Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Uge.4. Dag 3. på Smolov Bænkpres programmet:

Box squat - (10x20kg, 6x70kg, 3x100), 3x120kg, 3x140kg, 3x155kg, 1x165kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg (Det var faktisk udemærket. Sidst brændte jeg max på 160kg i box squatten og idag fik jeg en nogenlunde overkommelig singel med 165kg. Der var måske til 5kg mere :smile: )

Box squat med Bands nedefra - 4sæt x 3reps med 100kg (Meget sjov lige at prøve denne øvelse)

Læg - 3sæt x 20reps

Bænkpres (Smolov) - (10x60kg, 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x120kg), 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg (Arghh, De var fanme tunge og røven lettede også konsekvent på hver rep :blush: Dvs. de var faktisk ikke så tunge når jeg lettede røven, men det går bare ikke. Derfor) 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (Med pause på brystet og røven i sædet)

Upright Rows - 3sæt x 8reps med 60kg (PR. pænt tunge men sad sgu godt :smile: )

Decline Dumbell Triceps extension - 12x15kgs, 10x20kgs, 10x20kgs (Ok, men kan alligevel bedre lide french press, derfor)

French Press - 3sæt x 10reps med 50kg (Sidder super i triceps som altid)

Blandet Grebstræning - Pinch gripping og holds

Leg curls - 3sæt

Pistols - 1sæt af 8rep med hvert ben

Plate Raises - 2sæt x 12reps med 20kgs skive

Frivend og pushpress - 60kg, 80kg, 90kg, 90kg (Faktisk ret godt når man tænker på alt det jeg har kørt inden. Og den første på 90kg var et pænt stykke fra max :blink: )

Rigtig solid træningsrunde hvor sveden piskede af én. Vi havde fornemt besøg fra Anyone og Zoa idag, så det gjorde lige træningen lidt mere sjov end ellers, med squat med elastikker og Baardis forsøg på at bænke i sin nye Titan :w00t:

Og så skal jeg sgu nok til at styrer alt det posering. Jeg kan slet ikke lade være når der kommer pump på :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ond runde du fyrede af der... satme mange øvelser, og god bænk 
Mange tak :smile:
Ond runde du fyrede af der... satme mange øvelser, og god bænk 

Kan du stadigvæk ikke holde dig fra skidtet? og er der noget der har brokket sig endnu, såsom triceps, albue eller bryst, nu hvor du har kørt så ondt på bænk?

Holde sig fra hvad? Nej, der er ikke rigtigt noget der brokker sig. Jo, højre skulder har ikke haft der perfekt, men det er peanuts. Ikke noget man ligger mærke til når man først træner :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uge.4. Dag 4. på Smolov Bænkpres programmet:

Dødløft - 10x50kg, 6x90kg, 3x130kg, 1x160kg, 1x200kg, 1x220kg, 1x240kg, 3x200kg

Pullups - 4sæt x 10reps (Overraskende god runde. Troede at jeg var blevet slappere i chins men det var ingen problem :bigsmile: )

Reverse Shrugs i Smithstativ - 4sæt (Første gang med denne øvelse og den sad overraskende godt i bagdelts og de øvre ryg)

Siddende Nakkestem uden rygstøtte - (12x20kg), 8x50kg, 8x60kg, 4x70kg (Lee' runde. Også første gang jeg kører denne øvelse. Totalt Oldshool skulder killer, men den sad faktisk rigtig godt i delt. Hård at starte i bunden :blink: )

Incline Dumbell curls - 10x18kgs, 6x24kgs, 6x24kgs, 6x26kgs

Reversed Ez-bar Curls - 4sæt x 8-12reps

Havde pæn DOMS i en stor del af kroppen grundet gårsdagens træning, så havde faktisk overvejet at springe dagens træning over. Men da min gamle makker fra Fredericia ringede og spurgte om jeg skulle med ned i Olympia og brænde kunne jeg alligevel ikke sige nej.

Det blev derfor til nogle lidt andre øvelser end ellers og det var sgu fee nok :smile:

Singlen med de 240kg kørte udemærket, når man tænker på at jeg kørte tung squat igår, og var i byen med Baardi, Ubergun, Zoa, Anyone og Landmanden Moos :w00t:

I aften står den på udflytter fest i Fredericia med fri bajer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

100år og en dag siden jeg sidst har taget kropsmål, ville lige se hvordan det stod til:

Overarm (Spændt) - Højre: 42cm, Venstre: 43cm :blink: (Synes ellers min venstre ser mindre ud end min højre)

Læg - 42cm (Har hørt at lægge og overarme skal være lidt store så det er jo perfekt :4smartass: )

Underarm - 34cm

Bryst - 120cm

Talje: 96cm :blush:

Lår (Helt oppe) - Venstre: 70cm, Højre:68cm :raisebrow: Forklarer måske hvorfor jeg let laver pistols med venstre men meget besværet med højre.

Højden er stadig: 187cm

Og vægten ligger lige omkring de 100kg. Idag nok lidt over.

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels!

Kan det ikke passe at jeg så dig nede i byen i Fredericia, i lørdags? inde på nelly??

Stang bacardi.....

Jens

Jo, der siger folk ihvertfald jeg har været :laugh:

Jeg var til fest sammen med Hc igår, og værten havde købt 15kasser bajer og der kom ca. 30gæster hvoraf halvdelen var piger. Det lykkedes os at drikke samtlige øl og flere flasker sprut inden vi tog i byen.

Der røg også 3 øl fra "Ebba"(Bella om man vil) og flere shot lige inden vi tog i byen :4thumbup:

Var så stiv at jeg åbenbart glemte at jeg havde en cykel med i byen og gik istedet hjem efter flere forsøg på at overtale en Taxi at kører mig hjem for en 20er :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels!

Kan det ikke passe at jeg så dig nede i byen i Fredericia, i lørdags? inde på nelly??

Stang bacardi.....

Jens

Jo, der siger folk ihvertfald jeg har været :laugh:

Jeg var til fest sammen med Hc igår, og værten havde købt 15kasser bajer og der kom ca. 30gæster hvoraf halvdelen var piger. Det lykkedes os at drikke samtlige øl og flere flasker sprut inden vi tog i byen.

Der røg også 3 øl fra "Ebba"(Bella om man vil) og flere shot lige inden vi tog i byen :4thumbup:

Var så stiv at jeg åbenbart glemte at jeg havde en cykel med i byen og gik istedet hjem efter flere forsøg på at overtale en Taxi at kører mig hjem for en 20er :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, jo- jeg mødte også HC dernede.....

Men fuck hvor så du fuld ud :laugh: !!

Link to comment
Share on other sites

Uge.5. Dag 1. på Smolov Bænkpres programmet:

Speed box squat med bands - 3x70kg, 3x70kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg, 2x80kg (Ret ondt at kører box squat med de grønne elastikker nedefra. Var ikke helt i hopla idag, så lækkert det var let dag i squatten)

Bænkpres - 6sæt x 6reps med 80kg (Pause i bunden, uden opspænd. Gad simpelthen ikke at træne tungt idag. Smolov kræver sgu at man er max frisk hver gang og det har desværre ikke lykkedes mig i denne cyklus)

Incline bænkpres i smithstativet(Bredt greb) - 4sæt x 10reps

Kabel Laterels - 3sæt x 10reps (Ganske let)

French press - 2sæt x 8reps med 50kg

Mave - 4sæt

Helt rart med en let dag. Der blev dog trænet en del kæwe da der var et godt fremmøde af Moller i bulen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uge.5. Dag 2. på Smolov Bænkpres programmet:

Dødløft fra Skiiiive - (Opvarmning), 5sæt x 5reps med 180kg (Begynder dælme at bi' fra sig. Stadig uden bælte, så er godt tilfreds. Tror faktisk ikke jeg har kørt så tung uden bælte før :smile: )

Chinups - 10xmig, 6xmig, 5xmig, 1xmig(Brændt aw. Kragefar og jeg kørte med ultra korte pauser, men blev lidt for hurtigt brændt aw, og i det sidste sæt, gjorde min højre skulder ondt, så jeg blev ret nervøs for om den var brændt helt aw. Heldigvis gik det over i løbet af dagen :smile: )

T - bar Rows - 12x40kg, 10x80kg, 8x90kg, 12x100kg, 4x120kg (Blev lidt for kæk i sidste sæt, og de 120kg blev også rigtigt tunge. Ellers en god runde :smile: )

Hyperextension maskine - 4sæt x 15reps op til hele stakken (Yeah, har fået følingen med denne maskine nu, og den pumpede lænden max op :devil: )

Stående curls med stang - 4sæt x 10reps med 40kg (Yeah, 2 reps i hvert sæt bedre end sidst. Stod op ad væggen så man ikke kan cheate)

Kabel biceps ting - 4sæt x 8-16reps

Anden Kabel biceps ting - 4sæt x 8-12reps (Ultra korte pauser imellem sættene. Damn, bisserne var afbrændte efter denne omgang. LEE :devil: )

Boardpress (2") - 5x130kg, 3x150kg, 1x160kg, 8x130kg (God omgang boardpress. De 160kg var dog ikke helt kønne. Dem må jeg lave bedre en anden gang)

Læg - 3sæt x 16-20reps

Rigtig god omgang træning. Onsdags træningerne her det efterhånden med at blive rigtig gode hver gang. Igen teamede jeg op med Kragefar i ryg og biceps, så de blev virkeligt smadret igennem i bedste bodybuilding stile :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

får du noge til at holde klodsen hver gang, eller hvordan gør du rent praktisk?

Ja, det gør jeg da :bigsmile: Idag var det Henning der holdte boardet for mig :smile:

Men eller KAN man godt smide klodsen ind under blusen hvis denne sidder rimeligt stram, men synes slet ikke det er så optimalt som at få en til at holde klodsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Boardpress (2") - 5x130kg, 3x150kg, 1x160kg, 8x130kg (God omgang boardpress. De 160kg var dog ikke helt kønne. Dem må jeg lave bedre en anden gang)

får du noge til at holde klodsen hver gang, eller hvordan gør du rent praktisk?

<{POST_SNAPBACK}>

nu er jeg ikke onkel troels men jeg kan måske godt svarer

man kan lave boardsne så tilpas store at man kan have dem under t-shirten uden at de skrider :smile:

hvis man kun er to om at træne kan man så istedet få udløft :smile:

men normal praksis er at end holder boarded på brystet(på brystet efter man har fået udløft) mens en anden giver udløft :smile:

jeg synes man for at bedre opspænd på den måde men det er detajler :smile:

EDIT: ok han havde selv svaret :tongue:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

får du noge til at holde klodsen hver gang, eller hvordan gør du rent praktisk?

Ja, det gør jeg da :bigsmile: Idag var det Henning der holdte boardet for mig :smile:

Men eller KAN man godt smide klodsen ind under blusen hvis denne sidder rimeligt stram, men synes slet ikke det er så optimalt som at få en til at holde klodsen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

der er netop en kæmpe forskel, men jeg kan bare ikke lide at ulejlige nogen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Zoa<<

Har I også en til at holde Kern's klodser???
Er du sindsyg :blink: Nok er vi stærke i OBBC, men til Kerns klodser bruger vi en Monolift. Alt andet vil simpelthen være selvmord den densitet og størrelse som de udgør :devil:
Forresten en leeee' dødløft fra SKIIIIIIIIWE der onkel erector

Mange tak :bigsmile:

Don Nors<< Men dit svar var mere uddybende end mit :4thumbup:

Jesper<<

der er netop en kæmpe forskel, men jeg kan bare ikke lide at ulejlige nogen

Jeg plejer heller ikke at kører så mange sæt i Boardpresses da jeg ikke gider hele tiden at ulejlige nogen med at holde boardet. Men såden en 3-4sæt som jeg kører idag, det kan jeg godt lige ulejlige nogen med :smile: Det tager trods alt ikke mange sekunder :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg har af og til måtte spørge alm. motionister om de gider hjælpe mig med boardet. modsat udløft kræver det jo ingen kendskab eller noget at holde et bræt.

men kender i ikke de fleste i jeres center? uanset hvornår jeg træner er der altid nogle man kender man kan spørge om hjælp :smile:

gider i ikke lige uddybe det med kerns klodser? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg har af og til måtte spørge alm. motionister om de gider hjælpe mig med boardet. modsat udløft kræver det jo ingen kendskab eller noget at holde et bræt.

men kender i ikke de fleste i jeres center? uanset hvornår jeg træner er der altid nogle man kender man kan spørge om hjælp 

Ja, lige nøjagtig! Der er altid så mange oppe i centret der kender hinanden. Og udløft synes jeg kun jeg har brug for hvis jeg træner i trøje :smile:
gider i ikke lige uddybe det med kerns klodser?

For helt at få historien om Kerns klodser / løg, så prøv at se denne historie som han har skrevet i Boznes log: :laugh:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ic=23698&st=200

Læs..og grin :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share