TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

081009

kb mili (v+h):

2,2,2,2,2,2,2x32kg

dumb rows (v+h):

10,10,10x41kg

bulgarian split sq (v+h):

6,6,6x21+21

Plank:

60sek,60sekxmig

Nailbending:

2 stk!

091009

Plate curls (v+h):

10,10x10kg

10,10x5+5kg

30x10 hammer slag på dæk!

Imorgen skal der pump i pecs :cool:

Link to comment
Share on other sites

121009:

Jog om sø+eng på 30 min!

141009:

Morgen:

Klatrebjælke chins mixed grip:

5,5,5,5,5xmig

Bænk:

5x20kg

5x40

5x60

5x80

3x100

- De første 4 sæt med fatbar!

Bulgarian split sq:

10,10,10x20+20

1 led dead:

10,10,10x16

Nailbending!

Aften:

Hammer curls:

6,6,6,6,6x21+21

Lateral raise:

10,10,10x11

Fransk pres:

10,10x40

Wrist curls:

15,15,12x40

Plate front raise:

10,10x20

Go gang disko work inden nattevagt :bigsmile: ..

151009

15min jog

1 min sprint + 1 min rest

1,5 + 1,5

1,5 + 1,5

1 + 1

1 + 1

1 + 1

Alt for lidt søvn i øjeblikket...

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Aladdin --> Velkommen fyrbøder! Går også selv med samme tanker som dig.. Kan bare ikke helt lide ideen om at gå all in for det æstetiske ... Men savner at konkurrere i noget..

161009

Efter 12 timers søvn var jeg klar til en grip day :devil: ..

KB BUP(v+h):

1,2,3,1,2,3,1,2,3x24kg

DO nail bending:

7 søm med fokus på teknik!

Klatrebjælke chins mix grip:

5,5,5,5,3xmig

Plate curls:

5,5x5+5+2,5

Rolling thunder kødløft:

1,1,1,1,1x65

Vertikal bar lift:

arbejdede mig op til single med 75kg!! Fed fed øvelse, første gang jeg har lavet den..

Blob + sledgehammer fun til sidst.. Blobben var super let idag og grebet føltes stærkere end nogensinde :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Sådan skal en bulgarian bag bruges... EVIL EVIL CORE TRAINING!

Bulgarian Bag team sport

Originally developed for wrestlers, the Bulgarian Bag soon became an insider tip for all combat, muscle and skill sportsmen, From full professional to amateur, Nowadays ambitious sportsmen practice enthusiastically with this smart training device.

The scope of exercises which can be practiced with the Bulgarian Bag is extremely versatile. The complex musculature of the upper body can be strengthened optimally, as well as the abdominals and the whole locomotor system.

By simply using the three integrated grips even musculature of

fingers and hands can be configured as well as the ability to respond can be trained.

The wide variety of exercises that can be performed with the Bulgarian bag is amazing:

Functional loading of sports specific movement patterns can be easily achieved by utilizing this versatile training tool.

Swinging, Throwing and Lifting can be practiced alongside intensive grip and proprioception work.

In fact the bodies entire musculature can be targeted in either isolation or integrated patterns of work.

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Shit mand - 12 timers søvn... Kunne jeg godt tænke mig at prøve en dag! Hvor meget kan sådan en grip-freak som dig klemme i CoC? Personligt kan jeg kun lukke 2'eren med højre, men har også fuckin små hænder og et svagt greb :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

DBM --> ja jeg trængte sq til det, var nød til at stå op efter de 12 da jeg snildt følte jeg kunne have nappet 6 timer mere ..

mht COC så lukker jeg #1 20-30 reps med hver hånd, #2 2-3 reps og mangler 2cm fra at lukke #3... Min crush styrke er den svageste af alle grebs aspekterne. De kloge siger at hvis man skal være go til at lukke grippers bør man ikke lave andet grebs træning end det..

Link to comment
Share on other sites

Laze --> Det er jo i virkeligheden også det vigtigste i verden.. Stærkmandstræning, store køller og kolde øller :4thumbup: .. Fede VL vids.. Var min ryg til det var jeg helt sikkert flyttet til Polen og gået all in på VL.. Sku du iøvrigt ikke ha været i købstaden nu?

Kauf --> Sandsække er evil shit! Bulgarian bags gir dog bare lige det ekstra der gør os immortal!!

Oks --> RB grippers sparker helt sikkert røv, og er IMO langt federe end COC. RB fås også i narrow hvis man har en knap så stor hånd. Jeg har mindre hænder end mine mors dagplejebørn.. Gad rigtig godt kunne lukke coc #3, der er dog et stykke vej endnu. Men kunne være man skulle give sig i kast med lidt crush træning et par mdrs tid... I følge Ironmind er der ingen danskere der er certificeret til at lukke #3 endnu. So far har jeg kun hørt om Kenneth Jay, Thomas J. og en gut på BH der har lukket 3eren..

Link to comment
Share on other sites

Aladdin --> Har mit eget DUNGEON!

181009 PUSH DAY!

Bænk:

5,5x60

1,1,1,1,1,1,1,1x100

5,5,5,5,5x80 (fatbar)

Bulgarian split squat:

12,12,10x21+21 (fatbar)

BW triceps ext:

12,12,10xmig

1 leg calf raise:

15,10,10x45kg (fatbar)

Bulgarian bag og sledgehammer til sidst. Føles som om min svage ryg virkelig har godt af at svinge med sækken.. Hammeren er helt sikkert det mest underrated equipment ever.. Imorgen skal der trækkes :superman: ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share