Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

På det billede ligner den mand alt andet end en led gut på 150kg som kan trække 440kg. :bigsmile:

Mest af alt skulle man tro at det var billedet af vinderne af cs dysten fra den lokale net cafe. :tongue:

Hehe! Det kan du have ret i :laugh: Men kæft hvor kan man godt se manden er MASSIV når man står ved siden af ham. :4thumbup:

Vi glemte bare at spørge ham om han også spillede CS :laugh:

Ja man skal vel udvide sine horisonter og se hvad 'den anden side' render og beskæftiger sig med..! :tongue::smile:

Jeps, min opfattelse er at mange af BB'erne kan lærer meget af styrkeløfterne på træningsområdet, mens de så tilgengæld ofte kan lærer en del på kostområdet af BB'erne :laugh:

Sådan helt sort / hvidt og generaliserende. :smile:

Argh!! Hvor lede kan vi blive? Et billede sammen med Benedict OG hans buisness card i 2 eksemplarer! :4thumbup:

Rommel

Yeah, og så ville han have os til at deltage i nogle stærkmandskonkurrencer som han skulle promote her i Danmark :4thumbup:

Vi mente dog begge at vi var for "bette" til den slags konkurrencer, men han forsvarede sig bare med at der jo var vægtklasser, så det var ingen problem :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Squat - (6x75kg, 6x75k,g 6x75kg), 2x100kg, 2x140kg, 1x180kg(m.knæbind), 1x180kg(M.Knæbind)

2x200kg (Halv dragt)

2x210kg (Halv dragt)

2x220kg (Hel dragt + knæbind)

2x220kg (Hel dragt + knæbind)

2x230kg (Hel dragt + knæbind)

(Efter at have overværet styrkeløft hele weekenden, fik jeg lyst til at hoppe i squatdragten idag. Det var min Titan dragt, hvor jeg øvede mig i at ramme en ok dybde. Det var dog noget svært som ventet. Tror dog jeg fik en enkelt eller 2 reps til godkendt, med lidt god vilje. De fleste var dog parrelt eller over. Tilgengæld var de møglette. Men den ekstra dybde koster jo også lidt power :smile: )

Walkouts - 260kg, 290kg (Lige lidt walkouts for at blive toughtet op. :smile: )

Goodmornings - (5x60kg), 5sæt x 5reps med 100kg (Lavede dem i halv dragt, så gik ikke helt så langt ned som jeg plejer. Men holdte svajet i ryggen hele vejen. Smal stand og uden bælte)

Power Pullups - (5xmig), 5sæt x 5reps med +20kgs (Kørte ok)

Boardpress (8cm) - 3x142,5kg, 5x140kg, 3x140kg, 5x130kg (Sølle runde. Var brugt i skulderen efter squatten. Men nu er det også rigtig lang tid siden jeg har kørt boardpress sidst. Jeg kunne ligesåvel have kørt stangen helt til brystet at dømme efter styrken)

Trisæt skulder - 3sæt x 10reps med 6,8kgs håndvægte (Rear laterels, laterels, frontraises)

Biceps / triceps - 1sæt af hver

God omgang træning. Det meste kørte godt lige på nær bænkpressen. Der var MASSER af folk i hulen idag, og de fleste legede rundt i diverse dragter. Så der blev da spottet lidt i squatten og lagt lidt knæbind. Hyggelig træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kæft, hvor er det bare fee' :4thumbup: Kunne mærke hvordan min log blev tought op med mindst 47% efter det billede blev postet her.

Synes også at jeg kan mærke at min Erector og generelle besærker egenskaber steg med 15-20% efter jeg har trykket hånd med Benni :superman: :4thumbup:

Skal lige siges at det faktisk er Rommels (T.v. på billedet) fortjeneste at vi fik billedet.. :superman:

Hey Onkel Troels

Tak for sidst. Der er ingen tvivl om, at din logbog er steget markant på "dont-fuck-with-me"-barometeret. Parret med dit "guldøl meets gun"-shot er du velsagtens indehaver af to af de bedste billeder EVER på MOL. :devil:

Nu må du jo så bare tage ham på hans ord og gi' den gas til noget stærkmand. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, min opfattelse er at mange af BB'erne kan lærer meget af styrkeløfterne på træningsområdet, mens de så tilgengæld ofte kan lærer en del på kostområdet af BB'erne :laugh:

Sådan helt sort / hvidt og generaliserende. :smile:

Det kan du meget vel have helt ret i..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Onkel Troels

Tak for sidst. Der er ingen tvivl om, at din logbog er steget markant på "dont-fuck-with-me"-barometeret. Parret med dit "guldøl meets gun"-shot er du velsagtens indehaver af to af de bedste billeder EVER på MOL. :devil:

Nu må du jo så bare tage ham på hans ord og gi' den gas til noget stærkmand. :w00t:

Tak, i lige måde :smile:

Jeg takker for at have toughtet min logbog op, til hidtil usete højder :4thumbup: :superman:

Ved ikke rigtigt med det stærkmands noget. Ingen tvivl om at træningen er vild sjov, men krudt er jo en så fast bestanddel af det, at man jo nok nærmest bliver moppet ud, hvis man ikke minimum har et apotek i røven :laugh:

Ellers skulle man jo være sådan "skovhugger" beskidt mutant fra de Canadiske skove, og er desværre ikke nogen af delene :nonono::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Squat - (6x75kg, 6x75k,g 6x75kg), 2x100kg, 2x140kg, 1x180kg(m.knæbind), 1x180kg(M.Knæbind)

2x200kg (Halv dragt)

2x210kg (Halv dragt)

2x220kg (Hel dragt + knæbind)

2x220kg (Hel dragt + knæbind)

2x230kg (Hel dragt + knæbind)

(Efter at have overværet styrkeløft hele weekenden, fik jeg lyst til at hoppe i squatdragten idag. Det var min Titan dragt, hvor jeg øvede mig i at ramme en ok dybde. Det var dog noget svært som ventet. Tror dog jeg fik en enkelt eller 2 reps til godkendt, med lidt god vilje. De fleste var dog parrelt eller over. Tilgengæld var de møglette. Men den ekstra dybde koster jo også lidt power :smile: )

Walkouts - 260kg, 290kg (Lige lidt walkouts for at blive toughtet op. :smile: )

Toughness! :superman:

Vi skal næsten have en af de grønne på fredag også. :beer::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Trolle..

Ville bare lige sige tak for sidst.. hyygeligt at hilse på :smile:

I lige måde :smile: I sad jo der og så Tought ud i jeres ens styrkeløft spotter trøjer :4thumbup:

Hyggeligt at hilse på igen i søndags og få lidt teknisk kommentar på hvorfor nogle af løftene blev underkendt :smile: !

Fedt billede med B. Magnusson og pæn omgang squat forleden :devil:!

Mange tak :smile: Og i lige måde! Nogle gange kan jeg såmen også have svært ved at se hvad de underkender løftene på(Specielt i bænkpres), så ret naturligt at det ikke ligefrem er en publikumssport.

Men når man selv løfter vægte så er det nu alligevel fee' at se nogle tunge vægte blive smidt rundt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1½times Badminton (Stille og roligt. Men kunne godt mærke at jeg havde kørt squat igår, når jeg skulle frem og hente fjerbolden)

Løb - 4-5km (Løb med en patient på arbejdet. Vi måtte stoppe lidt før, da jeg vidst pacede tempoet lidt for meget tilsidst, og han gik kold. Men når man er indlagt og har det psykisk dårligt så er det også utroligt svært at opretholde en fornuftig fysisk form. Selvom jeg da gør hvad jeg kan for at de ikke skal falde af på den :innocent::bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1time (Fino time. Var monster uoplagt da jeg tog op i centret, men timen gik fint :smile: )

Dragon Flags - 4sæt x 6reps (Puha, det var ikke særlig god stil idag. Var vidst for træt i maven efter boldtimen)

Supersættet med

Gluteham Raises - 6xmig, 6xmig+5kg, 6xmig+12kg(Måske PR), 6xmig

Dimitry Bænkpres - (Opvarmning), 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Rimeligt stille og roligt. 3sek pause på patten ved hver rep, og så pres igennem)

Incline Bænkpres - 5x50kg, 5x70kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x105kg, 5x90kg, 5x70kg

Chestpress maskine - 3sæt x 8-12reps (Forskel fra Technogyms maskiner, kan der kommer masser af kg på den her, så brændte sgu godt :4thumbup: )

Biceps i maskine - 10sæt x 4-12reps (Brændte hver en fiber i bis'serne i denne anordning :4thumbup: )

Triceps i maskine - 4sæt x 8-10reps (Udemærket triceps øvelse. Gav ihvertfald DOMS sidst jeg kørte den)

French press - 2sæt x 10reps med 50kg

Coc1 - 6sæt x 6reps samt en masse singels med overcrush hvor jeg bare pressede ALT hvad jeg kunne når den var mast sammen)

Var noget flad efter boldtimen, men tog det bare stille og roligt og drak en faxe kondi og spiste lidt Aminosyrer kapsler. Efter noget tid kom der lidt mere energi, og det blev faktisk en rigtig god omgang træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du gi'r den god gas! GHR er sgu en fed øvelse!!! :4thumbup: Kan du egentlig lukke CoC # 2??

Jo, tak! Elsker at træne :bigsmile: Ja, Gluteham Raises er virkeligt en kanon øvelse. Helt suveræn til haserne, som bare altid er DOMS'ede efter at jeg har kørt dem :4thumbup: Og på samme tid får man givet sine lægge, glutes og lænd en omgang også.

Har desværre aldrig lukket Coc2'eren :unhappy: Jeg har prøvet et par gange hvor jeg har misset, men skal have en selv, så jeg kan træne med den. Vil rigtigt gerne have fat i en 2'er så jeg kan gå fra at være ordinær til at være semilee' i grebet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Box Squat + Kæder - (Opvarmning), 2x100kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg (Uden bælte, og så kæderne hang over jorden, så der var masser af liv i stangen. Godt for torso De 100kg var Wsb eksplosive, synes jeg selv, mens det 130kg var lidt træge, men stadig gode flydende. Men kunne virkeligt mærke at der skulle indstilling til for at få en smule fart på de 130kg)

Sumo Dødløft - (Opvarmning) - 5sæt x 5reps med 160kg (Et par uger inden jeg løftede de 275kg lavede jeg raketter med de 160kg for 5ere, og idag brændte de altså noget. Det må betyde at jeg ligger et godt stykke fra de 280kg i kø'løften i øjeblikket...Desværre..)

Barbell Rows - 10x60kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x140kg (Solid omgang roning. Alt for sjældent at jeg kører tunge Rows. Giver trodsalt noget andet end de tunge chins)

Dips - (5xmig, 5xmig+20kg) 5sæt x 5reps med +40kg (Prøvede at pause i bunden og presse eksplosivt igennem. Lee't )

Efterfølgende en bajer som formand betterøv gav :4thumbup: Hyggeede mig gevaligt i OSK, men da OBBC havde repetion med fri mad, øl og vin, blev jeg nød til at kigge derned.

Fik mig nogle gode snakke med Feminita, Testo Jens, Christian, Jan "motherfuckerskæg" og self. Queen of aerobic and the Beef lidt kort :superman:

Link to comment
Share on other sites

Efterfølgende en bajer som formand betterøv gav :4thumbup: Hyggeede mig gevaligt i OSK, men da OBBC havde repetion med fri mad, øl og vin, blev jeg nød til at kigge derned.

:shades: Det er fint med en øl efter træning men hvad var det for noget mad

dernede i OBBC. Var det rigtig mad. Jeg nåede ikke derned.

Link to comment
Share on other sites

Træner du overhovedet? Du er hverken at finde i OBBC eller i OSK?! :poking:

:shades: Har trænet i OBBC idag kl 0940 og undskyld sen usammenhængende skrift....

jeg har en kæp i øret nu og i e rvelllkommen til at deltage på

min sidende addresse nu. :4thumbup: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

:shades: Det er fint med en øl efter træning men hvad var det for noget mad

dernede i OBBC. Var det rigtig mad. Jeg nåede ikke derned.

Det var Subway mad som sædvanligt. Men det er nu udemærket :4thumbup:

Og ellers var der jo fri bar hvor det blev til adskillige fadbamser, men hvor der også var Vin til den ældre og voksne del. Og self. også sodavand til de untoughte fitness fimser :tongue::laugh:

Træner du overhovedet? Du er hverken at finde i OBBC eller i OSK?! :poking:

Champen træner i skyggerne som en Ninja :superman::laugh:

:shades: Har trænet i OBBC idag kl 0940 og undskyld sen usammenhængende skrift....

jeg har en kæp i øret nu og i e rvelllkommen til at deltage på

min sidende addresse nu. :4thumbup: :4drunk:

Lyder godt at du går barsk med alkoholen. Alle ved jo at alkohol går lige direkte i dødløften :devil::strat:

Og går udfra at du går efter de 300kg :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Champen træner i skyggerne som en Ninja :superman::laugh:

Lyder godt at du går barsk med alkoholen. Alle ved jo at alkohol går lige direkte i dødløften :devil::strat:

Og går udfra at du går efter de 300kg :4signme:

:cool: Jeg træner på andre tidspunkter. Men Troels.... du vil ikke høre om hvordan

alkoholen blev indtaget. :innocent:

Med hensyn til de 300, kan jeg ikke tælle til så meget. Vi skal jo være realistiske.

Jeg er en gammel svagelig mand der ikke kan løfte så tungt og er ikke stærk længere.

:shades:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Jeg træner på andre tidspunkter. Men Troels.... du vil ikke høre om hvordan

alkoholen blev indtaget. :innocent:

Med hensyn til de 300, kan jeg ikke tælle til så meget. Vi skal jo være realistiske.

Jeg er en gammel svagelig mand der ikke kan løfte så tungt og er ikke stærk længere.

:shades:

Når du kan koldtrække 250kg uden at have træne squat eller dødløft i en årrække :superman: , så kan du også godt komme op på 300kg med specifik træning og måske en dragt. Har en Metal dragt du kan prøve at låne :4signme:

Du ligger jo i 100kgs klassen nu, så mon ikke også den mælkeudvidet skidesæk kan hjælp med at kø'løfte Valhalla vægten 300kg :tongue::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Når du kan koldtrække 250kg uden at have træne squat eller dødløft i en årrække :superman: , så kan du også godt komme op på 300kg med specifik træning og måske en dragt. Har en Metal dragt du kan prøve at låne :4signme:

Du ligger jo i 100kgs klassen nu, så mon ikke også den mælkeudvidet skidesæk kan hjælp med at kø'løfte Valhalla vægten 300kg :tongue::cooldance:

:shades: Jeg takker for din vurdering ang min styrke, men jeg tror ikke du

hører eller læser rigtigt. Jeg er ikke stærk længere.

Mht det der valhalla gejl går min vurdering på og være stærk, ved at løfte

3 gange kropsvægt i dødløft. Ellers, nice try :bigsmile:

Jeg koldtrak ikke 250. jeg lavede en enkelt raket på 220 før det kvarte ton, en

vægt jeg jeg allerede løftede som 18- årig ved SM84 i 75klassen.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

:shades: Jeg takker for din vurdering ang min styrke, men jeg tror ikke du

hører eller læser rigtigt. Jeg er ikke stærk længere.

Mht det der valhalla gejl går min vurdering på og være stærk, ved at løfte

3 gange kropsvægt i dødløft. Ellers, nice try :bigsmile:

Jeg koldtrak ikke 250. jeg lavede en enkelt raket på 220 før det kvarte ton, en

vægt jeg jeg allerede løftede som 18- årig ved SM84 i 75klassen.

3 gange kropsvægt er jo også næste 300kg for dig :tongue:

Jep jep, ved godt at du lavede en singel med 220kg først, men det er da også næsten at koldtrække :superman:

Men mener nu at de 300kg i dødløft er yderst realistiske for dig. Du er jo bygget til det løft :devil:

Hvis en knøs på 18år og 75kg kan trække 250kg så kan en gammel velnæret mand i sin bedst alder vel også trække 300kg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share