvelse :smile:

Det må nærmest kræve lussinger og perfekt søvn osv?

Lyder som en god plan med knæbind - så har du da den psykiske fordel at du, dog med knæbind, gennemførte alligevel!

Lussinger er en fast del af træningen i OBBC, så her skulle der ikke blive nogen problemer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge.5. dag.3:

Pulldowns - 3sæt x 12reps med 10klodser (Stille og roligt)

Squat(Smolov) - (Opvarmning), 7sæt x 5reps med 150kg (Var ret hårdt men kørte nu udemærket :smile: )

Reverse bands Bænkpres - (Opvarmning) 3x150kg, 3x170kg, 3x190kg, 3x210kg, 1x220kg, 1x230kg, 5x195kg, 5x195kg, 6x195kg, 7x190kg (Dobbelt lagte blå bands der hjalp ca. 110kg i bunden. Men fuck den brændte i triceps. Jeg plejer ellers aldrig at kunne mærke nogen presse øvelser i triceps. Men den her var LEE :devil: )

3 øvelser var hvad det kunne blive til i dag. Men det var tilgengæld rimeligt effektive øvelser. Igen en rigtig god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt jeg havde gemt min lørdags træning i et worddokument efter at MOL har været nede i weekenden. Utroligt så afhængig man bliver af denne side :blink:

Men nu er det heldigvis oppe og kører igen :smile:

Ekstra træning på kollegiet:

Militær pres – 10x50kg, 10x50kg, 10x70kg(Tror det var PR), 6x80kg(YEAH. En Pr med 1reps. Var også TUNG), 12x60kg (Brændte godt. God omgang militær pres)

Bænkpres – (10x50kg, 6x90kg), 3x110kg, 3x110kg, 3x130kg, 1x150kg (Alle med god pause i bunden)

Kanin Bænkpres – 3sæt x 3reps med 110kg (Jeg mener at øvelsen hedder Kanin Bænkpres. Det er noget jeg har set i Jfk og Sweetpippis log som har hjulpet Jarmo med et bedre bænkpres. Man sænker stangen og kører 3 små partielle reps lige over brystet hvorefter man presser stangen op på den 4. Dette gentages 3 gange ved 3 reps hvis nogle skulle være i tvivl.)

Pullups – 12xmig, 10xmig, 8xmig, 6xmig

Mave – 2sæt

God styrke og energi! Jeg begynder så småt at kunne være mit militær press bekendt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC

Smolov uge. 6. dag.1:

Cabel Rows - 3sæt x 8-12reps

Squat(Smolov) - (Opvarmning), 8sæt x 4reps med 160kg (Halvvejs gik det faktisk ganske udemærket, men de sidste sæt var utroligt hårde. Var ligeved at misse i mit andet sidste sæt, men kom op ved hjælp af en smuk goodmorning :laugh: )

Vægtløfter Goodmornings - 3sæt x 3reps med 100kg (Smal stand, til parrel og lægkontraktion i toppen. Så eksplosiv som muligt)

Supersættet med Pinch gripping - 3sæt med 20kgs skiver

Bænkpres med bands - 3x85kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x115kg, 2x135kg, 3x105kg

Mågen - 3sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Tate press - 3sæt x 15reps med 17,5kgs håndvægte

Mave - 2sæt x 12reps

Biceps - 3sæt

Igen en god træningsrunde. Squatten var som forventet hård, men nu mangler jeg også kun en enkelt squatdag på programmet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lonelyone<< Thanks :smile: Ja, det kører fint med smolov. Jeg har sidste træningsrunde på fredag på programmet. Det bliver dog umenneskeligt ledt og tungt på fredag.

Smolov uge.6. dag.2. Dødløft dag:

Keystone dødløft - 5x100kg, 5x130kg, 5x160kg, 5x180kg, 4x200kg(PR), 8x100kg, 8x100kg, 8x100kg

Gluteham raise - 8xmig, 8xmig+9kg(PR)

Ham raise på gulvet - 3sæt (Sindsyg led øvelse. Mine haser og læg krampede helt vildt. Kom kun højeste halvt ned)

Closegrip bænkpres - (10x60kg, 10x60kg, 10x100kg), 5sæt x 5reps med 120kg

Incline dumbell press - 3sæt x 15reps med 30kgs håndvægte

Dumbell frontraise - 6x20kgs, 6x25kgs(PR), 6x22,5kgs

Cabel Rows - 4sæt x 12reps

Hammer curls - 6x25kgs, 6x27,5kgs, 6x30kgs

Bænkpres "teknik" - 3singels med 120kg med pause på brystet

En mærkelig øvelse som jeg ikke kan huske hvad hedder. liggende på ryggen med en olympisk vægtstang i den ene hånd (Hele tiden strakt), skulle man komme fra liggende til stående og ned igen. Fuck den var hård. Må prøve den igen når jeg er mere frisk. Missede fælt på 30kg.

Igen, igen en god træningsdag med masser af energi. Drak en kop kaffe inden træning og det ser ud til at det kan holde mig i gang i flere timer. :cooldance:

Men efter ca. 3timers træning måtte jeg tage mig selv i nakken for at komme i bad.

God runde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Igen, igen en god træningsdag med masser af energi. Drak en kop kaffe inden træning og det ser ud til at det kan holde mig i gang i flere timer. 

Men efter ca. 3timers træning måtte jeg tage mig selv i nakken for at komme i bad.

God runde

God stil! :4thumbup:

Hvorfor virker kaffe ikk sådan på mig? :laugh:

Iøvrigt - hvad kører du ned af føde efter sådan en gang monster træning? (eller - egentligt alle træninger...?)

Link to comment
Share on other sites

God stil! 

Hvorfor virker kaffe ikk sådan på mig? 

Iøvrigt - hvad kører du ned af føde efter sådan en gang monster træning? (eller - egentligt alle træninger...?)

Hehe! Sjovt du spørger. Jeg har nemlig ingen plan overhovedet når det gælder om ernæring. Jeg spiser det jeg har og hvis jeg ikke har noget bestiller jeg ofte en pizza.

Idag stod maden på:

Inden træning:

En pose Chips

2 Isvafler

Et rugbrød

En cola

En kop kaffe

Efter træning:

En protein shake

3 stykker rugbrød med leverpostej

2 isvafler

2 små portioner yougurt

Det er hvad min kost har bestået af idag indtil videre. :smile:

Imorgen ser det nok helt anderledes ud. Nogle gange sundere og andre gange mere usundt.

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: kæft en leee' kostplan Troels...... :cooldance:

i weekenden ser den så således ud:

Inden træning:

4 king size toblerone

1 opvarmnings grafrakka'

2 marmelaaa' madder

ej, 2 opvarmnings grafrakka'

2 isvafler

1 pose flæskesvær

Efter træning:

protein shake

4 ålekvabber med tandsmør

200 grafrakka's til failure

+ det jeg finder på vejen hjem fra byen (evt. en halv spist kold pizza slice)

og sådan bli'r man en rætti' leee' styrkeløfter.... :devil::devil:

squatten ser sq godt ud Troels.....

ja du får sq rykket nogle store vægte rundt.... :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Maaaaa'<<

i weekenden ser den så således ud:

Inden træning:

4 king size toblerone

1 opvarmnings grafrakka'

2 marmelaaa' madder

ej, 2 opvarmnings grafrakka'

2 isvafler

1 pose flæskesvær

Efter træning:

protein shake

4 ålekvabber med tandsmør

200 grafrakka's til failure

+ det jeg finder på vejen hjem fra byen (evt. en halv spist kold pizza slice)

og sådan bli'r man en rætti' leee' styrkeløfter.... 

LOL :laugh: :4thumbup: Og så er det faktisk ikke engang helt ved siden af :blink::w00t:
squatten ser sq godt ud Troels.....

ja du får sq rykket nogle store vægte rundt....

Mange tak :bigsmile: Det skal bare Bræææænnddaarrrrgghhhhh :devil::w00t:

Tror sgu jeg bliver bodybuilder :cooldance: ....Eller hov..er det ikke noget med at bodybuildere skal have lav fedt procent? Så går min kostplan hvis ikke helt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

En mærkelig øvelse som jeg ikke kan huske hvad hedder. liggende på ryggen med en olympisk vægtstang i den ene hånd (Hele tiden strakt), skulle man komme fra liggende til stående og ned igen. Fuck den var hård. Må prøve den igen når jeg er mere frisk. Missede fælt på 30kg.

Tyrkish get ups.. Old school :4thumbup:

God Romanian deadlift dér :w00t:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share