TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

191009 PULL DAY!

Havde egentlig ok med energi idag men fra det øjeblik jeg lavede den første kropshævning kunne jeg mærke at styrken ikke var på sit højeste.. Så kort og hurtig træning!

Close grip neutral chins:

5,5,5xbw+20

Hang cleans:

10,8,7x60 *SUPER ristet greb men ryggen føltes ok.

Dumb rows:

15x42 *ingen saft tilbage overhovedet..

SLDL:

10,10x16

8,8x24

Reverse curl EZ-stang:

6,6,6x30 *kg er uden stang! Mega pump i forearms.

EZ curls:

5,5,5x30 *kg er uden stang..

Desværre en træning uden det store overskud.. Altid noget det er mandag og ugen byder på endnu en fantalastisk dag i morgen :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Ross sku jo ha været med i Super Six ...

211009 PUSH DAY

OL front sq:

10,10xstang

5,5,5,5,5x60 *ingen prob med ryggen overhovedet.. YYIIIHAA!! :w00t:

Bænk:

5,5x60

1,1,1,1,1x105

Dumb pres:

10,10,8x34+34

Sitting calfes:

15,15,10xmax kg på maskinen

BW tri ext:

10,10xmig

Fin og hurtig træning på en velfortjent fridag :tongue: ..

#2

2H crush på grip machine:

5,5x40kg

5,5x60

3,3x80

Nailbending:

9 søm af forskellig str. Både DO, DU og reverse style. Til sidst en 250x10mm gevindstang. Har bukket på den i tre dage og endelig lykkedes det.. EVIL EVIL SHIT!

Card tearing:

35stk. Lang tid siden jeg har revet kort over.. Ku være man sku smide en dag inde om ugen til CT ..

post-5504-1256145972_thumb.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Du får sgu bøjet lidt jern.. Fedt med kortene. Er nød til at prøve det en dag. Har dog svært ved at forestille mig, at jeg på nogen måde kan rive mere end 20 kort over.. :tongue:

Troede du trænede hjemme?? Der har du vel ikke lægmaskine??

Super med lænden. Pas nu på. (jeg har altid selv svært ved at spare mig, lettere at sige til andre)

Junker

Link to comment
Share on other sites

Junker --> Træner både hjemme og på job..

221009 PULL DAY

Kropshævninger:

5,5xmig

5,5,5,5,5,4x20kg *Første to sæt med OH, næste to med UH og sidste to med neutral grip.

Hang clean:

8,8x60

Power clean:

10x1x60 *ingen probs med ryggen :bigsmile: ..

Dragon flags:

5,5,5,5xmig

Reverse curls EZ:

6,6,6,6x30 *kg uden tang

Preacher curl EZ:

5,5,5x30 *kg uden tang

Reverse wrist curls:

10,10,10xstang

Tror det var alt jeg nåede. Fin træning hvor underarmene og skinkestrengene blev motioneret.. I morgen løb og meximad + fadbamser ad libitum :superman::wink: :4mewantfood: :4thumbup: ...

Bukkede 6 nemme søm her til aften. Reverse style bending med venstre hånd øverst.

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hva så champ!

Cool at slå hovederne sammen i går til røverhistorier over en omgang butter chicken :4mewantfood: :4thumbup:. Næste gang curler vi løs og bøjer søm :devil:.

Link to comment
Share on other sites

Laze --> Hey chef. Ja tak for sidst. Super fedt a se kaptajnen igen.. Lyder som om du snildt kan styrer Ålen selvom jeg ikke er der :cool: .. Butter chicken holder max!! Ja du sku ha prøvet mine søm.. VI må hooke up igen til en gang nailbending..

Jeg må hellere se og få bøjet lidt søm så :wink: ..

Link to comment
Share on other sites

231009 INTERVAL DAY

12 min jog

6x 1min løb fuld gas + 1min rest

5 min afjog og udstræk

Fin træning der fik jern-smagen frem :devil: ..

#2

Skulle ned med skraldet så kunne lige så godt lige hygge med en kort grebs session :tongue: ..

Vertical bar lift:

1x60kg

1x70kg

1x80kg *PR, der var til mere men vil hellere sætte PR næste gang også :cool: ..

Rolling thunder deadlift:

1x60

1x65

1x70 *PR!!! Fik den dog kun op med højre :nonono: ..

I morgen skal der pinch grippes hvis kroppen tillader..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Kuglestøder --> Jeg leger bare, min styrke hamler slet slet ikke op med din. Jeg har ikke prøvet telefonbogen, men 900 sider er evil. Spillekort er på en helt anden måde.. Søg evt på card tearing på youtube... Hvordan ligger din grebsstyrke ellers?

Link to comment
Share on other sites

Kuglestøder --> Jeg leger bare, min styrke hamler slet slet ikke op med din. Jeg har ikke prøvet telefonbogen, men 900 sider er evil. Spillekort er på en helt anden måde.. Søg evt på card tearing på youtube... Hvordan ligger din grebsstyrke ellers?

Ufatteligt ringe! Jeg har papirnusserhænder, men arbejder på det. Jeg har alle CoC grippers fra Trainer til 3 og har lukket til og med toeren for en toer. Kan træne mig rimeligt hurtigt op til at lave en single på toeren, men så går grebstræningen ofte i stå. Tror jeg vil holde på denne gang og se om ikke jeg kan komme i nærheden af 3'eren indenfor en to-tre år. :devil:

Card tearing! Det skal prøves. Bruger du samme teknik som Scott McElroy?

Link to comment
Share on other sites

Det er de færreste der, som resultat af deres almindelig vægttræning har en stærk crush styrke, men tror nu dine support holds og pinch grip sagtens kan være habile..

Nej bruger ikke samme teknik som Scott, den er ikke for begyndere :tongue: .. Jeg bruger mest overhand/underhand teknik.. Iøvrigt, er der en grund til at du ikke tager stangen fra gulvet hver gang du laver power cleans og snatch? Man skulle da tro at der skulle genereres mere power hvis stangen skulle hives fra deadposition hver gang??

Link to comment
Share on other sites

Havde modbydelige tømmermænd hele dagen igår og var derfor nød til at pleje min krop med Barb curls. Så det blev til 5x10x50kg og til min store ærgelse hjalp det desværre ikke meget på hangovers :dry: .. Men loggen hedder jo emervæk Bloated GUNZ :laugh: ..

251009

Kroppen er stadig dvask og TGU er som bekendt den rene medicin for kroppen :cool: ..

- 5 mins nonstop TGU med 24kg

- 5 mins rest

- 5 mins nonstop TGU med 24kg

- 5 mins rest

- 5 mins nonstop TGU med 24kg

Alt for lang tid siden jeg har getuppet. Fatter slet ikk jeg engang kunne køre nonstop i 40min uden at sætte kuglen fra mig :crazy: ..

Nu skal jeg ha makrel mad :4mewantfood: ..

#2 GRIP

2H pinch på 4x4 blok:

5x1x40kg

Rolling thunder holds:

20sek,20sekx40

Blob C&P:

5xblob

Wrist curls af samme håndledsfunktion man bruger til at lave sledge hammer levering:

8,8,8x5kg

1 arm finger walks:

1x4kg hammer

Super grebs træning! Min 4x4 blok er modbydelig..

Har tænkt lidt over mål for 2010:

- Lukke coc3 med hver hånd

- Bukke et Ironmind red nail søm

- Løfte 100kg i Vertical bar med hver hånd

- Løfte BW i Rolling Thunder med hver hånd

- Plate curle en 15kg skive 5reps

Der skal selvølgelig mere på listen :bigsmile: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Junker --> Rolling Thunder sparker røv, specielt når man har så små hænder som jeg har. Håndtaget er mega tykt! Mark Felix rekord på 300lbs er ikke at kimse af.. Har du prøvet håndtaget? Jeg kan lave en single med højre... dig?

Link to comment
Share on other sites

Junker --> Rolling Thunder sparker røv, specielt når man har så små hænder som jeg har. Håndtaget er mega tykt! Mark Felix rekord på 300lbs er ikke at kimse af.. Har du prøvet håndtaget? Jeg kan lave en single med højre... dig?

Du er vild.. Jeg har aldrig prøvet håndtaget nej.. Er heller ikke ligefrem kendt for at have store hænder, tror jeg ville komme på overarbejde..

En rep med 15 kg er galt..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

En aften i selskab med jægerbombs giver med sikkerhed tømmermænd i verdensklasse :4thumbup:.

Voldsom omgang TGU. Hvor mange reppede cirka på 5 min?

Link to comment
Share on other sites

Junker --> 15kg er heller ikke for sjov. Det føles som om fingrene kan knække til hver en tid.. Brookfield mener, at repper man med en 15kg har man et greb stærkere end gennemsnittet. Men repper du med en 20kg skive har du et greb i verdensklasse :devil: ..

Lazw --> Du sku ha været med. Vi fandt en pub med livemusik, stærkmand på storskærm og kolde fad.. SÅ nice :4mewantfood: .. Min getups var svage, skulderen blev hurtig træt. Fokuserede på go teknik ved hver rep så brugte ca 30sek pr rep..

Link to comment
Share on other sites

261009

1 times badminton med homie. Tabte 2 spil og vandt 1 :4thumbup: .. Genialt spil som jeg håber kan praktiseres henover vinteren.

Badminton?!?!?!? Hvem er du, og hvor har du gjort af TRS!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share