TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Kauf -->

Jeg var til undersøgelse på Køge hvor en fys satte mig igang med intensiv McKenzie træning i 4 dage. Havde mærkbar fremgang i lænden og smerterne er "næsten" væk nu. Jeg føler kun en lettere smerte / irritation i lænden når jeg bukker mig meget forover.

Blev vejledt om at forsætte med Mckenzie og starte let op på træning af lænden, og ¨så ellers bare forsætte min hverdag "by feel".. Er dog blevet sat på skåne tjeneste på job indtil videre..

Link to comment
Share on other sites

260809

Nailbending:

8 forskellige nail!

270809:

Dips:

5 x mig

5 x 10 kg

5 x 20

3 x 30

3 x 40

2 x 50

10 x mig

Chins:

5 x mig

5 x 5 kg

5 x 10

3 x 15

3 x 20

3 x 24

10 x mig

Hack sq:

10,10 x mig

10, 10, 10 x 16

Leg med Rolling Thunder, Blob weight og plate loading gripper machine!

Link to comment
Share on other sites

Kauf -->

Jeg var til undersøgelse på Køge hvor en fys satte mig igang med intensiv McKenzie træning i 4 dage. Havde mærkbar fremgang i lænden og smerterne er "næsten" væk nu. Jeg føler kun en lettere smerte / irritation i lænden når jeg bukker mig meget forover.

Blev vejledt om at forsætte med Mckenzie og starte let op på træning af lænden, og ¨så ellers bare forsætte min hverdag "by feel".. Er dog blevet sat på skåne tjeneste på job indtil videre..

Skånekost på jobbet lyder ikke spændende. :sneaky2:

Din træning ser jo som altid spændende ud. Rimelig onde pullups med 24 kg.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig! :bigsmile:

Er Rolling Thunder ikke `bare´ et håndtag, som man sætter fast til den der loading pin med kiks på? Eller er der andet i det?

Jeg ser, at Pullum Sports tilbyder sådan en kugle-formet dims, til at bruge på omtrent samme måde. Den er ikke vildt dyr.

Nailbending finder jeg i øvrigt ret interessant. Vikler man noget stof om sømmene, eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig!

Er Rolling Thunder ikke `bare´ et håndtag, som man sætter fast til den der loading pin med kiks på? Eller er der andet i det?

Jeg ser, at Pullum Sports tilbyder sådan en kugle-formet dims, til at bruge på omtrent samme måde. Den er ikke vildt dyr.

Nailbending finder jeg i øvrigt ret interessant. Vikler man noget stof om sømmene, eller hvordan?

Hey Oks!

Jo Thunder er blot et håndtag du kan bruge alt efter ønske. Fx kødløft, rows, chins etc... Tror det er 5 cm i diameter så det er rimelig tykt og udfordrer mine små hænder en del :bigsmile: .. Tror ikke jeg kan dødløfte mere end 65kg med en hånd..

Send evt linket fra Pullum ?! Du kan sagtens lave noget lig Thunder selv med et tykt jern rør der er skåret ned til passende længde..

Nailbending er det fedeste. Der er massere af lir på youtube hvis du blot søger på nailbending. Jeg vikler denim stof eller et håndlæde om sømmene. Det er vidst kun John Brookfield der bøjer uden noget beskyttelse :wink: ..

Link to comment
Share on other sites

Linket fra Pullum er her:

http://www.pullum-sports.co.uk/strongman-e...r/prod_283.html

Hvis/når jeg får brug for specielt grej, kan jeg nok få min far til at lave det meste. Han er gammel håndværker. Og hvis noget skal laves i stål, så kan meget jo nok klares ved at smide en ramme dåseøl bag i Toyota´en, og smutte en tur til Thyborøn og finde en skibs-smed. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Black hvor mget skylder jeg og hvor i landet var det du hold til

Jeg har betalt 423kr for to sæt. Dvs 211,5kr pr sæt (0:

Jeg har ikke betalt fragt, da jeg som sagt fik mine forældre til at proppe dem i kufferten. Jeg holder til på nordsjælland. Er ofte at finde i: Hillerød, Slangerup, Lynge, Farum, Bagsværd, Ballerup, Buddinge og omegn. Ind i mellem også Hvidovre.

Link to comment
Share on other sites

Black ...

Okay, super! Jeg bor ved Damhuskroen i Rodovre, saa medmindre du ofte er i Hvidovre er det nok nemmest hvis du gad sende dem med posten ?

Jeg er der nok 1-2 gange om måneden. Jeg kan sagtens sende dem. Fragt i DK er dog blevet dyrt. Men det fikser vi.

PM mig adresse

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kauf --> Smerterne er væk og nu føler jeg bare en mere eller mindre konstant irritation i lænden.

Min fys mente at diskusskiven var på plads og den irritation jeg føler er pga dysfunktion i vævet omkring diskussen som blot skal strækkes og gøres smidigere!?!?!?

- siger det dig det, eller er hun helt væk? og jo, ku faktisk lave alle 5oo slag uden smerter. Den lille hammer vejer vidst nok 4kg.

051009:

Bænk:

8, 8, 8, 5, 4 x 90kg

Dumb rows:

10, 10, 10, 6 x 41

Bulgarian split skvat:

6, 6, 6, 6, 6 x 2x21

Hammer curls:

5, 5, 5 x 21

Crush curls:

10, 10 x 2x15

Plate curls:

6, 6, 6 x 10kg

Super fed træning med Disturbed i højtalerner.. YEAAAHH ROCK ON! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share