Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Det var rigtig, rigtig hyggeligt at møde dig, men i stak af fra den Elefant der? <_<

Stærk løftet!

Har dårlig samvittighed over det første knæbind der, det blev jo helt forkert, men godt at der var rigeligt overskud til at hive den hjem på de to næste! :)

Link to comment
Share on other sites

Thomas B<< Mange tak :)

Hvemsomhelst<<

Det var rigtig, rigtig hyggeligt at møde dig, men i stak af fra den Elefant der? 

Stærk løftet!

Har dårlig samvittighed over det første knæbind der, det blev jo helt forkert, men godt at der var rigeligt overskud til at hive den hjem på de to næste! 

I lige måde :) Det var ærgeligt med den elefant der, men som xaxen siger så kunne vi ikke finde jer!!

Og som du selv siger så skal der nok blive en anden god gang :)

Du skal ikke have dårlig samvittighed over det med knæbindende! Det var mig selv der fuckede det første løft op, ved at få overbelance da jeg kom op.

Det var iøvrigt en fed måde at binde knæbind på som du viste mig! Det må jeg til at øve lidt på til træning!

Tenace og Watts<< tak tak :)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Squat - (8x60kg, 8x60kg, 6x100kg), 2x130kg, 2x130kg, 2x150kg, 2x130kg (alle workset med løse knæbind uden bælte)

gluteham raise - 3sæt x 8reps

Benpres - 3sæt x 8reps med 300kg

Bend over Rows - 10x60kg, 6x90kg, 6x90kg, 6x90kg

Closegrib bænkpres med fødderne oppe - 3sæt x 6reps med 90kg

mave - 2sæt x 12-20reps

Underarme - 4sæt x 6-10reps

Jeg var godt brugt i det meste af kroppen efter stævnet i lørdag, men det var nu meget rart at komme igang igen.

Jeg mødte Crawdaddy, og jsc var der også igang med den onde russer sheiko.

Udemærket træningsdag uden at være prangende :)

Link to comment
Share on other sites

Squat - (8x60kg, 8x60kg, 6x100kg), 2x130kg, 2x130kg, 2x150kg, 2x130kg (alle workset med løse knæbind uden bælte)

gluteham raise - 3sæt x 8reps

Benpres - 3sæt x 8reps med 300kg

Bend over Rows - 10x60kg, 6x90kg, 6x90kg, 6x90kg

Closegrib bænkpres med fødderne oppe - 3sæt x 6reps med 90kg

mave - 2sæt x 12-20reps

Underarme - 4sæt x 6-10reps

Jeg var godt brugt i det meste af kroppen efter stævnet i lørdag, men det var nu meget rart at komme igang igen.

Jeg mødte Crawdaddy, og jsc var der også igang med den onde russer sheiko.

Udemærket træningsdag uden at være prangende :)

Slap nu af med god samvittighed ;) og tillykke.

Link to comment
Share on other sites

CAT - Bænkpres - (12x20kg, 10x60kg, 6x100kg), 2x115kg, 2x115kg, 2x115kg, 2x115kg, 2x115kg

Dumbell press - 8x34kgs, 8x40kgs, 8x46kgs, 6x50kgs, 8x40kgs (Godt pump i pattøjet, og så synes jeg den skåner acromioclaviculær leddet i forhold til bænkpres :) )

Dumbell laterels - 3sæt x 10reps med 13kgs håndvægte (Strict udførsel, med håndvægtene ned langs siden istedet for foran)

Cabel bent.over triceps extension - 4sæt x 8-20reps (En rigtig disco øvelse, hvor man kan observere sin triceps arbejde i spejlet :tongue: )

Wide grib barbell shrugs - 10x60kg, 8x100kg, 8x100kg, 8x100kg

Squat - (8x60kg), 6x100kg, 6x110kg, 6x120kg, 6x130kg, 6x110kg, 6x110kg (alle sæt uden bælte eller knæbind)

Læg - 3sæt x 16-20reps

Dumbell sidebend - 2sæt x 16reps med 40kgs

reversed chrunhes - 2sæt x 10-12reps

Fin træningsdag :) Jeg mærkede lidt til min skulder i bænkpressen i starten, men jo mere varm jeg blev, jo mere fart kom der på de 115kg og jo mindre mærkede jeg til skulderen.

Dumbell press er en gammel kending som jeg træner en sjælden gang imellem, og selvom at de godt kan være lidt svære at styre, så er og bliver det en af de bedste massebyggere for brystet som findes :)

Tricepsen blev brændt af med lidt cabel disco træning, og det var også helt rart til en afveksling. Angel bemærkede også at mine triceps var pumpede :w00t::bigsmile:

En dag med fokus på brystet og bænkpressen, men squattes skulle der nu også! Jeg tror endda at 6x130kg er en PR uden bælte :)

Hippo<< Mange tak :)

Link to comment
Share on other sites

Xax<< Jeg har ikke lige snakket med ham i noget tid, men planen var at vi skulle begynde på at program sammen fra næste uge af! Det postede Smolov program hvis jeg kan få ham med på det! Jeg tror at han har en del andre ting i hovedet lige nu end træning :unsure: Men vi skulle jo gerne have ham tilbage i topform, så han kan snuppe den bænkpres rekord i 82,5kgs klassen :)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft - (6x100kg, 6x100kg, 4x140kg), 1x170kg, 1x170kg, 1x170kg, 1x170kg, 1x190kg, 1x190kg, 1x170kg, 1x170kg, 1x170kg, 1x170kg

Zercher squat - 3x100kg, 3x120kg, 3x150kg(PR :devil: ), 8x100kg

Bend over Rows - 8x90kg, 8x100kg, 6x110kg, 6x120kg(PR, de første 3-4reps i Strict stil, lidt mere cheat på de sidste par stykker), 8x90kg, 8x90kg, 6x110 (Sidste sæt i Yates stile, var fuldstændig færdig her og havde ikke mere at give af :blink: )

Closegrib bænkpres til håndvægt på højkant - 3x60kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x150kg, 3x160kg (den sidste var godt tungt, fed øvelse :) )

Closegrib bænkpres - 6x90kg, 6x110kg, 3x115kg

Hele Powerposset var samlet idag! Selv min gamle træningsmakker Martin var tilbage i "stalden" ;) Kragefar fik kørt noget nasty frontsquat, Loonie fik lavet PR i skvatten, Xaxen var maskin teknopumper men måtte indse at benmaskinerne ikke er lavet til styrkeløftere :devil:

Og undertegnede fik lavet en dejlig ny PR i zercher squatten :) Så alt i alt en rigtig god og hyggelig træningdag :)

Link to comment
Share on other sites

Det får simpelthen ikke lov at stå uudfordret, at din stil var strict, for det var den ikke :devil: ;)

Den var (som alt Onkel T`s anden rygtræning) mindre influeret af Onklens gode ven Moe Mentum. :)

Men det er OK, for det er jo ikke en øvelse, hvor man altid skal køre strict. Og resultaterne taler jo for sig selv. Specielt set i lyset af du havde kørt DL og Zercher squats à la Troels først ;)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Hey! Jeg er godt klar over at alle mine sæt bend over rows ikke var strict, men du sagde selv til mig at de første stykker var i god form, og det vil jeg da også mene de var, selvom jeg cheatede lidt på det sidste ;)

Jeg har heller ikke skrevet mere i min log ;)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Og du må jo bare tage et sæt Zerchersquat en af dagene, så kan du lærer det :devil:

Hvad kan jeg lærer? At lave zerchers? At lave kemikaze-dødløft? At lave erectordominerede rows? At have tynde ben og løfte med ryggen? At drikke mig fuld hver week end? At score to gange på én week end (dét ville jeg gerne, faktisk)? Moe Mentums filosofier?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share