Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Uge.2. Dag.2. på Smolov Bænkpres programmet:

Dødløft fra Skiiive - 5sæt x 5reps med 150kg (Uden bælte)

Boardpress(2") - 3sæt x 3reps med 142,5kg

Bend over Rows - 6sæt x 10reps med 60kg (Gad ikke rigtigt i denne varme derfor ganske let)

Gluteham Raises - 2sæt x 8reps

Biceps - 6sæt (Fik forced af Henning på det sidste sæt og det brændte helt vildt :w00t: )

Incline dumbell press - 2sæt x 12reps med 30kg supersættet med Stivebenet dimel dødløft med 2x30kgs håndvægte (Lidt ekstra lir, mens jeg ventede på at Moos blev færdig)

En rimelig ærgelig træning. Jeg følte ikke rigtig energi og styrke var tilstede idag. Men det var da ganske hyggeligt og bagefter træningen stod den på strandtur i Nyborg med Henning og Moos :smile:

Jesper<< Mange tak :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Guarden<< Mange tak :smile:

Var ude og gå i 2timer igår. Faktisk halvhårdt når man ikke er vant til det. Tilgengæld fik jeg også 4-5 kvalitets øl på Carlsen i Odense :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool... Havde du en sandsæk med på din vandretur? :bigsmile:

Hvor meget kan Eder flytte i Dødløft Raw hvis han bliver rigtig bister? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cool... Havde du en sandsæk med på din vandretur? 
Hehe, dog ikke! Så hardcore er jeg ikke :bigsmile:
Hvor meget kan Eder flytte i Dødløft Raw hvis han bliver rigtig bister?

Mit bedste dødløft RAW (Kun bælte) er også mit bedste dødløft, da jeg ikke får noget ud af dragter. 275kg og der var jeg pæn bister :devil: På en god dødløft dag kan jeg nok løfte mellem 270-280kg i kongeløftet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit bedste dødløft RAW (Kun bælte) er også mit bedste dødløft, da jeg ikke får noget ud af dragter. 275kg og der var jeg pæn bister :devil: På en god dødløft dag kan jeg nok løfte mellem 270-280kg i kongeløftet  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

SEJT :strat:

post-1305-1120138781.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uge.2. Dag.3-4. på Smolov Bænkpres programmet:

Box squat - 3x120kg, 3x140kg, 3x150kg

Alm. squat - 22x100kg (Totalt ærgelig squatrunde)

Bænkpres - Lidt blandet lal. Gik på de 135kg jeg skulle kører 10x3med idag, men det føltes tunge og jeg var en kylling, så gik ned og kørte noget speed bænkpres :dry: )

Boardpress (4") - 3x150kg, 3x170kg, 2x180kg (Var også en kylling her. Styrken var til mere men hovedet ville ikke rigtigt noget idag)

Lidt Tatepress og Dumbell Rows

Totalt ærgeligt træningsrunde med ingen energi og power. Ved ikke om det skyldes tømmermændende, den varmen eller bare en dårlig dag. Men det var da meget rart at få rørt kroppen og jeg ser ingen træninger som spild :smile:

Og så har jeg vundet en kasse øl af Bøffen som missede 235kg i dødløft idag :cooldance::cooldance::cooldance: :4thumbup: Sådan går det når man kun gider at træne disko :laugh:

Link to comment
Share on other sites

A Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :devil:

Kæft, det var feeeø, bar en skam vi blec jaget vægt fra gærsplamen af en eller andne emsig dame. Heldigvis kom der en taxi og hente os. Han sagde "hvis centralen ringer, så siger I bare at I bestilte mig", hvilket var fint med os. Vi vbillle bare hjem og det kom vi. Kæft, hvor vi var fulde som de svin vi var.

Skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål!!!!!!!11 :4thumbup: :bigsmile::beerchug::4jumpy::beer::alright::rocketwhore::lolabove::partytime2::gun2:

Link to comment
Share on other sites

A Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :devil:

Kæft, det var feeeø, bar en skam vi blec jaget vægt fra gærsplamen af en eller andne emsig dame. Heldigvis kom der en taxi og hente os. Han sagde "hvis centralen ringer, så siger I bare at I bestilte mig", hvilket var fint med os. Vi vbillle bare hjem og det kom vi. Kæft, hvor vi var fulde som de svin vi var.

Skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål!!!!!!!11  :4thumbup:  :bigsmile:  :beerchug:  :4jumpy:  :beer:  :alright:  :rocketwhore:  :lolabove:  :partytime2:  :gun2:

<{POST_SNAPBACK}>

Det indlæg er næsten en onkel stodder værdig, men også kun næsten.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lonely one<<

Tillykke med at du nu er færdig uddannet
Mange tak :smile:
Har du ikke kørt TJ´s dødløftprogram?? det der singlerep? og hvor meget gav det der?

Ja, jeg har kørt den en enkelt gang og jeg synes det var ok. Der var nogle gange jeg kun kørte den tunge dag og sprang speed dagen over. Jeg følte jeg fik et rigtigt godt dødløft groove i den periode jeg kørte den og tror også jeg fik lidt mere eksplosivitet. Jeg mener jeg steg 5-10kg, hvilket jeg synes var ok. Der er dog andre programmer der har virket ligeså godt, men hvis godt kan lide at dødløfte og man gerne vil have øvet noget teknik synes jeg det er et rigtigt godt program :smile:

Kulskær<<

Tillykke med det - og held og lykke med jobsøgningen! 

Hilsen en ergo!

Mange tak, Stine :bigsmile:

Henning<<

A Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 

Kæft, det var feeeø, bar en skam vi blec jaget vægt fra gærsplamen af en eller andne emsig dame. Heldigvis kom der en taxi og hente os. Han sagde "hvis centralen ringer, så siger I bare at I bestilte mig", hvilket var fint med os. Vi vbillle bare hjem og det kom vi. Kæft, hvor vi var fulde som de svin vi var.

Skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål!!!!!!!11         

Haha :laugh: Stive apparat. Men det var sgu sjovt :bigsmile:

Jsc<<

Det indlæg er næsten en onkel stodder værdig, men også kun næsten..

Hehe, det er da meget værre end noget jeg har skrevet før :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Uge.3. Dag 1. på Smolov Bænkpres programmet:

Pullups - 4sæt x 8reps

Læg - 4sæt

Front squat - 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 6x90kg, 6x90kg, 3x110kg, 3x120kg (Udemærket runde :smile: )

Bænkpres(Smolov) - (10x50kg, 10x50kg, 3x90kg, 3x110kg), 6sæt x 6reps med 130kg (Rundede op da det var nede på kollegiet på den gode bænk. De sidste 3 sæt var dog pænt hårde. Min workcapacity er ikke hvad den har været)

Upright Rows - 4sæt x 8reps med 55kg (5kgs øgning. Ok)

Mave - 2sæt x 50reps (Brændaaaarrrrgggghhh)

Pushdowns - 4sæt x 8-12reps

En hård weekend med masser af fest og sjov så jeg har nærmest ikke været mig selv før hen ad mandag aften hvor jeg var ude og besøge Pivklar da Utne havde fødselsdag. Det var ganske hyggeligt og efter 2-3kopper kaffe var jeg endeligt klar til at brænde da jeg kom hjem her til aften. :smile:

Sidste uge:

Tirsdags havde jeg sidste eksamen og var ude og drikke kvalitetsøl på Carlsens i Odense og blev da også ok fuld, men kom dog ikke så sent hjem igen.

Onsdag var jeg på stranden med Henning og Moos og var fornuftig og drak ikke rigtigt noget den dag :smile:

Torsdag havde vi officiel afslutning på Fysioterapeutskolen og jeg var ude og spise æggekage med flæsk med de gamle. Efterfølgende stod den på grill og hygge på kollegiet til langt ud på natten.

I fredags var jeg til afslutningsfest på fysioterapeutskolen hvor Overarmen, Henning og Moos kiggede ud. De blev som jeg selv pænt stive og på et tidspunkt så jeg Henning og Moos var gået helt kolde ude på græsplænen :laugh:

Lørdag skulle jeg op i nogenlunde tid da jeg skulle ud og spille musik til en 60års fødselsdag og efter dette blev jeg kørt direkte på banegården hvor turen gik til København for at fejre min brors 30års fødselsdag. Det gik også pænt vildt for sig, og vi endte med at drikke os fulde i portvin og hvidvin :innocent:

Da kl var ca. 5 om natten stødte jeg helt tilfældigt ind i Poul :blink: Det var da godt nok noget af et sammentræf og vi fulgtes ad videre på et disko hvor han prøvede at lærer mig at scorer københavner tøser. :bigsmile: Jeg var vidst bare lidt for stiv til at tage ved lærer, eller også virker jydske provins måde: "Hvaaa, Ska Ve Dans" Ikke rigtigt i Kjøvenhavnstrup :laugh:

Trætheden overvant mig meget pludseligt så jeg ligepludseligt bare skulle hjem. Så jeg skred uden at sige farvel til Poul :blush: Undskyld min ven :blush:

Ihvertfald kom jeg hjem til min bror og sov på hans sofa i nogle timer indtil turen igen gik til Odense.

Så det har været en sjov sidste uge men DAMN hvor har jeg bare været drænet for energi.

Link to comment
Share on other sites

Lille ekstra træning på kollegiet:

Mågen :bigsmile: - 6sæt x 12reps med 12kgs håndvægte

Military press (Bredt greb) - 4sæt x 8reps med 50kg (Ganske let. Helt ned på kragebenet og pause på hver rep og eksplosivt op)

5min skyggeboxning + 5min sandsæk træning

Coc1 - 4sæt x 5reps med hver hånd

Stille og roligt.

Link to comment
Share on other sites

Uge.3. Dag 2. på Smolov Bænkpres programmet:

Dødløft fra Skiiiive - 5sæt x 5reps med 160kg (Uden bælte. Brændte pænt godt i ryggen. Laaaang trækretning synes jeg)

Yates Rows - 10x100kg, 10x140kg, 8x150kg, 8x160kg, 8x170kg, 12x100kg (LEE :devil: Godt med Cheat på de tungeste sæt, men de sad lige hvor de skulle sidde :bigsmile: Også det klart tungeste Rows jeg har kørt før. Jeg fulgte bare med Kragefar og så var der ikke andet at gøre end at klø på. Fee :cooldance: )

Chinups - 3sæt x 8reps (Lats'ne var noget brændt aw efter Rows'ne, men det gik da sådan nogenlunde smertefrit)

Boardpress (2") - (3x120), 3x140kg, 3x145kg, 3x145kg (Udemærket. Godt tryk i patten idag :smile: )

Bænkpres - 6sæt x 3reps med 90kg (Bare lidt teknik træning. Pause på brystet og raket op :smile: )

Hyperextension maskine - 3sæt (Brændte ok i erectoren. Ny øvelse kørt istedet for gluteham raises)

Og her begyndte Biceps helvede så med Kragefar :w00t::devil: ....

Barbell curls (Neutralt greb) - 10x40kg, 8x45kg, 8x45kg, 8x45kg (Brændte rigtigt meget. Stod op ad en væg med ryggen så den kun gik i Biceps. Lee :devil: )

Kabel biceps ting - 4sæt

Anden Kabel Biceps ting - 3sæt (Totalt afbrændt biceps. En del forced hist og indtil Bic'serne bare stod helt af tilsidst :cooldance: )

Stående læg - 4sæt

Pistols - 2sæt x 8reps

Kabel Crosses - 3sæt x 10-12reps (Ren disko)

Fee' træningsdag med masser af energi og god power i de fleste øvelser. Også rigtigt hyggeligt med masser af hoveder i centret og det meste af træningen blev teamet op med Kragefar, så hjælpeøvelserne fik en del mere opmærksomhed end de plejer at få :bigsmile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Yates Rows - 10x100kg, 10x140kg, 8x150kg, 8x160kg, 8x170kg, 12x100kg (LEE :devil: Godt med Cheat på de tungeste sæt, men de sad lige hvor de skulle side :bigsmile: Også det klart tungeste Rows jeg har kørt før. Jeg fulgte bare med Kragefar og så var der ikke andet at gøre end at klø på. Fee :cooldance: )

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::bowdown::crazy: :4flex: :tease: :1356: :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share