Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Bryst

Dumbbell brystpres: 2 sæt af 10 (15 og 17.5 kg) + 1 sæt af 4 (20 kg) - Spotteren hjalp mig med at få vægtene op, og støttede ganske let ved albuen under udførslen. Min venstre arm går hurtigere død end den højre :sneaky2: Men ellers er de 20 kg min nye PR :smilerock:

Ser rigtig godt ud :superman::superman: .... Super sej nu PR - trods lidt hjælp fra spotter - Næste gang snupper du den bare uden spotter :devil:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crosstrainer

I dag skulle jeg egentlig have holdt fri, men tog alligevel lige et smut op forbi centret for at restitutionstræne lidt :innocent:

Tid: 45 min

Gennemsnitspuls: 142 slag/min

Maxpuls: 167 slag/min

Forbrænding: 328 kcal

Super god måde at få kørt noget konditionstræning på, uden at belaste leddene for meget. Døjer jo lidt med mit knæ og akillesene i disse dage :unhappy: Men crosstraineren er vist min redning :w00t:

- Pia (Bambi) :wub:

_________________________

Løb ialt uge 46: 20.5 km :walking:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Mange tusind tak skal du have. Jeg får brug for det, synes der går kortere og kortere intervaller mellem mine sygedage :dry: Måske det er et hint fra kroppen om at jeg gør et eller andet forkert :blink: Nyder du dine trænings fridage?

Uha - det er da ikke så godt - får du nu nok vitaminer :raisebrow: Jeg synes tit man bliver syg af at være syg, hvor man i andre perioder kan gå flere år uden sygdom.

Jeg havde regnet med at give den gaz med cardio i mine styrketrænings pause, men har valgt at holde helt fri og bruge tiden på mit afgangsprojekt som skal afleveres om 25 dage - og hygge med familie og venner i form af julefrokoster... Så ja, jeg nyder mine fridage - men glæder mig meget til at komme igang igen imorgen.... :pumpin: :4flex: :showoff: :4flex: :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du skal da også lige have et :sun: god bedring :sun: med på vejen her fra.

Har du lige skiftet arbejde eller måske flyttet? Jeg synes tit det er når man pludselig omgåes en masse nye mennesker at man bliver syg. Nyt arbejde plejer at være den sikre vej til et par dage med ondt i halsen for mig... men det kan selvfølgelig også være det stress det medfører...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tak til Camilla og Rune for de opkvikkende ord, det hjælper når man føler sig down under :unhappy: Jeg tror min tilbage vendende sygdom skyldes stress hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg har mange pinde i ilden og har svært ved at give mig selv lov til bare at slappe af og holde fri :nonono: Måske det skal være et nytårsfortsæt - at blive bedre til at slappe af :innocent:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Influenza - Arbejde - Styrketræning

Jeg har ikke været i skole i dag pga lettere influenza symptomer :ill: Jeg kunne simpelthen ikke overskue både at skulle i skole fra 9.00-16.00 og så på arbejde fra 18.00-22.00, når jeg ikke følte mig på toppen :unhappy:

Fra 18.00-22.00 var jeg på arbejde i fitness centret. Der sker ikke altid så meget om aftenen, så kl. 20.00 besluttede jeg mig for selv at træne lidt, nu når jeg alligevel var der :innocent: Ikke skide genialt når kroppen er lettere syg :bottom:

Crosstrainer

Opvarmning i 15 minutter.

Ryg

High cabel træk til bryst med bredt greb: 3 sæt af 10 (30, 35 og 40 kg)

Dumbbell One Arm Row: 2 sæt af 10 (17.5 og 20 kg) og 1 sæt af 6 (22.5 kg)

Yates Row: 3 sæt af 10 (30, 35 og 35 kg)

Skulder

Dumbbell Lateral Raise: 2 sæt af 10 (8 kg) og 1 sæt af 8 (9 kg)

Dumbbell skulderpres: 3 sæt af 10 (10 kg)

Skulderpres i maskine: 2 sæt af 10 (30 kg) og 1 sæt af 9 (30 kg)

Det var hvad det kunne blive til i dag :bigsmile: Synes egentlig det gik meget godt, men kunne godt mærke at jeg ikke har fået så meget at spise idag, som jeg plejer :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Cardio og Styrketræning

Er fortsat ikke på toppen :ill: og det kunne tydeligt mærkes på præstationen i dag :nonono:

Crosstrainer

Opvarmning 15 min.

Styrketræning

Bryst

Dumbbell brystpres: 1 sæt af 10 (15 kg) og 2 sæt af 8 (17,5 kg) - De var virkelig tunge idag :crazy:

Incline dumbbell flyes: 3 sæt af 10 (8, 9 og 10 kg)

Dumbbell pullover: 3 sæt af 10 (10, 12.5 og 12.5 kg)

Triceps

Barbell Fransk Pres: 1 sæt af 4 (20 kg) og 2 sæt af 8 (17.5 kg) - Teknikken var helt hen i vejret i dag, havde ingen kræfter overhovedet :unhappy:

Cabel push down med reb: 1 sæt af 4 (30 kg) og 2 sæt af 8 (25 kg) - Hvad kan jeg sige, det kørte bare ikke for mig i dag :4offtopic:

Dumbbell One-Arm-Triceps-Extension: 3 sæt af 9-10 (5 kg) - Kunne kun tage 9 i to af sættene med den venstre arm.

Løb på løbebånd

Tid: 15 min

Distance: 2.5 km

Hastighed: 10 km/time (Løb med en hastighed på mellem 9.00 og 12.5 km/time) :walking:

Ialt træningstid: 1 time, 20 min

Ialt forbrænding: 444 kcal

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Spinning :bike:

Meningen var egentlig at jeg ville have været oppe i centret og løbe, men den lille smut tur fra uni til bussen på Nørre allé og igen fra Park allé til rutebilstationen, gjorde mig sjask våd fra inderst til yderst, så jeg tog hjem i stedet for og fik varmen inden jeg cyklede en lille tur på min spinningcykel :smile:

Tid: 30 min

Gennemsnitspuls: 137 slag/min

Maxpuls: 156 slag/min

Forbrænding: 210 kcal

Nu skal jeg lige straks ud af døren. Vi er 4 piger fra klassen som skal hygge i aften med boller og varm kakao :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Fitness Træning

Min influenza har endnu ikke helt forladt mig :dry: Derfor blev det bare til en stille og rolig omgang træning i dag.

Løbebånd

Startede ud med at gå 5 minutter, med en hastighed på 4 km/time. Derefter løb jeg i 30 minutter med en hastighed på mellem 10 og 12,5 km/time. Til slut gik jeg atter i 5 min med en hastighed på 4 km/time.

I alt:

Tid: 40 min.

Distance: 6,1 km.

Biceps træning

Barbell biceps curl: 1 sæt af 10 (17.5 kg) 1 sæt af 8 (20 kg) og 1 sæt af 6 (22.5 kg) - Længe siden jeg har kørt denne øvelse, men det gik over alt forventning. Er i hvertfald blevet stærkere :showoff:

Kabel biceps curl: 1 sæt af 10 (30 kg) 2 sæt af 6 (35 kg) og 1 sæt af 2 (40 kg)

Dumbbell hammer curl: 2 sæt af 10 (10 kg) og 1 sæt af 8 (10 kg)

Crosstrainer

Tid: 10 min.

- det er virkelig muligt at få pulsen skruet godt i vejret på denne maskine, så den er klar blevet en af mine favoritter, når vi snakker alternativ til løb.

I alt træningstid: 1 time, 35 min incl. lidt :blahblah: :blahblah: :blahblah:

I alt forbrænding: 560 kcal

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Cardio træning

Så blev det weekend, og i denne uge står den i arbejdets tegn :dry: Skal arbejde de næste 2 nætter, så det er ikke så ophidsende :nonono: Træning bliver der nok heller ikke noget af de næste 2 dage, da jeg skal knalde brikker, og når jeg så endelig står op, er det mørkt udenfor og centret er lukket. Derfor tænkte jeg, at jeg hellere måtte komme afsted i dag :innocent:

Løb på løbebånd

Tid: 30 min

Distance: 5.5 km

Hastighed: 11 km/time (Løb med en hastighed på mellem 9 og 12 km/time)

Crosstrainer

Tid: 30 min

- Der var nærmest ikke en tør plet på mig, efter denne omgang :wootdance:

Udstrækning tilsidst :tongue:

Total træningstid: 1 time, 15 min

Total forbrænding: 550 kcal

Ellers er dagen gået med at bage 26 stk minirugbrød :4mewantfood: De er så gode at have med i tasken :4thumbup:

Poster tilsidst lige nogle billeder fra mit galleri, som jeg opdaterede i går :wink:

post-11838-1164471573_thumb.jpg post-11838-1164471669_thumb.jpg post-11838-1164471735_thumb.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Cardio træning

Så blev det weekend, og i denne uge står den i arbejdets tegn :dry: Skal arbejde de næste 2 nætter, så det er ikke så ophidsende :nonono: Træning bliver der nok heller ikke noget af de næste 2 dage, da jeg skal knalde brikker, og når jeg så endelig står op, er det mørkt udenfor og centret er lukket. Derfor tænkte jeg, at jeg hellere måtte komme afsted i dag :innocent:

Løb på løbebånd

Tid: 30 min

Distance: 5.5 km

Hastighed: 11 km/time (Løb med en hastighed på mellem 9 og 12 km/time)

Crosstrainer

Tid: 30 min

- Der var nærmest ikke en tør plet på mig, efter denne omgang :wootdance:

Udstrækning tilsidst :tongue:

Total træningstid: 1 time, 15 min

Total forbrænding: 550 kcal

Ellers er dagen gået med at bage 26 stk minirugbrød :4mewantfood: De er så gode at have med i tasken :4thumbup:

Poster tilsidst lige nogle billeder fra mit galleri, som jeg opdaterede i går :wink:

post-11838-1164471573_thumb.jpg post-11838-1164471669_thumb.jpg post-11838-1164471735_thumb.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

:w00t: Ikke dårlige billeder :tongue: Du får noget ud af træningen kan vi se :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia-pigen :bigsmile:

Det er simpelthen en flot form, du holder dig! Er absolut imponeret - det er da de færreste, der ikke kan se, at du er løber :smile:

Skriver faktisk mest for lige at sige tak, for det du skrev i mit kost-indlæg. Det har jeg taget til mig og brugt - indtaget er øget, så jeg ligger på 1000kacl underskud om dagen. Og der er smækket flere carbs på.

Det var et godt indlæg - opsummerede lige et par ting for mig, som jeg selv ser lidt over.

Lækker træning som altid - keep it going :superman:

Knus Randi

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Hej Randi og Rune N :bigsmile:

Takker for jeres søde hilsner her i loggen :slut::laugh: Jeg forsøger at holde min løbeform trods vinterens blæst og kulde :cold:

Til dig Randi :smile: Så var det da så lidt. Jeg er glad for at hører at du kunne bruge det til lidt, ellers spørger du bare igen :wink:

Knus fra Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Bambi..

vil lige sige velkommen til Fitnessdk på fredag.. :wink: vi render jo nok ind i hianden af og til...

ellers kan du holde styr på mig, så jeg ikke bare går direkte ind til damp og bobbelbadet... uden træning.. :innocent:

Hej igen Nillepigen :bigsmile:

Ja jeg er jo blevet rystet lidt i min grundvold. Er lidt i vildrede med hensyn til hvilket center jeg skal vælge. Men har i hvert fald bestemt mig for at tage et smut ned forbi DHS og se hvad det er for noget. Jeg træner mest med frie vægte og det kan jeg forstå på flere (incl. centerguiden) er problematisk i Fitness dk i Busgaden :dry: Man skal binde sig i 12 måneder, så det skal lige ligge lidt mere fast inden jeg lige springer ud i det. DHS´s hjemmeside ser nu heller ikke værst ud.

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i fitnessdk i Busgaden de sidste par år med styrketræningsprogrammer næsten udelukkende med frivægtsøvelser og må sige, at jeg har været vældigt tilfreds. Der er håndvægte op til 26 kg i "hovedtræningslokalet" og så vidt jeg ved op til 36 kg i et af de andre rum (har ikke haft brug for mere end 26 kg). Derudover er det lykkedes mig at finde en særdeles kompetent instruktør dernede, som jeg er virkelig tilfreds med. Havde en konsultation med en af de andre dernede og var ikke voldsomt tilfreds.

Selve centeret er jeg også ganske glad for - omend jeg endnu ikke har benyttet mig af spa-faciliteterne.. er der mest for at træne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i fitnessdk i Busgaden de sidste par år med styrketræningsprogrammer næsten udelukkende med frivægtsøvelser og må sige, at jeg har været vældigt tilfreds. Der er håndvægte op til 26 kg i "hovedtræningslokalet" og så vidt jeg ved op til 36 kg i et af de andre rum (har ikke haft brug for mere end 26 kg). Derudover er det lykkedes mig at finde en særdeles kompetent instruktør dernede, som jeg er virkelig tilfreds med. Havde en konsultation med en af de andre dernede og var ikke voldsomt tilfreds.

Selve centeret er jeg også ganske glad for - omend jeg endnu ikke har benyttet mig af spa-faciliteterne.. er der mest for at træne :smile:

Jamen jeg synes bestemt også at det ser ud til at være et fint center. Problemet opstår bare når man i så stort et center ikke har mulighed for at kører alle de forskellige styrketræningsøvelser... Yates row, Bent-over-row, dødløft ect. Det tror jeg godt jeg kunne gå hen og blive lidt træt af i længden :dry: Det er jo heller ikke fordi det er helt billigt 389 kr om måneden med studierabat, der er DHS langt billige.

- Pia (Bambi) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share