Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Gutten fra mit køkken sagde at indlægget startede med noget ligende: "Doping er et stort problem i motionscentrene, og noget med at 2 ud af 10 tog doping i centrene..." Alt imens de viste et nærbillede af hvor jeg lå og kørte bænkpres :blink:  :angry: 

:lol:

En skam at du bænker så tungt, så... Men det er da et sjovt tilfælde at det lige skulle være jer to... ;)

Mere seriøst: Er det så overhovedet lovligt? Altså, hvis du ikke havde givet dem lov?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

LOOOL der er ingen der gider teste Hesten og når han så bliver filmet til et indslag om doping klipper de ham bare væk og bruger udelukkende onklen  :lol: det er godt nok synd :tongue:

ja ja....det var vel os for meget at håbe på at der ku gå bare eeeen dag uden at kniven lige sku drejes endnu en omgang i ponyen....

ak...

:tongue: :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang var møg ærgelig rent træningsmæssigt, men det lykkedes mig alligevel at bruge 2,5 time i centret på at gå rundt og snakke med Powerposset :) Ret hyggeligt men ikke særligt seriøst.

Det var godt at jeg havde en aftale med Angel at jeg skulle hjælpe hende i trøjen idag, ellers havde jeg aldrig kommet op i centret med de tømmermænd jeg havde! Men det skidt er jo selvforskyldt så i skal ikke høre mere klynk fra mig ;)

Jeg fik kørt en masse squatvarianter: Frontsquat, goodmornings squat, Ultra wide stand squat, Ultra smalt squat, Manta Ray squat. Ultra dybt paused squat uden hænder. Alt sammen med 60-80kg på stangen. Ren pjat. Bare så det så ud til at jeg lavede noget.

2sæt x 30reps i cabelrows, 3sæt pullups, 3-6sæt bænkpres, Military press, sidepres, hammercurls og sidst men ikke mindst lidt posering med Mass, Jsc og Henning :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe Hippo den var så oplagt :lol:

Men hvad siger sugardaddy (Jar) nu til at hans lille sponsor-dreng er blevet sat i forbindelse med dåååårping :unsure: bliver du nu trukket i prots Onkel? eller er Jar lidt ligesom Simon Spies... "sådan Troels al omtale er go' omtale... her har du 20kg prot-pulver med tutti frutti-smag" :tongue:

Bortset fra det hvad filen bilder sådan en lokal-sprit-station sig ind at hænge dig ud på den måde... i den sammenhæng det bliver vist er det jo ikke til at misforstå hvilke tanker de indskrænkede journalister har haft om dig og hesten :angry: arhh ok måske ikke lige hesten men ihvertfald dig onkel :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har absolut tænkt mig at tale med bestyrelsen og den daglige bestyrer om den sag. Ingen tvivl om det!

Alle medlemmer er meget velkomne til bestyrelsesmøder så kom gerne og fremlæg sagen ved det næstkommende møde. Den daglige leder er også til bestyrelsesmøderne. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeps Zoa! "Sugar daddy" :pimp: er lidt som Simon Spis: Dårlig omtale er bedre end ingen B)

Barer du ikke ligger på gulvet i Jensens bøfhus med Serverings pigerne, kun iført sponsor trøje og "dolk" :lol:

Ps: hvis du blir blandt de tre første til DM er Metal dragten din!!

Link to comment
Share on other sites

Angel<< Tak, for billedet :) Jeg kunne lige klarer at spænde biceps, selvom jeg ikke var helt frisk :bigsmile:

Jar<< Det kræver vidst at der er en 3-4stykker der bommer ud :w00t: Men helt klart lidt af en guldrod der vil noget :w00t:

Henning<< Det kan du altså ikke være bekendt :cry: Jeg var slet ikke klar over at i legede med kameratet men jeg tog mig en lur :lol:

Vind og Islændingen ser godt nok også noget visne ud B)

Link to comment
Share on other sites

Henning<< Det kan du altså ikke være bekendt :cry: Jeg var slet ikke klar over at i legede med kameratet men jeg tog mig en lur :lol:

Vind og Islændingen ser godt nok også noget visne ud B)

Du er en stor dreng Trolle, du kan tage det... Det kan være at vi når videre i programmet næste gang - en hård aften, du er ikke så nem at drikke under bordet... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang på Kollegiet:

Bænkpres - (12x50kg, 6x90kg, 6x90kg) 2x110kg, 2x110kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x130kg (Med pause på brystet, god fart :) )

Closegrip bænkpres - 10x110kg, 8x110kg, 6x110kg (Brændt godt aw)

Hyperextension - 6sæt x 10reps

Cabel pushdowns - 3sæt x 10reps

Goodmornings - 8x50kg, 8x50kg, 12x50kg, 12x50kg (Strict stil med godt stræk på haserne)

Diverse Mavetræning og grebstræning

Jeg vidste ikke helt om jeg ville træne idag, men der var lidt energi her til aften, så jeg tog ned og brændte lidt på kollegiets trænings rum.

En 10er med 110kg i smal bænk er noget nær PR, og hvis jeg havde haft en spotter ville jeg nok kunne presse et par reps mere ud, men det er ikke til at vide :)

Alle<< Ja, det var sgu en sjov aften, og næste gang bliver det Loonie der går under først :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Pullups - 14xmig, 10xmig

Squat - 6x70kg, 6x70kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x160kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg (Her gik det lidt galt, da jeg troede at de 140kg var 130kg, og de 160kg troede jeg var 150kg! Fandt først ud af det bagefter og kunne bedre forstå der ikke var så meget power i :blink: )

Bænkpres - (12x20kg, 8x60kg, 8x60kg) 6sæt x 2reps med 100kg (Med pause på brystet)

Boardpress - 3x170kg, 3x170kg, 3x180kg

Dødløft - 4sæt x 10reps med 70kg

1sæt dumbell extension og 1 sæt dumbell curls

Deload dag op til DM på søndag, men jeg ville alligevel godt havde lidt reps i benene i squatten, da jeg har det bedst med at have lidt pump i benene. Føler mig stærkere sådan!

Bænkpres og og især dødløft var en meget let omgang.

Dødløft skal jeg ikke særligt højt op i procenter for at den trækker resourcer ud af kroppen, og jeg får faktisk en udemærket træning ud af det med disse ultra lette kg. Fik ihvertfald doms i haserne af mine 50kgs goodmornings i mandags :)

Jeg regner med at snuppe en ultra let dag på fredag, med vægte langt under 50% af max måske krydret med nogle tunge walksouts / Rackout :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share