Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Tossen<< :flipa::laugh:

Fredagsafbrænding i OBBC:

Manta Ray Box Squat - (10x60kg, 5x100kg), 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg (Uden bælte. Tjaa, var en smule hård men slet ikke all out. Der var da overskud til 3-4rep mere i alle sæt selvom nogle af repsne brændte vel rigeligt)

Læg - 6sæt x 20reps (Igen Rotatory Calf maskinen. Jeg synes den er god, men måske fordi jeg kan reppe 20-30reps med hele stakken uden problemer :innocent::bigsmile: )

Stivbenet Dødløft - 10x70kg, 10x120kg, 10x120kg (Lang tid siden sidst. Let nok)

Bænkpres - (12x20kg, 10x60kg, 3x100kg, 3x100kg), 10sæt x 3reps med 130kg (Nogle med pause på brystet andre uden. Kørte udemærket men havde lidt bøvl med min venstre albue lige indtil jeg tog mine knækogere på albuerne, så forsvandt det med det samme :smile: )

Hyperextension - 3sæt x 20reps

Hammerstrenght Incline Chest press - 10x80kg, 10x100kg, 6x120kg(Den sidste rep var forced med hjælp fra Kragen :4thumbup: Damn, den sidder godt i patkassen den her maskine :bigsmile: )

Halfpresses in Smithrack - 4-5sæt x 3-6reps

Lying Dumbell Triceps extension - 4sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

+En øvelse for obliquis og Quadratus Lumborum som jeg så inde på T-mag igår.

Rigtig fin træning med masser af mennesker i hulen :smile: Da jeg ankom til centret stod jeg og snakkede med vores lille rekord holder i vægtløftning og om teknik i Træk. Nåede ikke at snakke færdig før Bøffen kom flyvende med et front kick lige til dunken(Så havde han ligesom sagt goddag :laugh: ).

Dag jeg kom ind i salen, var Piksår i fuld gang med at maxe i reverse band deadlift. Med blodige hænder fik han trukket de 230kg :devil:

Henning var mere end kærlig idag..Tror faktisk snart vi må sende Jans søster over forbi Henning så han kan få lettet trykket :laugh:

Fik også også spottet Kragefar i noget smal bænk, der er ved at være tilbage i gammel topform i patpres øvelserne :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kaffeklub i OBBC :rolleyes: :

Dødløft - 1x150kg, 1x150kg, 1x200kg (Gad simpelthen ikke at dødløfte og pga. min højre balle var min bundstyrke ikke eksisterende idag :chicken: )

Snatch Grip Dødløft - 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Lækker øvelse)

Incline Dumbell Press - 10x30kgs, 10x40kgs, 10x45kgs, 8x50kgs (Kørte faktisk helt godt. Tror faktisk at 8eren med 50erne er PR)

Dimitry Bænkpres - 3sæt x 3reps med 100kg (Så er man sgu for doven :laugh: )

Leg extension - 4sæt x 8-10reps (Brændte godt)

Military Press - 3sæt x 8reps med 60kg

+ 1sæt Rows, Lidt Råtræk og en helvede masse kæwe :innocent:

Stort fremmøde idag, så der blev flexet, Danset disko og fyrer mundlort af det meste af tiden istedet for træne. Men hyggeligt var det da :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

.....Nåede ikke at snakke færdig før Bøffen kom flyvende med et front kick lige til dunken(Så havde han ligesom sagt goddag :laugh: ).

Dag jeg kom ind i salen, var Piksår i fuld gang med at maxe i reverse band deadlift. Med blodige hænder fik han trukket de 230kg :devil:

Henning var mere end kærlig idag..Tror faktisk snart vi må sende Jans søster over forbi Henning så han kan få lettet trykket :laugh:

Hey Troels!

:laugh::laugh::laugh:

Lyder som om I rigtig går og hygger jer! Flyvende bøffer og søstre med zpændende jobs :raisebrow:

Ser ud som om du gi'r den pænt gas, -med ekstra cardio mod snyde-bøfhus og the hole enchilada :laugh: Keep on truckin'!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Sally<<

Hey Troels!

Lyder som om I rigtig går og hygger jer! Flyvende bøffer og søstre med zpændende jobs

Ser ud som om du gi'r den pænt gas, -med ekstra cardio mod snyde-bøfhus og the hole enchilada Keep on truckin'!

Kærligste hilsner

Sally

Yeah, det er sgu ganske underholdende at træne i OBBC engang imellem :4thumbup: Det cardio jeg får til Shootfigthing 2 gange om ugen er vidst mere end rigeligt :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning (Shootfighting. 1-1½time)

Vi lagde hårdt ud med at tage boxehandsker og skinnebens beskytter på, og gik direkte igang med at sparre. Kørte 2-4min ved hver person hvorefter vi skiftede makkker.

Jeg havde dog ikke nogen skinnebensbeskytter på, så jeg fik ikke lavet særligt mange gode low kicks. Tilgengæld fik jeg da modtaget nogle spark over lårene (frygter lidt tung squatdag imorgen :devil: ).

Det var ganske sjovt og rigtigt hårdt, men jeg manglede lidt "The Killer instinct" så tror at jeg modtog lidt mere end jeg delte ud.

Bagefter stod den på Submission teknik, liggende.

Tilsidst var der fri kamp, hvis man havde lyst til at "rulle" med nogen. Jeg havde ikke den vilde energi, så gik bare i bad.

Kompenserede for min manglende energi til træning ved at spise 2 træstammer, 1 pose Chips og har indtil videre drukket 1½liter sukker cola, men har stadig en mere i køleskabet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat - (10x20kg, 6x60kg, 3x110kg), 1x160kg, 2x160kg, 3x160kg, 4x160kg, 5x160kg, 6x160kg, 5x160kg, 4x160kg, 3x160kg, 3x160kg (Damn, en Lee' omgang :superman: Igen var det Pavel pyramiden, ligesom sidste tirsdag men denne gang med 5kg mere på stangen og det brændte. Men nok heller ikke så mærkeligt da jeg fik en masse spark over lårene igår, så jeg måtte nød til at gå meget langtsom ned for ikke at brænde mine Quads af. Højre balle driller også lidt, så det bliver nok en rimelig let squatdag næste gang)

Rotatory Calfs - 8sæt x 20reps med hele stakken

Siddende Læg - 5sæt x 20reps med 50kg

Pulldowns - 3sæt x 10reps (God TUT og teknik hele vejen)

Laterels i maskine - 3sæt x 10reps

Hammercurls - 2sæt x 10reps

Incline Bænkpres - 2sæt x 4-10reps

Havde lidt svært ved at få hevet mit dovne korpus op i centret idag, men heldigvis fik Tossen spanket min bagdel hårdt over messenger, så jeg fik taget mig sammen :innocent:

Var lidt flad i kroppen men på trods af lidt manglende energi så er jeg godt tilfreds med dagens workload :smile:

Fik snakket lidt med en af krudthovederne i centret der fortalte lidt om hvilke kurer han kørte osv. Ganske spændende :nissecool:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Kompenserede for min manglende energi til træning ved at spise 2 træstammer, 1 pose Chips og har indtil videre drukket 1½liter sukker cola, men har stadig en mere i køleskabet :4thumbup:

He he :4thumbup: Det smager fanme også godt. Og det går lige i the guns. Jeg gainede 1 kg for et par uger siden eftersom jeg valgte at købe en kasse (45 stk.) kæmpeskildpadder :innocent: De går også lige i poterne skulle jeg hilse og sige. Fantastisk, og så smager de fanme også godt.

Dejlig volumen på din squat -U animal :santa2:

Link to comment
Share on other sites

He he Det smager fanme også godt. Og det går lige i the guns. Jeg gainede 1 kg for et par uger siden eftersom jeg valgte at købe en kasse (45 stk.) kæmpeskildpadder De går også lige i poterne skulle jeg hilse og sige. Fantastisk, og så smager de fanme også godt.

Dejlig volumen på din squat -U animal

Yeah, Chokolade skildpadder er sgu også gode, men synes godt nok det bliver lidt "harske" efter sådan en hel kasse :rudolph:

Ja, kan se at du er blevet en stor fed mand med hele 8,3% fedt på kroppen :laugh: Tror sgu min er over 15 :unhappy:

Tak tak, squatten kører sgu helt fornuftigt for tiden :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres - (20x20kg, 10x60kg, 6x90kg, 3x105kg, 3x110kg, 3x120kg), 3x130kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Udemærket runde. Bundstyrken er helt fin. Der er godt tryk fra bunden af. Topstyrken kunne godt være lidt bedre. Men så er alt jo ved det gamle, hehe)

Hammerstrengh Incline Press - 10x60, 10x80kg, 8x100kg, 10x80kg

Pullovers - 10x35kgs, 10x40kgs, 10x45kgs

Rear delts - 3sæt x 12reps

Plate Raises - 3sæt x 10reps med 25kgs skive

Mave - 3sæt

Dumbell Swings - 3sæt x 4-5reps med hver arm med 25-30kgs håndvægt

Udemærket træning. Dog ikke noget specielt at tilføje. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hjemmetræning:

Saxon Sidebends - 6x13,4kgs, 6x11kgs, 6x11kgs, 6x11kgs, 6x11kgs, 6x11kgs (13,4kgs håndvægtene var for tunge til denne øvelse. :blink: Damn, den river i maven)

Ab Wheel - 2sæt x 20reps (Lettere end Dragonflags men går i maven på samme måde :4thumbup: )

Statiske hold med Coc1 - 5singels med hver hånd af ca. 10sek. varighed.

Ulnar curls, wrist extension, wrist curls m. 11kgs håndvægte

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share