Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

hoos>> Det er derfor din teknik varierer så meget på dagen. Du kan slet ikke styre al den energi. Du må få Peter og Allan til at afhjælpe den :santa2:

Æh, ellers tak. Ville næsten hellere undvære. :blink:

fordi du kanaliserer din energi forkert...og de forkerte steder...

Så må du vise mig, hvordan det skal gøres. Det går jo ret godt med din squat for tiden. :nissetunge:

retter lige mig selv...måske har du ikke NOK indestængt energi :nissegrin::nissetunge:

Ååååh, jeg tror nu ikke, det er dét, der er problemet. :shutup3::rudolph::innocent:

On topic>> Flot squattet, Troels!! :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

192.5 kg i squat siger du...

så sidder moos og undertegnede jo med aben :nonono:

nu har du tvunget os på 200 inden længe :mad:

:innocent:

Hehe! Ja, mon ikke du snart slår mig igen, da du jo lavede 8x160kg den anden dag :devil: Men så må jeg jo bare snuppe de 200kg :innocent:

Leee' squat, Trolle :devil: Må være alt den indestængte, sexuelle energi, du render rundt med :nissetunge::santa2::rudolph:

Riiiiiiiight :dry:

Haha! Ja, indetrængt sexuel energi har jeg nok af :bigsmile:

Hmmm... indestængt, sexuel energi har ellers ikke gjort en pind for min squat. :dry:

Måske virker det anderledes for kvinder.... :rudolph: Men tilgengæld har de da gået lige i din bænkpres og dødløft der jo køre fremragende ved jeg :devil: :4thumbup:

Og tak :smile:

fordi du kanaliserer din energi forkert...og de forkerte steder...

Hvorfor nævner du lige ordet KANALiserer :laugh:

Ond squat tillykke med det. :4thumbup:

Mange tak! Fitness Chef og modeansvarlig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten herfra også.... :4thumbup: :superman::nissegrin::Mrs_Claus: ....

Mange tak :bigsmile:

hoos>> Det er derfor din teknik varierer så meget på dagen. Du kan slet ikke styre al den energi. Du må få Peter og Allan til at afhjælpe den :santa2:

Og god jul i loggen til hr. onklen, der burde ønske sig nogle Marvel tegneseier til jul :newyear:

Mange tak! Ja, har også overvejet at finde alle mine gamle Marvel Tegneserie frem fra mine forældres loft. Det bliver jo det rene nostalgi trip :bigsmile:

Rigtig godt squattet Onkel

- og go' jul :wink:

Mange tak og i lige måde til Erector dronningen :smile:

Rigtig glædelig jul :newyear:

pas på dig i denne tid...

:nissecool:

Klem

Jeanette

Mange tak, Jeanette! Høre i havde en super julefrokost. Må se om jeg kan komme med næste år hvis i skal gentage successen :nissecool:

Go jul der også T! Ond squat... :cry:

Mange tak :smile:

Så kører Onklen igen med klatten. :4thumbup: :devil:

Yir yir. Det blive nu også spændende at se hvad Betterøv får ud af Champens program. Så må vi have os en squat battel igen :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår i Olympia i Fredericia:

Squat - 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 1x130kg, 1x150kg, 1x170kg, 5x170kg(PR :smile: Var ret glad for den 5RM da jeg egentligt ikke havde planlagt at det skulle være så tungt, da jeg squattede i mine gamle løbesko istedet for mine vanlige squatsko. Det ændrede stilen lidt og squatten blev lidt mere goodmorningsagtig end normalt)

Goodmornings - 3sæt x 8reps med 60kg

Pullups - 13xmig, 11xmig, 10xmig, 10xmig

Log press (Træstamme løft) - 6x60kg, 6x70kg, 3x80kg, 1x90kg(Pushpress), 8x70kg (Fed nok øvelse. Tror godt jeg kan presse omkring 100kg over hovedet hvis jeg får et godt afsæt med benene. Overhead presses er jo eller ikke ligefrem min stærke side :rudolph: )

Kabel Rows - 4sæt x 10reps (God intensitet. Row till you Grow :devil: )

Mågen - 4sæt x 10reps med 12kgs håndvægte (Stille og roligt)

Lidt mave + 50reps med 50kg i bænkpres

Fin lille træning i Jernhulen i Fredericia. Damn, hvor har jeg bare overspist og overdrukket her hen over Julen, så det var helt rart at få lavet en smule fysisk. Teamede op med min gamle makker Hc som efterhånden vejer 90kg med en fedtprocent der er lavere end langt de fleste :devil:

Link to comment
Share on other sites

Før Nytårs træning i Olympia:

Bænkpres - (10x50kg), 6x90kg, 2x110kg, 2x130kg, 1x140kg, 1x150kg, 1x155kg, 1x160kg, 2x130kg (Yir yir, fanme en god bænkpres runde. Under opvarmningen føltes stangen som det rene pap og det var først da der kom 150kg på at der kom en smule sved på panden. Alle reps blev kørt med god lang pause i bunden, så de 160kg med pause i bunden var rent faktisk tangering af gammel PR :w00t: Og denne gang blev den sat under meget ringere forhold ind sidst, da det var en lavere bænk(Regel for mig: Højere bænk = mere på stangen indtil en hvis grænse self :wink: ) end normalt og med en Olympisk stang. Sidst blev PR'en sat på min ynglings bænkpres på mit gamle kollegie som er højere end normale bænke)

Incline Smithrack Bænkpres - 8x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x110kg, 4x120kg (LEE' Sad lige direkte i patkassen og de 2 sidste sæt brændte noget så grueligt :w00t: )

Siddende håndvægts pres - 10x30kgs, 8x36kgs(PR), 6x40kgs(PR), 10x28kgs ( :blink: Fatter ikke hvordan der kunne være så meget pres i skulderen efter det øvelser vi lige havde kørt. Sidst jeg prøvede med 37,5erne i skulderpres kunne jeg vidst kun få 2-3stykker. Virkeligt positivt overrasket over min skulder styrke :smile: )

Dumbell Pullovers - 3sæt x 10reps med 44kgs håndvægt (Fin øvelse, men er ikke så stærk her)

Dumbell Hammercurls 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Supersættet med

Dips - 3sæt x 10reps med kropsvægt (Var helt brændt aw her :cry: )

Jeg vidste godt at mit squat kørte godt for tiden, og vidste også godt at overkropsstyrken var anstændig men regnede godt nok ikke med at jeg ligefrem var stærkere end nogensinde før :w00t::superman:

Ved godt at håndvægts presset med håndvægte ikke ser ud af noget specielt hvis man samligner med så mange andre, men da stem over hovedet er mit nemesis så var jeg bare superglad for at det kørte som det gjorde.

Det er nok ingen tvivl om at det skyldes mine faste gode måltider mad hjemme ved lillemor. Hvor der bliver både spist alsidigt, meget og ret sundt. Noget som slet ikke kendetegner min normale dagligdag :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert når det bare kører som det skal :devil::superman: :4thumbup: ...

Du er jo faktisk ret leeeeeeeeeeeee' :tongue:

(angående skulderen ska' du da også bare sammenligne med dig selv :innocent::wink: - Er jo det der gælder :yahoo: )

Det er nok ingen tvivl om at det skyldes mine faste gode måltider mad hjemme ved lillemor. Hvor der bliver både spist alsidigt, meget og ret sundt. Noget som slet ikke kendetegner min normale dagligdag :blush:

Du ska' ha' en tøs ska du' :Mrs_Claus::slut::boobs::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt med dig, Betterøv :laugh: Husk på at kvinder ikke bare er som Amerikaner biler man fylder en masse benzin på så spinner de for en, altså lige efter man har udfyldt køberkontrakten :nonono:

:tongue:

Det ville da fanme også være pis ufee' hvis kvinder vejede 1500 kg, var 2 meter bredde og 5 meter lange. :rudolph::santa2:

Se så at blive gift, så du kan få go' mad hver dag og få lidt dunk på. Det ville gavne din squat. :nissecool::4signme:

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels!

Ser udsom om I rigtig har hygget jer i nat :laugh:

Ville bare lige kigge forbi og ønske dig et rigtig, hysterisk godt brag at et nytår, -prøv nu om du kan ramme ved siden af "Hegnet" og My little pony på skibhusvej ikk'! :laugh: ( ja, jeg synes jo stadig jeg er sååå sjov :santa2: )

Skal du og Honning være sammen i aften? :tongue: Må hellere lige sige hej til ham også! :bigsmile:

Kærligste brag og raketteri

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Det ville da fanme også være pis ufee' hvis kvinder vejede 1500 kg, var 2 meter bredde og 5 meter lange. :rudolph::santa2:

Se så at blive gift, så du kan få go' mad hver dag og få lidt dunk på. Det ville gavne din squat. :nissecool::4signme:

Med den vægt og størrelse ville hun da have et massivt squat :devil::laugh:

Jeg skal hverken giftes eller have dunk foreløbig..Kan du så forstå det :nonono: Hvis de ting iøvrigt hang sammen, hvorfor er du så ikke gift, Betterøv :laugh::tongue:

Var det en hentydning :innocent::blush::tongue:

:4whistling:

Aj, nu må I fanme se at få det overstået!! :crazy_pilot:

Gå ind på dit værelse når de voksne taler... Når du bliver ældre kender jeg nogle der nok skal fortælle dig om blomsten og Bien :santa2::tongue:

Hey Troels!

Ser udsom om I rigtig har hygget jer i nat :laugh:

Ville bare lige kigge forbi og ønske dig et rigtig, hysterisk godt brag at et nytår, -prøv nu om du kan ramme ved siden af "Hegnet" og My little pony på skibhusvej ikk'! :laugh: ( ja, jeg synes jo stadig jeg er sååå sjov :santa2: )

Skal du og Honning være sammen i aften? :tongue: Må hellere lige sige hej til ham også! :bigsmile:

Kærligste brag og raketteri

Sally :rudolph:

Hej Sally! Mange tak :smile: Nej, tør sgu ikke at være sammen med Honning når han bliver nytårs kåd og fuld :cry: Jeg er i Fredericia og holde nytår. Det er tilpas sikkerhedsafstand fra Honning. Han er ligesom et ulovligt stykke fyrværkeri. Ligheden mellem Crysantium bomben er jo slående :blink::laugh:

Og godt nytår til dig også, Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat - 3x100kg, 3x100kg, 3x135kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x145kg, 3x150kg, 3x155kg, 3x160kg (En fin rimelig let omgang. Med andre ord Overskuuu' :bigsmile: )

Dødløft - 6sæt x 3reps med 140kg (Prøver at bruge benene noget mere, men det virker ikke :nonono: Dødløft SKAL være HELT stivbenet ellers virker det ikke :bigsmile: )

Bænkpres - 2x100kg, 2x100kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x130kg, 2x130kg (Manglede lidt indstilling og energi men ellers nemt nok)

Flat Dumbell Press - 2sæt x 8reps med 40kgs håndvægte

Supersættet med

Dumbell Rows - 2sæt x 10reps med 40kgs håndvægt

Hyperextension 2sæt x 20reps

Supersættet med

Mave - 2sæt x 20reps

Hyggelig træning med masser af de kendte hoveder. Dog kunne jeg godt have været lidt mere effektiv og trænet lidt hårdere. Måske man ligefrem skulle til at træne efter et program :innocent:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Hey mester..... Takker for kommentaren på filmen, er sku ret griner....

Sidder lige og kigger i din Log.... Du er jo sataneme en stærk gut.... :devil::superman: sejt løft med de 160 du fik nede i Olympen, den kørte jo bare..... Hc din gamle makker er jo også en maskine,gad sku godt ha´den kombination af fedtprocent/styrke og masse.....

Overvejer kraftigt at oprette en Log også, nu skal det sku´prøves...Kunne jo være det hjalp lidt på motivationen.....

Link to comment
Share on other sites

Hey mester..... Takker for kommentaren på filmen, er sku ret griner....

Sidder lige og kigger i din Log.... Du er jo sataneme en stærk gut.... :devil::superman: sejt løft med de 160 du fik nede i Olympen, den kørte jo bare..... Hc din gamle makker er jo også en maskine,gad sku godt ha´den kombination af fedtprocent/styrke og masse.....

Overvejer kraftigt at oprette en Log også, nu skal det sku´prøves...Kunne jo være det hjalp lidt på motivationen.....

Tak tak :bigsmile: Ja, HC er sgu rigtigt godt bygget. :devil: Han har altid været ret spinkel i af kropsbygning men jeg tror han har et stort antal FT-II(Eksplosive) muskelfibre i kroppen, da han altid har været godt til sprint / kast osv. Tror jeg er grunden til hans ret store fedtfri masse :superman: Tilgengæld har han aldrig været særlig udholden :smile:

Kan se du har fået oprettet en log :4thumbup: Jeg skal nok følge den nøje så du ikke springer over hvor gærdet er lavest :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

Bænkpres (Reverse Band. Grønne) - 3x120kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 1x180kg, 1x185kg(PR), 1x190kg(PR :devil: )

Boardpress (16cm. M.Grønne Bands) - 3x190kg, 3x200kg, 3x210kg, 3x220kg( LEE' :devil: Super omgang bænkpres med Reversed Bands. Var ellers først gået igang me alm. bænkpres, da jeg så at tosserne var igang med Reverse Band Bænkpres. Og så kunne jeg jo ligeså godt køre med :innocent: )

Pullups - 8sæt x 8reps (Kørt indimellem bænk sættene)

Close grip Bænkpres - 10x90kg, 5x120kg, 5x120kg, 5x120kg, 10x90kg

Kabel Rows (Bredt greb) - 4sæt x 10reps

Tate press - 10x20kgs, 10x22,5kgs, 10x17,5kgs

Dumbell Laterels - 8x20kgs, 8x20kgs, 8x17,5kgs

Olympisk Squat - 6x100kg, 6x130kg, 6x130kg, 6x130kg, 1x165kg, 6x100kg (Stille og roligt. Sticking point bliver flyttet højere op når stangen ligger højt oppe på nakken kan jeg mærke)

Gluteham Raises - 2sæt x 8reps

Mave - 2sæt x 20reps

Dumbell Hammercurls - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Rigtig god træning med masser af energi og power :superman: Blev ret positivt overrasket over min lockout power i bænkpressen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share