Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Ajjjjjjjj .. kan slet ikke forstille mig dig i skidt humør - selvom jeg ved alle har de dage.

Men op med humøret, jeg sender dig masse af super tanker fyldt med viking power..... :cooldance: Kan du nu have en super aften og glæder mig til vi forhåbenligt kan ses under mere sociale omstændigheder.

:4thumbup: :rolleyes::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Måås<< Jeg er ikke på Messenger da jeg ikke har haft mit eget net siden jeg flyttede fra kollegiet. Låner computere af venner, Biblioteket og lige nu på en netcafe.

Fik dog installeret net igår, men er ikke kommet på endnu. Håber det snart det kommer iorden, for man ka' jo et' surf purn på de her offentlige computere :tonguew::laugh:

Jeanette<< Tak, skal du have! Og i lige måde :bigsmile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Energien var ikke så god idag, og var en smule irritabel hvilket ellers ikke ligner mig. Det mørke og kolde vejr er heller ikke ligefrem fremmende på humøret, men på den anden side så pev vikingerne vel heller ikke over lidt kold vejr når de skulle krydse verdenshavene i deres vikingeskibe :devil: :4thumbup:

Hey Troels!

Så lige du havde besøg af Jeanette, -så jeg skyndte mig over til jer :laugh:

Mmm man må godt være irriteret. Vi piger har jo en virkelig lovlig undskyldning en gang om md. hvor vi kan være irriterede over farven på en stikkontakt :rolleyes: Så fyr den bare af, det er sikkert overstået i morgen :smile:

Nå, skal lige over til Jeanette..

Kærligste hilsner og rigtig go' aften

Sally :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Måås<< Jeg er ikke på Messenger da jeg ikke har haft mit eget net siden jeg flyttede fra kollegiet. Låner computere af venner, Biblioteket og lige nu på en netcafe.

Fik dog installeret net igår, men er ikke kommet på endnu. Håber det snart det kommer iorden, for man ka' jo et' surf purn på de her offentlige computere :tonguew::laugh:

Ok :smile:

Hvorfor ikke? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, nu forstår jeg dit indlæg, Granhof! Det var sikkert meningen at det skulle komme lige efter Jeanettes for at lave sammenhæng. :4thumbup:

Hehe, ja! Jeanettes barskab er virkeligt veludrustet, selvom jeg gør alt for at tømme ud i det hver gang :laugh:

Så fylder vi den da bare op igen... hvor svært kan det være???

:raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Long tall Sally<< Hehe! Ja, den undskyldning har vi fyrer jo desværre ikke :laugh: Men tilgengæld kan kombinationen af en overglad Moos og en Nazi Dommer aka Henning godt sammenlignes med kvindernes 'Menses' ..Har jeg hørt :laugh:

Geeezz! Vi andre har jo kun problemet EN gang om måneden :laugh:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Ahh, nu forstår jeg dit indlæg, Granhof! Det var sikkert meningen at det skulle komme lige efter Jeanettes for at lave sammenhæng. :4thumbup:

Hehe, ja! Jeanettes barskab er virkeligt veludrustet, selvom jeg gør alt for at tømme ud i det hver gang :laugh:

Yep det var meningen :laugh: burde nok have quotet det, men nu sev den ind he he.. REgner da med at du gør et forsøg på det til frokosten :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Yep det var meningen :laugh: burde nok have quotet det, men nu sev den ind he he.. REgner da med at du gør et forsøg på det til frokosten :4thumbup:

Nej desværre for det er ikke muligt for den kære Troels at deltage.. æv æv for han er sku for underholdende og jeg vil savne hans sang stemme efter middagen....

:cry3:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, i morer jer rigtigt :4thumbup:

Moos<< :flipa: Bare fordi man er begyndt at træne andre dage end lige man, ons, fre :cooldance:

Sally<< Ja, han kan slet ikke styrer, ham Moos :laugh: Men har er jo også fucked up på Teen hormoner. Så blive man lidt kålhønen. :laugh:

Jeanette<< Er også ret ked af at jeg ikke kan komme den 17ende. Men det er så uheldigt at min gamle gymnasie klasse også holder Julefrokost den dag.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos<< :flipa: Bare fordi man er begyndt at træne andre dage end lige man, ons, fre :cooldance:
Ja, det kan du jo sagtens komme og påstå... :nonono:
Sally<< Ja, han kan slet ikke styrer, ham Moos :laugh: Men har er jo også fucked up på Teen hormoner. Så blive man lidt kålhønen. :laugh:

Det er vidst ikke helt, det ord, du ledte efter :rolleyes::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share