Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Uge.3. Dag "3". på Smolov Bænkpres programmet:

Bænkpres - (10x50kg, 10x50kg, 3x90kg, 3x110kg), 5x130kg(M.Pause), 5x140kg(M.Pause.Pause PR :smile: ), 5x130kg(U.pause), 5x130kg(U,pause), 5x130kg(U.pause) (Det skulle have været 7x5reps med 130kg ifølge programmet, men blev kun til 5x5 da jeg ikke vil overbelaste mig selv helt da jeg har kørt bænkpres 4dage i streg nu. Tilgengæld blev det til 5reps med 140kg med pause på brystet og røven fint i sædet lige på nær sidste rep :innocent: )

Closegrib bænkpres - 2sæt x 8reps med 90kg (Gik overraskende meget i triceps idag. Jeg plejer eller ikke at kunne mærke closegrip bænkpres særligt meget i triceps)

Stående "Frenchpress" - 5sæt x 6-12reps

Pushdowns - 4sæt x 8-12reps

Anden triceps øvelse - 3sæt

Mave - 3sæt x 20reps

Da jeg ikke får trænet på lørdag blev jeg nød til at komme ned og få trænet lidt idag, selvom jeg har massiv DOMS i ryg, læg og Biceps :w00t: Så kan jeg presse fredag og lørdags træningen sammen imorgen og kører både squat og dødløft :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Uge.3. Dag "4". på Smolov Bænkpres programmet:

Olympisk Squat - 8x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x130, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 8x130kg, 8x130kg (Ok, runde gårsdagens udskejelser taget i betragtning :cooldance: . Jeg stod helt smalt og det er meget underligt at så stå smalt og de 3x160kg var vidst også max på dagen)

Boardpress (4") - 3x150kg, 3x170kg, 3x180kg (Ok. Skulle slet ikke have bænket men kunne ikke lade være. Jeg føler slet ikke jeg har trænet hvis jeg ikke har lavet en presse øvelse :blush: )

Dødløft - 2singels med 150kg :sleeping::laugh:

Upright Rows - 2sæt x 20reps med 20kg

Kabel Rows - 1sæt x 50reps

Squatten og bænken var ok, men resten var noget lal. Men gik også pænt godt til den igår med vinen og bajerne :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Boardpress (4") - 3x150kg, 3x170kg, 3x180kg (Ok. Skulle slet ikke have bænket men kunne ikke lade være. Jeg føler slet ikke jeg har trænet hvis jeg ikke har lavet en presse øvelse :blush: )

...

Squatten og bænken var ok, men resten var noget lal. Men gik også pænt godt til den igår med vinen og bajerne :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du da have lov til. Det var jo din fødselsdag i torsdags. :4thumbup:

Og endnu en gang tillykke med de 26 år. :bigsmile::cooldance::innocent::w00t: :pimp: :beerchug::firebounce::partytime2:

Link to comment
Share on other sites

Træning på kollegiet:

Bænkpres - 10x50kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 26x90kg(PR :smile: ) (Lidt ærgelig let runde. Venstre skulder havde det ikke så godt så ville ikke kører tungt. Ifølge programmet skulle jeg have kørt Smolov Bænkpres igår med 8sæt x 4reps med 138kg. Så må den få noget gas i boardpresses imorgen oppe i OBBC istedet)

Sidepress - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægt

Lidt mave og lidt let højrep shrugs

Hurtig og let træning på kollegiet. Derefter stod den på strandtur i Kerteminde, og det var godt nok noget lækkert vand og også en del gode omme bawi :cooldance::smile:

Link to comment
Share on other sites

Uge.4. Dag 2. på Smolov Bænkpres programmet (+lidt hængepartier da jeg ikke trænede i mandags):

Dødløft fra Skiiiive - 5sæt x 5reps med 170kg (Uden bælte. Kørte helt ok selvom kg'ene er begyndt at se ud af lidt :smile: )

Bend over Rows - 12x60kg, 10x100kg, 8x120kg, 8x140kg(PR :smile: ), 20x80kg, 20x60kg (2 sidste sæt kørt som dropsæt. Brændte godt. God runde :smile: Teamede op med MiniMaskiiinen aka Svenskeren :bigsmile: )

Boardpress (2") - (3x110kg), 3x140kg, 3x150kg(PR :smile: ), 5x140kg (God power i Boardpressen)

Ez-barbell curls - 10x30kg, 8x50kg, 8x50kg, 8x50kg, 8x50kg

Dumbell curls - 8x25kgs, 8x22,5kgs, 8x22,5kgs, 8x22,5kgs, 8x22,5kgs, 8x22,5kgs (Lee runde med super korte pauser sammen med Svenskeren. Jeg kan meget bedre motivere mig til at kører guns når jeg træner det sammen med nogen :smile: )

Mave i maskine - 4sæt x 12reps

Hyperextension - 4sæt x 12reps med 25kgs skive

Closegrip bænkpres supersættet med pushdowns - 3sæt af hver øvelse.

Sideliggende laterels - 3sæt

Rigtig god træningsdag med god energi og power. Det var dog lidt irriterede at svede så meget når man skulle lave opspænd i bænkpres. Gled simpelthen rundt på bænken.

Bøffen fik lavet nogle lede dumbell pres og squats men det bliver han jo også nød til når han er så slap i mandeøvelsen dødløft :wink::tongue:

Overarmen var Lee' i boardpresses. Den mand er fandme top stærk :devil:

Henning fedtede rundt som sædvanligt og lavde så lidt som muligt :tongue:

Piksår fik banket en god volumen af i Kortes og bænkpressen var pewernø'er!

Og Svenskeren og jeg fik brandt noget ryg og guns sammen. Lee :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share