Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hej Troels

Jeg så lige på et af hennings billeder at du kører frontsquat med krydsgreb ... er det ikke et nono? jeg var under det indtryk at rigtige mænd brugte VL greb

Haha :laugh: Nu er jeg jo ikke vægtløfter så ser jeg ingen grund til at pådrage sig skader i håndled og skulder ved absolut at kører med vægtløfter greb :wink: Jeg har ikke smidigheden i skulder og specielt håndled til at kører vægtløfter greb, og gider ikke bruge en masse energi, på at træne smidigheden op i skulder og håndled bare for at kunne kører en hjælpeøvelse som Front squat :smile:
Det blev vist også kommentereret.

Hehe! Ja, det gjorde det sikkert :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træningrunde på Kollegiet:

Bænkpres - 12x50kg, 6x90kg, 2x110kg, 2x130kg, 2x140kg, 2x150kg, 3x160kg(PR :w00t: ), 1x170kg(Udligning af PR :cooldance: ), 11x130kg(PR :bigsmile: ), 14x110kg(Gik helt kold og failede nummer 15. Den brændte godt) (Super bænkpres runde med en ny 3RM PR. Kropsvægten sagde også 102kg idag :blink: Inden jeg gik i seng igår efter 15 bajer røg der også en pose chips og en stor pose slik ned inden jeg røg på hovedet i sang. Det er nowt der gir nowe :laugh: )

Pullups - 3sæt x 8reps

Lidt turkish getups og hyperextension

Fee' træningrunde. Kg'ene fløj fra patten idag og de 170kg var en smule lettere end sidst jeg løftede dem, påtrods af at jeg lige havde lavet 3rep med 160kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Simoh<< Mange tak :smile: Var også positiv overrasket poweren i patkassen :bigsmile:

Anyone<< Hehe, Thanx :bigsmile: Ja, jeg bliver ihvertfald ikke slappere af at spise tarweligt :bigsmile: Men det er jo dig der er mester i bænkpres. Jeg ville 10gange hellere kunne lave 200kg i trøje end kunne lave 170kg uden :4thumbup:

Foodman<< Mange tak :smile: Dine 3x3 med 140kg den anden dag er sgu heller ikke at kimse af :devil:

Jfk<< Hehe. Det tager jeg som et kompliment :4thumbup: Thanx :smile:

Granhof<< Mange tak, "Mr, jegrepperløsmed160kgibenbøjningertilhjuleneståriflammer" LEE :devil:

Angel<< Ja, Triumfbuen er mit trademark numero uno :4thumbup:

Simondj<< Tak :smile:

Loonie<< Haha :laugh: Tak, for det "Mr.Cutt :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens hurtige træning i OBBC ovenpå tømmermændene :sleepy::wacko:

Squat - 10x60kg, 6x60kg, 2x100kg, 1x120kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x170kg, 1x185kg(PR :smile: Den var sgu også TUNG :blink: ), 15x140kg(PR :crazy::wacko: DAMN, den brændte langt ind i helvede. Men skulle lige slå Hippo med 1rep :tongue: Skovhyggeren stod bagved og spotte og han havde hænderne på nogen af reppene. Men er nu sikker på at jeg kunne have taget dem selv :innocent: Han sagde at han ikke hjalp :smile: )

Leg curls - 2sæt x 10reps

Hammercurls - 1sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Ja, det var hvad det kunne blive til inden de lukkede i OBBC. Henning var også i OBBC og spottede mig på de 185kg og kommer sikkert med en kommentar om at jeg manglede dybde på de 185kg. Men til det kan jeg kun svare:"Jeg har aldrig bommet et løft i squat på dybden, og desuden kan han slet ikke tjekke dybde fra den postition han stod i som spotter" :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var hvad det kunne blive til inden de lukkede i OBBC. Henning var også i OBBC og spottede mig på de 185kg og kommer sikkert med en kommentar om at jeg manglede dybde på de 185kg. Men til det kan jeg kun svare:"Jeg har aldrig bommet et løft i squat på dybden, og desuden kan han slet ikke tjekke dybde fra den postition han stod i som spotter" :tongue:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, men det var en spejl jeg kunne kigge i, så jeg kunne godt se det, selvom jeg stod bagved dig. :wink::tongue:

Men hvad, du plejer at file på dybden til træning, men til stævnerne går det fint, og det er der det tæller. :smile:

Link to comment
Share on other sites

3 med 160 er godt nok vildt
Mange tak :smile: Den var jeg ogs[ glad for at f[ i hus :smile:
3 á 160  Det er satme godt gowe  Tillykke med det  pis... må til at tage mig sammen

Thanx :smile: Det er godt med lidt intern konkurrence, selvom dit squat ligger lys[r foran mit :devil:

Stodder™

Hehe! Jeg er sgu bare ikke helt tilfreds med at jeg er ved at f[ mave :dry::blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver fra en computer i Prag s[ vb[r over med mine ;'['er :wink:

Det lykkedes mig at finde et motionscenter i prag der hed Fittop som s[ meget poppet ud udefra.

De havde kun tecnogym udstyr og fuck hvor er det bare nogle lorte st;nger og udstyr :blink: Jeg fatter ikke at centerne k'ber s[dan noget udstyr, n[r det kunne f[ noget meget bedre kvalitets leoko og elikoudstyr til noget n;r det samme penge.

B;nkpressen var lignede en klon mellem en cykelsaddel og et gynokologisk leje. Hvor sv;rt kan det v;re at lave en b;nk der er lige.

Tr;ningen>

Deload

Squat - 6s;t x 3reps med 100kg

B;nkpres - 5s;t x 5reps med 110kg + 1s;t x 3reps med 140kg (Let. De 5x5 var med god pause i bunden)

Kabel Rows - 4s;t

hyperextension - 3s;t

laterels - 3s;t

turkish getups

side presses

Dumbell curls

Fint nok tr;ning centret taget i betragtning. Bare stille og rolig deload. Mine ben var desuden godt smadret efter at trave prags gader tynde hver dag hernede. V;nnede mig dog til det efter et par dage :smile:

Af fysioterapeutisk var vi desuden ude og bes'ge Janda institutet. Jer der ikke kender Professer Janda, s[ kender i m[ske Janda situps :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share