Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Therealhurra<< Jo, det tror jeg, hvis vi kun tæller MOL'ler og dem fra powerposset med! For der skal da sikkert være nogle gamle bodybuildere der har været deroppe omkring uden at jeg ved af det! Der træner jo immervæk rigtigt mange i OBBC. Den gamle styrkeløfter Nicolai har jo vidst dødløftet i nærheden af 300kg før, men det er jo mange år siden.

Nu synes jeg jo at Baardi havde haft dødløft tronen længe nok med de 255kg :devil::tongue:

Folmand<< Tak i lige måde :) Jo, jeg var da nok oppe og runde en pæn høj promille, men tror ikke at jeg skilte mig specielt ud af selskabet hvad det angik :beerchug:

Hold kæft hvor kunne du i øvrigt spise is hurtigt! Respekt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres - (12x70kg, 10x70kg, 2x120kg), 5x120kg, 5x135kg, 5x120kg, 5x120kg, 5x120kg

Dips - 10xmig, 10xmig+25kg, 16xmig

Plate Raise - 10x25kg, 10x25kg

Lidt let mave

En stille og rolig træningsdag, hvor der dog gik en del tid med at få min makkers trøje til at virke. Han fik også lavet 2 fine løft med 170kg, så det lover rigtigt godt for ER Open :)

Jeg var ikke vildt oplagt i dag og lørdagens marthon træning sad stadig i kroppen. Jeg fik dog lavet en 5er på 135kg i bænken, som er noget af det bedste jeg har gjort før :)

Til alle<< Mange tak for alle lykkeønskningerne! Jeg er også rigtigt glad for at jeg endeligt fik rykket mit dødløft :)

Link to comment
Share on other sites

Jar<< Det var godt! Er min sugardaddy glad så er jeg glad :bigsmile: ;)

Baardi Builder<< Tak, Heavy K! Jeg hører jo også at at du fik lavet en 5er med 220kg i dødløften idag. Det tror jeg ikke at jeg kan! Men min stil er jo også mest anlagt til singels! Ellers er det jo godt at vi kan presse hinanden :)

Stegger<< Tak, i lige måde! Det var sgu en fed aften :) Ryggen er sådan pænt brugt, men jeg har det noget bedre idag end igår. :)

Link to comment
Share on other sites

Angel<< Thanx :) Min ryg havde det også mindre behageligt dagen efter!! (Altså på den gode måde;DOMS :) )

Blackmore<< I lige måde :) Jeg mødte dig jo også til MOL-træf II men der fik vi vidst ikke rigtigt snakket :)

Kragefar<< Jeg gad egentligt godt at have noget video med mine dødløft, da jeg faktisk ikke selv har nogen anelse om hvor meget jeg runder i ryggen! Jeg ved dog at jeg har en tendens til at kigge nedad under løftet. Det var noget jeg arbejde på under træffet på at blive bedre :)

Baggårdspumaen<< Mange tak, men det er nu nok kun i dødløften at jeg kan hamle op med dig. Du ser jo også ud til at gå fremad med stormskridt :)

Foodman<< Det lyder som en god ide! Jeg er ihvertfald klar :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Bend over Rows - (10x60kg, 10x60kg), 8x100kg, 8x100kg, 6x120kg, 5x130kg(Her kiggede Mo'mentum forbi ;) ), 8x100kg

Læg - 3sæt x 20reps

Squat - (10x60kg, 10x60kg), 6x100kg, 6x120kg, 6x130kg, 6x120kg, 6x120kg

Gluteham Raise - 3sæt x 8reps (Altid en kanon øvelse :) )

Bænkpres - (8x60kg, 6x100kg), 2x100kg, 2x100kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x120kg, 1x130kg, 1x130kg, 1x150kg, 1x130kg, 1x130kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg (Alle med pause på brystet på nær singlen på 150kg)

French press - 8x50kg, 8x60kg, 8x60kg, 8x60kg, 12x50kg (Kanon pump til triceps :) )

Mave - 1sæt x 12reps (Stille og roligt da jeg stadig har DOMS fra sidste onsdags mavetræning :blink: )

Dumbell shrugs - 3sæt x 12reps med 50kg (Den er jeg ikke særligt stærk i når jeg sammenligner med de andre fra Powerposset <_< )

Strict dumbell laterels - 3sæt x 12reps med 12,5kgs håndvægte

Hammercurls (Down the Rack) - 3x32,5kgs, 3x30kgs, 3x27,5kgs, 3x25kgs, 3x22,5kgs, 3x20kgs, 6x17,5kgs, 6x15kgs, 6x12,5kgs

Både Mass, Hippo, Big J, Kragefar og boing var i huset idag. Udover selvfølgelig min makker og jeg. Det blev til en rigtigt solid omgang træningen. Ingen odiøse PR's eller andet guf til mig, men en godt stykke arbejde i centret :) Det var egentligt ikke meningen at jeg skulle have været oppe på så tungt som 150kg i bænken idag, men min makker ville prøve den (Missede dog), så måtte jeg jo lige vise hvordan den skulle løftes ;)

Fin træningsdag idag :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver også, men han er ikke altid nem når han har sat sig noget i hovedet :blink: ;)

På trods af at vi havde kørt tungt bænk i mandags prøvede han at maxe. Men bare at han kan få trøjen til at virke så skal han jo heller ikke løfte særligt meget selv :lol: ;)

Er overbevist om at han kan lave 170-175 stykker til ER Open hvilket er en overbevisende dansk rekord :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share