Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hey Jan Nu bliver jeg vidst lige nød til at quote dig fra et tidligere indlæg i min log ;)

Flot Onkel T.så er der Prot. igen; men husk 200kg i squat inden 1/2-2004 

Dvs. den 1.febuar år 2004 ;)

Men hva!! Jeg skal nok nappe de 200kg i skvatten inden jul, dog ikke i julemandskostyme :devil::santa2:

Iøvrigt: Thanx :)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Så først lige at din pat havde tryllet en PR frem igen..... og tilmed en overordentlig naaaasty en Troels..... :w00t: Tillykke mæ den! :)

Og dælme om jeg så ikke også må gratulere dig med en forbløffende squat tilmed.... :lol: det er eddermame godt dykket du... :respekt:

De 200kg inden jul skal fandme være der så!!! :4whip:

Ser også virkelig solidt ud med træningen....

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Typisk fredagstræning med det meste af powerposset hvor der som vanlig vis blev sat en del PR's af de forskellige :)

Squat - 8x60kg, 6x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 1x140kg, 1x160kg, (Op med stropper og på med løse knæbind) 1x190kg(Miss, det skulle ha været 170kg :4slap: ), 1x190kg (Kom op! Ved dog ikke om dybden var der. Ca omkring parrel, ellers PR), 1x195kg (Kom relativt flydende op, men dybden manglede stadig et par cm.Omkring parrel. Jeg skal lige vænne mig til at dykke ned med så mange kg,

Squat helt RAW - 6x100kg, 6x120kg, 6x120kg (Skulle lige ha nogle reps i benene. Det var lidt underligt at så helt uden udstyr når man lige har været pakket ind fra top til tå! Men ellers nemme nok)

Læg - 3sæt x 12-20reps

Hammer pulls rygmaskine - 3sæt x 8reps med 100-110kg

Floorpress - 6x60kg, 3x80kg, 3x100kg, 1x120kg, 1x130kg, 1x135kg, 1x140kg, 1x145kg(Yes, PR i floorpress selv efter det squat helvede :) ) (Pause i bunden på en 2-3sekunder)

Incline bænkpres - 6x60kg, 6x80kg, 6x80kg, 6x80kg (Stille og roligt for at få lidt ROM på pressetrukturen :) Kørt med pause på brystet)

Supersættet med

Dragon flags - 3sæt x 10reps (Kørte overordentligt godt idag. Pavel stil på mange af repsne :) )

Kanon træningdag med det meste af powerposset! Squatten gik ikke helt som jeg havde forventet da jeg havde planlagt at gå på 170kg i mit første løft i fuldt udstyr. Jeg gik derfor hen til stangen med ingen respekt med nogle ret så løse knæbind. Den virkede også underlig tungt at unracke, men den kom dog heller ikke om! I andet forsøg kom den op, men løftet var kun til omkring parrel. De 195kg var faktisk lettere end de 190kg, men her var dybden også tvivlsom, så derfor noteres ingen PR.

Jeg havde KRAFTIG doms i mine erector spinae idag, så jeg er sikker på at jeg nok skal få de 200kg meget snart når jeg er lidt mere frisk. Nu har jeg ihvertfald vænnet mig til at dykke med nogle tunge vægte idag :)

Ny PR i floorpress var virkeligt kanon, da jeg ellers var godt brugt efter alt det squat og havde trænet halvanden time på det tidspunkt. Det lover godt for nogle gode trøje løft :)

Og så skal det også lige nævnes af Dragonflags kørte over alt forventning idag! Men jeg var også fuldt restituret i maven, da jeg har sløset med mavetræning på det sidste.

Og så blev det også lige til lidt posering ude i badet af Jsc min makker og jeg :tongue:

Vi er alt for meget skabsbodybuildere til at lade være :)

Link to comment
Share on other sites

pis...hesten kommer hverken i den ene eller den anden trøje så lang tid skulderen ik er game  :chicken:

Det siges jo faktisk at bænkprestrøjer gør at man kan bænke uden problemer, selv med skuldergener. :santa2:

Det er faktisk seriøst ment. :)

Dette er desværre ikke min erfaring :( Jeg har til de sidste par stævner døjet med smerter i skulderen, som blev en del værre, når jeg fik trøjen på.

Link to comment
Share on other sites

Træning på kollegiet:

Closegrip bænkpres - (10x50kg, 6x90kg, 3x110kg), 3x130kg, 3x138kg(PR), 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg.

Shrugs - 3sæt x 10reps med 110kg

Bænkpres - 3sæt x 2sæt med 110kg (Med pause)

Front squat - 10x50kg, 6x90kg, 3x110kg(PR), 3x115kg(PR), 6x90kg, 6x90kg

Chinups - 1sæt x 10reps

Tjaa, jeg skulle egentligt ha' trænet i OBBC idag, men jeg gad ikke rigtigt cykelturen :chicken: så det blev til en udemærket omgang træning på kollegiet istedet for.

De Pr's jeg lavede idag var ikke det vilde, men det var PR's så det var jo helt fint :)

Loonie<< Thanx :) Ja, i forhold til de fleste andre styrkeløftere i min vægtklasse så er jeg jo nok stadig lidt tyndtbenet, men jeg har da efterhånden fået lidt mere masse på lårene end den gennemsnitlige diskopumper :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Cat - bænkpres - (8x60kg, 8x60kg, 3x90kg), 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg (4sæt med pause 2sæt uden)

Eccentrisk bænkpres - 1x160kg, 1x170kg, 1x165kg, 1x165kg (Blev kørt virkeligt langsomt ned. Var virkeligt noget der brændte patten af :) )

Bænkpres - 3sæt x 2reps med 120kg (Med pause)

Military press - 6x50kg, 6x60kg, 5x65kg, 6x50kg (Den eccentriske bænk havde kostet en del, kunne jeg mærke her)

Laterels på maskine - 10x80kg, 10x80kg, 10x70kg

Supported bend over rows - 3sæt x 8reps med 60kg (Fin bagside skulder øvelse)

French press - 8x50kg, 6x60kg, 8x50kg

Jeg ville prøve eccentrisk bænkpres idag for første gang i meget lang tid, og det gik faktisk ganske fint! Man brænder bare hurtigere ud end man lige tror!! Efter fire eccentrisk singel var der ikke rigtigt til mere, og doublerne på 120kg bagefter var også lidt tunge!

Men nu skal jeg også først bænke igen på mandag.

Imorgen regner jeg med at jeg skal i dragten og squatte lidt halvtungt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share