Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Og bagefter smurte I hinanden ind i olie og begyndte at kysse...

Haha, nej - det var først i lørdags de kyssede.. Eller gjorde de det også i OSK? :blink::rofl2:

Der var snak om giftemål på et tidspunkt :blush:

True that... :tongue:

Alt er muligt - jeg husker intet. :innocent:

Rommel

Skal jeg fortælle dig flere detaljer, det kan være det hjælper på hukommelsen :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

SÅÅÅÅDAN!!! :4thumbup: :superman:

Selvfølgelig kan I det :smile:

Hey, forresten, havde du virkelig ikke taget flere billeder sidste weekend? :blink:

Yeah :superman::bigsmile:

Jo, der blev da taget lidt flere. Har ikke postet dem alle sammen. Men kan da godt lige poste lidt flere, selvom det jo nok ligner lidt dem der allerede er postet :smile:

post-858-1172780094_thumb.jpg

post-858-1172780128_thumb.jpg

post-858-1172780197_thumb.jpg

post-858-1172780240_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yeah :superman::bigsmile:

Jo, der blev da taget lidt flere. Har ikke postet dem alle sammen. Men kan da godt lige poste lidt flere, selvom det jo nok ligner lidt dem der allerede er postet :smile:

Juhuu - man kan aldrig få for mange billeder :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om de også kyssede sidst, men i lørdags måtte jeg da modtage kys fra begge :laugh:

Det kan måske have noget at gøre med, at jeg fik dem til at lægge mærke til, hvor søde øjenvipper du har... :wub::tongue:

(sorry... :blush::laugh:)

Link to comment
Share on other sites

Juhuu - man kan aldrig få for mange billeder :yahoo:

Men man kan godt få nok film? :tongue:

Nemlig, Fik desværre ikke rigtigt taget nogle fra om lørdagen, da batteriet jo løb tørt. Men nogle ting er måske godt nok de ikke bliver foreviget. :laugh:

Jeg ligner jo Darth Vader uden hjelm på det ene billede.... :innocent: :4thumbup:

Rommel

Darth Vader er da også pæn tought. Her er en situation hvor du tydeligt bruger The Force. (Billedet) :tongue:

Ved ikke om de også kyssede sidst, men i lørdags måtte jeg da modtage kys fra begge :laugh:

Jaja, Og du kan li' det! Hvilket nogle billeder fra andre situationer (Byturer) tydeligt viser :tongue:

post-858-1172781359_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Men man kan godt få nok film? :tongue:

Måske var den video ikke så slem alligevel... :innocent:

Nemlig, Fik desværre ikke rigtigt taget nogle fra om lørdagen, da batteriet jo løb tørt. Men nogle ting er måske godt nok de ikke bliver foreviget. :laugh:

Host host Rommel host host Troels host host Christina host... :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vil det sige jeg har Go' for at uploade din dansevideo på youtube?? :innocent: :4thumbup:

Kun hvis jeg må se linket før alle andre, så får vi se, om det bliver thumbs up or down :tongue:

Hehe! Ja, du er sandeligt ved at være syg med alt det du hoster. :tongue:

:innocent:

LOL!!! :laugh: Ja, det er noget værre noget... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, Og du kan li' det! Hvilket nogle billeder fra andre situationer (Byturer) tydeligt viser
Jaja, du har oplært mig godt :4thumbup: :laugh:
Ja, det var da det allerførste jeg lagde mærke til!

:w00t::blush:

Jamen, det er da også noget man scorer på! :cool: Så skal jeg bare have fundet en måde at fremhæve det på, når jeg er i byen :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, det er da også noget man scorer på! :cool: Så skal jeg bare have fundet en måde at fremhæve det på, når jeg er i byen :laugh::tongue:

Jeg har da ellers hørt, at du i forvejen er ret populær ude i byen... :innocent:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Jeg har da ellers hørt, at du i forvejen er ret populær ude i byen... :innocent:

Ja, både tuborg, albani, harboe og carlsberg er helt vilde med mig :tongue:

Moos ER smuk som en rose:

Problemet er bare at han normalt går at gemmer sine øjenvipper bag den specieltdesignede Burberry øjenvippe brille. Ses her på billede nr. 2:

Åh, det var fanme feee' :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Moos ER smuk som en rose:

Problemet er bare at han normalt går at gemmer sine øjenvipper bag den specieltdesignede Burberry øjenvippe brille. Ses her på billede nr. 2:

Jaja, se lige på det andet billede, man kan tydeligt se de fine vipper! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share