TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Max --> min gripper træning er postet i loggen :).. Har bare presset indtil det lod sig gøre at lukke den.. Gtg har virket godt..

...

BU tgu 16: 2x1

BU tgu 16+5lbs: 10x1 ... Klistrede en ekstra skive på med gaffa.. Grebet var stærkt. Ryggen holder mig tilbage fra a køre tungt!

...

Jamen så må jeg jo læse din log! :laugh: Er allerede nået til side 6.

BU TGU er fandme fantastisk. Et super twist når alm TGU er blevet for kedelige. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

301209

vertical row 100: 8,6,6,6,6,6

dips +30: 10,8,8,8,8

bul split sq 2x18: 8,8,8,8,

bridge Rolls og 15kg plate curls til sidst. Ny plate curl PR, lavede en double med Venstre og triple med højre !!..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede en tribute til dig i dag - BB-holds med fat-gripz på tid. Please spørg ik om tiden unhappy.gif I morgen vil jeg lave BB-Nytårs-curls med fat-gripz og klemme lidt med CoC'erne, så jeg kan få lidt styrke i mine små poter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kørte bare med 70kg, men til mit forsvar skal det siges, at mine underarme allerede var ristet efter tunge pullups og shrugs! blush.gif

Ja, overvejer faktisk at begynde at logge igen - har netop for anden gang smidt hele min træningsblok væk, hvilket sucks big time! mad.gif

Godt hyttehår til dig... har du fri???? Jeg har for første gang i firmaet fri BÅDE jul og nytår. Store sager!! laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

010110 Årets første session :superman: !!

Var et smut forbi Maxp log og blev mindet om at det var tid til bending :D !!

Nailbending:

4,6 x 130 x 2 søm ... DO style!

6,0 x 180 x 2 søm ... DO style!

7,0 x 210 x 2 søm ... Første søm reverse style og sidste DU!!

Hurtig omgang med tømmermænd :w00t: ..

Link to comment
Share on other sites

020110

Hurtig træning ovenpå en eftermiddag med pool og øl :4mewantfood: ...

Klatrebjælke chins +10kg: 18x5, 2x4.. Ville ha lavet 20x5 men juicen i køllerne svigtede til sidst..! Dedikeret til

DBM for at vise hvor meget vi værdsætter at have ham tilbage på boardet :devil::cool: ..

Nu Butter chicken og Sherlock Holmes i Cinemaxx :4thumbup: :4mewantfood: :superman: :4mewantfood: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

020110

Hurtig træning ovenpå en eftermiddag med pool og øl :4mewantfood: ...

Klatrebjælke chins +10kg: 18x5, 2x4.. Ville ha lavet 20x5 men juicen i køllerne svigtede til sidst..! Dedikeret til

DBM for at vise hvor meget vi værdsætter at have ham tilbage på boardet :devil::cool: ..

Nu Butter chicken og Sherlock Holmes i Cinemaxx :4thumbup: :4mewantfood: :superman: :4mewantfood: ..

Mere til en top dollar dag kan man ikke forlange :superman:

Butter chicken :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

020110

Hurtig træning ovenpå en eftermiddag med pool og øl 4mewantfood.gif ...

Klatrebjælke chins +10kg: 18x5, 2x4.. Ville ha lavet 20x5 men juicen i køllerne svigtede til sidst..! Dedikeret til

DBM for at vise hvor meget vi værdsætter at have ham tilbage på boardet devil.gifcool.gif ..

Nu Butter chicken og Sherlock Holmes i Cinemaxx 4thumbup.gif4mewantfood.gifsuperman.gif4mewantfood.gif ..

wolverine.gifbowdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Mere til en top dollar dag kan man ikke forlange :superman:

Butter chicken :4thumbup: :4mewantfood:

Nu har der efterhånden stået en del om det Butter Chicken i denne samt i Lasses log. Laver du det selv eller hvorfra kan det anbefales? Det tiltaler mig :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Junker --> Vesterbrogade, colombian og india food hedder det vist.. Tril forbi en eftermiddagsvagt på job og få en portion aftensmad derinde fra. Det er verdensklasse kriger føde!!.. De ka lave det på de fleste indiske spisesteder..

Link to comment
Share on other sites

030110

bul split sq 2x18: 4x8

dips +32: 6x6

leg curl: 35: 2x6, 40: 2x6

15kg plate curl: 8x2

bridge Rolls: 3x10

bending: 6,0x18,0 x 5 søm bukket heslep style!

Plan: 5x30 sek

fin træning! Kan mærke 2010 bliver et stærkt år, og håber jeg kommer skridtet tættere på at sætte ord på den brændende indre sult efter ? Jeg går rundt med...

Link to comment
Share on other sites

Junker --> Vesterbrogade, colombian og india food hedder det vist.. Tril forbi en eftermiddagsvagt på job og få en portion aftensmad derinde fra. Det er verdensklasse kriger føde!!.. De ka lave det på de fleste indiske spisesteder..

Tak for det stærkmand. Det SKAL prøves.

Solide dips du banker af.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share