Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hey,

Nu har jeg jo læst længe i din log, så det må være på tide at smide et indlæg! Pissefed træning - Vægte, shoot og flyttemand :devil: Spændende at følge med!

Kan dog forstå, at det kan blive lidt bedre kostmæssigt ... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jep jep :nissegrin: Jeg slæbte klaveret med Jacob. Han er sgu en flink fyr og kommende strisser :nissecool:

Iøvrigt blev Jacob og Thomas vildt interesseret i Shootfighting, så det siger de vil komme ned til Shootfigthing på mandag til en prøvetime, og spurgte også om du skulle med. ?? :devil:

Ps. Den er nok den gode dag at komme derned for alle fra klubben har sikkert tømmermænd fra julefrokost i klubben denne weekend, så de er nok nemmere at rive nogle af de erfarne rundt :w00t:

Ja, de er sku fine nok.

Kan nok godt overtales til at tage med til træning en dag. Er dog i københavn det meste af ugen, så må have det til gode. venter også på at min tommel er i orden. Brydede med Birger (ham den lille usandsynligt agressive gut, der er hos jer engang imellem) og fik den fucked godt og grundigt op. Gjorde det ikke bedre at jeg i en kæmpe brandert lavede et eller andet ved den i sidste weekend. :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Ja, de er sku fine nok.

Kan nok godt overtales til at tage med til træning en dag. Er dog i københavn det meste af ugen, så må have det til gode. venter også på at min tommel er i orden. Brydede med Birger (ham den lille usandsynligt agressive gut, der er hos jer engang imellem) og fik den fucked godt og grundigt op. Gjorde det ikke bedre at jeg i en kæmpe brandert lavede et eller andet ved den i sidste weekend.

Birger er dælme i god vaskulær form så vidst jeg husker. ren Duracell :superman: Det er da noget lort med din tommel. God bedring med bjørne poten :smile:

Synes lige jeg vil poste et billede af Sonny som er en af Odense Fightgyms prof kæmpere. Han har lige vundet en cagefight på et uppercut :devil:

Utroligt så adræt den mand er. På trods af 70kgs kropsvægt ville jeg ikke have en chance mod ham i kamp :cry:

(Det er ham til venstre)

post-858-1134001972_thumb.jpg

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Råtræk - 3x50kg, 3x50kg, 3x50kg, 1x60kg, 1x60kg, 1x60kg, 1x70kg, 1x80kg(Miss), 3x50kg, 3x50kg, 3x50kg (Følte egentligt jeg havde god power i Råtræk idag, men de 80kg kom desværre ikke op. Lidt bedre teknik så flyver de op :smile: )

Dynamisk Dødløft - 10singels med 140kg (Tjo, god fart men det var jo også kun omkring 55% af max)

Jump Squat - 4sæt x 6reps med 50kg

gluteham Raises - 8xmig, 8xmig+5kg, 8xmig (Bamz'far kom hen og skulle prøve øvelsen, men den var vidst lidt for svær at lave for OBBC's ubestidte Squatkonge :tongue: )

Mave - 3sæt x 20reps

Bænkpres - (10x50kg, 10x50kg, 10x80kg), 10x110kg, 10x110kg, 10x110kg

Kabel Rows - 6sæt x 8-12reps

Dynamisk Sidepress - 6sæt x 6reps med 22,5- 25kgs håndvæge (Folk kiggede lidt underligt på mig da jeg kørte denne øvelse, men hvad gør man ikke for at få en slagkraft som Mike Tyson :devil: )

God træning med meget fokus på eksplosivitet. :superman::superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Erector Dronningen<<

Kæft den er strid den øvelse

Fanme imponerende at i kan!

Tak tak :smile: Jo, den er sgu ret hård og jeg har også ALTID hase Doms når jeg har kørt den. Det der gør det til sådan en effektiv haseøvelse er bla. at haserne får lov til både at lave extension af hoften og flexion i knæet og ikke kun én af delene som legcurls og stivbenet dødløft gør....Og så går den jo også lidt i glutes og erectoren samtidig :w00t: :4thumbup:

Du må lige træne den lidt engang imellem så du kan lave en øvelse mange af drengene ikke kan :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Olympisk Squat - 6x60kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x145kg, 1x145kg (Uden bælte. Let let. God dybde :smile: Det var mest for at blive varm til det kommende...Tabata :cry: )

Tabata Squats - 45sek squat - 15sek pause - 45sek squat - 15sek pause - 45sek squat - 15sek pause - 45sek squat - 15sek pause - 45sek squat med 60kg (Det blev vel til ca. 70-80reps på de 5min det stod på, så det var pænt hårdt for de små lunger :rudolph: )

French press - 3sæt x 10reps med 50kg

Tate Press - 3sæt x 10reps med 17,5kgs håndvægte

Push Downs - 3sæt x 12reps med stakken +15kg

Hammercurls - 3sæt x 10reps med 25kgs håndvægte

Incline Dumbell curls - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Kabel Biceps curls - 3sæt + 1dropssæt x 10-12reps (LEE' :devil: Hippo uddelte Juleforced ud og synes også lige jeg skulle have et dropssæt da jeg var allermest brændt aw :laugh: )

Efter et længere længere stykke tid som dagpenge modtager, fritidsmusiker og flyttemand, har jeg endeligt fået et rigtigt job som fysioterapeut :w00t::w00t::w00t:

Det skulle fejres med GUN dag og Julebajer medbragt til træningen :nissegrin: Pisse lee' pump på guns..Ja, det var vidst ligefør de kom op over 30cm med pump :nissetunge:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Bozne<<

Det var satme god stil med weekend bajeren i dag
Haha :4thumbup: Folk kiggede sgu godt nok også lidt underligt da jeg knappede en bajer op i omklædningen og tog den i hånden i stedet for protdrinken :laugh:

Ubergun<<

Tillykke med jobbet. Så kan vi også forvente en ordentligt stemme fra din side for eftertiden

Hvor har du fået arbejde henne.

Mange tak :bigsmile: Er også pisse glad for det. Mit politiske standpunkt er dog noget flydende :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mr. Pure Horsepower

Møjn med jobbet Onkel

Og satme god stil at dukke op til squat med en julepils i hånden

Mange tak. Ja, den pils gik lige direkte i a guuuuuunzzz :superman::w00t:

Min personlige Diætist<<

Stort tillykke med arbejdet Trolle... damn jeg er glad på dine vegne

Også lavede jeg forresten en 10'er på 180kg i sumo uden bælte idag... så har du noget at gå efter

Mange tak. Det er fee' og LEE' :devil::superman:

Erector Queen<<

Jamen for satan onkel; vidst da ikke der var kommet et job i hus - TILLYKKE med det sgu
Mange tak :bigsmile: Det er bare perfekt :xmas:

Blazz

Lige et lille side spørgsmål. Er det svært at få job som fysioteraput??. Jeg skal selv læse til fysioteraput, så vil da være rart, at vide om man skal forberede sig på, gå lidt arbejdsløs

P.s Tillykke med jobbet forresten

Tjaaa, jobbene hænger ikke på træerne ihvertfald. Studiet har været ret populært de sidste 15-20år, hvilket har betydet at der er kommet lidt flere uddannet fysioterapeuter end klinikker og det offentlige havde brug for, men derimod er der også kommet mange flere forskellige jobtyper som fysioterapeuter kan varetage, som eksempelvis i motionscentre, Motion på recept, Virkesomheder der vælger at ansætte en fysioterapeut til deres ansatte osv..

Derfor er det trodsalt overkommeligt at få job, men det er de færreste der bliver færdige der går direkte til en fast stilling. Det bliver ofteste vikariater. Og igen så afhænger det jo også af hvor opsøgende man er og hvor opsat man er på at få arbejde.

Jeg selv tog det ret roligt de første par måneder og søgte ikke noget, mens andre er i fuld gang med ansøgningerne inden de overhovedet er færdige :smile:

Og tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Martin G<<

Mange gange tillykke herfra!!!!! Vidste sgu ikke, at det var derfor der skulle drikkes julebajsere i går.
Mange tak, Mester....synes lige jeg havde fortjent en enkelt når jeg nu ellers plejer at leve så sundt :innocent:

Cat<<

Du skal da også ha' et stort tillykke herfra .... Dejligt at høre !!!

Mange tak..Er godt nok også superglad :bigsmile: ........Og velkommen i loggen til Cat'ten :Mrs_Claus:

Mååååsen<<

Tillykke med jobbet, Trolle

Mange tak...Det er pisse fee' :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til julefrokost med Shootfighting klubben igår, og der blev ABSOLUT IKKE sparet på de våde vare :beerchug: Folk blev simpelthen knald stive, og når Shootfightere bliver stive så skal de altså øve låse og slag på hinanden, så ikke så mærkeligt at der var nogle der kiggede lidt underligt på os :laugh:

Det var ret fedt men husker ikke noget om hvordan jeg kom hjem :blink:

Derfor var jeg også lidt hæs i stemmen idag, og frygede lidt den sang workshop som jeg var tilmeldt...Men efter lidt opvarmning gik det nu ganske fint, og det var virkeligt et suverænt kursus :4thumbup:

Føler jeg har fået nogle sangteknikker som jeg kan arbejde videre med, og fik også ros for min sangstemme :blush::w00t::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

...og når Shootfightere bliver stive så skal de altså øve låse og slag på hinanden, så ikke så mærkeligt at der var nogle der kiggede lidt underligt på os :laugh:

Hvor er I kære... hæ hæ.. Troede den slags var overstået i 5 års alderen, men hvor kan man blive dejlig overrasket :laugh:

Det var ret fedt men husker ikke noget om hvordan jeg kom hjem :blink:

.. men du kom hjem! Da meget bedre end at vågne op på lille sidegade til Skibhusvej, omgivet af My Little pony og Simon Kvam plakater :nissegrin:

...og fik også ros for min sangstemme :blush::w00t:

En en snebajer-squattende-BB-crooner, ja, det er jo det de unge vil ha' idag! :santa2:

...og og og TILLYKKE MED JOBBET! Give them hell out there :devil:

Kærligste hilsner og aldrig har det været så kønt, aldrig har det været så grønt

Sally :rudolph:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share