Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Godt at se du holder cardioen ved lige...... den er lige så vigtig som styrken, når det store slag skal udkæmpes! :superman: Concept 2 sgu for fedt! Tror selv jeg vil til at træne den lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du holder cardioen ved lige...... den er lige så vigtig som styrken, når det store slag skal udkæmpes! :superman: Concept 2 sgu for fedt! Tror selv jeg vil til at træne den lidt mere.

Jo, tak :smile: Ja, det nytter ikke at man går kold når man har kastet rundt med 3-4 monstre rundt, så gælder det om at kunne holde flanken og kunne holde stand længe :superman: :4thumbup:

Har ikke trænet så længe på concept II'eren, men har ihvertfald fundet ud af at den kan få min puls rigtigt højt op. Højere end løb. Så tror virkeligt at det er en CO2Max Booster :4thumbup:

Min cardiovaskuærer form er nok næppe så god som jer Kettelbell krigere. Men den er på ved opad og det er sgu det vigtigste :smile:

Link to comment
Share on other sites

3sæt:LoonieChins,

Concept II Roergomenter - 1x500meter (1min og 33sek) Altid voldsomt hårdt. Men synes min puls kom lidt hurtigere ned end den plejer. Så en smule forfremgang må der være at spore

Jamen jamen, man bliver jo helt glad i bøtten når man læser sådan noget :clown2: Det er også en glimrende pullups øvelse!!

Ergometeret kan være det ondeste apparat - prøv på et tidspunkt at lave en 2000 m under 7 minutter - det bider fra sig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet så længe på concept II'eren, men har ihvertfald fundet ud af at den kan få min puls rigtigt højt op. Højere end løb. Så tror virkeligt at det er en CO2Max Booster :4thumbup:

Haha,. mener self. VO2 max. Har vidst hørt for meget om CO2 udslip :laugh:

Ps. min rettefunktion virker ikke. Derfor jeg retter sådan :smile:

Jamen jamen, man bliver jo helt glad i bøtten når man læser sådan noget :clown2: Det er også en glimrende pullups øvelse!!

Ergometeret kan være det ondeste apparat - prøv på et tidspunkt at lave en 2000 m under 7 minutter - det bider fra sig :wink:

Yeah, det er en LEE' øvelse du har lagt navn til. Man skal være lidt Loonie for at lave den :superman:

Ja, overvejede godt nok 2000meteren sidst. Men synes det er rigeligt længe jeg skal sidde og lide :laugh:

Men prøver da på et tidspunkt. På 1000 meteren fik jeg en fornemmelse for hvor hårdt det er at holde den under 7min :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Manta Ray Front Squat - 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg (Puha, det var hårdt. Stangen vil bare så gerne fremad, så maven kommer virkeligt på overarbejde :bigsmile: )

Sumo Dødløft - 3x60kg, 3x60kg, 1x100kg, 1x100kg, 1x140kg, 1x180kg (På med Titan squatter)

1x180kg (Halv dragt)

1x210kg (Halv dragt)

1x240kg (Halv dragt. Tror det er en Pr med halv dragt i sumo. En billig pr, men hva :bigsmile: )

1x255kg (Hel dragt. Yeah, den var lidt tung, men stadig ok af en løberål :tongue: )

10x100kg (Halv dragt)

Barbell Lunges - 12x20kg, 12x30kg, 12x40kg, 12x50kg (Samme som sidst. Brænder kanon i benene)

Opadstød - 3x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 3x90kg, 1x100kg, 0x110kg(Miss) 5x60kg, 5x60kg, 5x60kg (Svært at lave udfald når man ikke er vant til det. Men helt sjovt at prøve. Fik slet ikke lavet udfald på de 110kg, da jeg var en kylling :nonono: )

Dumbell Hammercurls - 6x20kgs, 6x25kgs, 6x30kgs, 6x40kgs(Pr, tror jeg nok. Har det på film :4thumbup: Godt nok med cheat, men hva), 10x20kgs, 10x20kgs (God omgang Hammercurls)

Dips - 53xmig (PR :bigsmile: Fee' Pr med +2reps. Og har ikke engang kørt dips længe. )

Fee' fredagsafbrænding, krydret med lidt små Pr's. Og det er jo ikke så ofte det sker mere.

Og så et par diskobilleder :tongue:

post-858-1182534910_thumb.jpg

post-858-1182534935_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Feee nok at du lige kom og maxede i død, så vi nåede hele banden rundt :4thumbup:

Du er dagens vinder med 2.5 kg :superman:

Altså alle pånær Lunau som nu skylder et maxløft....

Yeah, tak skal du ha'. Ærgeligt at jeg gik glip af jeres dødløft. Og det var sgu ikke engang bevidst at jeg gik på 255kg for at slå bamz'far med 2,5kg i dagens træning. Men det er jo kun et plus oveni :bigsmile:

Ja, Lunau skylder et maxløft. Det kan vi godt blive enige om. Han er jo også ved at være den slanke langelemmede dødløfttype :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du' lee', Concept 2, er det den romaskine tingest der står i OBBC?

Jeg så dig godt sidde og spille lækker med en flok damer i det der rum ved siden af salen i forgårs, fy føj :wink:

Tak, og i lige måde. Det Smolov du kører ser beskidt ud :superman:

Ja, det er sådan en de har oppe i OBBC. Prøv at maxe ud på en 500meter. Det er noget der river i lungerne :crazy:

Hehe. Og så var der ikke engang særlig mange den dag. Jeg lærer tøserne af få lange slanke muskler :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ikke til træning, sveden ødelægger jo mine fine kasketter, men ja jeg er nok skyldig...

Ja, det er sgu træls når man har givet 800kr for en burberry kasket, så den kan matche burberry gearknoppen i din bil...

Så hellere bare huske de løse gasp busker og den ultra stramme hvide tanktop kombineret med diamantøreringene. Det er satme fee' stil der gi'r masser af damer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fuck mand en noob, siden hvornår er der mellemrum i tags, looooool :wink:

Ja, det er totalt grinern der, at jeg lig' overså et fucking space mellem tags'ne. Totalt neder'n men alligevel optur på den grinern måde, da kongen sagde, hey mand. Totalt forkert, tags mode du er gået i. Fucking space imellem tags'ne er bare no go. Noob agtigt.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fed massiv form!! Og imponerende, at du så lige banker små 20 km af :superman:

Takker, Kriger :bigsmile::superman:

Man kunne nok godt klare at rive 2-3kg fedt af, men på den anden side så havde gladiatorene under Romerriget jo bevidst ikke en særlig lav fedtprocent, da de på den måde var bedre beskyttet mod snitsår i kamp :devil:

Men håber da alligevel at løberiet kan gøre fysikken lidt mere skarp :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Løb - 18-19km (1time og 27min og 40sek)

Puha, lang tid siden jeg har løbet så langt. Det kørte virkeligt godt, og anden halvdel af turen var faktisk den hurtigste. Løb alene hvilket er kedeligt, og så skal det bare overståes :bigsmile:

Hold da op, en flot tid, synes jeg! :bowdown: Med tanke på at du ikke rigtigt ligner en fra Kenya :tongue:

Er også kommet meget stille og rolig igang med mit løb igen - det er hårdt her i starten, men det er dejligt at man løbet så meget som man gjort i sit liv - det føles som man har en form for "løbeminne" som hjælper på at få en rundt, selv om vægten er 10 kg mere end den gang jeg løb halvmarathon :4flex:

Hvad er grunden bag alt det løb? Er det alligevel en skjuldt ønske om at stå oppe på BB scenen? Vi har jo allereden set Flex-billedene :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share