TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Så fik centret lige nogle nye håndvægte, der skulle veje 100 kg., men som viste sig at veje 105, pga. ekstra tykt håndtag.

Pålidelige kilder kan bevidne, at den unge hr. Leicht næsten omgående pwnede disse håndvægte i OH press. DET er sateme sygt! Jeg ville ønske, at jeg havde set det. Hvis han ikke på et tidspunkt vinder både DK´s stærkeste og flere interationale strongman titler, så fatter man ikke en dyt.

Håber, at det går nogenlunde med dig, så du snart igen kan løfte noget.

Link to comment
Share on other sites

Hej okse.. Mikkel er for syg, træner du samme sted som ham?? Gad ubeskrivelig godt løfte og konkurrere som ham!! Hans oh styrke er verdensklasse.. Har dog hørt lidt rygter om at hans kæbe parti mm. Er vokset voldsomt det sidste åre tid.. Ved helle ikke hvordan man skal tolke at han sætter pr ved alle hans træninger.. Hvor om alting er så er drengen hvertfald ubehagelig stærk..

Link to comment
Share on other sites

Hej okse.. Mikkel er for syg, træner du samme sted som ham?? Gad ubeskrivelig godt løfte og konkurrere som ham!! Hans oh styrke er verdensklasse.. Har dog hørt lidt rygter om at hans kæbe parti mm. Er vokset voldsomt det sidste åre tid.. Ved helle ikke hvordan man skal tolke at han sætter pr ved alle hans træninger.. Hvor om alting er så er drengen hvertfald ubehagelig stærk..

Ja, jeg træner i Ny Helse & Motion, hvor Mikkel også er medlem. Træner dog sjældent på de tider, hvor han er der. Der er ikke mange andre centre i DK, hvor man kan løfte så tungt, at det er noget for Mikkel. Barske typer findes her som hist, menn jeg er nu glad for at træne der, og har aldrig haft problemer med nogen af de andre medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

Så fik centret lige nogle nye håndvægte, der skulle veje 100 kg., men som viste sig at veje 105, pga. ekstra tykt håndtag.

Pålidelige kilder kan bevidne, at den unge hr. Leicht næsten omgående pwnede disse håndvægte i OH press. DET er sateme sygt! Jeg ville ønske, at jeg havde set det. Hvis han ikke på et tidspunkt vinder både DK´s stærkeste og flere interationale strongman titler, så fatter man ikke en dyt.

Håber, at det går nogenlunde med dig, så du snart igen kan løfte noget.

OMFG!!!!!

DET ville jeg fandme gerne se :crazy: :crazy: :dropjaw: :respect:

Link to comment
Share on other sites

Bukkede 3-4 søm og rettede lige så mange ud.. Forsøgte mig med hesteskoen men jeg ka kun rokke den et par mm.. Sindsyg styrke der ska til for at rette sådan en satan ud.. Et par mdr så er den der :p.. Ska ha fat i nogle i forskellige str.. Skriv endelig hvis i ligger inde med nogle gamle sko..

Link to comment
Share on other sites

181109

Ring MU: 12x2

Ring curls: 4x8 *Første gang jeg laver den og super fed øvelse. Gav modbydeligt pump i guns :cool: ..

Wheel fly: 3x8

Ring tri ext: 3x8 *Voldsomt som den rister min 8-pack :laugh: ..

Ring face pulls: 3x10

Faktisk gangske fin træning.. Fik banken hele overkroppen og kernen godt igennem.. Nu et bad og så afsted til min

kinesiske massøse :wub: ..

Link to comment
Share on other sites

191109

400 walking lunges på 15 min. ASS BURN!

Bwaaahahahahah!!!!

Jeg lavede nogenlunde det samme for et stykke tid siden. Jeg gik lunges hele vejen fra kantinen til kontoret, der var i nærheden af 380 :laugh: :laugh:

Det brænder ubeskriveligt i røven!!!

Link to comment
Share on other sites

Præcis! Har leget med lidt bottom up floor Press og nailbending idag også.. Forsøgte a bukke et a sømmene modsat vej i enderne så det får en z-form. Super ondt for håndled og fingre.. Lykkedes inden længe!! ME LOVE BENDING!!!...

Så kan du også lave hjemmelavede julegaver i år :wub:

Fine skulpturer i søm!! MAJET, MAJET MANDIGT!!! :king: :king:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Kauf--> præcis.. Send mig din ønskeseddel og jeg ska se hva jeg ka gøre..

201109

dagens calisthenics ved dammeren i solskinsvejr :p..

Chins: 8,8,8,8,8,8 + bw rows: 10,10,10,10..

Supersættet

dips: 10x10

fin træning med massere af overskud i dipsne.. Absolut to af mine favorit exer..

Link to comment
Share on other sites

181109

Ring MU: 12x2

Ring curls: 4x8 *Første gang jeg laver den og super fed øvelse. Gav modbydeligt pump i guns :cool: ..

Wheel fly: 3x8

Ring tri ext: 3x8 *Voldsomt som den rister min 8-pack :laugh: ..

Ring face pulls: 3x10

Faktisk gangske fin træning.. Fik banken hele overkroppen og kernen godt igennem.. Nu et bad og så afsted til min

kinesiske massøse :wub: ..

EVIL!!! Laver du den i fullbody reverse? altså hoved ned, stænger strakt op?

HVad er wheel fly? Og hvordan laver du dine facepulls?

Link to comment
Share on other sites

221109

Ring muscle up: 14x2 *Fremgang hver gang. Dog lidt irreterende at jeg ska starte fra l-sit hvergang da

der ikke er højt nok til loftet i min crip..

Ring rows feet elevated: 16,16,16,10,12

Superman pushups: 5x5

Dip shrug: 3x25

Bridge rolls: 3x10

+ weaver stick liftin!

Fin træning. Lænden føles bulletprof efter sådan en omgang :devil: ..

Skød to hurtig snapshots. Fedtprocenten er steget en smule efter jeg blev skadet + jeg spiser VOLD meget slik :w00t: ..

post-5504-125889538068_thumb.jpg

post-5504-12588953975_thumb.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share