Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Ha ha, jamen de har jo dig som et godt forbillede - du drikker jo ikke Og apropos fulderik, så tak for igår, det var hyggeligt at møde dig og drikke en enkelt
Heey! Pisse hyggeligt at hilse på :4thumbup: Og tak for de "små skarpe" :w00t:
Er det fordi alle damerne i Odense efterhånden kender dig, at du bliver nød til at tage til Kolding for at kigge på sagerne

Haha! Nej, så berygtet er jeg desværre ikke endnu :laugh: Blev bare inviteret til festen da jeg har en ven der går på Seminariet.

øvrigt så tror jeg vi kan tjene penge på at lave POSEDOWN ON THE DANCEFLOOR - leeee´

Yir yir, Vi fik dælme lavet nogle Poses :laugh: Tror sgu folk kiggede lidt underligt på os da vi stod og lavede , Sidechest, Latspread, most muscular + Diverse Old Shool poses :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Råtræk - 6sæt x 3reps med 50kg

Dødløft - 1x100kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x200kg, 1x210kg, 1x150kg (Tja, har stadig lidt bøvl med højre balle, men kg'ene er nemme nok at stå med)

Læg - 4sæt x 20-30reps

Bend over Rows - 3sæt x 10reps med 100kg

Squat til Pins(Ca. kvarte squats) - 5x100kg, 5x150kg, 5x190kg, 5x220kg, 3x250kg (Med pause på pins'ne. Gad ikke lave fullsquats pga. min højre balle, så det var lidt vægttilvænning med nogle tunge kg. Egentligt let nok at gå ud med de 250kg :smile: )

Pullups - 10xmig, 8xmig+12kg, 10xmig

Benpress - 3sæt x 10reps (Glemte at notere denne i første omgang)

Boardpress (16cm) - (alm.bænk.10x20kg, 10x60kg, 2x100kg), 3x140kg, 3x160kg, 3x170kg (Ganske let)

Speed Bænkpres - 10sæt x 2reps med 100kg (Raketter :superman: )

Decline bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 5x130kg, 5x150kg(PR :devil: ), 10x90kg (De 150kg var ikke engang allout. Ok, styrke i denne øvelse for tiden :smile: )

French Press - 3sæt x 12reps med 40kg (Let let)

Dumbell laterels - 4sæt x 8reps med 20kgs håndvægte

Plate Raises - 3sæt x 10reps med 25kgs skive

Mave - 4-5sæt x 20reps

Goodmornings - 30x20kg, 12x50kg, 12x50kg, 12x50kg

Dumbell Snatch - 4x27,5kgs, 4x30kgs

Side Presses - 8x30kgs

En udemærket og laaang træning. :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1) Flyttemands tjans. Vi havde idag et pænt stort klaver der skulle flyttes, det var dog ingen problem :smile: Ellers stod den på alm. flytninger hvor en hulens masse kasser og møbler skulle op på 1.sal. :rudolph:

2) Styrketræning i OBBC:

Dumbell Hammercurls - 10x22,5kgs, 10x25kgs, 10x27,5kgs, 10x30kgs, 10x20kgs, 10x20kgs, 10x20kgs, 10x20kgs (De første 4sæt kørte en hånd ad gangen, de sidste 4 sæt blev kørt med begge hænder på samme tid)

Dumbell Triceps Extension - 4sæt x 8-12reps

Frivend og rent pres - 10x60kg (1rep er et fuldt frivend og pres, og derefter ned på jorden med stangen igen og gentag. Pænt hård)

3) Exercise Ball (Bold hold. Varighed 1time):

Tog på Bold hold i OBBC, da jeg jo snart selv skal træne nogle boldhold. For at få noget inspiration. Det var var ikke videre hårdt, men nogle af øvelserne stiller da pænt store krav til muskeludholdenhed, Balance og koordination :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i OBBC (Fokus på dynamik):

Box Squat - (6x60kg, 3x90kg, 3x90kg, 3x110kg), 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg (Lang tid siden jeg har kørt boxsquat sidst. Nogle reps var der fint fart på, andre var lidt sløve)

Jump Squat - 8sæt x 4reps med 50kg (Fin højde :smile: )

Dødløft - 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 1x150kg, 5x150kg (Det skal åbenbart ikke være tungere hvis der skal god fart på for tiden)

Combat Twist - 6sæt x 10reps til hver side med stang+25kg (Så dynamisk som muligt. Pænt hårdt)

Frivend - 5sæt x 3reps med 70kg (Rev godt i det øverste af ryggen)

Pulls i Hammerstrenght Maskine - 3sæt x 20reps med 50kg (Stille og roligt restitutions træning)

Speed Bænkpres - (20x20kg, 10x60kg), 2x100kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x105kg, 2x105kg, 2x105kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg (Alle med god lang pause på brystet)

Incline Bænkpres - 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x80kg, 6x80kg, 6x80kg, 6x80kg (Stort set alle reps med pause på brystet og igen fokus på dynamisk udførelse. De 100kg var dog ikke dynamiske. Var bare glad for at de kom op i god stil :rudolph: )

Bænkpres - 3x100kg, 3x100kg, 1x130kg, 1x130kg, 20x60kg (Også her alle med pause på brystet)

Større volumen end jeg egentligt havde planlagt, men igen idag var energien helt god :superman:

Havde fra start af bestemt mig for en masse dynamisk træning, da der har været lidt for meget bodybuilding træning på det sidste. Ikke fedt at være stor og beskidt hvis man ikke giver stød af de Neurale tilpasninger og løfter lee' vægte for 1rep max :devil::bigsmile:

Volumen i bryst blev noget voldsom da jeg mødte min gamle træningsmakker Martin, som ville have mig med på lidt ekstra bryst :rudolph:

Iøvrigt var jeg flyttemand idag og fik da flyttet lidt rundt på nogle automater der vejede omkring 400kg :rudolph: Godt nok sammen med en makker, men at gå rundt med 200kg over skulderen i en akavet position kan også brænde pænt godt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sandsæk træning - 15min tæsk på sandsæk oppe i OBBC. Men så kom der nogle små tynde pigenipsting ind i lokalet. Det viste sig at der skulle være en yoga fitness time der hvor jeg bankede løs på sandsækken. Var egentligt på vej ud for at prygle mine guns istedet, men så tænkte jeg at det kunne være skægt at prøve sådan en Yoga time, og spurgte om jeg ikke måtte være med. Derfor:

(Yoga Fitness holdtræning. Varighed 1time):

Kunne ikke lave en del af øvelserne. Kunne ikke lade være med at grine da hun sagde:"Så trækker vi maven helt ned til lårene" :blink: Jo, Tak! Jeg skal lige lære at nå mine tæer først :laugh:

Men det gik da helt fint og følte mig jo som en helt balletprinsesse med alt den ynde jeg havde :rudolph:

Kan faktisk godt finde på at melde mig på sådan et hold igen, da det er supergod smidighed og balance træning. 2 ting som man kun i meget ringe grad for trænet i styrkeløft. Balancen og smidigheden kan jo også godt gavne shootfightingen :smile:

Efter:

Dumbell Hammercurls - 4sæt x 20reps med 12,5kgs håndvægte (Godt med lidt blodgennemstrømning i specielt min højre M.Brachialis)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

(Yoga Fitness holdtræning. Varighed 1time):

Kunne ikke lave en del af øvelserne. Kunne ikke lade være med at grine da hun sagde:"Så trækker vi maven helt ned til lårene" :blink: Jo, Tak! Jeg skal lige lære at nå mine tæer først :laugh:

Men det gik da helt fint og følte mig jo som en helt balletprinsesse med alt den ynde jeg havde :rudolph:

Kan faktisk godt finde på at melde mig på sådan et hold igen, da det er supergod smidighed og balance træning. 2 ting som man kun i meget ringe grad for trænet i styrkeløft. Balancen og smidigheden kan jo også godt gavne shootfightingen :smile:

Ja ja, yoga skal man ikke kimse af. Det er det de unge vil ha' :shades:

Både jsc, Kern, TestoJens og undertegnede har også trænet lidt yoga i OBBC. :rudolph::superman:

Link to comment
Share on other sites

:bunny::bunny::bunny: .......... Mon ikke vi kunne finde på noget hvis vi satte os ned sammen og lavede en Brainstorm :santa2::wub:

:blush: Vi ku' jo prøve :tongue::w00t::Mrs_Claus:

Men det gik da helt fint og følte mig jo som en helt balletprinsesse med alt den ynde jeg havde

Næste skridt er et lille lyserødt miniskirt :wub:

- du har jo allerede indrømmet det med farven :tongue:

En julegave fra mig til dig :hehe: :

post-2010-1135291783_thumb.jpg

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Ja ja, yoga skal man ikke kimse af. Det er det de unge vil ha' :shades:

Både jsc, Kern, TestoJens og undertegnede har også trænet lidt yoga i OBBC. :rudolph::superman:

Hehe! Ja, yoga giver virkeligt laaange smidige muskler. :bigsmile: En enkelt gang har dog ikke rigtigt set ud til at virke for jer 4 :laugh: Så må hellere tage til Yoga igen efter nytår :smile:

:blush: Vi ku' jo prøve :tongue::w00t::Mrs_Claus:

Næste skridt er et lille lyserødt miniskirt :wub:

- du har jo allerede indrømmet det med farven :tongue:

En julegave fra mig til dig :hehe: :

:laugh: :4thumbup: Mange tak for julegaven. Tror lige det er mig :cheer: (Håber de fåes i str. 44 :w00t: )

Og den med lyserød er god nok. Har haft både lyserød skjorte og T-Shirt men tror desværre de er røget ud :nonono:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens sidste træning inden Jul:

Squat - (10x20kg, 10x60kg, 3x100kg), 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg, 1x192,5kg(PR :devil: Med Overskuuu' :bigsmile: ), 26x105kg(PR. Kunne godt have taget en del flere hvis ikke det var fordi mine arme sov og var helt følesesløse)

Pullups - 6sæt x 8reps (Masser af Overskuu'. Kørt ind imellem squat sættene. Prøvede at lave Sternum chins på nogle af dem, ved at trække brystkassen helt op til stangen)

Bænkpres - (12x20kg, 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg), 5x120kg, 5x120kg, 5x120kg (Ville egentligt have kørt 5x5 men selvom de var nemme at presse på gjorde det lidt ondt i min højre arms M.Brachialis, så stoppede efter 3 sæt. Man har vel lov at være fornuftigt bare engang imellem :innocent: )

Face Pulls - 3sæt x 12reps

Stående Dumbell press - 10x22,5kgs, 10x25kgs, 10x27,5kgs

Let Hammercurls - 20reps. Fordi det hjælper lidt på min højre arm kan jeg mærke

Yir yir, :yo: Gav mig selv en herlig julegave i form af en ny PR i Raw squat :nissegrin: Og så var det endda med overskuuu'. Sidst jeg lavede de 190kg blev den sneglet op, men idag var den fin flydende. Anders Nonved Spottede og sagde at der var mindst til 5kg mere :smile:

Bænkpres var også ganske nemt, men kan godt mærke jeg har kørt en masse presse øvelser både man, ons i denne uge, så holdt volumen nede for at skåne min højre arm der driller lidt.

God Jul til alle dem der følger med i min log :xmas: Nu bliver der nok nogle dage uden træning, men istedet med masser af Bulke mad og Ildvand :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... indestængt, sexuel energi har ellers ikke gjort en pind for min squat. :dry:

hoos>> Det er derfor din teknik varierer så meget på dagen. Du kan slet ikke styre al den energi. Du må få Peter og Allan til at afhjælpe den :santa2:

Og god jul i loggen til hr. onklen, der burde ønske sig nogle Marvel tegneseier til jul :newyear:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share