TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

DBM --> Cool, mangler også nogle at bøje om kap med :D..

Tjek:

Adam Glass´ blog

Andrew durniat blog

Jedd Johnson blog

straighttothebar.com

Ironmind artikler af John Brookfield

Løb i øvrigt en tur om sø+eng igår..

091109

Chins:

5,5,4,4,4xmig+25kg

Double KB C&P:

10,9,6,5,5x24+24

Front SQ:

5x20

5x40

5x60

5x80

3x90 *Med bælte.En smule knas med lænden..

Plate curls:

15,10,10x10kg

Plank:

60sek,60,60xmig

GTG med Imtug #6 hele dagen..

Fin omgang. Motivationen for KB C&P er tårnhøj :4thumbup: ..

I morgen står den på andesteg hos svigermor :4mewantfood: :superman: :4mewantfood: :superman: :4mewantfood: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt Dan, var forbi jeres hood mandag morgen, fantastisk kaffeautomat efter 8 timers nat + 4timers overarbejde..

Øhh, mandag morgen = i morges? (svært at finde rundt i dagene efter nat, hva?) Jeg var ellers på job...

Link to comment
Share on other sites

Øhh, mandag morgen = i morges? (svært at finde rundt i dagene efter nat, hva?) Jeg var ellers på job...

jeg var hel væk .. Var self natten til fredag.. Ka det passe du var på Nytorv med Moe idag ?.. Dagens bedrifter bestod i 4 bukkede søm.. Ka mærke jeg blir stærkere og min teknik blir bedre for hver gang :)..

Link to comment
Share on other sites

Øhh, mandag morgen = i morges? (svært at finde rundt i dagene efter nat, hva?) Jeg var ellers på job...

jeg var hel væk .. Var self natten til fredag.. Ka det passe du var på Nytorv med Mow idag ?.. Dagens bedrifter bestod i 4 bukkede søm.. Ka mærke jeg blir stærkere og min teknik blir bedre for hver gang :)..

Link to comment
Share on other sites

jeg var hel væk .. Var self natten til fredag.. Ka det passe du var på Nytorv med Mow idag ?.. Dagens bedrifter bestod i 4 bukkede søm.. Ka mærke jeg blir stærkere og min teknik blir bedre for hver gang :)..

Ja, det kan godt passe..... stalker du mig???? cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Laze --> han er for vild.. Kessler ligger også på 34.. Dan --> jeg er altid i nærheden :p.. Synes godt det lignede dig, ska nok hilse næste gang..

det måtte jo ske.. En omgang hurtig squat, og Bang så sprang min diskus op igen.. Ka ikke gå, stå eller sidde.. Alt alt for latterligt!!!!!!! Kan intet lave med ryggen. Er sygemeldt igen og jeg skal starte forfra!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der. Ærgeligt.. Troede alle de swings havde gjort din ryg god og stærk igen. Var det tung squat?

Skrev et spørgsmål til dig i min log. Når du bøjer fastnøgler osv, bruger du så kun greb/underarme? Min fastnøgle rykker sig ikke ud af stedet :sneaky2: Du er vild.

Go bedring.

Junker

Link to comment
Share on other sites

det måtte jo ske.. En omgang hurtig squat, og Bang så sprang min diskus op igen.. Ka ikke gå, stå eller sidde.. Alt alt for latterligt!!!!!!! Kan intet lave med ryggen. Er sygemeldt igen og jeg skal starte forfra!!!

Åh, fuck!! God bedring, champ..... hva er udsigterne?

Link to comment
Share on other sites

Junker --> troede jeg sq også .. Men desværre, håber bare jeg står op i morgen tidlig og så er alt som det var inden. Mht fastnøglen, så støtter jeg på låret for at få den i gang..

Fatter ikk det ka ramme mig igen, mærkede næsten intet til lænden mere.. Ærgeligt når både job og træning kørte så godt :( ..

Link to comment
Share on other sites

Arh.. for helvede!!!

Det gør sgu' ondt at høre, kammerat!

Jeg vil igen anbefale de samme mennesker, som dem vi pm'ede om sidste gang.

Hvis det overhovedet kommer i nærheden af en operation kommer du ikke i nærheden af kniven, uden at have været forbi Charlotte inden!!!!

God bedring, stakkels stærkmand.

Link to comment
Share on other sites

Kauf--> ja det er super nederen.. Forstår ikke det kan blive ved med a ramme mig.Ska ned til min fys på reumatologisk afd på Køge sygehus mandag. Vil prøve a presse på så jeg ka få den skanning igennem, ellers må jeg selv til lommerne. Ja har Charlotte og Peter i tankerne.. Vil lige se tiden an i næste uge..

Dan--> sidste gang fik jeg min ekspedition overstået, så må se om de ka arrangere noget når jeg kommer på benene.. Hva med du starter loggen op så jeg har noget a læse på :)..?

Dagens løjer blev til lidt bw med fokus på strict træk..

Ring chins: 5x8

hindu sq: 5x10 *med ret ryg og op på tæerne, så lænden ikke bliver brugt..

Towel chins: 8,8,6,6

hindu sq: 5x10

1 arm deadhang og gripper-work til sidst.. Fin omgang der også ga lidt pump i poterne. Er nød til at få rørt mig en smule ellers går jeg til. I morgen ring dips !!

Link to comment
Share on other sites

Ryggen er i bedring :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: .. Ka stadig mærke en smule men pt er jeg gående og kan

sidde ned i mere end 5 min :superman: .. Træningen bliver minimeret til noget BW da jeg SKAL have ryggen på

100% igen!

I lørdags ring dippede jeg lidt, ikke noget jeg gider at poste!

16/11/09

Ring MU: 20x1 *Fokus på teknik!

Hindu SQ: 10x10 *Er den go nok til de gamle wrestlere er den go nok til mig..

Evil wheel flyers: 3x10 *Et hjul i hver hånd og så ellers udgangstilling. Støttede på knæene :laugh: ..

Ring triceps ext: 4x5

Pushup på bars: 2x10

Sternum chins: 3x5

Fin omgang! Ska til fys om et par timer og efterfølgende forkæles med massage :cool: ..

Link to comment
Share on other sites

Ved godt det er super gay.. Men tjek ham den mørke, han er jævnt buff a en gymnast at være..

236-Horton_Abdullah.jpg

:laugh: :laugh: :laugh:

Det er fandenme den mest gay post du nogensinde har lavet!! :laugh: :laugh: :laugh:

Når det så er sagt, så er det fandenme godt at høre, at ryggen er i bedring :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share