Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

EVIL STUFF :devil:

Takker mr.Evil :superman:

Uncle Cracker.... Strong Stuff!!! :4thumbup: :devil: Du kan evt. lege med at smide en pushups ind mellem hver rep.

Jo, det kunne da være en god ide. :smile: Kunne være jeg skulle prøve det næste gang. press / Pull øvelse i en øvelse. Fee' :4thumbup:

Måske er det bare mig, men man kan vel ikke sige, at du vandt, når du vælger at kneppe stangen op, lige så snart den bliver tung? Men det glemte du vidst også at skrive :wink:

Troede ikke at du brugte MOL mere :wink:

Jo, self. vandt jeg på trods af at de ikke var kønne. Forhørte mig om reglerne inden, og virkede som om at alle var inforstået. Hvis du kan gøre samme nummer så er du velkommen :wink:

Dine 230kg var så heller ikke nogen skønhedsåbenbaring, påtrods af at du dyrker styrkeløft og vejer 25kg mere end mig :cool:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 12km (55min og 26sek)

Gik ret ringe. Tunge ben og dårlig vejrtrækning. Ville have løbet længere hvis det ikke lige var fordi det gik så ringe. Men den tunge vægttræning samt bytur igår har da nok lidt at sige. Min ryg er pænt mærket efter gårsdagens dødløft.

Nå, jeg gik bagefter op for at hente min Basketbold og gik over på den nærliggende basketbane. Der trænede jeg lidt skud osv. i en halv times tid. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du spille måske også Basket? :smile:

Spillede en del engang, men det er desværre alt for sjældent jeg spiller mere. Det er en fed sport. :cool:

Om jeg spiller? Laver ikke rigtig andet.. :tongue:

Virkelig verdens fedeste sport!

Det var i øvrigt mig, der var med Jesper i OBBC.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, okay :smile:

Så må jeg jo ud at få nogle slag i noget streetbasket en dag. Kan jo nok ikke følge med jer. Men er klar til at give kamp til stregen :4thumbup:

Hehe, det kunne da være meget sjovt.. jeg kommer nok til at føle mig lidt lille, men sådan er det jo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Troede ikke at du brugte MOL mere :wink:

Jo, self. vandt jeg på trods af at de ikke var kønne. Forhørte mig om reglerne inden, og virkede som om at alle var inforstået. Hvis du kan gøre samme nummer så er du velkommen :wink:

Dine 230kg var så heller ikke nogen skønhedsåbenbaring, påtrods af at du dyrker styrkeløft og vejer 25kg mere end mig :cool:

Så havde du måske ikke skrevet det? Jeg følger med i logs hos venner og steder, hvor man kan få et grin, offtopic og andre steder :wink: Men det er nu ikke ret ofte, efterhånden.

Jeg ved godt, de ikke var smukke, men jeg brugte i det mindste ikke 5 sekunder på at kneppe stangen op, eller gjorde det på satmlige af mine sæt. Du ved udmærket godt at der aldrig kan blive tale om at lave dit nummer bevidst i en styrkeløftsklub. Det er jo direkte flovt. Men sådan prioriterer vi selvfølgelig så forskelligt.

Men bevares, hvis det er dét, der skal til for at holde dit ego oppe, så slå dig bare løs...

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Så havde du måske ikke skrevet det? Jeg følger med i logs hos venner og steder, hvor man kan få et grin, offtopic og andre steder :wink: Men det er nu ikke ret ofte, efterhånden.

Jeg ved godt, de ikke var smukke, men jeg brugte i det mindste ikke 5 sekunder på at kneppe stangen op, eller gjorde det på satmlige af mine sæt. Du ved udmærket godt at der aldrig kan blive tale om at lave dit nummer bevidst i en styrkeløftsklub. Det er jo direkte flovt. Men sådan prioriterer vi selvfølgelig så forskelligt.

Men bevares, hvis det er dét, der skal til for at holde dit ego oppe, så slå dig bare løs...

Slap af Stefan :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så havde du måske ikke skrevet det? Jeg følger med i logs hos venner og steder, hvor man kan få et grin, offtopic og andre steder :wink: Men det er nu ikke ret ofte, efterhånden.

Jeg ved godt, de ikke var smukke, men jeg brugte i det mindste ikke 5 sekunder på at kneppe stangen op, eller gjorde det på satmlige af mine sæt. Du ved udmærket godt at der aldrig kan blive tale om at lave dit nummer bevidst i en styrkeløftsklub. Det er jo direkte flovt. Men sådan prioriterer vi selvfølgelig så forskelligt.

Men bevares, hvis det er dét, der skal til for at holde dit ego oppe, så slå dig bare løs...

Kan kun grine af det der. Nægter at falde ned på det niveau :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 8 x 400meters intervaller (45sek hvil mellem hvert interval)

Hård men relativ hurtig overstået træning.

Har været møg træt idag, så var MEGET tæt på jeg bare blev på sofaen. Men glad for at jeg kom afsted. :smile:

Supercool :cool:! Intervaller er benhårdt (og måske det eneste der er mere dødsygt end lange løbeture :tongue:).

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 8km (39min og 48sek)

Tunge ben. Gik ikke særligt godt. Nu må der gerne snart til at komme lidt liv i benene igen.

Kunne mærke gårsdagens interval træning i læggene, så det var nok en del af forklaringen. Men burde stadig kører bedre.

Udeover løberiet blev det også til 2,6km powerwalk, ½times badmintong og en ½times hockey.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det Trolle... er det noget frækt, noget man kan spise eller noget man ka' putte på troldmanden :tongue:

Hehe, ja det er ret frækt. Badmintong er en forkortelsen af: myBadiforgotMyThong, som er et spil der går ud på at alle skal aflevere deres G-streng i en spand. Det er så op til en af deltagerne hurtigst muligt at sniffe sig frem til den rigtige ejermand.

:cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja det er ret frækt. Badmintong er en forkortelsen af: myBadiforgotMyThong, som er et spil der går ud på at alle skal aflevere deres G-streng i en spand. Det er så op til en af deltagerne hurtigst muligt at sniffe sig frem til den rigtige ejermand.

:cool:

Mmm os mig os Tosse vil være med :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Løb - 5min hen til OBBC.

Floating Crunhes - 12xmig+5kg, 12xmig+5kg, 12xmig+5kg (Sad kanon i maven)

Supersættet med

Hyperextension - 10xmig, 10xmig+50kg, 10xmig+75kg, 6xmig+110kg(PR), Dropsæt, 6x75kg, 6x50kg, 6x25kg (110kg var dælme tungt at holde i hænderne. Men skulle lige prøves)

Dumbell Sidepress - 6x25kg, 6x27,5kg, 6x30kg, 6x32,5kg, 6x35kg (Med hver arm. Hård øvelse som jeg ikke er særlig barsk i)

Kabel Rows - 5sæt x 10reps

Decline Bænkpres - 10x20kg, 10x60kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x100kg (Svag... )

Saxon Sidebends - 2sæt x 10reps

Supersættet med

Mågen - 2sæt x 10reps

Concept II Roergometer - 3 x 500meter (Hårdt som altid. )

Lidt blandet dynamisk stræk

Løb - 5min hjem igen

Føler mig ikke ligefrem stor og beskidt for tiden, hehe! Men det er jo prisen for al det løberi. Dog tror jeg aldrig at jeg har set mine ben så "hakket" før. Sjovt, for maven er ikke ligefrem cut. Det må simpelthen være punktforbrændingen fra løbet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share