TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Hej max.. Har primært købt store kasser fra silvan og bauhaus med 100+ i hver kasse.. De har store søm hvis man kigger ordenligt efter :).. Pønser du på at bestille Red nails vil jeg gerne har et parti med.. Iøvrigt, hvordan har du lavet din device til din grippers??

Hmm, tror jeg vil bulle et par stykker når jeg kommer hjem :)..

Link to comment
Share on other sites

Hej max.. Har primært købt store kasser fra silvan og bauhaus med 100+ i hver kasse.. De har store søm hvis man kigger ordenligt efter :).. Pønser du på at bestille Red nails vil jeg gerne har et parti med.. Iøvrigt, hvordan har du lavet din device til din grippers??

Lyder også som den løsning der bedst kan betale sig. Hvad er dimensionerne sådan cirkus? Man skal vel mindst op på 7-tommers, før de er til at holde om?

Mit lille "device" til at spænde gripperen ind er et helt simpelt spændebånd (også fra Silvan :laugh:), som kan tages af og på efter behov. Jeg laver bare et partial/assisted luk og vipper den på plads ned over fjederen.

Link to comment
Share on other sites

Har han ikke bare et godt greb, ham her:

Holy crap - jeg skulle først lige til at skrive at han jo lukker den med begge hænder og ikke engang har den helt lukket, men så tog jeg lige fat i 3'eren selv og prøvede hvordan det føltes. :laugh:

Lad mig sige det sådan... jeg kan lige akkurat gøre det han viser på videoen med Trainer - 1'eren kan jeg ikke med. :blush:

Så ja, han må have et temmelig solidt greb.

Link to comment
Share on other sites

211209

hurtig træning med sindsyge tømmermænd!

Vertical row 100kg: 5x8

dips +30: 5x8 .. Lettere irritation i Venstre albue..

Leg ext 6-10 rep: 35kg, 40, 60, 70, 70

leg curls 6-10 rep: 25, 25, 35, 40, 45

hammer curls til sidst! No x-plode ga et ekstra kick :)..

4 nails bend. Forskellig teknik og str.. Min double underhand var stærk idag !!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Godt at se dig champ selvom grøn og sort klæder dig langt bedre :laugh::wink:.

Jeg finder lige ud af noget med filmen og så sender jeg den. Min julegave fra mig til dig :4thumbup:.

Næste gang må vi lige finde tid til butter chicken igen!

Link to comment
Share on other sites

231209 strong Day!

Chins: 5,5

1 arm ex. Chin: 7x1

Halo 16: 3x10

BU tgu 16: 10x1

Knækkede to søm hvoraf det sidste va det største jeg havde, PR !! 7x21 mm nail!! Bid mærke i at tykkelsen

svarer til et red nail 60D :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Den glæder jeg mig sgu' til at se!

Smider du ikke en logbesked, når du ser den i TV2 programmet, Lasse?

Jeg er megadårlig til at holde mig opdateret på TV siden!

Fandme stærk STUD!!!!

Så skal du bare have en red nail og knække lortet i tre lige store bidder, hvorefter du fortærer hele skidtet, som var det en blød flødekage! :devil: :devil:

Stærke næver!!!! :superman: :superman:

Link to comment
Share on other sites

271209

50 singles med COC #2 med hver pote. Højre var stærk idag!! 3ere er snart fortid :)..

Nasty! :devil:

Kan du ikke kort beskrive din vej fra hvor du nu startede sådan grebs-mæssigt til nu hvor 2'eren lyder til at sidde rimelig solidt?

Hvilke grippers har du?

Hvilke metoder har du brugt, hvad har virket og hvad har ikke?

Har nail-bendingen en positiv effekt på CoC'erne, og hvad har du brugt at materiale for at komme i gang med søm-bøjning?

Kort sagt: Fortæl mig alt hvad du ved! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Max-->

har haft mine grippers et par år. Startede med 1eren og har kørt lidt on off med den i perioder. Grippers er først blevet seriøst inde for de sidste par mdr. Hvorvidt nailbending har effekt på grip træning eller ej ska jeg ikk ku gøre mig klog på. Jeg har tendens til at respondere på en forholdsvis høj volumen når det angår til grebet. Har selv søgt en masse omkring crush strength og det er faktisk først i coc bogen jeg fandt de vise sten. Singles og massere singles. Forsøger mig med lidt #3 negatives..

Har egentlig mest lyst til kun at træne grebet for tiden, eneste grund til jeg laver lidt træk og Press er for at jeg ikke falder helt sammen og kommer til at ligne en blegfed average Joe igen :).. Ikke at jeg på nogen måde falder udenfor kategorierne leg, fed og average..

Som sagt tidligere har jeg hentet inspiration ved brookfield, Adam class, tommy heslep, Andrew durniat og jedd johnson for at nævne et par stykker ..

Jeg VIL være den første dansker der bliver coc3 certificeret!

Link to comment
Share on other sites

Kunne være fedt, hvis det lykkedes.

Skal man egentlig rejse til udlandet for at blive certificeret? De sender vel næppe en masse kontrollanter osv. til DK, bare for en enkelt persons skyld?

På hjemmesiden står at man skal kontakte dem når man er klar til at blive certificeret, så vil de finde én kontrollant i nærheden af dig, og det er så en opgave mellem kontrollant og dig at aftale mødetid og sted.

http://ironmind.com/ironmind/opencms/Main/captainsofcrush5.html

TRS:

Hvilken gripper kører du så singles med? Jeg står jo i den situation at jeg kan lave 10+ med 1½, men mangler lige det sidste på 2'eren. Det føles ikke helt så fyldestgørende at lave forsøg med 2'eren der ikke er inde og klikke, hvilket bl.a. også er grunden til at jeg har lavet mine partials med spændebåndsassistance.

Hvordan kom du fra CoC 1 til 2?

Link to comment
Share on other sites

Max --> min gripper træning er postet i loggen :).. Har bare presset indtil det lod sig gøre at lukke den.. Gtg har virket godt..

281209

halo 16: 3x10

tgu 16: 5x1

BU tgu 16: 2x1

BU tgu 16+5lbs: 10x1 ... Klistrede en ekstra skive på med gaffa.. Grebet var stærkt. Ryggen holder mig tilbage fra a køre tungt!

Oac excen: 8x1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share