Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i OSK:

Manta Ray Box Squat - (Opvarmning), 6sæt x 6reps med 100kg (River virkeligt med den manta ray. Så trods vægten var det faktisk hårdt nok :smile: )

Jump Squats - 6sæt x 6reps med 60kg

Sumo Dødløft - 3x60kg, 3x100kg, 1x100kg, 1x140kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x220kg, 1x240kg (Prøvede at dødløfte i min Titan squatdragt. De 240kg er kun 20kg fra mit bedste sumodødløft og det var i fin godkendt stil, selvom den brændte lidt i toppen :smile: )

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Military Press - 3sæt x 10reps med 60kg

Leaning away Laterels - 3sæt x 10reps med 10kgs håndvægt

Udemærket omgang hvor der kom lidt kg på i dødløften. Kan godt forstå at folk bruger titan dragten når de løfter sumo. I konventionel virker den ikke, men virker fint i sumo.

Formand Betterøv kom glaa' ned i OSK på sin nye kværn. Fee' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:tongue::tongue:

Har ikke trænet siden i torsdags da jeg har været til Herning Rock festival. Dog blev der løftet nogle tilfældige sten på vejen, og danset moderne til den lyse morgen. Og ikke mindst dystet i øldrikning, hvor formen er ved at indtage sig. Var dog ved at være i overtræning efter denne tur, men håber at en smule deload kan hjælpe på det :bigsmile:

post-858-1180527760_thumb.jpg

stoneking.wav

Link to comment
Share on other sites

:tongue::tongue:

Har ikke trænet siden i torsdags da jeg har været til Herning Rock festival. Dog blev der løftet nogle tilfældige sten på vejen, og danset moderne til den lyse morgen. Og ikke mindst dystet i øldrikning, hvor formen er ved at indtage sig. Var dog ved at være i overtræning efter denne tur, men håber at en smule deload kan hjælpe på det :bigsmile:

Det er dælme god lir i en log når man beretter om byture hvor sikkerhedssko er påkrævet!! :4thumbup:

Jeg melder mig hermed i koret af trofaste læsere af denne log!!

Link to comment
Share on other sites

Det er dælme god lir i en log når man beretter om byture hvor sikkerhedssko er påkrævet!! :4thumbup:

Jeg melder mig hermed i koret af trofaste læsere af denne log!!

Hehe! Jeg takker :bigsmile: Kan sige at jeg også stiller op i ØLympiaden i år, så mit hold 'De Tørstige Jyder' vil holde formen ved lige her også :4thumbup:

Grrrrrrrrrrrr, nice med PR i Dragonflagz og C2.

To stk. kongeøvelser :superman:

Tak tak, Kriger :bigsmile:

Synes godt nok det C2 er afsindigt hårdt. Ved at du også har brugt det en del, og hvor hurtigt har du roet 500meter. Synes at Conscience tid på 1.24 er rimeligt nasty :crazy::superman:

Jeg vil bruge det engang imellem for booste slagvolumen lidt, som sikkert heller ikke vil skade mit løb :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Flat Dumbell Press - (10x35kgs, 6x45kgs), 5sæt x 5reps med 56kgs håndvægte ( :smile: Kæft, det var jo lettere end 54erne sidste gang. Kun 2kg fra de tungeste håndvægte jeg nogensinde har kørt med, og dengang fik jeg vidst lavet et enkelt sæt med 6reps hvor der var forced på de 2 sidste. De 5 5ere idag hele tiden 1-2rep fra failure :smile: )

Incline Barbell Press - 10x20kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x60kg (Har aldrig været gode venner med incline presses, men de sad nu fint i pattøjet idag)

Skulderpres i maskine - 4sæt x 8-10reps

-----

Boldhold - 1time

-----

Pullups - 4sæt x 10reps

Benpress - 4sæt x 10reps

Gluteham Raises - 4sæt x 6reps (Stille og roligt)

Face Pulls - 4sæt x 10reps

Coc1 - 100singels skiftevis med højre og venstre

Dumbell Wristcurls - 6sæt x 8-12reps med 20kgs håndvægte

Turkish getups - et par stykker med hver arm med en 20kgs OL stang (Uden bjælp fra den frie hånd)

God solid omgang idag. Min krop har haft godt af de her 5dages træningsfri. Havde mere overskud end normalt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Low Box Squat + lilla Bands - (Opvarmning), 10sæt x 2reps med 100kg (Fin fart, og god fokus :smile: )

Sumo Dødløft - 3x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x180kg (Herfra Titan squatter på)

1x180kg (Halv dragt)

1x210kg (Halv dragt)

1x210kg (Hel dragt)

1x230kg (Hel dragt)

1x250kg (Hel dragt. :smile: Styrken slet ikke så ringe endda. Har fået det på film :smile: )

Francis Rows - 5sæt x 6reps med 100kg

Dips - 4sæt x 12reps

Rear Laterels - 2sæt x 12reps

Lækker træning med fin styrke. Er ikke voldsomt langt fra fordums styrke, og det nu inklusiv en acceptabel løbeform :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lee' dødløft idaw Trolle... det var faktisk kønnere end jeg troede det ville blive... dermed ikke sagt at det var kønt :tongue: men slet ikke dårligt... du er beskidt

Jeg takker Lunau Lee' :4thumbup:

Her lige set filmen, og løftet er selvfølgelig rundrygget som altid (Så mine fans ikke bliver skuffet :tongue: ), men den bliver i det mindste ikke kneppet op ad lårene :4thumbup:

Men folk kan jo selv bedømme. Er ved at uploade den til youtube nu her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning:

Løb - 33min (Aner ikke hvor langt, men det var i rimeligt stille og roligt tempo :smile: )

Derefter stod den på rengøring i OSK og når jeg nu alligevel var dernede så kunne jeg jo ligeså godt lave lidt.

Bænkpres - 12sæt x 3reps med 100-120kg (Lillefingeren på ringen og pause på brystet)

Pullups - 4sæt x 10reps

High Incline Dumbell press - 1sæt

Kom meget sent i seng igår da jeg var i kbh for at spille, så var noget søndagssløv, men fik da alligevel lavet noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Sumo Dødløft - 10x60kg, 10x60kg, 10x100kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x100kg (Uden bælte. Bare let idag. Men godt med reps til ryggen :smile: )

Goodmornings - 4sæt x 10reps med 60kg (Også bare let her)

Band Pullaparts - 3sæt

Band Rows - 3sæt

Dumbell Pullovers - 10x35kg, 10x40kg, 10x40kg

Dumbell Curls - 1sæt x 100reps med 6,8kgs håndvægte

Desuden blev det til lidt jogging på arbejdet idag. Meget stille og roligt.

Sumoen kører ok så prøver måske at læsse lidt kg på igen her på fredag. Nu må vi se :smile:

Link to comment
Share on other sites

For helvede Troels, det får du jo ikke store køller af :nonono::blink::laugh:

Hehe, Kasper spurgte mig også interesseret hvad formålet var med alle de gentagelser, hvortil jeg måtte svarer. Alting her i livet har ikke et formål :bigsmile:

Men et eller andet skal det sgu nok give. Øge kapilarisering, muskeludholdenhed, bedre restituion = Man kan træne køllerne oftere = Større Guunnnzzz :4thumbup:

....Desuden giver der jo et dejligt pump :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Kasper spurgte mig også interesseret hvad formålet var med alle de gentagelser, hvortil jeg måtte svarer. Alting her i livet har ikke et formål :bigsmile:

Men et eller andet skal det sgu nok give. Øge kapilarisering, muskeludholdenhed, bedre restituion = Man kan træne køllerne oftere = Større Guunnnzzz :4thumbup:

....Desuden giver der jo et dejligt pump :innocent:

Ahhh Zhe pump...

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1time

Flat Dumbell Press - (10x40kgs, 6x46kgs), 5x58kgs, 5x58kgs, 5x60kg(PR :bigsmile: ), 5x50kg, 5x50kg (Skulle have kørt 5x5 med 58erne idag, men det var rigeligt barskt, så prøvede istedet en Pr med 60erne. Puha, det holdt hårdt. 50erne var ligefrem hårde bagefter :bigsmile: )

Bradford Press - 3sæt x 10reps med 50kg (Lidt til skulderne)

Kabel Rows - 3sæt x 10reps

Leg Extensions - 4-5sæt x 10reps

Læg - 3sæt x 10reps

Og så gad jeg ikke mere. Energien var ikke specielt god idag, men fik da lavet noget. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share