Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Måååsen<<

Tak for en totqlt cool bytur, Troellss...

Håber ikke vu blev skuffet over at jeg skulle køre sukker på hende tøsen, men du ville da også selv gerne have skubbet pløkken op ommebawi på hende

Haha! Nej, synes fanme det var iorden du kørt sukker på hende tøsen :4thumbup:

Og skulle da vidst være en impotent ekstremistisk munk for ikke at ville det :laugh:

Børsten<<

Teløk med a' job onkel T! - og god DIFD stil at fejre det på gad dælme godt have overværet sådan en gang shootfighters der er nødt til at give hinanden tæv just for the fun of it

Mange tak. :smile: Hehe! Ja, det var sgu en flok drengerøve så det gjorde noget :laugh:

Sally<<

Hvor er I kære... hæ hæ.. Troede den slags var overstået i 5 års alderen, men hvor kan man blive dejlig overrasket
Haha! Sådan kan man også se på det. 15-20 skaldede og tatoverede og pumpede mænd der render rundt og slåsser for sjov er da meget kært :laugh:

(Seriøst var det ikke så slemt igen. Vores Sensei Karl Otto blev sgu også gal hvis det gik over gevind :devil: )

.. men du kom hjem! Da meget bedre end at vågne op på lille sidegade til Skibhusvej, omgivet af My Little pony og Simon Kvam plakater

Argghh, det ved jeg nu ikke :innocent::laugh:

En en snebajer-squattende-BB-crooner, ja, det er jo det de unge vil ha' idag!

...og og og TILLYKKE MED JOBBET! Give them hell out there

Kærligste hilsner og aldrig har det været så kønt, aldrig har det været så grønt

Sally

Mange tak... :bigsmile::w00t:

Cat<<

QUOTE(Long tall sally @ 11. Dec 2005, 11:45)

En en snebajer-squattende-BB-crooner, ja, det er jo det de unge vil ha' idag!

Lige præcis ....

:w00t::blush::beerchug::pumpin: :4flex: :strat: ...Ja, det er mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sally<<

Hmmm nu ved jeg ikke hvordan du bor men hvis det kan vippe My little Pony og Kvam af banen, må det være lidt skummelt

Kærligste hilsner og gåsen er til bageren sendt

Sally

Lidt skummelt i øjeblikket ihvertfald...(skal sgu til at få ryddet lidt op :dry: )....... :innocent::smile:

Betterøv<<

Tilykke med dit job.

Jeg sender en indmeldelseblanket til K.U i morgen.

Mange tak! Jeg vidste at dig og Overarmen ville være dem der blev mest glade for at jeg er kommet i arbejde :nissegrin:

Men tror lige jeg venter lidt med at melde mig ind i Konservativ Ungdom :wink:

Cat<<

Lyder dælme godt

En :firebounce::showoff: :1112: :Mrs_Claus: er nu heller ikke værst :blush: .....(Hvor er Basketsmilien og Fys smilien når man skal bruge dem :dry: ... :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

OBBC:

Squat - (6x60kg, 3x100kg), 1x150kg, 1x160kg, 1x170kg, 1x180kg, 1x185kg, 1x200kg(M.Knæbind. PR.Selvom den nok ikke var helt til godkendt dybde(Fik at vide at den var til parrel), så er det stadig det tungeste jeg har løftet kun med knæbind og bælte :smile: ) 1x130kg (kun 1 rep da højre balle igen drillede :dry: )

Supersættet med

Pullups - 8sæt x 8reps (Godt med overskuuuu' i alle sæt :smile: )

Læg - 4sæt x 20reps

Benpres - 3sæt x 20reps med 100kg (Meget stille og roligt. Bare for lidt volumen i benene, da det kun var singler i squatten)

Decline Bænkpres - 10x50kg, 10x80kg, 10x120kg, 9x140kg(PR.Damn, den brændte. Fik også den 10ende op, men det var med hjælp. Men 9rep er også ok :smile: ), 10x50kg

Pec deck Flyers - 2sæt x 12reps (Glemte at notere denne i første omgang. En ny maskine der er ganske udemærket men ikke bedre end den gamle som den blev skiftet ud med :smile: )

Kabel Laterels - 3sæt x 8reps

Dumbell laterels - 2sæt x 12reps

Helt god træning med en Pr i både squat og decline bænkpres :smile:

Shootfighting (1½time):

Efter træningen i OBBC kørte jeg direkte ned i Shoot klubben, og det viste sig at blive en helt fin træning.

Der blev snakket lidt julefrokost af hvad folks ellers hullede hukommelser kunne stykke sammen :laugh:

Ellers gik vi igang med sædvanlig opvarmning, altså klap på skulder og knæ, og hvis man bliver ramt så over og lave 5strækkere og 5mavebøjninger, og så ellers finde en ny makker. Sådan gik de første 20min tid, og efter dette stod den på Submission teknik træning.

Lidt nedtagninger og positionsskift blev det til. Den sidste halve time var som sædvanligt fri kamp, og jeg prøvede at rulle lidt med en af de helt nye. Faktisk en flyttemand som jeg havde lokket til træning. Her vandt jeg ret let 3 gange i streg, men han var altså også helt ny. Men meget godt for selvtilliden :innocent:

Efter dette blev jeg udfordret af en af de gamle kæmpere, og her fik jeg sgu min sag for. Okay, han er god, men synes sgu at jeg burde have klaret mig lidt bedre :nonono: Han tog mig ret let 2 gange i streg.

Tilsidste rullede jeg Lidt med min gamle læsekammerat Nicolai Thygesen, og han skulle jo have revanche fra sidste gang hvor jeg havde vundet. Vi startede liggende som også er hans stærke side, så han tog mig i en lås. Troede ellers jeg havde ham i en fod lås nogle gange, men det var han sgu lige en kende for erfaren til at hoppe på :superman:

Så skal der carbes op med Faxe kondi :w00t:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Yeaaaaaaaaaaah... Tillykke med jobbet my man. :4thumbup:

Det er da ellers ganske festligt at være flyttemand. God gang fedtforbrænding afløst af et par maxløft i ny og næ. Du kan jo altid gøre som jeg gjorde (lave gående military press med de ting du flytter :devil: ) See ya Tjaaaaaaaaaaaaaaaaamp.

Link to comment
Share on other sites

Cat'ten<<

Så blev Catten næsten mundlam
:nissegrin: ....... :elvis: :4heart: :slut: .......... :laugh: ....(Hvad skulle jeg dog have gjort uden Smilies :rudolph: )

Henning<< :4whistling:

T<<

Et forsinket tillykke med jobbet Troels!

Mange tak :bigsmile:

Guarden<<

Yeaaaaaaaaaaah... Tillykke med jobbet my man.

Det er da ellers ganske festligt at være flyttemand. God gang fedtforbrænding afløst af et par maxløft i ny og næ. Du kan jo altid gøre som jeg gjorde (lave gående military press med de ting du flytter ) See ya Tjaaaaaaaaaaaaaaaaamp

Tak tak, Champ :nissecool: Ja, det er sgu helt ok at rende rundt at være flyttemand, men tror desværre ikke jeg ejer dit crazy cardio gen, der gør at jeg gider at løbe op af trapperne osv. :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

LunauLee' <<

Yir yir, jeg er Lee'

Og ikke særlig Kee'

Af at skulle reppe med dit max

Ja, du så det straks

Der var 275kg på stangen

Som jeg løfter, mens jeg synger "knalde Kalle" sangen

Ja, jeg er en kran

Og har ikke noget Garn

Men når det gælder squat

Er jeg ikke særlig flot

60kg på æ nak

og min wheels siger jo tak

Ikke mere vægt, nu begynder jeg til skak

Fanme ik' om en ål repper med min total

Nej, nu ka' det være nok, han er en lee' karl

Selv mæ dragt og bind er jeg svag som små rotter

Mens Lunau drengen står med min Total på nakken og Squatter...

Yoyo :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning:

Front Squat - 10x20kg, 6x60kg, 3x80kg, 3x90kg, 3x110kg, 3x110kg, 8x60kg, 8x60kg (Av av, det gør ondt at have stangen liggende på delten :cry: Også selvom det var let nok for benene)

Bulgarien Squats - 2sæt x 10reps med 10kg i hver hånd (Ganske let. Skulle bare lige prøve øvelsen. Tror det er en ganske god øvelse. Dog er Pistols noget hårdere, men er også lidt hårdere for knæene)

Ben Pres - (10x100kg), 8x300kg, 8x350kg, 8x400kg, 10x300kg (De 400kg brændte sgu helt godt :bigsmile: )

Snatch Grip dødløft - (10x60kg), 5x110kg, 5x150kg, 5x110kg

Incline Dumbell Press - 5sæt x 10reps med 30kgs ( :chicken: Var for doven til at at hive fat i de tunge håndvægte, så det var bare sådan noget Jane Fonda pis :nonono: )

Face pulls - Rigtigt mange(+10-12) sæt x 10-12reps

Closegrip bænkpres - 10x90kg, 10x90kg, 8x90kg, 8x90kg (Uden opspænd)

Kaffepause

Olympisk Squat - 3x110kg, 3x110kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg (Teamede bare op med champen, da jeg havde lyst til at lave lidt mere efter kaffepausen)

Plate Raises - 3sæt x 10reps med 25kgs skive

Mave + lænd - 2-3sæt af hver

Tja, en lidt halvsløv træning, hvor jeg lallede mig lidt igennem det meste. Tilgengæld fik jeg lavet en masse. Intensitet og fokus var dog meget ringe.

Men det var da hyggeligt nok at få kæwet en masse med alle de andre fremmødte og Moos'en var pisse lee' i bænken :superman:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Overkrops træning i OBBC:

Bænkpres - (12x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x120kg), 5x130kg, 5x135kg, 5x140kg, 5x130kg, 5x130kg (Udemærket. Teamede op med Champen der brugte mere tid på at snakke end at træne :nissegrin: )

Incline Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x80kg (Er så møg svag i denne øvelse)

Skulderpress i maskine - 4sæt x 10reps

Pullups - 2sæt x 10reps

Supersættet med

Upright Rows - 2sæt x 10reps

Udemærket lille runde. Ok power i bænkpressen men der skal vidst også snart til at ske lidt i denne øvelse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Siders"Nu med promille"Junior:

Hvius du træner mere biceos så bliver du også stærkere i patz0r
Haha :laugh: Tog mig lidt tid med at tyde din sætning da det godt kunne se ud som om du skrev noget om P1kZ0R :laugh: Men du har da ret i at jeg godt kunne trænge til at træne mine arme lidt større :rudolph:

Fedt, med alle de logbøger du har været inde og skrive i :4thumbup:

Stine Lee' :

Tak for hjælpen med opspænd i bænken! Lidt mere øvelse og vi repper med jeres max!

QUOTE

Teamede op med Champen der brugte mere tid på at snakke end at træne

Nej, tænk...synes du virkelig han gjorde det?!!

Det var da så lidt :bigsmile: Jeg synes faktisk at både dit og Charlottes opspænd så rigtigt god ud tilsidst :4thumbup: I Owner jo totalt mændende på det felt med jeres smidige rygge :w00t::superman:

Og ja! Champen er istand til at snakke mere på et træningspas end selv Dr.Delt aka Jsc på sin storhedstid :tongue:

Måååååååååååsen<<

QUOTE(overarmen2000 @ 17. Dec 2005, 00:38)

Hvius du træner mere biceos så bliver du også stærkere i patz0r

Men kan man se det på stra nden om sommerne?

Velkommen til endnu en fulderik...Utroligt at de unge mennesker drikke sådan idag :nonono: Har de da slet ikke nogle gode forbilleder der ikke drikker og tager deres træning seriøst.... :sneaky2:

:tongue:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Velkommen til endnu en fulderik...Utroligt at de unge mennesker drikke sådan idag Har de da slet ikke nogle gode forbilleder der ikke drikker og tager deres træning seriøst....

Ha ha, jamen de har jo dig som et godt forbillede - du drikker jo ikke :laugh::laugh: Og apropos fulderik, så tak for igår, det var hyggeligt at møde dig og drikke en enkelt :innocent:

Er det fordi alle damerne i Odense efterhånden kender dig, at du bliver nød til at tage til Kolding for at kigge på sagerne :nissegrin:

I øvrigt så tror jeg vi kan tjene penge på at lave POSEDOWN ON THE DANCEFLOOR - leeee´

:strat::beerchug::smilerock::ninja: :4flex: :4flex: :yo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share