Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hvad er ulnar curls??

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde dem, og når jeg tænker over det skulle de vidst havde heddet Abduktion, eller radius fleksion..

Man holder bare vægten som i et hammercurls med tommelfingeren opad self. og curler kun med håndleddet.

Ved godt det er disko, men tror faktisk at håndleddet har godt af at blive trænet lidt mere specifikt engang imellem. Specielt hvis man har et rimeligt spinkelt håndled som mig og vil undgå overbelasningsskader i forbindelse med tungere løft og i forbindelse med min Shootfighting hvor håndleddet skal være stabilt ved slag.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Front Squat - (10x20kg, 10x60kg, 6x80kg), 5sæt x 5reps med 100kg (Uden bælte. Damn, jeg er svag i den her øvelse. Vidste det egentligt godt men blev lige bekræftiget i det igen idag :nonono: Rev sgu godt i mavemullerne)

Snatch Grip Deadlift - (10x60kg), 10x100kg, 10x110kg, 10x115kg (Fee' nok runde. Uden stropper og bælte så det rev lidt i underarmene med det brede overhåndsgreb)

Jump Squat - 3sæt x 4-6reps med 40kg (Første gang jeg prøver denne øvelse. Jeg tror faktisk den er ganske brugbar hvis man ønsker at kunne hoppe højere. Føltes rigtigt godt :4thumbup: )

T-bar Rows - 3sæt x 12reps

Pulldowns - 3sæt x 10reps

Pull maskine - 3sæt x 10reps

Pull maskine (Andet greb) - 3sæt x 10reps (Med Peakkontraktion :nissegrin: )

Biceps - 6sæt x 10-12reps

Udemærket træning. Bozne var Lee' idag og havde allerede revet nogle Lee' vægte rundt inden jeg var ankommet til centret. Ellers fik jeg kæwet lidt med Grinder der brændte pat og hestesko, og Hippo der stod og curlede på dødløft platformen :4flex:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Aaaaargh - Sidder fandme og savler over ALT dét lækre guf, i skriver om... Uhhhhmmm @ Træstammer!!!! Yummay, Motherfucker!!!!! :4mewantfood:

Som Altid, Troels - FED træning du får fyret Aw!! -Selv din "hjemmeTræning" er da for cool!!! De SaxonBends er for freaky!!! :4thumbup:

Forresten, Odense Fightgym har Fået et Forum - Check it out!

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Speed Bænkpres - (12x50kg, 6x90kg), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x120kg (Ved ikke om man kan kalde det speed bænkpres, men fokus var idag fart og mange af reps'ne var også raketter og alt var let og flydende :smile: )

Boardpress(8cm) - 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg (Lang tid siden sidst, men rimeligt overkommelige kg)

Decline Bænkpres - (10x60kg), 10x100kg, 10x120kg, 10x100kg, 10x100kg (10ere brænder altid :rudolph: )

Stående Dumbell skulderpres - 10x27,5kgs, 10x27,5kgs, 10x27,5kgs (Virkelig god skulderøvelse om også kræver noget stabilitet at stå med)

Kabel one-arm Laterels - 3sæt x 8reps (Nice :nissecool: )

French press - 3sæt x 10reps med 50kg (Også lang tid siden sidst, men det er trodsalt min favorit triceps øvelse når vi snakker massiv vækst af hesteskoene :devil::nissecool: )

Fin solid træning, med bryst, skulder og triceps på programmet :smile: Og så var der også tid til lidt kæwe med de fremmødte :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Jæ LEE! Jeg repper med folks max og er bare pisse Lee'! Tager folks total på ryggen og dykker og siger;"LEE, det pebernø'er". Primabolan + Test er den eneste vej frem. Lee' :devil:

Satan en sjov byaften.

Anyone, Hippo, Jsc og Baardibuilder lå og sov i små perioder til festen. Lee :laugh: Anyone aka Anders fik tage nogle nice billeder sammem med Baardi og min røv :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jæ LEE! Jeg repper med folks max og er bare pisse Lee'! Tager folks total på ryggen og dykker og siger;"LEE, det pebernø'er". Primabolan + Test er den eneste vej frem. Lee' :devil:

Satan en sjov byaften.

Anyone, Hippo, Jsc og Baardibuilder lå og sov i små perioder til festen. Lee :laugh: Anyone aka Anders fik tage nogle nice billeder sammem med Baardi og min røv :laugh:

Hahaha - det bliver interessant at se de billeder... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Jæ LEE! Jeg repper med folks max og er bare pisse Lee'! Tager folks total på ryggen og dykker og siger;"LEE, det pebernø'er". Primabolan + Test er den eneste vej frem. Lee' :devil:

Satan en sjov byaften.

Anyone, Hippo, Jsc og Baardibuilder lå og sov i små perioder til festen. Lee :laugh: Anyone aka Anders fik tage nogle nice billeder sammem med Baardi og min røv :laugh:

Og lige så meget som sidste år sætter jeg stor pris på det jeg fik 2:20 i nat :laugh:

Fedt man er i tankerne hos selv fulde folk :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha - det bliver interessant at se de billeder...
Kan se der allerede er dukket nogle op i AndersL, Hippo og Baardi log :laugh:
Og lige så meget som sidste år sætter jeg stor pris på det jeg fik 2:20 i nat

Fedt man er i tankerne hos selv fulde folk

Selvfølgelig :newyear::nissegrin:

Nåh ja, men Onkel Grafrakka er ikke bleg for at brænde selv med bagskid på Det er holdning

Hehe! Nemli' nej! Det er nemli ingen problem.. :superman: :4thumbup:

Dagens træning:

Slæbe en kasse julepils fra Fakta til mig, hvilket er 3-400meter vil jeg tro. Damn, det syrede i Biceps og underarme :w00t::nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens lyntræning:

Pullups - 18xmig, 10xmig, 10xmig, 10xmig (De 18reps var udligning af PR, men var også absolut failure, så de efterfølgende 10ere bed også godt fra sig)

Supersættet med

Olympisk Squat - (10x20kg, 10x60kg), 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Uden bælte. Kan sgu godt mærkes med alle de reps selvom Kg'ene ikke var noget specielt)

Flat Dumbell Press - 1sæt x 30reps med 30kgs håndvægte (Nasty Pump på æ pattøj :devil: )

Dumbell Shrugs - 1sæt x 20reps med 30kgs håndvægte

Troede at OBBC lukkede senere, så havde kun ½time til omklædning, træning og bad. Men hvad gør man så? Man finder selvfølgelig 2 super basisøvelser som Chins og Squat og supersætter skidtet :smile:

Fik iøvrigt ros af Skovhuggeren for bredden på min ryg :w00t: Følte virkeligt også jeg havde et kanon pump idag. Det må være Julemaden jeg fik i fredags ved Hippo der er gået direkte a Gaaaaaaaanzzz og æ Pattøj :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Når nu Guarden poster sin flyttemands tjans i sin log som træning, så må jeg også hellere :bigsmile:

Guarden skaffede mig et flyttemandsjob, og idag ringede de.

Det blev til nogle telte der skulle pilles ned og så fik jeg slæbt både et klaver og et orgel på og ned på 1sal.

Klaveret var pænt tungt men heldigvis var jeg pisse Lee' :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat - (10x20kg, 6x60kg, 3x100kg, 1x140kg), 1x165kg, 2x165kg, 3x165kg, 4x165, 6x165(PR) (Havde ellers planer om at lave Pavel Ladder med de 165kg, men højre balles M.Periformis drillede lidt, så skulle bare have lavet 6eren med de 165kg der også var PR :nissecool: )

Læg - 6sæt x 20reps

Sumo Squat - 3sæt x 3reps med 100kg (Lidt teknik træning. Breeee' breeee' stand. Går lige i addukterne :smile: )

Bænkpres - (12x20kg, 10x60kg), 5x100kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x120kg, 5x120kg, 10x100kg, 10x100kg (Sgu ikke særlig imponerende styrke idag. Den ene 5er med de 120kg tog jeg dog med benene oppe og uden opspænd)

Face pulls - 4sæt x 12reps

Lidt plateflipping, Sidepresses og måge

Var igen Flyttemand idag, men det var knap så hårdt da der var meget kørsel hvor man kunne sidde og slappe af.

Træningen i OBBC gik ok. Kan kun være tilfreds når jeg får lavet en ny 6rm max, men det kunne dog godt have kørt bedre. Skal lige vænne mig til lange arbejdsdage :rudolph:

Jeg lavede lette plate flips med 20erne, så pinch grip styrken er sgu helt ok. :smile:

Link to comment
Share on other sites

OPRÅB TIL ALLE DER LÆSER DENNE LOG:

Onklen er stærk ja og onklen brænder igennem ja, men onklen er også en uforbedrelig spade af dimensioner jeg ikke kan overskue... har snakket med ham så sent som for 5 min siden... manden eller drengen nærmere har fået et hårdt fysisk arbejde som flyttemand, han dyrker styrkeløft og går til shootfighting men han har først spist kl 17 idag... gæt hvad tumpen har spist... en ribbenstegs-sandwich og en hotdog... det er hvad knægten har fået idag og sådan ser alle hans dage ud... den anden dag fik han 3 træstammer 3L sukkercola og en pose chips... jeg kan ikke rumme at være kost-guru for en klient der gør lige nøjagtig det modsatte af hvad man siger... hvad skal jeg dog stille op... kan I hjælpe mig??

Thomas er ikke vred Trolle han er meget meget skuffet :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR, det er sgu da et nice løft. bare vent, om 8 år kan jeg også smide 6 reps op med 165 kg i skvaten
Mange tak :smile: Du skal sikkert ikke have så lang tid til det. Jeg har under middel squatgener vil jeg mene :rudolph:

Så det er bare at klø på :4mewantfood:

OPRÅB TIL ALLE DER LÆSER DENNE LOG:

Onklen er stærk ja og onklen brænder igennem ja, men onklen er også en uforbedrelig spade af dimensioner jeg ikke kan overskue... har snakket med ham så sent som for 5 min siden... manden eller drengen nærmere har fået et hårdt fysisk arbejde som flyttemand, han dyrker styrkeløft og går til shootfighting men han har først spist kl 17 idag... gæt hvad tumpen har spist... en ribbenstegs-sandwich og en hotdog... det er hvad knægten har fået idag og sådan ser alle hans dage ud... den anden dag fik han 3 træstammer 3L sukkercola og en pose chips... jeg kan ikke rumme at være kost-guru for en klient der gør lige nøjagtig det modsatte af hvad man siger... hvad skal jeg dog stille op... kan I hjælpe mig??

Thomas er ikke vred Trolle han er meget meget skuffet

Hahahaha :laugh: Og så er det ikke engang løwn, men jeg sidder lige og drikker mælk og spiser Tun her inden jeg skal til Shootfigthing. Så det er jo noget mere sundt :nissecool:

tænkte nok at der var en sammenhæng mellem at han blev fodret her hos mig i fredags og den efterfølgende gode træning

Få så noget mere mad indenbords Troels, inden du ender som mig eller Poul

Du gav mig ligepludseligt en frygtelig appetit.... :blink: .......

:tongue::w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens lyntræning:

Pullups - 18xmig, 10xmig, 10xmig, 10xmig (De 18reps var udligning af PR, men var også absolut failure, så de efterfølgende 10ere bed også godt fra sig)

Supersættet med

Olympisk Squat - (10x20kg, 10x60kg), 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Uden bælte. Kan sgu godt mærkes med alle de reps selvom Kg'ene ikke var noget specielt)

Flat Dumbell Press - 1sæt x 30reps med 30kgs håndvægte (Nasty Pump på æ pattøj :devil: )

Dumbell Shrugs - 1sæt x 20reps med 30kgs håndvægte

Troede at OBBC lukkede senere, så havde kun ½time til omklædning, træning og bad. Men hvad gør man så? Man finder selvfølgelig 2 super basisøvelser som Chins og Squat og supersætter skidtet :smile:

Fik iøvrigt ros af Skovhuggeren for bredden på min ryg :w00t: Følte virkeligt også jeg havde et kanon pump idag. Det må være Julemaden jeg fik i fredags ved Hippo der er gået direkte a Gaaaaaaaanzzz og æ Pattøj :laugh:

Yeaaaaah... Thats the living of strong people :superman:

Når nu Guarden poster sin flyttemands tjans i sin log som træning, så må jeg også hellere :bigsmile:

Guarden skaffede mig et flyttemandsjob, og idag ringede de.

Det blev til nogle telte der skulle pilles ned og så fik jeg slæbt både et klaver og et orgel på og ned på 1sal.

Klaveret var pænt tungt men heldigvis var jeg pisse Lee' :devil::laugh:

He he... Sådan fyrbøder. :4thumbup: Det er sku meget festligt at få lov til at slæbe lidt. Klaverene er især festlige, but no match for you I believe :xmas:

Link to comment
Share on other sites

The Red Riding Horse<<

det var fanme os ment som en trussel på en måde du kunne forholde dig til
Haha! Jeg sidder skam også og carber op med Faxe kondi og slik så jeg ikke ender med en vipse tajle som dig....LEE' siger jeg bare :nissegrin:

:Mrs_Claus:

EPO :tongue: <<

Yeaaaaah... Thats the living of strong people

Yir yir! Det er virkeligt 2 sindsygt effektive øvelser. Weighted Dips, Dødløft og en presse øvelse som Military press eller bænk, så er man max dækket ind, og det er faktisk ikke nødvendigt at lave flere øvelser for en Lee' fysisk :devil: :4thumbup:

He he... Sådan fyrbøder. Det er sku meget festligt at få lov til at slæbe lidt. Klaverene er især festlige, but no match for you I believe

Yeah. Jeg kan godt mærke at udholdenheden ikke er så stor når man skal rende at tage telte ned osv. Men til de helt tunge løft kan jeg godt mærke jeg har en fordel ved at have trænet med vægte :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning (Shootfigthting 1½time):

Vi lagde ud med at sparring, hvor man skiftevis lavede kombinationer på den anden. Vi fokuserede en del med hook til kroppen, og det kan sgu godt mærkes når slaget sidder lige i leveren :devil: Senere blev det fri sparring med moderate slag til hovedet, fuld hammer til kroppen både med spark og slag. :devil: Det pissehårdt, og jeg mistede alt for mange gange overblikket hvilket resulterede i at jeg fik en jab lige på næsen så jeg lige måtte tage en slapper i 5min.

Kom dog med igen og fik også boxet med både prof kæmper Danny og Sensei Karl Otto, så havde da noget af se til, selvom de nok trods alt holdt lidt igen :rudolph:

Note: Mine low kicks stinker og jeg kigger væk fra manden når jeg bliver presset :4slap:

Efter Muay Thai sparringen stod den på Submission teknik. Lidt forskellige måder at skifte position på osv.

Tilsidst fik jeg rullet lidt med en JKD kæmper. Vandt 2 gange i streg, på henholdsvis en benlås og en nakkelås som jeg lærte af en af vores nasty nordmænd for nogle gange siden. Pissefedt at jeg kunne bruge nogle teknikker jeg havde lært :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

He he.. Mit nick bliver hurtigt spredt Hvem slæbte du klaver med?

Jep jep :nissegrin: Jeg slæbte klaveret med Jacob. Han er sgu en flink fyr og kommende strisser :nissecool:

Iøvrigt blev Jacob og Thomas vildt interesseret i Shootfighting, så det siger de vil komme ned til Shootfigthing på mandag til en prøvetime, og spurgte også om du skulle med. ?? :devil:

Ps. Den er nok den gode dag at komme derned for alle fra klubben har sikkert tømmermænd fra julefrokost i klubben denne weekend, så de er nok nemmere at rive nogle af de erfarne rundt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det lader til at du har samme kostsammensætning som Morten havde for nogle år tilbage.

Der kom julelys i øjnene på ham, når der stod krydderboller og kaffe på menuen

Haha! Har Doooooooooooooooom spist totalt ærgeligt :nissegrin: Men nu er krydderboller og kaffe da heller ikke ligefrem usundt. Det lyder da ret sund ifølge min madplan :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share