Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Smolov Uge 4. Dag.2. i OBBC. - Dødløft dag:

Dødløft - 10singels med 160kg (Jeg gad ikke varme op så røg direkte på de 160kg der alligevel sad på stangen da Ptpoul var færdig. )

Goodmorning - 10x60kg, 8x80kg, 8x85kg (Uden bælte)

Gluteham Raise - 2sæt x 10reps

Decline Bænkpres - (10x60kg, 10x90kg, 6x110kg), 5sæt x 5reps med 130kg (Var egentligt rimeligt tung. Jeg håber det bliver bedre)

Dumbell Front raise - 8x17,5kgs, 8x20kgs, 8x22,5kgs

Incline bænkpres - 15x60kg, 12x70kg

Pulls i maskine - 4sæt x 12reps

Spider curls - 3sæt x 6-8reps med 40kg (Fuck den brændte. Fik også Forced af Bamz'far her. LEE :devil: )

Curls i anden biceps dims - 2sæt x 16-24reps (LEE. Det brændte i Biceps :w00t: )

Fin træningsrunde. Ikke så meget at pointere, andet end at jeg nok får en god omgang DOMS i biceps i morgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 4. dag.3:

Pullups - 2sæt x 10reps

Squat (Smolov) - (10x60kg, 3x100kg, 2x130kg), 3x165kg, 3x165kg, 3x162,5kg, 3x162,5kg, 3x162,5kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x100kg, 3x100kg (FUUUCK, det var hårdt idag. Jeg måtte desværre gå ned i vægt halvvejs da jeg var helt brændt aw. Selv 3erne med 100kg var hårde tilsidst :laugh: )

Dødløft med overhåndsgreb - 3x150kg, 1x160kg

Bænkpres med bands - 3x65kg, 3x85kg, 2x105kg, 1x125kg, 1x130kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg (Rigtig god omgang bænkpres :smile: )

Upright rows med 25kg + bands - 3sæt x 8reps

Mave - 3sæt x 12reps

French press - 6x50kg, 6x60kg, 5(1)x70kg, 20x50kg (Lee omgang french press. Fik en enkelt forced på de 70kg af Ptpoul. De var også tunge)

Igen en fin omgang træning. Jeg kom desværre ikke igennem i squatten, men derimod var bænkpres styrken god idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jens<< Hehe! Du har jo prøvet det selv og ved hvor hårdt det er! Det er ikke for børn det smolov :devil: Alligevel var det big time volumen Pr jeg fik idag, så jeg kan godt være tilfredt selvom jeg ikke fik alle repsne. Nu er jeg også begyndt på Kreatin fra idag af, så håber jeg at jeg kommer igennem de sidste uger også :devil:

Link to comment
Share on other sites

Squat (Smolov) - (10x60kg, 3x100kg, 2x130kg), 3x165kg, 3x165kg, 3x162,5kg, 3x162,5kg, 3x162,5kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x100kg, 3x100kg (FUUUCK, det var hårdt idag. Jeg måtte desværre gå ned i vægt halvvejs da jeg var helt brændt aw. Selv 3erne med 100kg var hårde tilsidst :laugh: )

Bænkpres med bands - 3x65kg, 3x85kg, 2x105kg, 1x125kg, 1x130kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg, 3x105kg (Rigtig god omgang bænkpres :smile: )

French press - 6x50kg, 6x60kg, 5(1)x70kg, 20x50kg (Lee omgang french press. Fik en enkelt forced på de 70kg af Ptpoul. De var også tunge)

<{POST_SNAPBACK}>

FOR SEVANS DUUUUDE!!!! ...Det er da for seeejt!!! Dyyybt iponeret over dit squat... og specielt dit freb´nch kiss..erhmm PRess!!! ...er selv lige startet, på den drill.. og den er da fuckaaa leeee´!!!

Respekt dooooode!!

L@rs

Link to comment
Share on other sites

Poul<< Thansk mate :smile: Ja, du er også pænt stærk i extension øvelser har jeg fundet ud af :devil: Men du får ikke lov til hente mig, om jeg så skal ligge og french presse folks squat max :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

trust me, you will :devil:

Hvad så discodreng, er du færdig med at squatte? Os powaliftas skal til at køre extensions nu!

Nej nej, bare lad vægten sidde på, man skal vel varme op :devil:

Leeeeee'

Link to comment
Share on other sites

Haha, jeg havde de gode diskussioner omkring træning i aften. Der var en gut som mente han var mere eller mindre ekspert angående styrketræning. Han havde nemlig læst 2 bøger af Arnold Swarznegger :blink:

Fuck, det var svært at overbevise ham om ting som defination, antal reps, mavetræning, udførelses hastighed af sæt, pauser mellem sæt osv.

Men det endte dog med at han ville have mit tlf. så han kunne ringe til mig angående træning :4thumbup:

Det skal lige siges at jeg prøvede at ungå at snakke træning, da man meget let kan virke overlegen når man står halvstiv og agumentere meget stålfast. Men heldigvis gik det fint. Og jeg tror han kom ud klogere af denne samtale :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Men det endte dog med at han ville have mit tlf. så han kunne ringe til mig angående træning :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tro på det! jeg spørger også tit piger efter tlf. numre nede i byen, så jeg kan ringe til dem angående træning :wink:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Tro på det! jeg spørger også tit piger efter tlf. numre nede i byen, så jeg kan ringe til dem angående træning

Haha :laugh: :4thumbup: Jeg tror næppe han var homoseksuel og ville i kanen med mig. Dertil lagde han sgu an på for mange tøser i løbet af aftenen :wink:

Men iøvrigt et ret godt score tricks. :4thumbup:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Foodman<< Mange tak  Mørbraderne er det ikke Erector spinae? Det er nu mest quadriceps der er godt brændt af idag, men ryggen har da også lavet lidt 

Jep mørbrad = erectors :smile:

Men mente nu at det var vildt med alt det tunge squat, volumen dødløft osv osv. Iøvrigt også top nice fransk pres! - du er nok en halv gang stærkere end mig der... hehe... Kører du den egentligt til panden, eller ned bag hovedet?

Link to comment
Share on other sites

Jørgen<<
Og hvilke af deres fysiske attributter var det så at du gerne ville træne dig til?

Hehe! Regner med at det er et spørgsmål henvendt til Tind! Og den blev lige twistet engang :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Cardio baby! og selvfølgelig div. øvelser med stor overførlighed til Hip Lift :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Food<<

Men mente nu at det var vildt med alt det tunge squat, volumen dødløft osv osv. Iøvrigt også top nice fransk pres! - du er nok en halv gang stærkere end mig der... hehe... Kører du den egentligt til panden, eller ned bag hovedet?

Jo, mange tak :bigsmile: Tilgengæld tror jeg du kan nakke mig i Tatepress. Overvejer faktisk at skifte french press ud med tatepress nu her, da det begynder at være svært at tage mere vægt i french press. Måske tager jeg lige en uge mere med french press :innocent: Ved det ikke helt endnu :smile:

Jeg kører som regel stangen ned bag hovedet, da jeg bedre får fat i det lange hovedet af triceps på den måde. Det er dog lidt forskelligt. Nogle gange sænker jeg den også bare til panden.

Tind<< Hehe! Piger skal bare have et par rulleskøjter som de kan drøne rundt på hele tiden om sommeren. Helst i små hotpants eller mineskørter :w00t: Det er now' der dur :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Smolov uge 5. dag.1:

Squat(Smolov) - (Opvarmning), 6sæt x 6reps med 140kg (Kørte udemærket, og modsat i fredags var der også overskuuu´ idag :smile: )

Pinch gripping - 2sæt (Battlede lidt med bøffen der slet ikke følge med mit jerngreb :tongue: )

Pull downs - 4sæt x 8-12reps

Mågen - 3sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Bænkpres med bands - 3x65kg, 3x85kg, 3x105kg, 1x125kg, 1x135kg, 1x140kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 16x95kg (Rigtig god omgang bænkpres, hvor jeg ligesom i squatten teamede op med den mægtige Quadsilla aka Heavy K aka store bamz'far :4thumbup: )

Dragon flags - 2sæt x 8reps

Tatepress - 15x15kgs, 15x15kgs, 15x15kgs, 15x17,5kgs (Så blev det alligevel tid til at skifte triceps øvelse, efter jeg har kørt french press i 4 uger. Kørte lidt høj rep idag, for lige at få teknikken i øvelsen på plads igen :smile: )

Fee' træningsdag med masser af Overskuu' :smile: Englen var vildt Lee i læg øvelserne hvor hun kørte reps med store fuldvoksne mænds max :devil:

Baardi var iøvrigt helt oppe at kører dengang han ankom til træningen.

Baardi:"Aaahh, Lee! Jeg har fanme ikke sovet hele natten, mand. Jeg er fanme smadret"..Alt imens han lige lavede en obliqui og most muscular pose og kastede sig over squatten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Baardi var iøvrigt helt oppe at kører dengang han ankom til træningen.

Baardi:"Aaahh, Lee! Jeg har fanme ikke sovet hele natten, mand. Jeg er fanme smadret"..Alt imens han lige lavede en obliqui og most muscular pose og kastede sig over squatten laugh.gif

Nu hvor jeg sidder ved comp'en og lige har spist, har jeg godt nok også ramt muren :bigsmile:

Er helt væk lige nu...

Tak for i dag, havde jeg været alene, var jeg taget hjem efter squatten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share