Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Det er så uhyggeligt beskidt løftet det der, Onkel Leee' :blink::devil: Der er altså ikke langt til at lette 300 nasty kg, som en anden Lindø Kran :w00t: Tilykke med den flotte PR! :4thumbup:

Så kan du jo passende komme ud på IOT og lave en ny PR i fustage helvedet, sådan for at fejre :tongue:

--

grøndaa'

Link to comment
Share on other sites

Vild DL der  :w00t:  :king:

Lige et råd til dine powercleans, når du max'er så stop efter 1miss, Det er virkelig ikke en øvelse der er sjov at misse i hvis du har den nogenlunde deropaf...

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændig enig. Jeg havde smerter i mit ene håndled i 2 måneder efter et misset forsøg forrige sommer. Nasty shit :dry:

Link to comment
Share on other sites

Igen mange tak for lykkeønskningerne alle sammen. Det er sgu Fee :bigsmile:

Nu går der nok også et pænt stykke tid inden jeg maxer i dødløft igen :smile:

Lige et råd til dine powercleans, når du max'er så stop efter 1miss, Det er virkelig ikke en øvelse der er sjov at misse i hvis du har den nogenlunde deropaf...

Okay, er noteret! Jeg har faktisk lidt bøvl med mit venstre håndled. Tror dog ikke det kommer derfra :smile:

Dagen runde på kollegiet:

Closegrip bænkpres - 8x50kg, 8x70kg, 3x90kg, 3x110kg, 1x130kg, 1x150kg

Dmitry Bænkpres - 6sæt x 3reps med 110kg

En hulens masse COC1 træning + andet grebstræning træning som ethåndsdødløft.

Suitcase deadlift - 1sæt x 8reps med 50kg

Lidt let mavetræning

Stille og rolig træningsrunde på kollegiet.

Link to comment
Share on other sites

Lige et råd til dine powercleans, når du max'er så stop efter 1miss, Det er virkelig ikke en øvelse der er sjov at misse i hvis du har den nogenlunde deropaf...

Okay, er noteret! Jeg har faktisk lidt bøvl med mit venstre håndled. Tror dog ikke det kommer derfra :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil ik være urealistisk hvis det gjorde... Nu ved jeg ik lige hvordan du arrangere dit grewb under løftet, men det kan sagtens give nogle nasty ext i håndleddet eller nogle kraftige kompressioner hvis du griber stangen med lodret underarm...

Link to comment
Share on other sites

Infestedass<<

Du er eddermame for vild til dødløft!  Inden længe så har du ordnet 300 kg 

Måske er hemligheden alle de bajere du drikker? 

Tak :smile: Jo, hemligheden ligger gemt i humlen. Der er slet ingen ende på hvor stærk jeg bliver efter denne weekend hvor jeg skal til 2 julefrokoster :devil::w00t::laugh:

Zoa, Jenslyn og Loonie<< Mange tak :bigsmile:

Devito<<

ik være urealistisk hvis det gjorde... Nu ved jeg ik lige hvordan du arrangere dit grewb under løftet, men det kan sagtens give nogle nasty ext i håndleddet eller nogle kraftige kompressioner hvis du griber stangen med lodret underarm...

Ja, det er rigtigt at den er lidt hård ved håndleddet, men synes faktisk den er hårdere ved hånden hvis det lykkedes at vende vægten. Et miss er jo ofte bare et highpull og det er ikke så slemt ved hånden synes jeg :smile:

Jeg har iøvrigt elendig teknik i powercleans. Jeg skal trække stangen helt op i hage højde for at kunne vende den. Men det går nok. Jeg skal jo ikke være vægtløfter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens lynhurtige runde på Fys praktikstedet:

Dumbell curls - 10x16kgs, 10x21kgs, 10x21kgs, 10x21kgs

Hyperextension - 2sæt x 20reps

tatepress - 12x16kgs, 10x19kgs, 10x19kgs

Ab weel - 1sæt x 10reps

Cabel one arm pull - 1sæt x 12reps

Skal ud og spille idag så kommer ikke op i OBBC, derfor lidt træning på Fys klinikken.

Link to comment
Share on other sites

Dagens lynhurtige runde på Fys praktikstedet:

Dumbell curls - 10x16kgs, 10x21kgs, 10x21kgs, 10x21kgs

Hyperextension - 2sæt x 20reps

tatepress - 12x16kgs, 10x19kgs, 10x19kgs

Ab weel - 1sæt x 10reps

Cabel one arm pull - 1sæt x 12reps

Skal ud og spille idag så kommer ikke op i OBBC, derfor lidt træning på Fys klinikken.

<{POST_SNAPBACK}>

Nok en god idé at du sprang dødløften over, så :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share