Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Faxe Kondi løbet i Odense.

Halv Marathon distancen.

Løb - 21,1km (1time og 56min)

Puha, det var hårdt. Skal lige siges at jeg alligevel ikke kunne holde mig tilbage mhs. til bajerne i weekenden, så lørdag inviterede en gammel barndoms kammerat til bytur og massivt druk. Holdte igen i starten, men da hele det sociale gik ud at ølspil, så måtte jeg jo nød til at være med, så vi endte med at blive møgstive og faldt i søvn på hans sofa i Fredericia kl 5 om morgenen. Kl 13 startede halvmarethon i Odense, så fik lige 3-4 timers søvn på sofaen og uden mad eller noget stod jeg klar til start til Halvmarathon en kl 12:30.

Det betød så at løbet blev usandsynligt hårdt, og var nede at gå flere gange. Og blev overhalet af en masse folk. Ikke ligefrem en succesoplevelse.

Men alligvel når jeg gør det op, så er jeg glad for at jeg deltog og trods det gik så ringe alligevel kom under de 2 timer. Så kan man lærer ikke at drikke sig i hegnet få timer inden et halvmarathon :blush:

Flot løbet! Held og lykke med at klare marathondistancen også, når du når så langt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

iiDÅÅÅÅART jo :laugh::nonono:

Godt gået Trolle

Lee' Håber du havde en god bytur igår :smile:

Flot løbet! Held og lykke med at klare marathondistancen også, når du når så langt! :smile:

Mange tak :smile: Er egentligt også fint nok tilfreds her bagefter selvom tiden ikke var så god :smile:

Du er simpelt hen et barn, man ikek kan nå! :laugh:

Men respekt for at du gennemførte alligevel.

Hehe, er det ikke det du også plejer at sige om Faber :laugh:

Jeg holder mig bare ung af sind :w00t:

Lee'd....løbe halvmarathon på tømmermænd :devil::superman: :4thumbup:

Takker, Kragefar. Og det var sgu lee'd må jeg sige :crazy: Er pænt smadret nu.

Klassisk vikingepower :laugh:

Tough, unødvendigt tough... :laugh:

Tak, Polle :smile: Man må jo toughte kroppen lidt op ved at udsætte den for lidt af hvert :w00t:

Hahahahah.. :devil: stærkt gået viking...

Takker, Kriger! Det var en hård omgang. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels!

Jeg er en TØS og du er en LEE' VIKING! Det er hermed bevist én gang for alle! :w00t:

Hvis du kan løbe en ½ maraton på øl/tømmermænd og ingen søvn, så kan du vel på dobbelt så meget søvn og halvt så mange :4drunk: snuppe hele distancen uden problemer!

Hmm.... det er pinligt for mig at være her i din lede log, så jeg smutter igen :laugh:.

Viking Power og Knuz med Z,

S.

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels!

Jeg er en TØS og du er en LEE' VIKING! Det er hermed bevist én gang for alle! :w00t:

Hvis du kan løbe en ½ maraton på øl/tømmermænd og ingen søvn, så kan du vel på dobbelt så meget søvn og halvt så mange :4drunk: snuppe hele distancen uden problemer!

Hmm.... det er pinligt for mig at være her i din lede log, så jeg smutter igen :laugh:.

Viking Power og Knuz med Z,

S.

Hehe, mange tak, da :bigsmile: Men synes nu ellers ikke der er meget tøseagtigt over din træning ellers, som jeg synes er ret Lee' :devil:

Og må da håbe at din vurdering holder stik, så jeg kan komme helt igennem de 42km :w00t:

Altid hyggeligt at have besøg af dig i loggen, og skal nok presse på i din log så du får løbet Marathon til næste år. Du har jo formen du skal bare lige kaste dig ud i det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OSK:

Dumbell Rows - 6sæt x 15reps med 40kgs håndvægt

Bænkpres - 10sæt x 3reps med 100kg (M. pause på brystet. Blandet grebsbredde)

Pinky Grip Boardpress - 3sæt x 5reps med 140kg (Til høj klods)

Mågen - 4sæt x 12reps med 15kgs håndvægte (Kunne næsten ikke stå foroverbøjet pga. DOMS i haserne fra igår :crazy: )

Dumbell Laterels -3sæt x 15reps med 6,8kgs - 11kgs håndvægte

Fiskestangen - 3sæt

Lidt armstrækkere

Stille og rolig omgang vægttræning. Godt at få holdt det lidt ved lige selvom styrken ikke er noget at prale af for tiden. Hesten havde nogle gode kg på i squatten og Måsen lavede pilates, Yogistræk eller hvad det nu var i al den tid jeg var der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OSK:

Seatede Dumbell Press - 10x20kgs, 10x25kgs, 10x30kg, 6x35kgs, 15x20kgs, 10x20kgs, 10x20kgs

Supersættet med

Seated Dumbell Laterels - 4sæt x 10reps med 10kgs håndvægte (Fin omgang skulder. Hårdt at kører laterels mellem pressene)

Rear delts - 4sæt med håndvægt og elastik

Dumbell Curls - 6x20kgs, 6x25kgs, 6x30kgs, 6x35kgs, 20x15kgs

Smal Bænkpres - 5x60kg, 5x100kg, 5x105kg, 5x105kg,

Ab Roll out (Med 2 håndvægte) - 4-5sæt (Damn, gad ømhed i maven med det samme. Meget lang tid siden jeg har kørt den sidst.)

Udemærket omgang med meget bedre energi end i mandags. Makkeren jeg plejer med at løbe med om onsdagen meldte fra, så tog en omgang styrketræning istedet.

Måsen og Farfar var i hulen.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Indrøm nu bare, at du synes at jeg er fræk... Du kan jo glæde dig til at se min Jane Fonda-Pilates-Yoga udført i bar overkrop, en af dagene :tongue:

Jamen, jeg glæder mig allerede Mååsen :wub:

At se din spændistige krop vride og dreje sig svedende på gulvet er da hovedårsagen til at sådan en løberål som mig kommer i en styrkeløfterklub :4thumbup: :laugh:

Vi er nogle stykker der helt tilfældigvis kommer forbi med en kasse iskolde voldsomt stærke og kælderkolde belgiske kloster-øl dagen inden du skal løbe marathon Trolle :innocent:

Ja, det kunne fanme lige dig :laugh: Men du må første bestemme dig om de skal være iskolde eller kæderkolde. Hvis det er klosterøl vil jeg nok foretrække dem kælderkolde, hvorimod en alm. pilsner gerne må være iskold :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning på arbejdet:

Chestpress - 4-5sæt x 8reps med stakken

Chest supported Rows - 1sæt x 12reps med stakken

Triceps pushdowns - 3sæt x 10reps (Mine triceps må være dekonditioneret for trisserne blev pumpet vildt op med det samme, selv med denne popøvelse. Fee')

Lænd i maskine - 3sæt x 12reps op til 70kg

En masse Rotator Cuff med terapi elastikker (Face pulls 2 varianter, External rotation, internal rotation, pull aparts)

Tager ud at løbe her om lidt. Men lige lille billede først.

post-858-1189100638_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jamen, jeg glæder mig allerede Mååsen :wub:

At se din spændistige krop vride og dreje sig svedende på gulvet er da hovedårsagen til at sådan en løberål som mig kommer i en styrkeløfterklub :4thumbup: :laugh:

Man kunne ellers fristes til at tro at det var fordi jeg skulle spotte dig med på 140 kg i høje boardpress... :innocent: Drop nu det løberi :nonono::superman:

Link to comment
Share on other sites

Man kunne ellers fristes til at tro at det var fordi jeg skulle spotte dig med på 140 kg i høje boardpress... :innocent: Drop nu det løberi :nonono::superman:

Jaja, nok er jeg blevet slap i bænkpres. Men dropper skam først løberiet når jeg har tjent:

- 1kasse øl fra Bøffen

- 1kasse øl fra Kulskær

- 1kasse øl fra Boysne

:4mewantfood:

+ jeg kan snakke med når folk snakker om den sagnomspundne "muren" som man skulle møde omkring de 30km.

Derefter skal jeg nok blive mere power orienteret igen. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Mågen og fiskestangen, no wonder du' så lee' :superman:

Ja, det burde være fundamentet i ethvert fornuftigt træningsprogram :superman:

Før var jeg lille og bleg, men så prøvede jeg Fistestangen og Mågen....

Med et faldt min fedtprocent, muskelmassen steg, kropbehåringen forsvandt og jeg blev pludselig meget solbrunt, samt lyset altid begyndte at skinne overfra og ned på mig.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Smalle Pullups - 10xmig, 10xmig, 10xmig+10kg, 10xmig+15kg, 10xmig, 10xmig (Kørte helt godt 10xmig+15kg er noget af det bedste jeg har lavet, mener jeg)

Incline Dumbell Press - 10x30kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x30kgs (Bider godt i patkassen)

Saxon Sidebends - 2sæt x 10reps med 2x6,8khs håndvægte (Ser plat ud når man kører den, men sidder vildt godt i maven)

Fiskestangen - 6sæt x 10reps med hver hånd (LEE' :devil::devil::devil: )

Isolated Biceps hammercurls - 2sæt x 20reps

Towel Chins - 6xmig, 4xmig+10kg, 6xmig (Brænder sindsygt i fingerne)

Masser af snak og en del folk nede i OSK idag. Det blev da også til lidt træning og det kørte såmen fint. Savner dog at squatte indimellem. Troede aldrig at jeg skulle sige det, men det bliver sgu lidt kedeligt i længden kun at kører overkrop. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fiskestangen er daaa shit :superman: :4thumbup: :laugh:

Yeah, tror også at du skal til at kører den lidt mere, så er jeg sikker på at de 280kg i dødløften kommer næste gang :superman:

Du er sgu ved at være et allround uhyrer i alle de 3 store. Hjul og pattøj er der virkeligt kommet noget kød på efterhånden :superman: :4mewantfood:

Og tak angående rosen idag for cut'sne :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share