Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jeps, det vil jeg tro! Det komme lidt an på hvordan det spiller den dag! Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg ligger henne i dødløft for tiden, da jeg ikke har prioiteret løftet så højt på det sidste!

Men det kunne jo være perfekt at maxe sådan en dag :devil: :)

Nå, så må jeg hellere igang med nogle halv tunge dødløft på fredag eller lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Fik lige lavet lidt diskotræning på arbejdet idag :)

Dumbell curls - 10x20kgs, 8x24kgs, 6x28kgs, 8x22kgs

Reversed Barbell curls - 3sæt x 10reps med 30kg

Kort pause mellem sættene!

Los<< Cool! Så bliver vi en del der skal maxe! Det skal nok få den få stemningen op at kører :devil:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Pullups - 1sæt x 10reps

Bænkpres - 8x60kg, 6x80kg, 2x100kg, 1x130kg, 1x130kg (På med trøjen) 1x160kg (Kapaow, fløj op :w00t: ) 1x170kg(Let løft :w00t: ) 1x175kg(PR, ingen problemer, godkendt løft :w00t: ), 1x180kg (Løftede desværre røven så ingen PR, men ikke umulig :) )

Dips - 12xmig, 8xmig+25kg, 6xmig+50kg, 2xmig+70kg(PR, men var også TUNG :blink: ), 16xmig+25kg (Yeah, brændte godt :) )

Pulls i Hammerstrengh maskine - 4sæt x 8reps

Cabel Pulldowns med bredt greb - 3sæt x 10reps

Incline bænkpres - 10x60kg, 6x80kg, 6x80kg (M. pause)

Yeah, kanon træningsdag med ny PR i bænkpressen. Trøjen sad meget bedre og strammere end den har gjort før, og var slet ikke løs i ryggen som den plejer at være :) Alle de Chins har gavnet.

Løftene kørte alle jævn, og der var ikke nogen af løftene der var skæve, som jeg ellers har en tendens til når jeg bliver presset.

Jeg tror ikke at det er urealistisk at lave 180kg til ER hvis alt spiller max, for den fløj op dog med lettet røv. Hvis bare at jeg putter noget super lim på min røv lige inden jeg skal bænke til ER så burde den være der ;)

En lille PR i dips kunne det også blive til, men den var nu ret tung, så nu skal der til at kæmpes lidt her!

Imorgen står den på en masse dødløft og træning af den posterior Chain generelt :)

Link to comment
Share on other sites

Ahh ok, vi har også engang haft et bælte med en en kæde i hvor der kunne smides vægt på, men det er faeme blevet stjålet ÆV..

Så nu er jeg begyndt på at binde en snor om livet, og så binde vægtskiver i, men for pokker det begynder at gøre ondt når der kommer mere end 20kg på, så æder den sig ind i siden på en <_<

Link to comment
Share on other sites

Kragefar<< Ja, jeg var ret overrasket over poweren i løftene idag, så jeg er superglad idag :) Det kunne være overdrevet fedt at presse omkring de 180kg op til ER, men nu må vi se. Det er straks noget andet når der sidder 3 hårdere dommere og leder efter et eller andet de kan give røde lamper på :blink: Men jeg er optimist som altid, og har med dagens trænings også grund til at være det :)

Granhof<< Ja, sådan et bælte er uundværligt hvis man vil kører tunge Dips. I mit forrige center havde de ikke sådan et bælte, så jeg har haft en lang pause fra de tunge Dips, men er heldigvis kommet igang med øvelsen igen :)

Link to comment
Share on other sites

Fy for helvede en nasty bænkpres der.... :blink::crazy:

Det er jo heller ik' for sjaaaaav at jeg kalder dig Onkel bænkpres... :w00t:

175kg.... det sq vildt!! :freaked:

Btw: Igen IGEN laver du freaky-ass dips.... :ugone2far: :respekt:

Vi brændes ved Onkel :4drunk:

Mass :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share